Προς το περιεχόμενο

Bigi444444

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.347
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Σχετικά με Bigi444444

  • Ημερομηνία γέννησης 15/03/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

18.602 προβολές προφίλ

Bigi444444's Achievements

  1. Είναι σαρωτικό το κόστος συντήρησης τέτοιων αυτοκινήτων (και) εδώ. Όταν θα σου πούνε για παράδειγμα 800€ για τακάκια, θα το αντιληφθείς. Για εμένα πάντως είναι τρομακτικά μεγάλο δέλεαρ και το σχεδόν ανύπαρκτο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών. Εδώ και αρκετά χρόνια χαλιέμαι πολύ άτσαλα εάν χρειαστεί να μπω συνεργείο, ακόμα και για προγραμματισμένο service.
  2. Εμένα στην anytime σε ετήσιο συμβόλαιο με όλες τις καλύψεις πλην μικτής ασφάλισης, έχει αύξηση 4% συνολικά από το 2021. Δεν το θεωρώ πολύ, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι η ασφαλιστέα αξία είναι ίδια ακόμα. Την μικτή την θεωρώ ακριβή για τα ελληνικά δεδομένα πάντως, τα λοιπά συμβόλαια, όχι.
  3. Ναι μωρέ, κατάλαβες, wh ήθελα να πω. 🤭
  4. Έκανα test drive το model 3 σήμερα. Το sr facelift. Και ήταν όπως ακριβώς το υποψιαζόμουν. Τρομακτικά ευκολοοδήγητο υπό όλες τις απόψεις. Τρομακτική η ακαριαία απόκριση στο γκάζι. Παρόλο που αυτό ήταν με τα 280 πόσα άλογα έχει, το κλώτσημα μου ταίριαζε σε πολύ πιο δυνατά βενζινοκίνητα. Γενικά το πίστευα ότι τα ηλεκτρικά παίζουν σε πολλούς τομείς σε διαφορετικό επίπεδο από τα ΜΕΚ, τώρα το επιβεβαίωσα κιόλας. Οnce you go ev you never go back λοιπόν κι από εμένα. Btw κατανάλωση 116wh/km σε διαδρομή 17 χλμ, όπου, προφανώς χωρίς να κάνω καραγκιοζιλίκια, δεν οδηγούσα με σκοπό την οικονομία και δεν οδήγησα σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα εντωμεταξύ.
  5. Στην έκθεση που το είχα δει με είχε εντυπωσιάσει η ποιότητα των υλικών και συναρμολόγησης στο εσωτερικό του πάντως. Νομίζω μόνο το xc90 έδειχνε καλύτερο, όσο υπερβολικό και να ακούγεται. Πανέμορφο κιόλας.
  6. Μια ζωή προβληματική αυτή η εταιρεία. Δεν είναι άξια ούτε έναν κωδικό να σου δώσει και να ενεργοποιήσεις υπηρεσία σε 2 λεπτά.
  7. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/01/2025 06:58 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η εν θέματι τηλεόραση, διαγωνίου 50 ιντσών. Απολύτως λειτουργική, 4Κ/60 με ambilight 3 ζωνών. Είναι παροπλισμένη στην αποθήκη περίπου 14 μήνες τώρα. Τα χαρακτηριστικά της μπορείτε να τα δείτε στα 2 παρακάτω λινκ: skroutz + Philips website Είναι εκτός εγγύησης πλέον. Δεν υπάρχει η αρχική συσκευασία της, οπότε λόγω του όγκου της θα δοθεί μόνο σε όποιον μπορεί να έρθει με δικό του αυτοκίνητο να την παραλάβει από την περιοχή Παγκρατίου Αττικής. Τιμή: 100€. Ευχαριστώ.

    100 €

  8. Μερίδα ΣΑΤ πρέπει να έχεις (στο σύστημα άυλων τίτλων) για να συμμετάσχεις. Εγώ είχα ανοίξει πριν καμιά 20ρια χρόνια, αλλά δεν ήταν επικαιροποιημένη και μου άνοιξαν καινούρια. Στην εθνική το έκανα πριν 1,5 χρόνο περίπου με επιβάρυνση 1€ εάν θυμάμαι καλά.
  9. Με οικογένεια στο πλάνο στην επόμενη 2ετία ετοιμάζεσαι για yaris cross με 25-27Κ και αλλαγή ανά 20ετία; Σκληρός... 😁
  10. Για memes πάντως έχουμε ήδη μπόλικο υλικό!
  11. Wow, την κάτσανε οι κόκκινοι....!!!
  12. Μικρούλα είναι.
  13. Bigi444444

    Πήραμε αύξηση!

    Πού δεν έχει κίνηση; Εγώ στην Αθηνών-Κορίνθου και Πατρών-Κορίνθου που κινούμαι συχνά πάντως, έχει τουλάχιστον κουραστική κίνηση οποιαδήποτε ώρα και ημέρα. Αργίες, γιορτές κλπ είναι απλά ανυπόφορα. Οτιδήποτε ξεκινάει ή καταλήγει Αθήνα σε ακτίνα 200-300 χλμ, δεν νομίζω ότι έχει διαφορετική εικόνα.
  14. Bigi444444

    PC Game Pass

    Καλοπαίχνιδος. Ας τον χρησιμοποιήσει και κάποιος γιατί από εμένα τσάμπα θα έμενε.
  15. Καλά, δεν μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες. Λέω για τις ταχύτητες που πάντα γίνονταν οι δοκιμές πρόσκρουσης. Το απλό που λέω είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα (ενδέχεται να) δείχνουν καλά για τις συνθήκες με βάση τις οποίες μετρήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πηγαίνουν το ίδιο καλά σε νεότερες διαφορετικού είδους μετρήσεις. Στις ίδιες πιο αυστηροποιημένες θα πηγαίνουν αποδεκτά. Σε διαφορετικές, όχι. Απ' ότι φαίνεται το γνωρίζεις ήδη ότι ένα αυτοκίνητο του 2005 δεν είναι σχεδιασμένο ούτε να την τρώει από πίσω με 80 ούτε να καρφώνεται έστω με 40 σε φορτηγό. Εδώ δεν τα καταφέρνουν τα περισσότερα σημερινά στο δεύτερο, ανεξαρτήτως τιμής και κατηγορίας, θα τα καταφέρει ένα βασικό μοντέλο 20ετίας; Όπως και να έχει, δεν ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν κάποιες δυνάμεις. Και δεν ήταν γιατί πολύ απλά δεν ελέγχονταν και δεν γνώριζαν ότι εκεί χωλαίνουν. Αφότου ξεκίνησαν οι αμερικάνοι τα front small overlap που πάτωναν όλα τα τότε αυτοκίνητα, στα επόμενα, ο σχεδιασμός τους περιλάμβανε και αυτού του είδους τις συγκρούσεις. Πήρε πολλά χρόνια μέχρι να φτάσουν σε καλό επίπεδο, αλλά πλέον εάν σκάσεις με το 1/3 της μούρης, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έρθεις αγκαλιά με το ταμπλό και το τιμόνι ούτε με την πρώτη κολώνα. Στο 20ετίας θα γινόσουν ένα, και ας ήταν το ίδιο στην πλήρη μετωπική με 50. Το ίδιο και την οπίσθια σύγκρουση. Πολύ πρόσφατα άρχισε να δίνεται βάρος. Μπορεί στις 100% μετωπικές ένα 20ετίας να μην έχει χαοτικές διαφορές με ένα τωρινό για παράδειγμα, στην οπίσθια θα έχει όμως. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα παλιά και στα νέα, ότι τα παλιά είναι οκ ακόμα και σήμερα σε σταθερά εμπόδια, αλλά υπό συνθήκες που έως τότε δοκιμάζονταν και ήταν προετοιμασμένα να αντέχουν. Σε οτιδήποτε άλλο, τραβάς λαχείο με μάλλον χαμένους αριθμούς.
  • Δημιουργία νέου...