Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πιστευω παντως μια ομαδικη καταγγελια εχει μεγαλυτερη βαρύτητα. να συντάξουμε ενα κειμενο και να βαλουμε τα ονοματα μας και διευθυνσεις email για να μπορεσουν να μας κανουν copy στην απαντηση. παλιοτερα σε κατηγορια σχετικα με την hol ετσι επαιζε και μετα η εεττ εστελνε ενα μυνημα και ελεγε απαντηστε στα παρακάτω παραπονα κτλπ.

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Ομαδοποιουν οι φορεις τις καταγγελιες. Και εγω απο την ΕΕΤΤ θυμαμαι οτι σε καταγγελια μου, οταν εφτιαξαν αυτοι το χαρτι "απαντηστε σε 30 ημερες" κλπ και το εστειλαν στον παροχο (το οποιο το κοινοποιουν σε ολους - μου ηρθε ταχυδρομικα) , ειχε 10 ονοματα και οχι μονο το δικο μου.

Αν κανουμε μια ομαδικη καταγγελια θα ειναι λες και ειμαστε φιλαρακια, ομαδα ή δεν ξερω τι που συμφωνησαν να το κανουν... Αν αρχισουν και πεφτουν βροχη και φτασουν ομως 50 ονομαστικες καταγγελιες θα φανει πιστευω καλυτερα το μεγεθος του "προβληματος".

Δημοσ.

Υποβολή παραπόνων

 

Στην γενική γραμματεία καταναλωτή:

 

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

 

sample post απο το thread του γερμανού

 

προκειται για μια προσφορα στην ιστοσελιδα της εταιρειας ΓΕΡΜΑΝΟΣ για πωληση τιτλων για ηλεκτρονικα παιχνιδια με κοστος 2,09

 

ευρω

http://www.e-germano...tributeToSort=5

εκανα παραγγελια μεσω ιντερνετ 4 τιτλων αλλα δε με εχουν ενημερωσει ουτε τηλεφωνικα αλλα ουτε και γραπτως , πηρα μονο ενα

 

e-mail το οποιο φανταζομαι οτι ειναι ενα auto reply στις 2 πρωτες παραγγελιες Στις αλλες 2 δε μου ηρθε καν απαντητικο

 

e-mail..τιποτα..σα να μην εγινε η παραγγελια.Στο e-mail που μου εστειλαν γραφουν τα εξης:

 

Αγαπητέ/Αγαπητή χχχχχ@χχχχχ.com

 

Η παραγγελία του προϊόντος / προϊόντων (SEGA RALLY & CARS/PS3) που κάνατε στις 04-01-2010 έχει προωθηθεί στο κατάστημα

 

ΓΕΡΜΑΝΟΣ xxxxxxx

πολη χχχχχχ

 

Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της

 

παραγγελίας σας.

 

Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας, θα πρέπει να παραλάβετε το προϊόν στο διάστημα των 4 ημερών. Μετά το συγκεκριμένο

 

διάστημα, το προϊόν θα διατεθεί προς πώληση.

 

Στην περίπτωση που θα θέλατε να ακυρώσετε ένα μέρος είτε ολόκληρη την παραγγελία σας μπορείτε στο διάστημα των 2 -3 εργάσιμων

 

ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας, να απευθυνθείτε στο κατάστημα Γερμανός που έχετε επιλέξει.

 

Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση

 

των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας

 

ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του.

 

Ευχαριστούμε που προτιμήσατε το e- germanos για τις αγορές σας. Είμαστε πάντα δίπλα σου για να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία

 

για τα προϊόντα και υπηρεσίες ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την τεχνολογία γενικότερα με την on-line επικοινωνία.

 

Με εκτίμηση

 

Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός

 

Περασα αυτοπροσωπως απο 2 καταστηματα της συγκεκριμενης εταιρειας (ζω στην επαρχια) και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει τιποτα

 

διαθεσιμο απο την προσφορα.

Γιατι συνεχιζει να υπαρχει αυτη η προσφορα τοτε στο internet?

Γιατι δε με ενημερωσαν καθολου για την τυχη της παραγγελιας μου?

Σημειωνω οτι για να πραγματοποιηθει παραγγελια απο το συγκεκριμενο site εδωσα και προσωπικα στοιχεια τα οποια επ ουδενι λογο

 

θα εδινα αν ηξερα οτι προκειται για παραπλανητικη διαφημιση

Υπαρχουν και αλλα σχολια και αλλων πελατων που ειχαν το ιδιο προβλημα στην παρακατω διευθυνση

http://www.insomnia....ad.php?t=353029.

αρθρο

http://troktiko.blog...-post_4670.html

Δεν εχω απευθυνθει αλλου, απευθυνομαι μονο.σε σας.

 

 

Δ. ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

να γινει γνωστη η παραπλανητικη διαφημιση της Εταιρειας Γερμανος

 

 

Άποψη μου να καταλήξουμε σε μια φόρμα που θα γράψουμε πάνω κάτω και να αρχίσει 1-1 να στέλνει στο site παράπονο :)

Δημοσ.

"ΔΙΑΦΟΡΑ:

 

1. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. "

 

Πήρε κανείς έστω e-mail????....μπααα...

Δημοσ.

Μια σκέψη:

 

Ψευδής-παραπλανητική τιμολόγηση προϊόντων για διαφημιστικούς λόγους, τα οποία ποτέ δεν παραδόθηκαν στους εν δυνάμει αγοραστές τους κατόπιν ηλεκτρονικής παραγγελίας. Τα ανωτέρω αφορούν το ηλεκτρονικό κατάστημα "Papasotiriou.gr" το οποίο, επίσης, σε καταστρατήγηση των δικών του όρων σύναψης "Σύμβασης Πελάτη" όπως ξεκάθαρα φαίνεται εδώ: http://www.papasotiriou.gr/help07.asp και συγκεκριμένα στην παράγραφο "Διάφορα", ουδέποτε ενημέρωσε ηλεκτρονικά (μέσω e-mail) ή τηλεφωνικά εμάς τους αγοραστές σχετικά με τους λόγους ακύρωσης των παραγγελιών μας ή μη τήρησης της συμφωνημένης σύναψης σύμβασης.

(Ασφαλώς αν λάβουμε τώρα το οποιοδήποτε e-mail αυτό σημαίνει ότι μας διαβάζουν. Πάντως η ημερομηνία τους προδίδει)

 

 

Παρακαλώ όπως εξετάσατε τους λόγους για τους οποίους το ηλεκτρονικό κατάστημα "Papasotiriou.gr" προέβει σε καταστρατήγηση των «όρων υγειούς ανταγωνισμού» ή «marketing» σε σχέση με τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις καθώς και τους λόγους ψευδούς τιμολόγησης ανύπαρκτων προϊόντων του ώστε οι καταναλωτές να μην πέφτουμε θύματα στις εκάστοτε «ορέξεις» του όποιου επιχειρηματία που μοναδικό στόχο έχει την κακώς εννοούμενη διαφήμιση του καταστήματός του (με παράλληλη δυσφήμιση του ηλεκτρονικού εμπορίου).

Δημοσ.

Επίσης και το γεγονός ότι "τηρήθηκε σειρά προτεραιότητας" και Δευτέρα πρωί μπορούσε ο οποιοσδήποτε να πάει να σηκώσει το μαγαζί με ότι υπήρχε σε στοκ και μετά λέγανε τα στείλαμε στις πρώτες παραγγελίες.

Δημοσ.

Αυτό που λες όμως δεν ισχύει γιατί τηλέφωνο μας πήραν και μας ενημέρωσαν ότι τους τελείωσαν τα προϊόντα. Αυτό που δεν έκαναν είναι να ενημερώσουν ότι υπάρχει περιορισμένος αριθμός προϊόντων όταν ανέβασαν τις προσφορές στο site. Από την στιγμή που δεν έκαναν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να κάνουν νέα παραλαβή για να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που έλαβαν.

  • Moderators
Δημοσ.

Μην ξεχνατε και οτι δεν τηρηθηκε ουτε για αστειο σειρα προτεραιοτητας, κατι που ειναι απο τα βασικα παραπτώματα.

Περα απο αυτους που πηγαιναν Δευτερα, Τριτη Τεταρτη στα μαγαζια και επαιρναν διαφορα που ειχαμε παραγγειλει απο το Σαββατο και μας ειπαν πως δηθεν τελειωσαν, υπαρχουν συγκεκριμενα περιστατικα εδω μεσα με αριθμο παραγγελιας που αποδεικνυουν το ιδιο. Πχ η παραγγελια "1500" εκτελεστηκε και παραγγελια μια-δυο μερες νωριτερα με αριθμο "0045" για το ιδιο προιον, ακυρωθηκε!

Παραγγελιες που επρεπε να χρεωθουν μεταφορικα απο το μπαχαλο ενω εκτελεστηκαν ΠΛΗΡΕΙΣ δεν χρεωθηκαν τα μεταφορικα.

Ολα αυτα με συγκεκριμενα στοιχεια.

Δημοσ.

Το θέμα είναι καθε ενας απο τους 50 τις λίστας να γράψει στην φόρμα το πρόβλημα που είχε και να σταλούν 50 διαφορετικές καταγγελίες.

Δημοσ.

Κατάστημα Θεσσαλονίκης πριν μισή ώρα

 

Εγώ: Καλησπέρα σας, έχετε μήπως μοχλούς για Xbox?

 

Αυτη: Αυτό της προσφοράς?

 

Εγώ: Ναι

 

Αυτη: Συγγνώμη έδωσα το τελευταίο χθες

 

Εγώ: Μα κάναμε παραγγελία απο το ιντερνετ και είπατε ότι εξαντλήθηκαν όλα

 

Αυτη: Δεν γνωρίζω τίποτα

 

Τα συμπεράσματα δικά σας....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...