Μπορούμε να πούμε ότι η συγκεκριμένη κίνηση ήταν μονόδρομος για την Apple από τη στιγμή που το Nexus 7, το «μικρό» tablet της Google συνάντησε τεράστια επιτυχία και απέσπασε πολύ θετικά σχόλια για τη φορητότητα του (και φυσικά για την τιμή του). Το μήνυμα το «έπιασε» η πλειονότητα των κατασκευαστών, κατακλύζοντας την αγορά με μικρά tablets τα οποία στηρίζονται στην πλατφόρμα του Android.
Παρουσιάζοντας τη μίνι εκδοχή του iPad, η Apple έκανε το απαραίτητο άνοιγμα σε ένα κοινό που ενδιαφερόταν να έχει πρόσβαση σε όλα τα καλούδια του iOS αλλά σε ένα πιο φορητό μέγεθος και με φθηνότερη τιμή. Αν και η Apple ποτέ δεν ανακοινώνει τις πωλήσεις ξεχωριστά κάθε μοντέλου, εντούτοις γνωρίζουμε από εταιρείες ερευνών ότι το iPad mini αποτέλεσε ίσως το πιο δημοφιλές iPad τουλάχιστον για τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του. Ένα χρόνο μετά η Apple παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του «μικρού» της tablet με σημαντικές αλλαγές τις οποίες εξετάζουμε αναλυτικά στη συνέχεια της παρουσίασης.
ΣΧΟΛΙΑ (49)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση