GiOrGoSk21
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.262 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με GiOrGoSk21
- Ημερομηνία γέννησης 06/06/1983
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
ΑΛΛΑ
-
Τοποθεσία
Ιωάννινα
Πρόσφατες Επισκέψεις
5.416 προβολές προφίλ
GiOrGoSk21's Achievements
-
Όντως, στη Διαδικτυακή εφαρμογή για τις ΥΔΕ, είτε κάνω αναζήτηση με τον παλιό 11ψήφιο είτε με τον καινούριο (ο παλιός είχε τελευταίο ψηφίο 7 και ο νέος 8, όπως λες κι εσύ), στο πλαίσιο από κάτω μου βγάζει το -8, όπως φαίνεται και στη φωτο. Οπότε έχει γίνει η αλλαγή. Επίσης μου το επιβεβαίωσε και ο υπάλληλος της Ζενίθ, πριν λίγο που τους πήρα. Ευχαριστώ παιδιά. Edit: Α τώρα που το θυμήθηκα... Κάτι τελευταίο. Έχει εγκεκριμένη αίτηση ΚΟΤ-Β η παροχή μου. 1). Από ό,τι μου ειπώθηκε στο αντίστοιχο thread, δε χρειάζεται να κάνω κάτι τώρα που άλλαξα πάροχο, σωστά; Ωστόσο όταν μπαίνω στην -εγκεκριμένη- αίτηση του ΚΟΤ, ακόμα εκεί αναγράφεται ο παλιός αριθμός παροχής που τελειώνει σε 7. Θα μείνει έτσι; Ή θα ενημερωθεί το ΗΔΙΚΑ από το ΔΕΔΔΗΕ και θα αλλάξει σε 8; 2). Ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει άμεσα τον πάροχο ότι η παροχή μου παίρνει ΚΟΤ-Β; Να περιμένω δηλαδή από τον 1ο λογαριασμό της Ζενίθ την έκπτωση του ΚΟΤ; Ή αργεί και θα πρέπει να περιμένω την έκπτωση αναδρομικά, πιο μετά;
-
Επανέλεγχος ηλεκτρικής εγκατάστασης και υποβολή νέας ΥΔΕ
GiOrGoSk21 απάντησε σε θέμα του eidikos33 στο Μπλα Μπλα
Ok, όπως είπα και στο διπλανό thread, η αλλαγή έγινε τελικά. Οπότε δεν τη φρέναρε η ΥΔΕ. Κομοτηνή είναι η πόλη στην οποία μένω τώρα. -
Ok, διάβασα και ξαναδιάβασα τα post σας και θαρρώ ότι κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ. Επίσης, εντελώς τυχαία (ή και όχι ), πριν 10 λεπτά να πήραν από τη ΔΕΗ να με ρωτήσουν το λόγο που φεύγω κλπ. Κάπου εκεί στην κουβέντα, ανέφερα στην κοπέλα ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ολοκληρώσει τη μετάβαση ακόμα, αλλά αυτή μου είπε ότι από τις 7/11 δεν είμαι πελάτης της ΔΕΗ. Και εφόσον έχω ρεύμα κανονικά, πάει να πει ότι είμαι σε κάποιον πάροχο και άρα έχει γίνει η αλλαγή. Όντως πάντως δε μου είπε ανακρίβειες, γιατί την ίδια στιγμη μπήκα στο mydei και πλέον γράφει "Απενεργοποιημένη παροχή" και μου έχει το ποσό που χρωστάω για το διάστημα έως τις 7/11. Και αφού είμαι, λοιπόν, στη Ζενίθ, δε θα έπρεπε να μου σταλεί και SMS από το ΔΕΔΔΗΕ; Κάτι τέτοιο κατάλαβα ότι μου ανέφεραν πως θα συμβεί, όταν γίνει η αλλαγή.
-
Να ρωτήσω κάτι παιδιά, γιατί πρώτη φορά κάνω αλλαγή παρόχου... Έχω κάνει αίτηση για να πάω από ΔΕΗ στη Ζενίθ από τις 1/11, μου έχει στείλει από τις 8/11 η Ζενίθ τη σύμβασή μας και περιμένω το ΔΕΔΔΗΕ να κάνει τη μετάβαση (δε ξέρω αν φταίει για την καθυστέρηση η ληγμένη ΥΔΕ που είδα ότι έχω, το συζητώ στο διπλανό thread). Anyway, κατά την αίτησή μου στη Ζενίθ, προφανώς τους έστειλα και φωτο με το μετρητή μου. Ας πούμε ότι ο μετρητής έγραφε 42000 kwh στη φωτο. Μέσα σε αυτές τις ημέρες προφανώς κατανάλωσα kwh και τώρα μπορεί να γράφει π.χ. 42100. Αν ενεργοποιηθώ στη Ζενίθ αύριο ας πούμε, αυτές τις 100 kwh τις έχω κάψει στη ΔΕΗ εννοείται, οπότε εκεί χρεώθηκαν και εκεί θα πρέπει να τις πληρώσω. Η Ζενίθ τι θα κάνει, θα με χρεώσει και αυτή από τις 42000 και μετά (δλδ θα χρεωθώ και στην καινούρια εταιρία αυτές τις 100 kwh) και μετά στον επόμενο λογαριασμό θα μου τα επιστρέψει (π.χ. υπολογίζοντας προσεγγιστικά πόσες kwh έφαγα στο μεσοδιάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση);
-
Επανέλεγχος ηλεκτρικής εγκατάστασης και υποβολή νέας ΥΔΕ
GiOrGoSk21 απάντησε σε θέμα του eidikos33 στο Μπλα Μπλα
Καλησπέρα και πάλι και ευχαριστώ πολύ. Μία σημείωση: Ως προς την απορία 1).... Οκ, εννοείται τον πιστεύω ότι θα πρέπει να ανανεώσω την ΥΔΕ μέσα σε ένα 6μηνο. Απλά, εγώ, στην πορεία της επικοινωνίας μας τον ρώτησα αν αυτή η εκκρεμότητα ευθύνεται που δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβασή μου από τη ΔΕΗ στη Ζενίθ, ή όχι (αναφέρω ότι έχω κάνει αίτηση στο αμέσως προηγούμενο post μου). Κι ο υπάλληλος μου απάντησε "όχι, δεν ευθύνεται αυτό." Πάνω σε αυτό, λοιπόν, ρώτησα εδώ μέσα: να το πιστέψω; Ή μου είπε χαζομάρα; Για να ξέρω, αν δε φταίει αυτό, να κοιτάξω το θέμα της ΥΔΕ λίγο πιο μετά. Αν όμως φταίει αυτό, να το επισπεύσω αύριο-μεθαύριο, ώστε να ξεκολλήσει και να ολοκληρωθεί η μετάβαση στη νέα εταιρία. -
Επανέλεγχος ηλεκτρικής εγκατάστασης και υποβολή νέας ΥΔΕ
GiOrGoSk21 απάντησε σε θέμα του eidikos33 στο Μπλα Μπλα
Καλησπέρα παιδιά. Καταρχάς να πω ότι δεν είχα ιδέα για το θέμα, γι' αυτό και διάβασα αρκετές σελίδες από το thread πριν ποστάρω. Στο θέμα τώρα. Έκανα αίτηση στις 1/11 για να πάω από ΔΕΗ σε Ζενίθ. Στις 8/11 μου στείλαν και από τη Ζενίθ τη σύμβαση με mail, ωστόσο ακόμα περιμένω το ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρώσει τη μετάβαση. Χθες έκανα ένα τηλ στο ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο θέμα κλπ. Εν τέλει μου είπε δεν έβλεπε κάποιο πρόβλημα, απλά ότι "ΘΑ" ολοκληρωθεί κάποια στιγμή τις επόμενες μέρες. Και λίγο πριν κλείσω, είδε ότι είχα ληγμένη ΥΔΕ από το 2016 και μου το είπε (το εξακρίβωσα κι εγώ πριν εδώ λίγη ώρα, δεν είχα ιδέα). Ρώτησα αν η καθυστέρηση σχετίζεται με αυτό το θέμα και μου είπε όχι. Και μου ανέφερε ότι με την ολοκλήρωση της αλλαγής παρόχου, θα μου έρθει και SMS που θα μου λέει να ανανεώσω την ΥΔΕ (σε χρονικό ορίζοντα 6μήνου, όπως λέτε κι εσείς εδώ μέσα). Απορίες: 1). Τον πιστεύουμε τον υπάλληλο; Όντως δεν καθυστερεί η ληγμένη ΥΔΕ την αλλαγή παρόχου; Ή μου είπε μπαρούφες; 2). Επειδή διάβασα μέσα στο thread κάτι ό,τι να 'ναι τιμές που ζητάνε οι ηλεκτρολόγοι... Κάποιος ανέφερε και αυτό εδώ της Ζενίθ στα 60 ευρώ, το οποίο φαντάζει ευκαιρία μπροστά στις τιμές που ανέφεραν στα υπόλοιπα post οι φίλοι. Το έχει πάρει κανείς; Είναι ok, σου βγάζουν κανονικά ΥΔΕ; 3). Και ως προς τη διαδικασία έκδοσης ΥΔΕ, μια απορία... Έρχεται στο σπίτι ο ηλεκτρολόγος, κάνει τα check του και εκδίδει το έντυπο. Μετά τι; Δεν πρέπει ο ίδιος να κάνει κάτι στο gov, για να μπει μετά ο χρήστης/ένοικος και να κάνει αυτά που λέει το video εδώ; -
Θυμίστε μου λίγο παιδιά... Αν, ενώ είμαστε ενταγμένοι στο KOT (Β, στην περίπτωσή μου), αλλάξουμε πάροχο, πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια; Π.χ. νέα αίτηση. Κάτι τέτοιο θυμάμαι ότι χρειαζόταν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά δε ξέρω αν ισχύει και τώρα. edit: Βασικά είδα και εδώ, την ερώτηση 16: Ισχύει ακόμα, ή απλά είναι απαρχαιωμένο το FAQ τους;
-
Καλησπέρα παιδιά. Να ρωτήσω... Από ΔΕΗ myHome 4All με ΚΟΤ-Β, για να πάω Ζενίθ Home Smart Night που όπως λέτε αξίζει, ποιος είναι ο ταχύτερος - ασφαλέστερος τρόπος για να προχωρήσω στην αλλαγή, ώστε να προλάβω τη μεθαυριανή διορία της 31/10 για το -40%; 1). Παίρνω τηλ στην τηλ. εξυπρέτησή τους 2311223099; 2). Συμπληρώνω τη φόρμα στο site τους να με καλέσουν; 3). Να το προχωρήσω μόνος μου από το site τους πατώντας "Συμβόλαιο τώρα" και ακολουθώντας τα βήματα; 4). Κάτι άλλο; (Είδα πιο πάνω, αναφέρθηκε ένα κινητό τηλέφωνο συνεργάτη της εταιρίας. Και επίσης αναφέρθηκαν και δύο παιδιά από το forum εδώ μέσα, αλλά δεν κατάλαβα με ποια ιδιότητα μπορούν να βοηθήσουν.)
-
Αν δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο, αλλά LP******** ; Είναι με Choice και είναι μικροπράγματα συνολικής αξίας 14 ευρώ. Edit: Ουπς, τώρα διάβασα τη 2η πρότασή σου. Ωστόσο δε βλέπω κάπου να γράφει "next tracking number". Παίζει να βγάλει κάτι στην πορεία; (σήμερα στάλθηκε από Κίνα)
-
Τι αξίας αν επιτρέπεται;
-
Ωραία, ευχαριστώ. Ναι σωστά, ίσως παίζει ρόλο και η περιοχή, εκτός Αθήνας είμαι εγώ. Ναι ξέρω, έβαλα πάνω από 10, απλά είχε ένα μικρό extra discount και λέει σαν τελικό ποσό 9,98.
-
Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω... Αγορές 3 πραγμάτων σύνολο στα 9,98 ευρώ με Choice (μικρά πράγματα, όχι ογκώδες δέμα), έρχεται με ΕΛΤΑ απλό δεματάκι (δηλαδή το αφήνει στην πολυκατοικία), με ΕΛΤΑ συστημένο (χαρτάκι και παραλαμβάνω από εγώ από ΕΛΤΑ) ή με ACS; Προτιμούσα ACS, βεβαίως, γιατί δουλεύω πρωινά και είναι από ζόρικο έως αδύνατο να παραλάβω από ΕΛΤΑ. Αν χρειάζεται να αυξήσω λίγο το ποσό για να έρθει με ACS, πείτε μου, για να πάρω και τίποτα ακόμα...
-
Προς ενημέρωση του φίλου που μιλούσαμε εδώ, πριν λίγες μέρες, αλλά και των υπολοίπων βεβαίως. Εν τέλει, μίλησα με το φίλο-λογιστή μου, ο οποίος έκανε ό,τι μου είχε πει. Απλά έστειλε ένα αίτημα μέσα από το myAade στη ΔΟΥ που υπάγομαι (θεωρητικά, μπορούσα να το είχα στείλει και μόνος μου, και εσείς μπορείτε) για μεταβολή στοιχείων φυσικού προσώπου. Στα σχετικά έγγραφα, ανέβασε 2 αρχεία, την νέα ταυτότητα σκαναρισμένη και το Δ210 συμπληρωμένο. Μέσα σε μισή ώρα, το αίτημα είχε επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί (σου έρχονται mail ειδοποίησης σε κάθε update). Πράγμα που σημαίνει ότι ο υπάλληλος της ΔΟΥ μου άλλαξε εκείνη τη στιγμή τα στοιχεία της νέας ταυτότητας. Αλλά αν θυμάμαι καλά, δεν μπήκα στην ΑΑΔΕ να δω αν έχουν αλλάξει τα στοιχεία. Μπήκα πρώτα το απόγευμα στο Gov Wallet, κλασσικά κολλημένο στην παλιά ταυτότητα, κάνω "Ανακληση Ψηφιακού Εγγράφου" (1η φορά το έκανα, 5 λεπτά πριν είχα διαβάσει εδώ μέσα ότι πρέπει να το κάνεις εσύ, δεν κάνει update στη νέα ταυτότητα μονο του το app) και φόρτωσε τη νέα ταυτότητα. Μετά που μπήκα και ΑΑΔΕ και ΕΜΕπ, όλα ήταν αλλαγμένα πλέον. Τώρα θα σας γελάσω, δε ξέρω ποιος ευθύνεται για την αλλαγή. Η λογική λέει η ΔΟΥ. Αλλά εγώ σκεφτόμουν και το άλλο: λες τόσο καιρό που δεν έκανα "Ανακληση Ψηφιακού Εγγράφου" στο Gov Wallet, να δημιουργούσε αυτό κάποιο conflict και να μην γίνονταν update τα στοιχεία μου; Τέσπα όλα καλά. Α επίσης, για το άλλο που λέγαμε, μη δημιουργηθεί κάποιο θέμα που η δήλωση έχει μέσα την παλιά ταυτότητα και εμείς τώρα έχουμε τη νέα (συγκεκριμένα σε εμένα έτσι έγινε, πρώτα έκανα φορολογική δήλωση - άρα έχει μέσα της τον παλιό αριθμό ταυτότητας - και μετά από λίγες ώρες έγινε η παραπάνω αλλαγή αριθμού ταυτότητας στην ΑΑΔΕ)... Δεν υπάρχει κανένα θέμα. Για του λόγου το αληθές, να αναφέρω ότι μια χαρά μου πιστώθηκε -χθες κιόλας- από τη ΔΟΥ η επιστροφή φόρου που δικαιούμουν, μετά τη φορολογική δήλωση που έκανα.
-
Όχι.
-
Ναι, ακριβώς. Αυτό είδα κι εγώ αμέσως μετά όταν έγραψα το post. Τώρα πριν λίγο μίλησα και με το λογιστή μου. Μου είπε ότι σε πολλούς που ξέρει αλλά και στον ίδιο, τα στοιχεία στην ΑΑΔΕ ενημερώθηκαν αυτόματα, μια χαρά. Του φάνηκε περίεργο, δηλαδή, που του είπα ότι εγώ αντιμετωπίζω θέμα. Anyway μου είπε να του στείλω σκαναρισμένη τη νέα ταυτότητα και θα τη στείλει στη ΔΟΥ μου για να το αλλάξουν αυτοί. Και μετά, στην ΑΑΔΕ, θα εμφανίζονται τα νέα στοιχεία. Ωστόσο, ακόμα κι έτσι να γίνει, αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής: Το eGov-KYC από που αντλεί τα στοιχεία ταυτότητας; Τραβάει τα στοιχεία από την ΑΑΔΕ;;; Αν συμβαίνει αυτό, τότε η λύση του λογιστή μου θα λύσει το πρόβλημα και στα 2 (και στο eGov-KYC και στην ΑΑΔΕ). Αν όμως το eGov-KYC δεν τραβάει τα στοιχεία από την ΑΑΔΕ (αλλά, π.χ. από τίποτα βάσεις δεδομένων της ΕΛΑΣ, σε "εσωτερική" επικοινωνία μεταξύ τους), τότε παίζει πρόβλημα, γιατί δε μπορούμε εμείς να κάνουμε κάτι για να δοθεί λύση στο eGov-KYC. Και απλά παρακαλάμε να μη ζητήσουν ξανά επικαιροποίηση οι τράπεζες, γιατί τότε θα τραβήξουν απλά παύλες από το eGov-KYC και θα μπορούν να κόψουν τη δυνατότητα κινήσεων του λογαριασμού, μέχρι να λυθεί με κάποιο τρόπο το πρόβλημα.