-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
472 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
orgixmh's Achievements
-
Αν δεν είχατε σχολιάσει σχετικα με το κατάστημα θα είχα αποφύγει την παραγγελία. Ευχαριστώ.
-
Έχεις δίκαιο, ξανά είδα το βίντεο και κάτι δεν πάει καλά, ο Καλογεράκης ισχυρίζεται ότι οι γάμμα προκύπτουν από τον ιονισμό των πυρήνων του υδρογόνου αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί, ταυτόχρονα ο Gegiger μετρητής του δαιμονίζεται σε απόσταση 3-4 μέτρα από το δοχείο οπότε υπάρχει σίγουρα ακτινοβολία αλλά όχι απαραίτητα γάμμα, υποθέτω ότι είναι X που προκύπτουν από την ακτινοβολία πέδησης (bremstrahlung) καθώς έχουμε μεταλλικό δοχείο και υψηλή τάση μέσα στο μείγμα.
-
Ο Καλογεράκης ποτέ δεν μίλησε για αεικίνητο, η ιδέα του καλογεράκη είναι η αποθήκευση της παραπανίσιας ενέργειας των ΑΠΕ σε υδρογόνο μέσο ηλεκτρόλυσης και μάλιστα έχει αναφέρει επανειλημμένα ότι τέτοια projects έχουν νόημα μόνο σε εθνικό επίπεδο και όχι σε ατομικό, επίσης έχει αναφέρει ότι στα πειράματα του δεν κατάφερε να πετύχει την απόλυτη διάσπαση υδρογόνου - οξυγόνου, αντιθέτως το παραγόμενο "προϊόν" περιείχε μόρια οξυγόνου που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Ποτέ δεν ανέφερε ότι η ηλεκτρόλυση μπορεί να επιτευχθεί στο όχημα, αντιθέτως κάνει λόγο για σοβαρούς κινδύνους λόγο των μορίων οξυγόνου που υπάρχουν στο μίγμα, αναφέρει τις δυσκολίες αποθήκευσης λόγου της ιδιομορφίας των μορίων του υδρογόνου και τέλος ως λύση για την αποφυγή του κινδύνου έκρηξης πειραματίστηκε με τον μετασχηματισμό του οξυγόνου με ακτίνες γάμα ώστε να κάνει το μίγμα ακίνδυνο και το πέτυχε. Τέλος, παρότι τον συμπαθώ και θαυμάζω την επιμονή του και τις προσπάθειες που έχει καταβάλει, ποτέ δεν αναφέρει νούμερα, πόση ενέργεια χρειάστηκε για την παραγωγή των ακτίνων γάμα, πόση ενέργεια για την διάσπαση, πόση για την συμπίεση και αποθήκευση και πόση πείρε πίσω όταν έκαψε το παραγόμενο υδρογόνο, αντίθετος σύγκρινε την απόδοση που έχουν τα φυτά κατά την φωτοσύνθεση (3%) με το σύστημα του οπότε φαντάζομαι ότι η απόδοση του συστήματος ήταν εξαιρετικά χαμηλή.
-
Αυτό ακριβώς είναι το point, έχω κάνει δεκάδες report στο facebook για απάτες και κανένα report δεν έγινε δεχτό.
-
Σχετικά με το paypal ήταν co-founder, σου αρέσει ή όχι η ιστορία δεν αλλάζει. Θωρούμε θεό, τεμενάδες κτλ είναι δικά σου λόγια και κράτα τα για τον εαυτό σου. "ανούσιο για την γενιά μας" να θυμάσαι ότι αυτά που απολαμβάνεις σήμερα ήταν "ανούσια" για τις γενιές που τα επινόησαν και σε πολλές περιπτώσεις ανούσια για δεκάδες γενιές.
-
Μάλιστα, να σημειωθεί στα πρακτικά της κοινότητας ότι όποιος δεν παράγει αυτοκίνητα άριστης ποιότητας για τα γούστα του χρήστη "SaFiS" είναι "κλόουν". Ο Elon είναι αυτός που έβαλε γυαλιά στη NASA, που έκανε παγκόσμια δορυφορική υποδομή γρήγορου δικτύου και ένας από αυτούς που συνετέλεσαν στη δημιουργία του paypal, αν είσαι γεννημένος μετά το 90 μπορεί το paypal να μην βγάζει νόημα για εσένα αλλά κάπου στα τέλη του 2000 ήταν από τους ελάχιστους τρόπους να στείλεις με ασφάλεια χρήματα χωρίς να σηκώσεις τον κώλο σου από την καρέκλα. Ένας από τους πολλούς λόγους που το ηλεκτρονικό εμπόριο από χώρες του εξωτερικού άνθησε ήταν ο Elon με το paypal, επίσης ο Elon έπαιξε σημαντικό ρόλο με την SpaceX στην αναζωπύρωση της εξερεύνησης του διαστήματος και με τους Falcon έκανε τα διαστημικά project λιγότερο κοστοβόρα, κάποτε στο μακρύ μέλλον τα παιδιά μας θα απολαμβάνουν τεχνολογίες που χωρίς αυτόν στην καλύτερη θα καθυστερούσαν να ανακαλυφθούν. Who is the clown now?
-
Τo Wine και τα εμπορικά forks του (Crossover) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ EMULATORS. Τα Windows είναι το καλύτερο OS για χρήστες ακριβώς σαν και εσένα,
-
θα έπρεπε να είναι προφανές ότι η αναφορά έγινε σχετικά με την λογοκρισία που εφαρμόζεται σε επιλεγμένους χρήστες με πολιτικούς χρωματισμούς και σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που χωρίς κανένα έλεγχο περιεχομένου και με απόλυτα αυτοματοποιημένο τρόπο "κατέβαιναν" απόψεις και γνώμες που δεν συμβάδιζαν με τις mainstream. Σχετικά με το αν το twitter μπορεί να γίνει free-for-all με τον τρόπο που το πλάσαρε ο Musk, φυσικά και όχι, απλός είναι όπως πάντα υπερβολικός^10, έτσι μαζεύει κεφάλαια και ας μην του βγήκε τώρα, τα twitter files όμως είναι γεγονός και ο Musk ήταν αυτός που τα έκανε πράξη.
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Twitter_Files Να θυμίσω ότι ο Musk είναι ο τύπος που έβαλε το εργοστάσιο της Tesla μπρος όταν εμείς βγαίναμε βολτούλα με sms: (https://www.theguardian.com/technology/2020/may/11/tesla-factory-reopening-elon-musk-california-lockdown) Επίσης είναι ο τύπος που τέλειωσε την λογοκρισία στο twitter και επανάφερε την ελευθερία του λόγου.
-
Το θέμα έχει συζητηθεί επανειλημμένα σε χιλιάδες forums, ακόμα και οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης βλέπουμε σοβαρά προβλήματα στην μετάβαση. Προσωπικά είμαι φίλος της ηλεκτροκίνησης και γενικότερα βλέπω την ιδέα των ΑΠΕ σε συνεργασία με αντιδραστήρες σχάσης (προς το παρών ίσως κάποτε να έχουμε και σύντηξη) την μοναδική οδό για το μέλλον μας, δεν μπορώ όμως να κρύψω τον φόβο μου για τον τρόπο που αυτή η τεχνολογία μπαίνει στην ζωή μας και αναφέρομαι στο κόστος τον ηλεκτρικών ΙΧ και φυσικά τις υποδομές που δεν υπάρχουν ακόμα. Φοβάμαι λοιπόν ότι η σημερινή κατάσταση που ένας μέσος εργαζόμενος μπορεί να αγοράσει ένα κουβαδάκι με 1000-2000 ευρώ και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του θα τελειώσει ανεπιστρεπτί. Φοβάμαι ότι τα κράτη που βρίσκονται στο τόξο των Βαλκανίων και που οι πολίτες αυτών των κρατών στην συντριπτική τους πλειοψηφία ζούνε σε συνθήκες "δουλειά-πληρωμή εξόδων διαβίωσης-δουλειά" δεν θα μπορέσουν ποτέ τους να κάνουν την μετάβαση και τελικά θα μείνουν δίχως ΙΧ και με μοναδική επιλογή την χρήση ΜΜΜ που δυστυχώς τουλάχιστον στην χώρα μας είναι συνώνυμο με την ταλαιπωρία και την εξαθλίωση. Κοινός δεν βλέπω κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρομοτέρ, ακόμα και αν τροφοδοτούνται από μπαταρίες σημερινής τεχνολογίας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων, υποδομές μπορούν να γίνουν σε σχετικά σύντομο χρόνο (10~ χρόνια, αν υπάρχει θέληση και πρόγραμμα) αλλά σε όλα αυτά τα σχέδια δεν μπορώ με τίποτα να δω τον μέσω Αλβανό, Βούλγαρο, Έλληνα, Ιταλό, Ρουμάνο, Τούρκο που ζει - ζούμε - ζω τα τελευταία 10+ χρόνια με το 1/3 ή και το 1/5 του μισθού ενός δυτικού Ευρωπαίου να καταφέρνει να κάνει την μετάβαση, φοβάμαι ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπερφορολογηθούν, οι χρήστες τους θα θεωρούνται από μερίδα ευκατάστατων συμπολιτών τους ως ρυπογόνοι παράγοντες και τελικά η οδήγηση θα γίνει σπορ για εισοδήματα 2000+ ευρώ /μήνα. Τέλος και σχετικά με τις δηλώσεις του Toyoda, δεν μπορώ να ξέρω τι βλέπει ο Toyoda ή τι επιλέγει να αγνοήσει για όφελος της εταιρίας του αλλά εξετάζοντας προσεκτικά τις δηλώσεις του δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με το ότι είναι τρομερά κακή ιδέα να προχωρήσουμε σε μία και μόνο τεχνολογία, ζούμε σε καπιταλιστικό καθεστώς και σε αυτό το καθεστώς ο ανταγωνισμός είναι απαραίτητος, αν η Toyota μπορεί να αναπτύξει κάτι αντίστοιχο με διαφορετική τεχνολογία που θα εστιάζει σε διαφορετικές ανάγκες (πχ τεράστια αυτονομία λόγο υβριδικού συστήματος) τότε θα είναι μία ευχάριστη έκπληξη για αυτούς που το χρειάζονται.
-
Ο orgixmh ξεκίνησε να ακολουθεί τον Συγκοινωνούντα δοχεία
-
Όπως γράφει και ο τίτλος ψάχνω πληροφορίες για τα συγκοινωνούντα δοχεία και πιο συγκεκριμένα με ενδιαφέρει: Αν η αυξομείωση της απόστασης ανάμεσα στα δοχεία α) αλλάζει την ενέργεια που απαιτείται για την λειτουργία του συστήματος και β) τον χρόνο ανταπόκρισης; Τα παραπάνω σε συνθήκες 0 βαρύτητας.
-
Από τεχνικής άποψης είναι εφικτό, ακόμα και πλήρως αυτόματο. Αυτά που μένουν να σκεφτούμε τώρα είναι: α) τι θα γίνει σε περίπτωση κακής χρήσης του συστήματος; (Bot attack πχ) β) πως η αστυνομία κρίνει αν όντος έκανε παράβαση ο οδηγός; γ) τι θα γίνει με αυτούς που θα καταγγέλλουν κόσμο με 120km/h για να μην ξεχάσουν την πινακίδα; Από ηθικής άποψης τώρα θεωρώ την ιδέα απαράδεκτη και επικίνδυνη, επικίνδυνη γιατί μακροπρόθεσμα θα γεννήσει ένα κοινωνικό αίσθημα "ρουφιανιάς". Αν ο σκοπός μας είναι να πετύχουμε "ασφαλείς" δρόμους τότε κάμερες στα κόκκινα, ραντάρ εκεί που γίνεται χαμός και αστυνομία να κλειδώνει ζάντες από παράνομα παρκαρισμένα επαρκούν μια χαρά, αν πάλι δεν μας νοιάζει η ασφάλεια στον δρόμο και αποσκοπούμε στο να τιμωρούμε κόσμο η λύση είναι κατάταξη σε ομάδες ΔΙΑΣ κτλ.
-
Θα πας στις ρυθμίσεις της συσκευής -> Εφαρμογες και θα βρεις μία εφαρμογή με όνομα "Google Play Services"θα πατήσεις πάνω της και στο μετά θα πας στο μενού που λογικά θα γράφει "Αποθηκευτικός χώρος και κρυφή μνήμη" (στο δικό μου γράφει storage & cache γιατί το έχω στα Αγγλικά οπότε ψάχνεις κάτι παρόμοιο) εκεί θα πατήσεις διαχείριση χώρου και τέλος διαγραφή όλων των δεδομένων. Μετά αφαιρείς το Google Wallet και κάνεις επανεκκίνηση το τηλέφωνο. Όταν ανοίξει κάνε install το Google wallet και πέρνα την κάρτα σου. Θα δουλέψει κανονικά. Τα μενού στο τηλέφωνο σου μπορεί να είναι λιγάκι διαφορετικά αλλά θα το βρεις με λιγάκι ψάξιμο. Ανέβασα και μερικά screens:
-
Για οσους αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την προσθήκη της κάρτας στο gwallet κάντε clean τα google services k google wallet και μετα θα δουλεψει. κατά περίεργο τρόπο την εμφανιζε στα subscriptions and payments αλλά όχι στο google wallet και έτσι δεν μπορούσα να την ξανά περάσει.