-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
620 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με lary7
- Ημερομηνία γέννησης 17/04/1983
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
8.964 προβολές προφίλ
lary7's Achievements
-
Αμα βρείς σωστά λάστιχα ίσως αξίζει αλλά διαλύεται μετά το υπόλοιπο κομμάτι. Εγώ μου είχαν αλλάξει στην 4ετία τα λαστιχα σε αντιπροσωπία VW με γνήσια, αλλά μετά απο 1 χρόνο άρχισε να διαλύεται το λαστιχένιο σποιλερ και να φέυγουν κομμάτια επειδή το έφαγε ο ήλιος, ενό το μάκτρο ήταν μια χαρά. Πλεον τα αλλάζω ολοκληρο και μόνο Bosh για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Απώλειες θερμότητας/ψυξης από πορτες & παραθυρα αλουμινίου
lary7 απάντησε σε θέμα του mindreader στο Μπλα Μπλα
Η πρώτη πηγή απωλειών είναι οι τοιχοποιίες. Χονδρικά ένας τοίχος χωρίς μόνωση έχει U=2.50 ενώ ενας μονωμένος U=0.45. Τώρα αν πάμε στα κουφώματα το U ενός ανοιγόμενου αλουμινένιου με διπλό τζάμι που σφραγίζει σωστά ειναι κοντά στο 3.5 ενώ ενα συγχρονο με επιστρώσεις και θερμοδιακοπή 1.5. Οπότε συνυπολογίζοντας το κόστος των κουφωμάτων και την μικρή τους επιφάνεια σε σχέση με την υπόλοιπο τοιχοποιία καταλήγει κάποιος εύκολα στο συμπέρασμα πως ειναι πολύ πιο συμφέρον να κάνει μόνωση και μετά να αλλάξει τα κουφώματα παρά το αντίθετο. Φυσικά αυτό δείχνουν και οι υπολιγισμοί με τα προγράμματα. Τα παλιά αλουμινένια συρταρωτά ήταν που έχουν τεράστιες απώλειες και εκεί ήθελαν άμεση αλλαγή. -
Έχουμε Aygo στην οικογένεια απο το 2007 αυτόματο με 120.000χλμ. Όντος το αυτόματο είναι αργό αλλά συνηθίζεται και το αμαξάκι μια χαρά πάει στην πόλη ή και σε ταξίδια. Εμας έβγαλε ενα πρόβλημα που λύθηκε εντός εγγύησης και απο τότε δεν ξανα-εμφανίστηκε. Έχει συμπλέκτη οπότε χρειάζεται προσοχή απο τον οδηγό να μην τον φθείρει, ενώ ανα 60.000χλμ χρειάζεται αλλαγή λαδιών που πρέπει να ελεγξεις αν τα έκανε ο προηγούμενος. Ο κινητήρας του ειναι μια χαρά αρκεί να έχει γίνει σωστή συντήρηση για να μην καίει λάδια. Τα σημεία που πρέπει να δεί κάποιος αν πάει για Aygo-C1-107 είναι 1)Έλεγχος κινητηρα-μπουζι αν καιει λάδια 2)Οδηγηση και σβήσιμο-αναμα του κινητήρα μήπως μπλοκάρει το αυτόματο, δείγμα οτι ο ενεργοποιητής ειναι στα τελευταία του 3)Έλεγχος συμπλέκτη αν πατινάρει μετά απο λιγη ώρα, δείγμα οτι ειναι στα τελευταία του 4)Ελεγχος πίσω ταμπούρα για διαρροές. 5)Έλεγχος αμορτισέρ γιατί μετα τα 70-80.000 χλμ τα φτύνουν και γίνεται επικίνδυνο. Με σωστή συντήρηση το αμαξάκι είναι μια χαρά. Το μέγεθός του το κάνει ανίκητο στο παρκάρισμα. Έχει κακό αυτόματο κιβώτιο, αλλα δεν πάυει να είναι αυτόματο με ότι αυτό σημαίνει μέσα στην πόλη.
-
Μετά τα 40 τα αντανακλαστικά αρχίζουν και μειώνονται, αν δεν εχεις χτίσει στον εγκεφαλο τρόπο αντίδρασης οδηγόντας απο νεότερος και έχοντας εμπειρία τότε η αγορά μιας street που ειναι φτιαγμένη να πάει σφαίρα μάλλον θα χαρακτηρίζονταν επιλογή ρίσκου. Δεν ξέρω τι κρίση περνάς στα 40 αλλα για την ηλικία μας είναι τα coffee racer, αντε κανένα on-off και όχι κάτι με 95 άλογα. Δική σου η ζωή φυσικά , αλλά εγώ που οδηγάω μικρά απο τα 16 θεωρό πως το τρένο έχει φύγει για τέτοια γκαζιάρικα οχήματα.
-
1.40Χ1.10 είναι εδώ και χρόνια οι ελάχιστες διαστάσεις, 8 ατόμων ανελκυστήρες. Δεν ελέγχει κανείς όμως γιατί μπορεί το φρεάτιο να ειναι φαρδύ αλλά ο ανελκυστήρας που θα μπεί να φάει παραπάνω χώρο.Ούτε ο ελεγκτής καλείτε να μετρήσει τον ανελκυστήρα, μόνο επαλήθευση των σχεδίων κάνει.
-
Δοκίμασε με θερμομικτική βαλβίδα, παίρνει παροχη και απο ζεστό και απο κρύο και στέλνει νερό σε ότι θερμοκρασία το ρυθμίσεις.
-
Τίμιος ανθρωπομεταφορέας , έκανε μεγάλες πωλήσεις λόγω τιμής αλλά οι περισσότεροι που το είχαν ήξεραν τι οδηγούσαν. Όταν άρχισα να πηγαίνω τακτικά Σερβία απο το 2010 ήταν παντού , 2-4/10 αυτοκίνητα στα πάρκινγκ ήταν τέτοια και λοιπά Zastava. 15 χρόνια μετά ελάχιστα κυκλοφορούν στο Βελιγράδι, λίγο παραπάνω στην επαρχία. Τότε είχαν ολόκληρες αντιπροσωπίες με ανταλλακτικά και ήταν πάμφθηνα. Για τα δεδομένα του 80΄ και της χώρας ήταν ένα επίτευγμα, ας μην ξεχνάμε πως εμείς το τελευταίο όχημα που βγάλαμε ήταν το Pony, όλα τα άλλα εισαγώμενα με μεγάλη αιμορραγία συναλλάγματος για την χώρα.
-
Χωρίς τσιμεντοκονία δεν έχεις και πολλές επιλογες. Ισως laminate αν ειναι σχετικά καλό το υπόστρωμα αλλα αμα εχει υγρασίες θα τα χαλάσει. PVC συγχρονο σε λωρίδες ειναι καλή λύση αλλά δεν ειναι φθηνή.
-
Αυτό που λες γίνεται σε καινούργιες εγκαταστάσεις, μπαίνει ο αυτόματος διακόπτης στον συλλέκτη και αισθητήρας σε κάθε δωμάτιο. . Θα μπορούσες να το κάνεις με ασύρματη λύση αλλα δεν θα βγεί φθηνά. Επίσης μπορείς να βάλεις πιο μεγάλα σώματα στα δωμάτια και να τα φέρεις σε ισορροπία.
-
Στο δωμάτιο είχα 22-23 ενώ στο σαλόνι τους 21 που ήθελα, με αποτέλεσμα σπατάλη. Με τις κεφαλές το έφερα σε ισορροπία ώστε τα δωμάτια να εχουν ιδια θερμοκρασία ή λιγότερο σε σχέση με το σαλόνι.
-
Οι κεφαλές ειναι φθηνές, αν φέρεις υδραυλικό να αδειάσει νερά και κάνει όλη την φασαρία αξίζει να βάλεις παντού να ξεμπερδέυεις. Εγώ είχα ακριβώς το ανάποδο θέμα απο εσένα, τα δωμάτια φούρνος και το σαλόνι κρύο οπότε με κεφαλές το έφερα εκεί που ήθελα και με οικονομία στην κατανάλωση.
-
Δεν χρειάζεται να μπλέξεις με περίεργες διατάξεις 2πλών θερμοστατών απο την στιγμή που το σύστημα δεν σχεδιάστηκε έτσι. Βάζεις σε όλα τα σώματα κεφαλές που ειναι και φθηνες και παίζεις με αυτές. Στο σαλόνι πχ. θα τις βάλεις στο 2 και στα δωμάτια στο 5 οπότε θα μπορέσεις να δώσεις περισσότερες θερμίδες στα δωμάτια πρίν κλείσει ο θερμοστάτης. Είναι η πιο απλή και φθηνή λύση.
-
Στρώσιμο αυτοκινήτου που παραλήφθηκε ελαττωματικό
lary7 απάντησε σε θέμα του andreaspat στο Auto & Moto
Και για όποιο λεει πως δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα χλμ πριν το 1ο σέρβις, να ένα καλό βίντεο απο έναν ειδικό -
Στρώσιμο αυτοκινήτου που παραλήφθηκε ελαττωματικό
lary7 απάντησε σε θέμα του andreaspat στο Auto & Moto
Δεν παθαίνει κάτι για 200χλμ, ακόμα και αν του εριξαν λιγο σκίσιμο. Εγω θα συμβούλευα συνέχισε το στρώσιμο μέχρι τα 2000χλμ και κάνε μια αλλαγή λαδιών εκεί ακομα και αν δεν το προτείνει η αντιπροσωπία, κακό δεν θα κάνει σιγουρα, μονο καλό στην μακροζωία. -
Στο χιόνι είναι κορυφή. Βέβαια δεν είναι άγνωστα, τα φοράνε τα μισά βαλκάνια που ειναι υποχρεωτικά το χειμώνα.