Από τη ΔΕΗ που έστειλα email μου απάντησαν αυτό εδώ για τις μηνιαίες καταμετρήσεις που κόπηκαν.
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε, πως ως το τέλος του έτους 2024, για όλες τις παροχές στην Ελληνική επικράτεια, θα υφίσταται έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών σε μηνιαία βάση, κατόπιν επίσημης καταμέτρησης εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ.
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των διαδικασιών του ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου και τα ΜΜΕ, έχει ξεκινήσει σταδιακή ένταξη του συνόλου των παροχών ηλεκτρικής ενέργειας σε μηνιαίο κύκλο τιμολόγησης. Η παροχή σας εντάσσεται πλέον σε νέα διαδικασία, συνεπώς αλλάζει η ημερομηνία καταμέτρησης και η μέτρηση θα γίνεται πιο τακτικά.
Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης των ενδείξεων εκ μέρους του πελάτη, από την πλατφόρμα myΔΕΗ και την υπηρεσία καταμέτρσησης self-metering, καθώς θα πραγματοποιείται έκδοση λογαριασμών βάσει των πραγματικών ενδείξεων του μετρητή της εκάστοτε παροχής.
Στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όσο λαμβάνετε ειδοποίηση για καταχώριση ενδείξεων πελάτη, μπορείτε να δηλώσετε τις ενδείξεις σας για το διάστημα που παραμένει ανοιχτό το σύστημα και αναγράφεται στην πίσω όψη του λογαριασμού σας, καλώντας δωρεάν στο 800 900 1000, ή σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ σας εξυπηρετεί.
Στην ιστοσελίδα https://deddie.gr του ΔΕΔΔΗΕ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με θέματα καταμέτρησης των καταναλώσεών σας και να καταχωρίσετε την ένδειξη του μετρητή σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/kataxorisi-endeikseon-metriti/
Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,