Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Html5 kai Js είναι αρκετά καλή για web game development και έχει μέλλον. Αλλά η C είναι ποιο low level αι Generic. Σου λέω να μάθιες πρώτα HTML5 και JS καλά για να βγάζεισ κανά € και μετά μάθε C.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

H HTML δεν είναι γλώσσα προγραμματισμού, είναι ένας τρόπος να εμφανίζεις ιστοσελίδες. Ναι, γίνεται να χρησιμοποιήσεις python για εφαρμογές στο Internet.

Δημοσ.

Γίνετε να συνδυάσω python με html5 ? Βλέπω πολλούς που προτείνουν python αντί για java.

Ναι γινεται να εχεις ενα python script που να τρεχει απο server-side μεριά αλλά καθεν βημα του Game θα θελει να φορτώνεις ξανα την σελιδα. Μπορεις αντι για python να χρησιμποιεις NodeJs και Javascript με Html5 και WebGl που ειναι το μελλον για crossplatform web games.

  • Like 1
Δημοσ.

Μία μοντέρνα dynamic γλώσσα, σαν την python η την ruby θα αποτελέσει πολύ καλό σημείο αφετηρίας στην επαφή σου με τον προγραμματισμό. Οποια και αν είναι η γλώσσα που θα επιλέξεις, προσπάθησε να την καταλάβεις σε βάθος, ψάχνωντας όλα τα ιδιαίτερα και προχωρημένα της χαρακτηριστικά.  Θα πρέπει επίσης να αντισταθείς στον πειρασμό της γρήγορης συγγραφής προγραμμάτων με γραφικό περιβάλλον, παιγνιδιών κλπ. Επίσης μην υποτιμήσεις καθόλου το ρόλο των εργαλείων που χρησινοποιείς. Μάθε καλά έναν editor σαν τον vim η emacs και επίσης ξεκίνα από την πρώτη μέρα με ένα version control system σαν το git. Επίσης αν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής θα πρέπει να εγκαταστήσεις LINUX και να το μάθεις αρκετά καλά ενω θα πρέπει να εξοικείωθεις με το open source community και να αποκτήσεις καλή γνώση από  frameworks όπως mysql, mongodb, django, pyramid, alfresco, jenkins κλπ κλπ...

  • Like 3
Δημοσ.

...

Μάθε καλά έναν editor σαν τον vim η emacs

...

Επίσης αν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής θα πρέπει να εγκαταστήσεις LINUX και να το μάθεις αρκετά καλά ενω θα πρέπει να εξοικείωθεις με το open source community

...

Συμφωνώ κι εγώ με τα υπόλοιπα (αυτά που τα έχω αντικαταστήσει με αποσιωπητικά στην παράθεση) αλλά από που προκύπτει πως για να γίνει κάποιος προγραμματιστής πρέπει να εγκαταστήσει linux, να εξοικειωθεί με το opensource community και για editors να μάθει είτε vim είτε emacs?

 

Εννοώ πως αν για παράδειγμα κάποιος ασχοληθεί με windows, ας πούμε με visual studio ή με το eclipse ή με το notepad++ & γραμμή εντολών και φτιάχνει closed-source projects δεν τον υπολογίζεις ως προγραμματιστή, καλό προγραμματιστή, κλπ;

  • Like 4
Δημοσ.

 

 

:lol: :lol: :lol:

Πολύ παλιό αλλά πάντα πολύ καλό :lol:

 

 

 

Για να πούμε πάντως και του στραβού το δίκιο, τα unix/linux έχουν καλύτερη "επαφή" με τη γραμμή εντολών, η οποία γραμμή εντολών με τη σειρά της (κατά την άποψή μου) θα πρέπει να αποτελεί το αρχικό περιβάλλον οποιουδήποτε σκέφτεται να ασχοληθεί σοβαρά με τον προγραμματισμό, επειδή τον αναγκάζει να εξοικειωθεί εκ των έσω με τη διαδρομή από τη συγγραφή του κώδικα μέχρι την εκτέλεσή του, ειδικά για compiled γλώσσες.

 

Φυσικά όμως μπορεί κάλλιστα να το κάνει και σε windows, ακόμα και με το στάνταρ command-prompt, αφού αρχίζοντας τουλάχιστον δεν θα χρειάζεται build-scripts κλπ... αργότερα όταν κι εάν τα χρειαστεί, και πάλι υπάρχουν διαθέσιμα και για Windows.

 

Απλώς τα Windows δεν "σπρώχνουν" τη γραμμή-εντολών όσο τα unix/linux, την υποστηρίζουν κανονικά όμως (όπως και κάθε δημοφιλές λειτουργικό).

Δημοσ.

Συμφωνώ κι εγώ με τα υπόλοιπα (αυτά που τα έχω αντικαταστήσει με αποσιωπητικά στην παράθεση) αλλά από που προκύπτει πως για να γίνει κάποιος προγραμματιστής πρέπει να εγκαταστήσει linux, να εξοικειωθεί με το opensource community και για editors να μάθει είτε vim είτε emacs?

 

Εννοώ πως αν για παράδειγμα κάποιος ασχοληθεί με windows, ας πούμε με visual studio ή με το eclipse ή με το notepad++ & γραμμή εντολών και φτιάχνει closed-source projects δεν τον υπολογίζεις ως προγραμματιστή, καλό προγραμματιστή, κλπ;

 

 

 

Οσον αφορα τους editors ειδικα, εχω να πω οτι η χρηση IDE (ειτε OS οπως Eclipse ειτε proprietary οπως VS) τεινει να "κρυβει" πολλες λεπτομερειες με την χρηση wizards, build in debugger κλπ με αποτελεσμα ο προγραμματιστης να μην καταλαβαινει σε βαθος τι ακριβως συμβαινει οταν γραφει ενα προγραμμα. Εκτος απο αυτο, ενας editor οπως ο vim ειναι πολυ ταχυτερος, απανταται σε ολες τις πλατφορμες αλλα ακομα εχει και περισσοτερες δυνατοτητες.  Εχωντας χρησιμοποιησει Visual Studio απο την version 1.0 μεχρι την πλεον προσφατη, ειμαι πλεον πεποισμενος οτι για γενικο προγραμματισμο ενας editor ειναι προτιμοτερος. Η εξαιρεση φυσικα θα ειναι αν γραφουμε σε C# οποτε η χρηση του VS μαζι με resharper ειναι η καλυτερη λυση, αναλογα για Java και eclipse.

 

Οσον αφορα τον προγραμματιστη που περιοριζεται σε μια συγκεκριμενη πλατφορμα, οπως πχ Windows - VS - C# η J2EE + eclipse, σιγουρα δεν τον θεωρω ολοκληρωμενο και κατα πασα πιθανοτητα εχει αρκετο δρομο να βελτιωθει απο την ενασχοληση του με OS.

 

Για Win - Linux, εχω να πω οτι το δευτερο ειναι απειρως προτιμοτερα σαν προγραμματικο περιβαλλον για παρα πολλους λογου, μερικοι απο τους οποιους ειναι οι παρακατω:

 

- Σε αντιθεση με τα windows το linux ειναι πολυ πιο σταθερη πλατφορμα οσον αφορα την εξελιξη του σαν λειτουργικο.

 

- Το command line chain of tools στα linux ειναι ασυγκριτα ανωτερο απο οτιδηποτε αντιστοιχο στα windows (συμπεριλαμβανομενου cygwin αλλα και power shell ακομα)

 

- To linux ειναι πολυ καλυτερο για networking, συγκρινε για παραδειγμα την ευκολια του ssh με οποιονδηποτε fat remote client των windows

 

- Η συντριπτικη πλειοψηφια του OS ειναι αρχικα γραμμενη για LINUX βλεποντας τα windows σαν second class citizen

 

- Φυσικα το κοστος ειναι ενας ακομα πολυ σημαντικος παραγοντας. Μια συγχρονη enterprise (η οπως τελος παντων λεγενται σημερα) εκδοση του VS κοστιζει πανω απο $2,500 ενω μια entry level pro version γυρω στα $250!

 

Η λιστα μπορει να γινει πολυ μακρυτερη και δεν νομιζω υπαρχει σοβαρος λογος..  Αυτη την στιγμη γραφω μεσα απο ενα software house οπου ειμαστε περιπου 100 developers στον οροφο και ειναι ζητημα αν δυο η τρεις χρησιμοποιουν windows...  Ολοι εχουν η MAC η LINUX....

Δημοσ.

Εγώ αντιθέτως συστήνω τα IDE για έναν που ξεκινάει. Το ζητούμενο είναι να μάθει προγραμματισμό και όχι τις ιδιαιτερότητες του κάθε Builder. Είναι σαν να λες ένας ο οποίος θέλει να μάθει Java πρέπει να μάθει και Maven/Ant/Gradle/Ivy τα οποία είναι γλώσσα προγραμματισμού απο μόνα τους.

 

Όταν χρειάστηκα να μάθω Maven/Ant/Gradle τα έμαθα και όταν χρειάστηκε να τα εκτελώ και απο command line το έκανα. Όπως βέβαια και στο περιβάλλον το οποίο προγραμματίζεις αν χρειαστείς κάτι συγκεκριμένο θα το μάθεις τότε. Όταν χρειάστηκε να χειρίζομαι Application Server σε remote machine με Linux...ε σιγά έκατσα και το έμαθα. Να ναι καλά το Google...Δεν μου πήρε πάνω απο 2 μέρες. Θέλεις ξέρω γω να κάνεις εγκατάσταση το JDK..."how to install JDK on Linux Mint or whatever"...πολύ δύσκολο.

Φυσικά δεν είμαι ο super linux admin αλλά δεν χρειάζεται.

 

Αλλά βέβαια και στο production environment η ουσία είναι το Rapid Development και όχι "το παίζω χάκερ επειδή προγραμματίζω σε νότπαντ", και εκεί τα IDE είναι κατα πολύ ανώτερα. Όταν για παράδειγμα έχεις μια βάση με 50 πίνακες και το IDE σου κάνει Generate τέλεια όλα τα Data Models με βάση το ORM που θέλεις και όλο το CRUD interface σου γλιτώνει σίγουρα 3-4 μέρες development time ενώ εσύ απλά κάνεις τις όποιες προσαρμογές θέλεις. Και μια χαρά καταλαβαίνω ΑΚΡΙΒΩΣ τι κάνει generate αφού στο παρελθόν έκατσα και τα έγραψα μόνος μου.

 

Όσο για τα IDE στη Java το IntelliJ είναι κατα πολύ ανώτερο του Eclipse...και όσο για το σχόλιο ότι περιορίζεσαι σε πλατφόρμα με την Java...απλά έλεος. 

 

Τέλος για το σχόλιο για τον SSH client εγώ χρησιμοποιώ τον PuTTy και έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες με το Linux Console.

  • Like 2
Δημοσ.

@DeltaLover:

 

Έναν embedded systems programmer με μεγάλη εμπειρία ας πούμε σε IRA Embedded Workbench σε Windows για ARM, σε VxWorks και σε Win32 API, χωρίς να έχει δουλέψει ποτέ του σε linux/unix, σε τι ακριβώς επίπεδο τον καταστάσεις ως προγραμματιστή;

 

Κάτι άλλο, έναν αμιγώς Windows desktop programmer που κάνει παπάδες απευθυνόμενος δηλαδή στο 90% του desktop os market share εν έτη 2014, χωρίς να έχει δουλέψει ποτέ του σε linux/unix, σε τι ακριβώς επίπεδο τον καταστάσεις ως προγραμματιστή;

 

Κάτι ακόμα, έναν αμιγώς Windows programmer (dekstop + mobile + embedded) που κάνει παπάδες απευθυνόμενος δηλαδή στο 65% όλων των λειτουργικών συστημάτων εν ε΄τη 2014, χωρίς να έχει δουλέψει ποτέ του σε linux/unix, σε τι ακριβώς επίπεδο τον καταστάσεις ως προγραμματιστή;

 

Εν ολίγοις, νομίζω πως δεν πρέπει να κρίνουμε εξ΄ιδίων τα αλλότρια όταν συμβουλεύουμε παιδιά που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό.

 

Η δική μου άποψη είναι πως το λειτουργικό σύστημα δεν έχει απολύτως καμία σημασία για το αν θα μάθει ή όχι κάποιος να προγραμματίζει, ούτε για το αν θα γίνει καλός ή κακός προγραμματιστής. Πόσο μάλλον το ποιον editor θα χρησιμοποιήσει και το αν θα είναι open ή closed source τα projects του.

  • Like 1
Δημοσ.

@DeltaLover:

 

Κάτι άλλο, έναν αμιγώς Windows desktop programmer που κάνει παπάδες

απευθυνόμενος δηλαδή στο 90% του desktop os market share εν έτη 2014, χωρίς να

έχει δουλέψει ποτέ του σε linux/unix, σε τι ακριβώς επίπεδο τον καταστάσεις ως

προγραμματιστή;

....

......

Πόσο μάλλον το ποιον editor θα χρησιμοποιήσει και το αν θα είναι open ή closed source τα projects του.

Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν ισχυρίζομαι σε καμία περίπτωση ότι είναι αδύνατο κάποιος να γίνει πολύ καλός προγραμματιστής χρησιμοποιώντας Windows. Το ζητούμενο όμως είναι να διευκολύνουμε την πορεία μας όσο το δυνατό και παράλληλα να αποκτήσουμε την απαιτούμενη εμπειρία που θα μας θέσει σε πλεονεκτική θέση όσον αφορά την αγορά εργασίας.

 

Ρωτάς που κατατάσσω έναν senior windows desktop developer εν έτη 2014 που δεν έχει ποτέ δουλέψει σε linux. Μπορεί κάλλιστα να είναι αυτό που οι Αμερικάνοι λένε Star Programmer, μπορεί και όχι. Αυτό που μετράει είναι ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό από τα skills του, κατά πάσα περιπτώσει, θα ξεπεραστούν πολύ σύντομα, καθώς το κυριότερο “πρόγραμμα” στο οποίο τα στηρίζει, το Windows OS, είναι ένα εμπορικό εργαλείο το οποίο κατευθύνεται σε μεγαλύτερο βαθμό από την MS παρά την ίδια την αγορά και τους προγραμματιστές.

 

Πέραν του γεγονότος ότι τα Windows ως OS υστερούν σε σχέση με τα διάφορα UNIX-ογενή συστήματα και φυσικά στοιχίζουν πολύ περισσότερο, αυτό που χειροτερεύει την κατάσταση είναι το ότι η MS χρησιμοποιεί όλες ανεξαιρέτως τις τεχνολογίες της, σαν όπλα για marketing παρά σαν εργαλεία παραγωγής. Κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζει κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να ελαχιστοποιεί η και να μηδενίζει ακόμα το λεγόμενο knowledge capital.

 

Μιας και αναφέρεις desktop development, κάνε μιά αναδρομή στο παρελθόν και σκέψου πόσες διαφορετικές κατευθύνσεις έχει αλλάξει η MS από την δημιουργία της μέχρι σήμερα. Ξεκίνησε από τα πολύ πρώιμα χρόνια με Win32, πέρασε στο MFC, στα COM/ActiveX/ATL, και VB6, μετά ήρθε το .NET φέρνοντας μιά ριζική αλλαγή με τα WinForms, τα οποία σύντομα αντικαταστάθηκαν από το WPF για να φτάσουμε στο παρών που προωθεί HTML5 και CSS3 ακόμα και στο desktop!

 

Είναι ένας κινούμενος στόχος που ποτέ δεν φτάνεις αφού όταν πλέον έχεις κάνει master την εκάστοτε τεχνολογία έχει πλέον αντικατασταθεί από κάτι άλλο! Κάθε μία από αυτές τις τεχνολογίες αποτελεί ένα τεράστιο γνωστικό αντικείμενο που για να το καταλάβεις καλά, πέρνανε χρόνια ολόκληρα. Κοίτα τα WPF, έχουν ένα σωρό συναφείς λεπτομέρειες, όπως MVVC, PRISM, LinqTo SQL που έγινε Entity Framework και πολλά άλλα μπιχλιμπίδια!

 

Κι όλα αυτά γιατί;

 

Απλά και μόνο για εμπορικούς λόγους!

 

Οι συντριπτικά περισσότερες εφαρμογές που είτε έχω γράψει είτε έχω δει χρησιμοποιώντας το WPF stack, θα μπορούσαν κάλλιστα να γραφτούν σε WinForms γιά να μην πώ σε MFC/C++.

 

Οι στόχοι της MS φυσικά είναι πλέον τόσο προφανείς που η πλειονότητα του development δεν γίνεται πια σε Windows όπως είπα παραπάνω. Τα περισσότερα Microsoft shops στις μέρες μας, συγκαταλέγονται ανάμεσα στις Financial εταιρείες, οι οποίες για γραφειοκρατικούς λόγους έχουν κολλήσει σε αυτήν! Σε πρόσφατη δουλειά μου σε TOP5 Institutional Bank, χρησιμοποιούσαν στο desktop αποκλειστικά WINDOWS XP :shock:  έγραφαν δε, σε WPF με όλα τα Bells and Whistles.

 

Οι περισσότερες τεχνολογικά προχωρημένες εταιρείες δεν έχουν καθόλου Windows, ούτε και platform specific development (WIN32 για παράδειγμα). Συνήθως σου δίνουν choice μεταξύ Mac και linux, και οι περισσότεροι πιτσιρικάδες διαλέγουν το πρώτο, ενώ ο προγραμματισμός γίνεται σε κάποια cross platform γλώσσα, συνήθως python η RUBY και σε πολυ λιγότερες περιπτώσεις Java, με front ends σχεδόν πάντα σε HTML5/CSS3/Javascript.

 

Όσον αφορά τα tools of choice, ασφαλώς και παίζουν ρόλο, καθώς η σωστή επιλογή τους και η εις βάθος γνώση τους αυξάνει σημαντικά την παραγωγικότητα. Φυσικά σε απόλυτες τιμές είναι δυνατόν να μάθεις καλό προγραμματισμό και μπορείς να κάνεις compile με οποιοδήποτε IDE,έχωντας όμως την ικανότητα να το παρακάμψεις οδηγεί συνήθως σε καλύτερα αποτελέσματα.

Δημοσ.

Αν και ξεφεύγουμε τελείως από το θέμα, πολλά από όσα γράφεις φίλε DeltaLover για τα Windows ισχύουν, αλλά αφενός δεν είναι ακριβώς έτσι κι αφετέρου υπάρχουν και στο Linux/Unix παρεμφερή προβλήματα ή ακόμα και προβλήματα που αφορούν μονάχα το linux/unix.

 

Για παράδειγμα, είχαμε σχετικά πρόσφατα μια κουβέντα στο φόρουμ για το μεγάλο πρόβλημα του binary incompatibility ανάμεσα στις διάφορες διανομές του linux/unix, το οποίο κάνει τη ζωή αρκετά δύσκολη σε όσους θελήσουν να ασχοληθούν με closed-source projects. Στα Windows αυτό το πρόβλημα σχεδόν δεν υφίσταται (π.χ. βάζεις σαν minimum requirement τα Windows XP, και χωρίς ιδιαίτερα σημαντικό κόπο παράγεις ένα 32bit εκτελέσιμο που τρέχει σε οποιοδήποτε pc φοράει από XP έως 8.1... μιλάμε δηλαδή για χρονικό εύρος 15ετίας).

 

Το "δεν είναι ακριβώς έτσι" που αναφέρω στην 1η μου παράγραφο, αφορά το ότι ναι μεν συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό για τα ιδιοτελή κίνητρα που προσάπτεις στη Microsoft, με τη διαφορά πως στην πράξη οι παλαιότερες τεχνολογίες συνεχίζουν να υποστηρίζονται για πολύ μεγάλο χρονικό εύρος... εννοώ δηλαδή ότι ακόμα και σήμερα μπορείς να γράψεις σε C/Win32 API ένα GUI το οποίο θα τρέχει από μηχανάκια του 2005 μέχρι σε μηχανάκια του 2014).

 

Παραμένοντας στο θέμα GUI, ο προγραμματισμός τους στο linux/unix δεν είναι ακριβώς "ρόδινος". Υπάρχει μεγαλύτερη πληθώρα toolkits που μπορείς να χρησιμοποιήσεις από ότι για τα Windows, και δεν είναι καθόλου σπάνιο οι νέες εκδόσεις τους να καταργούν πρακτικές παλαιότερων (δες για παράδειγμα QT5 vs QT4 ή GTK+3 vs GTK+2). Και φυσικά κάθε major νέα έκδοση προϋποθέτει εκ νέου διάβασμα για τα νέα χαρακτηριστικά, τα οποία συμπαρασύρουν μαζί τους και αρκετά από τα build tools τους (π.χ τα RAD tools).

 

Σε ότι αφορά την ιδιοτέλεια, δυστυχώς δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο της Microsoft. Δες για παράδειγμα την Canonical, ας πούμε στο πρόσφατο εγχείρημα με το Mir δεν εντοπίζεις καμία ιδιοτέλεια; Στο Wayland της RedHat; (αν και το τελευταίο προσωπικά το θεωρώ πιο αγνό ως πρόθεση από το Mir).

 

Σχετικά με την παραγωγικότητα, νομίζω αποτελεί κοινό τόπο σε όλους πως το μακράν πιο παραγωγικό περιβάλλον-οικοσύστημα ανάπτυξης λογισμικού τρέχει natively μονάχα σε Windows και ονομάζεται Visual Studio.

 

Για να επιστρέψουμε εντός θέματος, που είναι ο προγραμματισμός και όχι οι διαφορές/ομοιότητες των λειτουργικών συστημάτων, για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει δεν βρίσκω απολύτως κανέναν λόγο που να επηρεάζει την εκμάθησή του το σε ποιο λειτουργικό σύστημα θα ξεκινήσει.

 

Θεωρώ αυτονόητο, όπως πιστεύω κι εσύ και οι περισσότεροι, θα ξεκινήσει με platform-agnostic πρακτικές, άρα δεν ενδιαφέρει το λειτουργικό σύστημα.

 

Όταν μάθει τα platform-agnostic βασικά και φτάσει σε ένα καλό επίπεδο, θα είναι σε θέση να προσαρμοστεί και σε platform-specific θέματα.

Δημοσ.

Οσον αφορα τους editors ειδικα, εχω να πω οτι η χρηση IDE (ειτε OS οπως Eclipse ειτε proprietary οπως VS) τεινει να "κρυβει" πολλες λεπτομερειες με την χρηση wizards, build in debugger κλπ με αποτελεσμα ο προγραμματιστης να μην καταλαβαινει σε βαθος τι ακριβως συμβαινει οταν γραφει ενα προγραμμα. Εκτος απο αυτο, ενας editor οπως ο vim ειναι πολυ ταχυτερος, απανταται σε ολες τις πλατφορμες αλλα ακομα εχει και περισσοτερες δυνατοτητες.  Εχωντας χρησιμοποιησει Visual Studio απο την version 1.0 μεχρι την πλεον προσφατη, ειμαι πλεον πεποισμενος οτι για γενικο προγραμματισμο ενας editor ειναι προτιμοτερος. Η εξαιρεση φυσικα θα ειναι αν γραφουμε σε C# οποτε η χρηση του VS μαζι με resharper ειναι η καλυτερη λυση, αναλογα για Java και eclipse.

 

Οσον αφορα τον προγραμματιστη που περιοριζεται σε μια συγκεκριμενη πλατφορμα, οπως πχ Windows - VS - C# η J2EE + eclipse, σιγουρα δεν τον θεωρω ολοκληρωμενο και κατα πασα πιθανοτητα εχει αρκετο δρομο να βελτιωθει απο την ενασχοληση του με OS.

 

Για Win - Linux, εχω να πω οτι το δευτερο ειναι απειρως προτιμοτερα σαν προγραμματικο περιβαλλον για παρα πολλους λογου, μερικοι απο τους οποιους ειναι οι παρακατω:

 

- Σε αντιθεση με τα windows το linux ειναι πολυ πιο σταθερη πλατφορμα οσον αφορα την εξελιξη του σαν λειτουργικο.

 

- Το command line chain of tools στα linux ειναι ασυγκριτα ανωτερο απο οτιδηποτε αντιστοιχο στα windows (συμπεριλαμβανομενου cygwin αλλα και power shell ακομα)

 

- To linux ειναι πολυ καλυτερο για networking, συγκρινε για παραδειγμα την ευκολια του ssh με οποιονδηποτε fat remote client των windows

 

- Η συντριπτικη πλειοψηφια του OS ειναι αρχικα γραμμενη για LINUX βλεποντας τα windows σαν second class citizen

 

- Φυσικα το κοστος ειναι ενας ακομα πολυ σημαντικος παραγοντας. Μια συγχρονη enterprise (η οπως τελος παντων λεγενται σημερα) εκδοση του VS κοστιζει πανω απο $2,500 ενω μια entry level pro version γυρω στα $250!

 

Η λιστα μπορει να γινει πολυ μακρυτερη και δεν νομιζω υπαρχει σοβαρος λογος..  Αυτη την στιγμη γραφω μεσα απο ενα software house οπου ειμαστε περιπου 100 developers στον οροφο και ειναι ζητημα αν δυο η τρεις χρησιμοποιουν windows...  Ολοι εχουν η MAC η LINUX....

 

  Δεν ειναι δυνατον να μιλας σοβαρα και να λες οτι πρεπει να ξερεις linux για σοβαρο software development, απο την στιγμη που τα windows χρησιμοποιουνται κατα 95% ξερω γω σε εταιριες. Και μαλιστα να αφηνεις εξω το development για .Net που εχει μεγαλη αναπτυξη τα τελευταια χρονια.

   Το software development σε Linux περιβαλον οταν δεν απαιτειται ειναι απλα για την καβλα σου και τπτ αλλο. Οσο καλος προγραμματιστης θα γινεις μεσω linux , το ιδιο και καλυτερος θα γινεις μεσω Windows . Τα αλλα ειναι ελιτιστικες hipsteroπιπες.

 

 

 Φυσικά σε απόλυτες τιμές είναι δυνατόν να μάθεις καλό προγραμματισμό και μπορείς να κάνεις compile με οποιοδήποτε IDE,έχωντας όμως την ικανότητα να το παρακάμψεις οδηγεί συνήθως σε καλύτερα αποτελέσματα.

 

  Τις εταριες τις νοιαζει η ταχυτητα και τιποτα αλλο, οχι να το παιζεις εσυ ξερολας και να λειτουργεις χωρις IDE. Χωρις να θελω να σε κατεβασω απο το συνεφακι σου παντα ...

   Και το καλυτερα αποτελεσματα γιατι ακριβως ? 

 

Και για το σχολιο σου, Οι περισσότερες τεχνολογικά προχωρημένες εταιρείες δεν έχουν καθόλου Windows, ούτε και platform specific development (WIN32 για παράδειγμα). Συνήθως σου δίνουν choice μεταξύ Mac και linux, και οι περισσότεροι πιτσιρικάδες διαλέγουν το πρώτο, ενώ ο προγραμματισμός γίνεται σε κάποια cross platform γλώσσα, συνήθως python η RUBY και σε πολυ λιγότερες περιπτώσεις Java, με front ends σχεδόν πάντα σε HTML5/CSS3/Javascript φανερωνει οτι εχεις προσωπιδες.

 

Για δεν μπορω να εξηγησω αλλιως πως αγνοεις java Που ειναι η δευτερη γλωσσα προγραμματισμου σε θεσεις εργασιας και c# που ειναι στις πρωτες 5. Ruby, python με το ζορι να ειναι στην 10δα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...