-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
660 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με lary7
- Ημερομηνία γέννησης 17/04/1983
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
8.998 προβολές προφίλ
lary7's Achievements
-
Μηχανικοί επειδή δεν μπορούνε να περιμμενουν 1 ωρα για να ελέγξουν το μετράνε επιτόπου μετά απο 1-2 λεπτά, οπότε εκεί το βλέπουν στο ΜΑΧ. Αν θές να έχεις σημείο αναφοράς τσέκαρέ το στα 5 λεπτά να έχεις πάντα το ίδιο σημείο αναφοράς.
-
To μοτέρ είναι για πέταμα, είτε δίνεις πίσω το αμάξι για να πάρεις κάτι άλλο (αν το δεχτούν) είτε ψάχνεις απο τώρα μεταχειρισμένο μοτέρ για να βάλεις επάνω. Το να κάνεις ρεκτιφιέ είναι ακριβή λύση και για τόσο παλιό αμάξι μάλον δεν αξίζει.
-
Το λίγο πάνω απο το μέγιστο δεν πειράζει. Σβήσε το μοτέρ και στα 5 λεπτά μέτρησέ το , μην ξεχνάς οταν δουλευει το μοτέρ μεγάλη ποσότητα λαδιού είναι εκτός κάρτερ, αρα το λίγο πάνω με το μοτέρ σβηστο 2 μέρες δεν λεει κάτι.
-
Εμπλεξες. Καταρχάς σε δρόμους με φασαρία βάζεις πλαστικά αλλάζοντας το ρολό μαζί για να θωρακίσεις ολόκληρο το άνοιγμα με ειδικά ρολά που προσφέρουν μια ηχομόνωση, μαζί με 3πλό τζάμι. Το να βάλεις ενα φθηνό αλουμινίου με απλή τοποθέτηση χωρίς να αλλάξεις το ρολό είναι τζάμπα κόπος. Για εμένα ανοιξε το αρχαίο ρολό, και γέμισέ το με πετροβάμβακα να σφραγίσει καλά. Δεν θα κλείνει αλλά ευκολα βάζεις ενα κουρτινόξυλο με μια βαριά κουρτίνα για να έχεις την συσκότηση που θέλεις. απο εκει και πέρα βγάζεις τα περβάζια του κουφώματος και βλέπεις αν το έχει σφραγίσει καλά, αν έχει κενά τα γεμίζεις με πετροβάμβακα και επανατοποθετείς τα περβάζια. Τα κάνεις αυτά που είναι και εύκολα-φθηνά και βλέπεις αν βοήθησαν. ΓΙα τους τοίχους μόνο εξωτερική θερμομόνωση μπορείς να κάνεις με χρήση πετροβάμβακα, έχει μεγάλο κόστος αλλά αν εχεις σκοπο να μείνεις χρόνια θα τα βγάλεις απο την οικονομία σε θέρμανση-ψύξη.
-
Επειδή έχει φθαρεί το χρώμα απο τον ήλιο ότι και να κάνεις θα δείξει το μπάλωμα. Δοκίμασε με σπρέι να βάψεις μια περιοχη γύρω απο την γρατζουνιά έχει ο chrisFIX ωραία βιντεάκια για το πώς να κάνεις τοπικές. Αμα έχεις χρόνο δεν χάνεις κάτι, χειρότερο να το κάνεις δύσκολα.
-
Για τους σχετικά γνώστες, ανάμεσα σε αυτά τα 2 λιπαντικά(αυστηρά αυτά τα 2) ποιό θα επιλέγατε; Το αμάξι είναι FSI VW με απαιτήσεις 504/507.To castrol το βάζω εδώ και 4-5 χρόνια αλλά τώρα τελευταία άλλαξε μπουκάλι ενώ βγαίνει λίγο πιο κολώδες στις αλλαγές απο οτι μου είπε ο μάστορας. Βέβαια ίσως φταίει και η χειρότερη χρήση(μικρές αποστάσεις).
-
Πάνε για την εμπειρία και μόνο. Τα λεφτά δεν είναι τόσο καλά για Γερμανία και ξενιτιά αλλά αμα είσαι νέος θα δείς μια άλλη χώρα και άλλο τρόπο ζωής και εργασίας και θα ανοίξεις μια πόρτα για το μέλλον αμα μάθεις και λίγο την γλώσσα, ενώ αμα θελήσεις να μείνεις θα μπορέσεις να μεταπηδήσεις και σε γερμανό εργοδότη για καλύτερα χρήματα. Σκέψου η εταιρία που δούλευα έδινε πριν 8 χρόνια 80€ σε εργάτη και 100€ σε μάστορα σε οικοδομικό βέβαια έργο. Και εγώ τότε σαν μηχανικός για την εμπειρία είχα πάει και δεν το μετάνιωσα, αλλα επέλεξα να μην κάτσω αν και είχα προτάσεις απο Γερμανούς. Οι συνθήκες με συγκάτοικους κτλ δεν θα είναι η καλύτερες ενώ το βασικό ρητό που μου επιβεβαίωσαν και άλλοι εκεί είναι "ποτέ Γερμανία με Έλληνα εργοδότη".
-
Θωρακίζεις το κτίσμα ενεργειακά, βαζεις μια αντλία με ενδοδαπέδια, νεα κουφώματα και το κάνεις ενα Β+ ή και Α και ζεσταίνεσαι με ελάχιστα χρήματα. Ενώ σε ένα διαμέρισμα 15ετίας++ μπορείς να κάνεις πολύ λιγότερα και θές συνέναιση των υπολοίπων. Φυσικά ολοι οι αγωγοί (ρέυμα υγρά) θα αντικατασταθούν. Αμα ο σκελετός ειναι καλός όλα τα άλλα μπορούν να γίνουν. Στο θέμα κήπος όντος είναι ενα κόστος, βαζεις φόρμα, παίρνεις φτυάρι και το αναλαμβάνεις. Πρέπει να σου αρέσει και λίγο, αν δεν κουνάς δαχτυλάκι καλύτερα διαμέρισμα.
-
Με τις τιμές των καινούργιων υλικών σίγουρα συμφαίρει, ενώ υπάρχουν προγράμματα τύπου Εξοικονομω που θα σε βοηθήσουν να καλύψεις ενα τμήμα του κόστους. Σίγουρα χρειάζεσαι να έχεις εναν έμπειρο μηχανικό να σε καθοδηγήσει και να αξιολογήσει αυτά που θα δείς. Αλλες απαιτήσεις έχει κάτι σε φέρουσα τοιχοποιήα, άλλες κάτι με μπετά και κολώνες. Τα πρώτα επιτρέπουν μικρές επεμβάσεις, στα 2α μπορείς να κάνες αρκετές αλλαγές. Ισως χρειαστεί να κάνεις και κάποιες στατικές ενισχύσεις μαζί με την ανακαίνιση γιατί δεν θές κάτι που εχεις ρίξει ενα σκασμό χρήμα να σου βγάλει βλάβες σε εναν σεισμό.
-
ΓΙα τα πιο νεα είδα πως μονο τα 5W-30 τηρούνε τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές 504-507 αν και δεν τα έχω δοκιμάσει.
-
Καλά αυτό δεν λέει και κάτι, πωλούνται σε τόσες χώρες. Τόσο παλιά μοτέρ δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με τα σημερινα. Ουτε ανλτίες υψηλής, ουτε πολύπλοκες καδένες, ούτε ελατηρια μειωμένης τάσης. Αν ο φίλος θέλει να βγάλει κάποια χρόνια η μόνη λύση είναι οι συχνές αλλαγές. Αν σηκώνει η τσέπη του να πάρει λάδι 20€/λιτρο ακόμα καλύτερα αλλά δεν βλέπω να αξίζει ούτε θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα.
-
Πιστοποιημένα γερμανικά λάδια δεν τα λές και τηγανέλαια.
-
Tα lidl ειναι ειτε Penassol είτε Avista, γερμανικές εταιρίες με λάδια made in germany οπότε δεν βλέπω να μην ειναι πιστοποιημένα. Μιλάμε για μοτέρ του 2002, οι τακτικές αλλαγές είναι το πιο σημαντικό και εκεί παίζει ρόλο αν θα του βγεί 30€ ή 60€ η αλλαγή.
-
Εγώ θα έλεγα πάνε πάρε 2-3 τέτοια να έχεις για αλλαγές και συμπλήρωμα στα 18€ https://www.lidl-hellas.gr/p/w5-ladi-micanis-10-w-40/p10053936?pageId=10068296&tabCode=Current_Sales_Week και κάνε αλλαγές ανα 5.000χλμ, το πολύ 7.500 ή χρόνο. Καίγανε τα 9N της εποχής, ιδιαίτερα τα 1.4 απο καινούργια. Ίσως θα αξιζε να δοκιμάσεις μια φορά 5W-40 να δείς αν αυξάνει την κατανάλωση, το θεωρώ πιο κατάλληλο για αυτό το μοτέρ.
-
Τί καφέ πίνετε σπίτι, δώστε ιδέες γιατί το κακό παράγινε.
lary7 απάντησε σε θέμα του trelaras22 στο Μπλα Μπλα
Πριν 2 χρόνια πήρα μια Saeco one touch cappuccino, αυτόματη στα πάντα. Απο τότε έχει φτιάξει 2245 καφέδες, έχω χάρτινα ποτήρια-καπάκια καλαμάκια στο σπίτι, καφέ παίρνω με 20+ το κιλό και ουσιαστικά έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω. Υπάρχει και η λύση μιας συμβατικής που απλά έχει λίγο παραπάνω φασαρία αλλά βγάζει πολύ καλό φρέντο. Να πώ πως μένω δίπλα σε Mikel, οπότε ο πειρασμός για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας "πετάγομαι να πάρω καπουτσίνο" ήταν τεράστιος.