Προς το περιεχόμενο

lary7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    673
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με lary7

  • Ημερομηνία γέννησης 17/04/1983

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.010 προβολές προφίλ

lary7's Achievements

  1. Αναφέρομαι στα λοιπά βαλκάνια σαν περιοχές χαμηλότερου εισοδήματος απο εμάς που όμως έχουν λιγότερη φορολογία απο ότι εμείς και αποτελούμε μεγάλες αγορές μεταχειρισμένων.
  2. Οι άνθρωποι είναι απλά ηλίθιοι και εγκάθετοι. Προσπαθούν να μας πούν πως στην χώρα με μ.ο ηλικίας τα 17.3 χρόνια θα τρέξει ο Ελληνας να αγοράσει σαπάκια 20ετίας απο Ε.Ε αντί να πάρει ενα 7ετίας με 5.000€. Εντομεταξυ ακόμα και Κροατία-Ρουμανία έχουν νεότερο στόλο, άντε συντομα θα μας περάσουν και ΟΛΑ τα βαλκάνια. https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/
  3. Για να γυρίσω στο αρχικό θέμα, το πρόβλημα με την πολιτική των κυβερνήσεων είναι πως ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου στα δεξια δεν μπορεί να δώσει 5 χιλιάρικα και να αγοράσει το αυτοκίνητο στα αριστερά. Πρέπει να βρεί άλλα +2 χιλιάρικα για να το αγοράσει απο την εγχώρια αγορά, μέχρι να τα βρεί οδηγάει το παρατημένο σαπάκι στα δεξια. PS: Έχω κάνει καμία 20.000χλμ με το φιεστάκι στα δεξιά, εξαιρετικό αμαξάκι με φοβερά ροπάτο κινητήρα, αλλά ακόμα και το 1998 που βγήκε δεν πήγε λαμπρά στα crash tests λόγω της παλαιάς πλατφόρμας.
  4. Οταν το μέσος μισθός φτάσει τα +3.000€ ή η χώρα αποκτήσει αυτοκινητοβιομηχανία τότε ναί θα μπορούμε να πούμε πως πρέπει να κατευθύνουμε τον κόσμο προς το καινούργιο. Μέχρι να συμβούν αυτά, η επιλογή του μεταχειρισμένου είναι η καλύτερη για τον μέσο Έλληνα που δεν θέλει να δώσει το 200% του εισοδηματός του για να αποκτήσει ένα περουσιακό στοιχείο που κάθε χρόνο χάνει αξία.
  5. Εκμηδενιστούν είναι αδύνατο, αλλά όπως και με τα αεροπορικά, η χρήση της τεχνολογίας οδηγεί σε πολύ λιγότερους θανάτους. Για τους παλαιότερους, στην δεκαετία του 90' χωρίς αερόσακους, παθητική, ABS, βοηθήματα κτλ. και σε συνδιασμό με τους δρόμους είχαμε πολλές φορές έως 30 νεκρούς/ανα 3ημερο. Σήμερα πολύ λιγότερους.
  6. Στο εγγυάται η τεχνολογία, που σπάνια κάνει λάθος, αντίθετα με τον ανθρώπινο παράγοντα που είναι πολύ πιο επιρεπής στα λάθη.
  7. Δεν θεωρώ πως προσβάλω κάποιον. Η συντριπτική πλειοψηφεία των οχημάτων +15 ετών είναι κακοσυντηρημένα ή ελλειπώς συντηρημένα, αυτοί που τα συντηρούν σωστά είναι η εξαίρεση στον κανόνα γιατί θέλει $$$ για να αλλάξεις τα πράγματα που χρειάζεται ενα αμάξι με χρόνια στην πλάτη. Ενα ασυντήρητο 5ετίας είναι σίγουρα πολύ πιο ασφαλές απο ένα ασυντήρητο 15ετίας. Ο σκοπός είναι να μπορεί κάποιος που εχει ενα Polo 9N χαρχαλο να δώσει 6-7-8 χιλιάρικα και να φέρει ενα Golf 7 ετιας σε καλη κατάσταση αντί να ψάχνει στην φουσκωμένη εγχώρια αγορά που ενα Golf 20ετίας πωλείται 5χιλιάρικα. Πρόσφατα μπήκα σε ενα Ibiza 15ετίας ενός πιτσιρικά και τρόμαξα, το αμάξι χάρχαλο. Η μάνα του λεει μαζεύει λεφτά να το αλλάξει γιατί το φοβάται, αντί να πάνε να δώσουν 1000€ να αλλάξουν αναρτήσεις-φρένα-λάστιχα και να πηγαίνει με ασφάλεια κτλ. Αυτή είναι η νοοτροπια του μέσου Έλληνα , το παρατάω επειδή είναι παλιό μέχρι να το αλλάξω, ανεξάρτητα αν φλερτάρεις στο ενδιάμεσο με τον Αγ. Πέτρο. Καταρχάς ενα αμάξι του 2025 θα φρενάρει μόνο του, αρα μόνο απο αυτό ο πεζός κινδυνεύει λιγότερο απο τον οδηγό με το κινητό στο χέρι που δεν θα τον δεί.
  8. Έχουμε τον πιο γηρασμένο και επικίνδυνο στόλο της Ευρώπης, γελάνε ακόμα και οι Βαλκάνιοι με τα αμάξια που έχουμε εδώ και οι φωστήρες της χώρας δεν σκέφτηκαν πως η λύση για ανανέωση του στόλου είναι η εισαγωγή φθηνών μεταχειρισμένων, αντίθετα επιβάλουν μεγάλα τέλη, φορολογίες και γενικά αντικίνητρα ώστε ή να πάρεις καινούργιο ή ενα ακριβό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα Ελληνικά μεταχειρισμένα είναι αστεία υψηλές και όλα αυτά λόγω της φορολογικής πολιτικής που ακολουθείται. Ας ελπίσουμε αυτήν την φορά τα πρόστιμα να είναι τόσο μεγάλα που θα αναγκαστεί η κυβέρνηση να αλλάξει το καθεστός.
  9. lary7

    Λάστιχα VW POLO 2005 9N 175/65/14

    Θα πρότεινα Dunlop Streetresponse 2 , λάστιχο με νορμάλ τιμή και απο το πάνω ράφι.
  10. Το καλό είναι πως δεν έχεις κανένα hot μηχανάκι , το να το έχεις τσίλικο δεν βοηθάει αλλά και πάλι δεν αποτελεί 1ο στόχο για κλέφτες. Εγώ είχα για 7 χρόνια ενα Runner 125 παρκαρισμένο έξω με ένα λουκέτο δισκόφρενου , μου είχαν κλέψει αεραγωγούς, καθρεύτες, χειρολαβές αλλά όχι το μηχανάκι. Αντίθετα του κολητού που είχε φέρει ενα τσίλικο GLX 90 του το πήραν σε 2 μήνες. Εγώ θα έλεγα κάτω απο το σπίτι καλά ασφαλισμένο και ίσως μια κάμερα να το κοιτάει. Τα μικρά δεν τα κλέβουν τίποτα επιστήμονες αλλά πρεζόνια- πιτσιρίκια, αν σε αγχώνει πάντο στο today που λογικά θα έχει απο έξω πολύ καλύτερα μηχανάκια για κλέψιμο. Το σίγουρο είναι πως θα το ευχαριστηθείς στην Σαλονίκη, έκανα 30.000χλμ μέσα στην πόλη σαν φοιτητής και τα απόλαυσά, απλά πολύ προσοχή.
  11. Είναι η κλασική βλάβη στο actuator. Οταν το έβγαλε σε εμάς στα 50.000χλμ το κόστος ανταλλακτικού ήταν 350€ απο τότε μέχρι σήμερα που έχει 130.000χλμ δεν εμφάνισε τίποτα. Επιδέχονται και επιδιόρθωση αυτά, κυκλοφορεί κίτ ανακατασκευής με κόστος στο 50ρικο. Βλάβη σε κάθε αυτόματο είναι ακριβή, ενα ΜΜΤ είναι συγκριτικά πολύ πιο απλό σε λειτουργία απο ενα DSG για αυτό το κόστος επισκευής είναι μικρότερο, αρκεί να βρείς τον κατάλληλο μάστορα. Λίγο ψάξιμο ήθελε η φίλη σου.
  12. Εχουμε aygo ΜΜΤ απο το 2007 μέχρι σήμερα.Εχω να πώ οτι το αυτόματο είναι όντος κακό αλλά παραμένει αυτόματο οπότε εξυπηρετεί κάποιον που ζορίζεται με τις ταχύτητες. Εμείς το πήραμε για διευκόλυνση στην μάνα μου οπότε θεωρώ θα σε βολέψει και εσένα για την σύζυγο, απλά είναι λιγο εκνευριστικό για κάποιον που ειναι ανετος με το χειροκίνητο. Στα σχεδόν 20 χρόνια εβγαλε μια φορά βλάβη ο μηχανισμός στις 50.000 αλλά αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση (τότε κόστος 350€), απο τότε δεν έχουμε αλλάξει ούτε τον συμπλέκτη του ενώ ανα 60.000χλμ θέλει αλλαγή τα λάδια του κιβωτίου.Όταν το αγοράσαμε μας είπαν απο την Toyota να μην βάζουμε νεκρά στα φανάρια, μόνο φρένο, μεγάλο λάθος γιατι ζεσταίνονταν ο συμπλέκτης. Με το που αρχίσαμε να βάζουμε νεκρά σε κάθε ακινητοποίηση λύθηκαν κάποια θέματα υπερθέρμανσης. Τώρα στα +- +Είναι αυτόματο όπως και να το κάνεις +Είναι απλό στην κατασκευή κιβώτιο οπότε και βλάβη να βγάλει αυτή είναι φθηνή. -Θέλει λιγο συνήθεια ο τρόπος που κάνει αλλαγές για να μην σε αιφνιδιάζει -Κόβει λίγο τον πολυ καλό κινητήρα και το αμάξι γίνεται ράθυμο. -Εχει συμπλέκτη, οπότε αν δεν προσέχει κάποιος σε ανηφόρες-παρκαρίσματα σε ανηφόρα τον καίει άνετα. -Το μοτέρ είναι εξαιρετικό αλλά θέλει σωστή συντήρηση, αλλοιώς μετα τα 100.000χλμ μπορεί να αρχίσει να καίει λάδια. Για την χρήση που το θές δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο αυτοκίνητο.Ειναι πολύ μικρό και το τιμόνι του κόβει πολύ οπότε οι ελιγμοι και το παρκαρισμα είναι πανέυκολα. Σίγουρα πρέπει να βρείς κάποιο που δεν καίει λάδια, να ελέγξεις και να αλλάξεις αμα χρειαστεί αμορτισερ γιατί γίνεται επικύνδυνο και μερικά βγάζουν θέμα με τα πίσω κυλινδάκια στα ταμπούρα με διαρροές.
  13. lary7

    Nissan Micra καίει λάδια

    Δηλαδή το αμάξι σε 12 χρόνια έκανε μολις 105κ χλμ και μετά σε 4 χρόνια έκανε 50κ; Κάτι περίεργο παίζει, πιθανόν το 17 να παίχτηκε ψαλίδι κανένα 100Κ χλμ.
  14. lary7

    4ZZ-FE ποσότητα λαδιού

    Μηχανικοί επειδή δεν μπορούνε να περιμμενουν 1 ωρα για να ελέγξουν το μετράνε επιτόπου μετά απο 1-2 λεπτά, οπότε εκεί το βλέπουν στο ΜΑΧ. Αν θές να έχεις σημείο αναφοράς τσέκαρέ το στα 5 λεπτά να έχεις πάντα το ίδιο σημείο αναφοράς.
  15. lary7

    Nissan Micra καίει λάδια

    To μοτέρ είναι για πέταμα, είτε δίνεις πίσω το αμάξι για να πάρεις κάτι άλλο (αν το δεχτούν) είτε ψάχνεις απο τώρα μεταχειρισμένο μοτέρ για να βάλεις επάνω. Το να κάνεις ρεκτιφιέ είναι ακριβή λύση και για τόσο παλιό αμάξι μάλον δεν αξίζει.
  • Δημιουργία νέου...