Προς το περιεχόμενο

Scatman

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    855
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Scatman

  • Ημερομηνία γέννησης 09/04/1986

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://zombiemovies101.livejournal.com/

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Spiti Land

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.438 προβολές προφίλ

Scatman's Achievements

  1. Μία διαδικασία που θεωρητικά έπρεπε να είναι απλή , εξελίχθηκε σε περίπλοκη. Παρέλαβα λοιπόν ένα λάθος προϊόν, κάνω αίτημα στο σύστημα για επιστροφή, όλα κανονικά, μέχρι που πρέπει να επιλέξω το Point. Για κάποιο λόγο , το σύστημα θεωρεί πως διαμένω Αθήνα(?) με αποτέλεσμα να μου δείχνει points από εκεί και τις γύρω περιοχές. Ενημερωτικά μένω σε νησί. Καμία σχέση με Αθήνα, φαίνεται και στα στοιχεία μου μέσα στο λογαριασμό. Για εξυπηρέτηση πελατών ούτε λόγος, δεν απαντάει κανείς σε ΤΙΠΟΤΑ. Αναρωτιέμαι αν κάποιος/α είχε αντίστοιχο πρόβλημα κι αν κατάφερε να το λύσει. Σημείωση, δοκίμασα άλλο browser, κινητό, PC..μόνο VPN δεν έβαλα Edit : κατάφερα να κάνω τη δουλειά μου μετά από αμέτρητες προσπάθειες δια μέσω της επιλογής "ACS". Απίστευτα bugs , εμφανίσεις- εξαφανίσεις..αλλά τέλος καλό κι όλα καλά.
  2. είναι κατά κύριο λόγο θέμα κόστους/χρόνου και επίπεδο καθιέρωσης που έχει η μηχανή. Tα royalities της Unreal αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν τίποτα για τέτοια studios. Το βλέπουν σα κερδισμένο χρόνο παραγωγής. Τα ίδια - ίσως και περισσότερα θα έδιναν για κάτι in -house. Όπως και να έχει, η Unreal είναι μία δοκιμάσμενη λύση , crash tested που λένε στα χωριά, με συνεχή υποστήριξη, πολλές δυνατότητες και advanced tools που την κάνουν να υπερέχει έναντι του ανταγωνισμού. Επίσης, η Halo studios θα έχει πρόσβαση και στο source code της μηχανής για τυχόν παραμετροποιήσεις. Στην εξίσωση μπορεί να μπει και η C++ που είναι η στανταρντ γλώσσα της ΑΑΑ gaming βιομηχανίας και η βασική της Unreal. Όσα οφέλη και να έχει μία Inhouse game engine, για να φτιάξουν κάτι δυνατό θα πάρει τουλάχιστον 2 χρόνια, πολλές δοκιμές, αστάθειες και ίσως όχι ίδια επίπεδα συμβατότητας (ακόμη και για τις κονσόλες). Οπότε πάνε σε μία πιο άμεση, δοκιμασμένη λύση.
  3. Αυτά να τα βλέπουν οι εταιρειολατρες που αναφέρονται στην κάθε Νιντεντο ως "μαμά" , "εταιρεία καρδιάς"κτλ άλλο να εκτιμας/νοσταλγείς/έχεις καλές αναμνήσεις για παιχνίδια στις κονσόλες τους κι άλλο να κάνεις τον οπαδό. Η ίδια εταιρεία προσπαθεί εδώ και χρόνια (μαζί με άλλους αλλά η ίδια ακραία πιο έντονα) να κινηθεί νομικά ενάντια και του archive ελέω roms.
  4. Αν το δούμε διαχρονικά, η Nintendo δεν είναι εταιρεία μεγάλων αλλαγών. Ακολουθεί πάντα συγκεκριμένου προσανατολισμού, σφιχτές πολιτικές με ένα μοντέλο που θυμίζει αρκετά επιχειρησιακή λειτουργία '80s. Ευτυχώς γι'αυτή, με τα χρόνια έχει κάνει ένα σύνολο καλών επιλογών που της επιτρέπει τυχόν στραβοπατήματα. Όμως, αν έκαναν σήμερα τα πρώτα εταιρικά βηματά τους στο χώρο, θα είχαν αρκετά ζητήματα. Σχετικά με την ΑΙ, άσχετα με τι δηλώνεται , αργά ή γρήγορα θα αναγκαστεί να εφαρμόσει τεχνικές του διότι απλά δε γίνεται διαφορετικά. Τα κέρδη από τα μειωμένα κόστη παραγωγής και το χρόνοδεν είναι αμελητέα. Κι ως γνωστόν , η Νιντέντο δε χαρίζεται στα οικονομικά ζητήματα. Αυτό που δε μπορώ σε κάθε τόπικ συζήτησης VideoGame είναι..οι εταιρειολάτρες. Πάντα θα βρεθεί έστω 1 να πει "μπράβο κάνει τη διαφορά" , μετά κάποιος άλλος με ένα "όχι η άλλη το κάνει καλύτερα" . Να χτυπας το κεφάλι σου στον τείχο ένα πράγμα. Τους developers να εκτιμάτε ρε, αυτούς να στηρίζετε κι όχι την κάθε απρόσωπη, ανώνυμη ΑΕ.
  5. Κατάλαβα. Οπότε όλα συγκλίνουν στο ότι δεν ήταν καλη αγορά. Τουλάχιστον όχι για αυτό που είχα στο μυαλό μου. Πάντως, για να μην είμαι ολοκληρωτικά άδικος, τις ημέρες με κάτι 40ρια έξω είναι αρκετά καλύτερο από ανεμιστήρα κι ανοιχτά παράθυρα. Να αναφερθεί κι ένα θετικό . Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
  6. Η λογική του φορητού κλιματιστικού ειναι απλή, έχεις κάτι που θεωρητικά σε δροσίζει εύκολα και σχετικά οικονομικά. Έχω δοκιμάσει κι άλλο στο παρελθόν,περισσότερων btus, ήταν αποτελεσματικό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται πως αγόρασα κάτι μη επαρκές ή απλά, όχι ποιοτικά καλό. Δε μπορώ να προσδιορίσω γιατί ειναι καινούργιο. Αυτή τη στιγμή πάντως, δε νιώθω δικαιωμένος με την αγορά μου. Δεν έγραψα για ένταση αλλά για έντονη χρήση. Χωρίς να είμαι ειδικός στο ζήτημα, καταλαβαίνω ότι όσο πιο πολλά btus τόσο πιο καλό το αποτέλεσμα της συσκευής.
  7. Tα btus είναι όντως λίγα για έντονη χρήση ωστόσο ο χώρος χρήσης ειναι μικρός. Και δε νομίζω πως δικαιολογείται η τόσο μειωμένη του απόδοση . Το αισθάνεσαι μόνο όταν πέφτει επάνω σου ο αέρας αλλά υπό αυτή τη λογική ,ας έπαιρνα έναν δυνατό ανεμιστήρα. Σημείωση : Μιλάμε για επίπεδο απόδοσης σαν air condition που θέλει φρεον. Σκέφτηκα ότι ίσως αυτό να είναι η αιτία (παίρνει r290). Αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια.
  8. Να ρωτήσω κι εγω γιατί έχω ψιλοαπελπιστει με το φορητό κλιματιστικό. Αγόρασα πρόσφατα το Wellio WPAC-07R 7000BTU, το χρησιμοποιω σε κλειστό μικρό χώρο των 25 τμ και δεν παγώνει το χώρο. Υπάρχει μια αίσθηση δροσιάς αλλά τίποτα παραπάνω. Ακολουθώ όλα τα προβλεπόμενα με τον σωλήνα. Τι μπορεί να κάνω λάθος;Μήπως απλά δεν είναι καλό;
  9. Scatman

    Ρουλεμάν

    Άλλαξε όλο το σετ συμπλέκτη . Ήσασταν κατατοπιστικοί . Όπως ανέφερα είναι η πρώτη φορά που κάνω μία τέτοια αλλαγή κι όσο να 'ναι ήταν...διαφορετική εμπειρία. Όσο παθαίνεις- μαθαίνεις. Ευχαριστώ για τις απαντησεις.
  10. Scatman

    Ρουλεμάν

    Καλησπέρα, σήμερα άλλαξα το ρουλεμάν συμπλέκτη. Το πρόβλημα ~αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι~ είναι πως πλέον ο συμπλέκτης στο πάτημα του εξ ολοκλήρου διαφορετικός, αρκετά πιο ελαστικός (σχεδόν φουλ) ενώ πριν είχε περισσότερη αντίσταση. Προφανώς είχα συνηθίσει να το οδηγώ με αυτό τον τρόπο. Δεν είχα τη δυνατότητα να παραλάβω ο ίδιος το όχημα κι οπότε να ρωτήσω απευθείας τον μάστορα. Τον πρόλαβα τηλεφωνικα λίγο πριν κλείσει και μου είπε είναι φυσιολογικό να συμπεριφέρεται έτσι κι ότι με τον καιρό/χρήση θα σφίξει. Μπορεί να με φωτίσει κάποιος στο ζήτημα; Σφιχτός συμπλέκτης = όχι καλό; Ισχύει αυτό που είπε ο μάστορας; Σφίγγει; Αν σφιχτεί περισσότερο υπάρχει κάποια παρενέργεια; Μπορεί να ακούγονται λίγο χαζές οι ερωτήσεις αλλά δεν έχω εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι. Ευχαριστώ
  11. Καλησπέρα, διαβάζοντας το thread και με δεδομένο ότι δεν έχεις μεγάλο μπάτζετ, θεωρώ ιδανικό να πάρεις κάτι όχι πάνω από 1300 κυβικά . Αμαρτία να καταλήξεις κάτι τόσο παλιό και να πληρώνεις παράλληλα υψηλά τέλη. Μπορεί να είναι ετήσια αλλά αυτό το έξτρα χρηματικό θα μπορούσε να πάει κάπου αλλού. Έριξα μία ματιά στο car και έπεσε το μάτι μου σε αυτό το Micra 2004. Με παζάρι θα σου κόψει κάποια χρήματα ~μετρητά. Φαίνεται σε καλή κατάσταση. Το καλό με τις μάντρες είναι πως αναλαμβάνουν όλο το γραφειοκρατικό κομμάτι, περνάνε το όχημα από ΚΤΕΟ και το παραλαμβάνεις με πληρωμένα τέλη. Τώρα αυτά που γράφονται περί καλού/κακού μοντέλου... περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας. Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο, δυστυχώς δε μπορείς να γνωρίζεις την αξιοπιστία του και το εμπειρικό του καθένα δε βοηθά ιδιαίτερα...ρισκάρεις λοιπόν είτε πάρεις κάτι με 1000 είτε με 10000 ευρώ. Οπότε το ζήτημα είναι να περιορίσεις το ρίσκο τσεκάροντάς τον σε έναν μάστορα. Από προσωπική εμπειρία θα σε συμβούλευα κάποια πράγματα. 1. Όχι αμάξι από μακριά. Οφείλεις να πας και να δεις ο ίδιος τι θα αγοράσεις. 2. Τσέκαρε τα βασικά, ΟΛΑ όμως. Από το αν λειτουργούν οι υαλοκαθαριστήρες μέχρι το καπάκι βενζίνης. 3. Να έχει βιβλίο service να ξέρεις τι σου γίνεται. Διότι αν πάρεις κάτι που στο επόμενο service χρειάζεται πέρα από service + ιμάντες...χαιρετίσματα... ( +300-400 ευρώ ). 4. Περί ιμάντα, εγώ προσωπικά σε μεταχειρισμένο θα τον άλλαζα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μην το πολυσκέφτεσαι πάντως, αποφάσισε και πάρε κάτι να κάνεις τη δουλειά σου. Σε αυτά τα χρήματα θα το κάνεις γρήγορα απόσβεση και υγιής να είσαι , λίγο αργότερα θα πας σε κάτι καλύτερο. Καλή τύχη.
  12. Δεν έφτασα σε κάποια διαπίστωση. Ακολούθησα απλά μια λογικη μη έχοντας εμπειρία από μεταβιβάσεις. θεώρησα ότι όντας ηλεκτρικό ίσως είχε κάποια ιδιαίτερη διαδικασία. ευχαριστώ για την απάντηση
  13. Καλησπέρα, έχω ένα ηλεκτρικό σκούτερ ~Emw 250w/1000~ που για διάφορους λόγους δεν πολυχρησιμοποιώ πλέον. Ανήκει στην κατηγορία έως 45χλμ τελική ταχύτητα (κατηγορία 50cc) κι όταν το αγόρασα, επέλεξα να το ταξινομήσω αποκτώντας πινακίδα. Για να μη μακρυγορώ, ένας συναδελφος προσφέρθηκε να το αγοράσει. Το θέμα είναι πως γίνεται η μεταβίβαση σε αυτή την περίπτωση; Γνωρίζω πως πλέον υφίσταται η ηλεκτρονική μεταβίβαση αλλά στη δική μου περίπτωση δεν εμφανίζεται πουθενά ς (λόγω χαμηλού κυβισμού δε μπαίνει στη φορολογική) οπότε κι αυτή η μεθοδολογία δε δίνει τη λύση που αναζητώ. Η απλή υπεύθυνη δήλωση δε νομίζω πως αποτελεί λύση διότι φέρει πινακίδα η οποία συνδέεται με το όνομά μου (;;;). Γνωρίζει κάποιος/α τη μεθοδολογία;
  14. Καλησπέρα, πριν 1-2 μήνες αγόρασα από Ιαπωνία μια ταινία dvd γύρω στα 5-6 euros και η αποστολή του έγινε me fed ex . Το τελικό ποσό βγήκε αρκετά φουσκωμένο αλλά ήταν κάτι που επιθυμούσα οπότε δεν είχα κάποιο θέμα. Σήμερα μου εμφανίστηκε ειδοποίηση "δασμών και φόρων" σύμφωνα με την οποία πρέπει να τους πληρώσω γύρω στα 7 ευρώ ως προμήθεια "προόδου"( + 24% ). Δεν είναι μεγάλο το ποσό αλλά μιλάμε για κατι ουρανοκατέβατο. Το λογικό δε θα ήταν πριν παραλάβω την ταινία να είχε μέσα και το ποσό εκτελωνισης; Να το αγνοήσω; Θα έχω μπελάδες; Παρακαλώ όσοι /όσες έχουν αντίστοιχη εμπειρία, τα φώτα τους. Ευχαριστώ
  15. Καλησπέρα, πριν 1-2 μήνες αγόρασα από Ιαπωνία μια ταινία dvd γύρω στα 5-6 euros και η αποστολή του έγινε me fed ex . Το τελικό ποσό βγήκε αρκετά φουσκωμένο αλλά ήταν κάτι που επιθυμούσα οπότε δεν είχα κάποιο θέμα. Σήμερα μου εμφανίστηκε ειδοποίηση "δασμών και φόρων" σύμφωνα με την οποία πρέπει να τους πληρώσω γύρω στα 7 ευρώ ως προμήθεια "προόδου"( + 24% ). Δεν είναι μεγάλο το ποσό αλλά μιλάμε για κατι ουρανοκατέβατο. Το λογικό δε θα ήταν πριν παραλάβω την ταινία να είχε μέσα και το ποσό εκτελωνισης; Να το αγνοήσω; Θα έχω μπελάδες; Παρακαλώ όσοι /όσες έχουν αντίστοιχη εμπειρία, τα φώτα τους. Ευχαριστώ
  • Δημιουργία νέου...