Καλησπέρα παίδες, αγόρασαν ένα παιχνίδι, μέσω PayPal, συγκεκριμένα το Kena, από G2A, όμως δεν το παρατήρησα σωστά και έλεγε ότι ήταν steam account, όχι steam key. Είναι το παιχνίδι σε έναν λογαριασμό ήδη ενεργοποιημένο δηλαδή.
Με το που το κατάλαβα έστειλα απευθείας μήνυμα στον seller, για refund ή έστω να μου στείλουν ένα steam key, και ας πληρώσω κάτι παραπάνω, ομως δεν το δέχονται, μου λένε ότι, πλήρωσα και πήρα το αγαθό που είχε η περιγραφή. Του είπα ότι έκανα λάθος και είναι δικαίωμα μου να ζητήσω refund , λεπτά αφού κατάλαβα τι έγινε.
Όμως δεν το δέχονται. Για την ιστορία 21€ πλήρωσα.
Γνωρίζει κανείς πως αλλιώς μπορώ να κινηθώ;;