Προς το περιεχόμενο

john2gr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5.585
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με john2gr

  • Ημερομηνία γέννησης 17/10/1982

Πρόσφατες Επισκέψεις

14.367 προβολές προφίλ

john2gr's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/15)

  • 10 χρόνια Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 1 χρόνο Insomniac
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

887

Φήμη

  1. Η NVIDIA μας ειπε οτι το Smooth Motion θα ερθει και στις RTX40 καρτες. Οριστε παραπονιαρηδες https://www.dsogaming.com/news/smooth-motion-is-nvidias-answer-to-amds-fluid-motion-frames/
  2. Σαν καταναλωτης δεν σε νοιαζει το ποσοστο κερδους των AIBs αλλα το ποσο θα παρεις την καρτα που θελεις. Σαν reviewer, παλι δεν εχεις λογο να σκεφτεσαι ποσο βγαζει ο AIB, οφειλεις να προτεινεις το καλυτερο για τον καταναλωτη/viewer σου. Το να πλασαρεις λοιπον μια καρτα με ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ price/performance value ειναι η εννοια της υποκρισιας, απο οποια μερια και να το δεις. PS: Δεν αναφερομαι για σενα προφανως ε, γενικα μιλαω
  3. Η MSI Vanguard RTX 5080 ειναι 23% ακριβοτερη απο την FE, και δινει ενα 15% καλυτερες επιδοσεις. Απο μονο του αυτο λεει οτι η FE εχει καλυτερο value. Kαι αντι να βλεπω ωραια thumbs για την τραγικη τιμη, βλεπω να μιλανε αρκετοι μονο για το performance gain και οτι "απολαυσαν τις δοκιμες τους με αυτη". ΠΟΣΟ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ AIBs. Και γιατι δεν τα χωνουμε στους AIBs οπως τα χωνουμε στην NVIDIA? Γαργαρα λεμε. Αυτο για να μην λετε οτι <<Τα χωνουν αυτοι, μπραβο τους>>.
  4. Ναι και λεω. Κι εγω αυτη χρησιμοποιω και δεν σε αφηνει. Ενδεχεται να βγαλουν ξεχωριστο NVIDIA App για download
  5. Λογικα θα βγει νεα εκδοση του app. Το STALKER 2 πχ το εχουν day-0 support, αλλα το app δεν σε αφηνει να τα αλλαξεις (ενω θα επρεπε). Κι αυτο με το NVIDIA App που ειναι στους τελευταιους 572.16 drivers.
  6. Γιατι μας ειπε η NVIDIA να χρησιμοποιησουμε τον 571.86 ΜΟΝΟ για την 5090 (να φανταστεις θα μας δωσουν ΑΛΛΟ driver για την 5080).
  7. Εχει μαλλιασει η γλωσσα μου. Οσοι εχετε 4090 δεν αξιζει να πατε σε 5090. Ποτε θα το εμπεδωσετε . Απο την αλλη... 8Κ gaming
  8. 33% πιο γρηγορη απο την RTX4090 στα πιο απαιτητικα PC παιχνιδια σε Native 4K https://www.dsogaming.com/articles/nvidia-rtx-5090-vs-rtx-4090-native-4k-gaming-benchmarks/
  9. Fake οσο δεν παει. Σταματηστε να δινετε views οπου να 'ναι (hint: μονο συγκεκριμενα παιχνιδια υποστηριζουν για την ωρα DLSS 4, πραγμα που κανει πολυ ευκολο να δεις ποιοι ανεβαζουν μ@λακιες και ποιοι οχι).
  10. john2gr

    Indiana Jones and the Great Circle [PC]

    Αχεμ, οχι . Μονο το Path Tracing εχει +4GB VRAM hit (δωσε βαση στο "Memory" στα screenshots). Χωρις Path Tracing δεν ζηταει πανω απο 13GB VRAM (με τα ιδια Texture settings). Ε δεν το λες και λιγο 4GB VRAM hit . https://www.dsogaming.com/screenshot-news/indiana-jones-and-the-great-circle-path-tracing-comparison-screenshots/ Επισης, εχοντας παιξει AW2, CP2077 και Black Myth: Wukong, πιο εντυπωσιακο σε ολα του ειναι το Indiana. Ναι, ανετα θα βρεις καποια κακα textures εδω και εκει αλλα ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ θα βρεις ενα καρο χειροτερα textures στα υπολοιπα .
  11. john2gr

    Indiana Jones and the Great Circle [PC]

    Το Ray Tracing και το Path Tracing ανεβαζουν πολυ τις απαιτησεις σε VRAM. Οσο μεγαλυτερο το BVH και οσο περισσοτερες οι rays, τοσο μεγαλυτερη χρηση γινεται της VRAM. Μην συγκρινεις ενα παιχνιδι χωρις RT οπου το μονο που επηρεαζε την VRAM ηταν τα textures. Αλλιως δουλευουν πλεον τα πραγματα. PS: Ακομα και το Frame Generation του DLSS 3 επηρεαζει την VRAM.
  12. john2gr

    Indiana Jones and the Great Circle [PC]

    Δεν εχω λογια...
  13. john2gr

    Path of Exile 2 ( Early Access )

    Ναι, Martial Tempo μαζι με Closed Combat και Lightning Infusion.
  14. john2gr

    Path of Exile 2 ( Early Access )

    Θα πω απλα οτι ημουν τυχερος κι εφτιαξα καλο Mercenary build, αλλα σε κανενα σημειο δεν δυσκολευτηκα (εκτος απο το 2ο "Ascend to Power"). Καθολου δυσκολο το παιχνιδι με το build μου (χωρις καν να δω οδηγο) και καποια στιγμη με πηρε ο υπνος στο πληκτρολογιο στην Aggorat γιατι απο το πρωτο Act δεν χρειαζοταν καν να παιρνω Life flasks. Ειχα Life leech, life reg σε hit, life reg σε kill. Επισης με Fragmentations Rounds, Rapid Shots και Galvanic Shards κατεβαζα τους παντες χωρις κανενα θεμα (στο Galvanic ειχα βαλει και lightning/cold damage, καθως επισης και skill να κανει damage διπλανους εχθρους). Για να καταλαβει κανεις, το Galvanic Shards ριχνει 5-6 γρηγορες βολες. Ειχα και skill για 25% attack speed (που εκανε το οπλο να βαραει πιο γρηγορα). Εξαιτιας του life reg σε hit, ανεβαινε πανευκολα το health. Απλα το μονο που επρεπε να κανεις ηταν να μην βρεθεις σε γωνια που να σε περικυκλωσουν δυνατα mobs. Γενικα, απο το πρωτο Act ειχα badass build με αποτελεσμα το παιχνιδι να μου φανει κυριολεκτικα αστειο (ακομα και στο Cruel στο Act1 ο χαρακτηρας δεν πεφτει. Κι οχι τπτ αλλο, το drop ειναι ΚΑΚΟ στην παρουσα φαση στο POE2, πραγμα που με εχει κανει να βαρεθω και να μην ασχοληθω καν με το Cruel Mode). PS: Ολα αυτα πριν το patch που λενε οτι νερφαραν πραγματα στο παιχνιδι. Στην παρουσα φαση πιστευω χρειαζεται να ανεβασουν την δυσκολια 2-3 κλικς, να βελτιωσουν τα drops, και να κανουν το level up πιο γρηγορο (ωστε να εχει νοημα το χαοτικο skill tree του καθε χαρακτηρα. Αλλιως, τι να το κανεις ενα τοσο χαοτικο skill tree αν χρειαζεται να grind-αρεις ολη την ωρα για ενα μικρο "μπιλακι" που θα σου δωσει +5 strength μεχρι να πας στο passive skill που θες).
  15. john2gr

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Το χειροτερο performance θα το δεις στα Rookie Village οταν πας (με FG On θα κρατηθεις στα 90-120FPS). Γενικα με DLSS 3 + FG θα εισαι πολυ κομπλε. Το θεμα ειναι για οσους, για οποιοδηποτε λογο, δεν θελουν να τα χρησιμοποιησουν. Εκει ξεκινουν τα παραπονα. Οχι οτι εχουν αδικο μιας και θα μπορουσε να ετρεχε καλυτερα, αλλα δεν το λες και μαυρο χαλι.
  • Δημιουργία νέου...