Προς το περιεχόμενο

Bigi444444

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.338
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Σχετικά με Bigi444444

  • Ημερομηνία γέννησης 15/03/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

18.576 προβολές προφίλ

Bigi444444's Achievements

  1. Για memes πάντως έχουμε ήδη μπόλικο υλικό!
  2. Wow, την κάτσανε οι κόκκινοι....!!!
  3. Μικρούλα είναι.
  4. Bigi444444

    Πήραμε αύξηση!

    Πού δεν έχει κίνηση; Εγώ στην Αθηνών-Κορίνθου και Πατρών-Κορίνθου που κινούμαι συχνά πάντως, έχει τουλάχιστον κουραστική κίνηση οποιαδήποτε ώρα και ημέρα. Αργίες, γιορτές κλπ είναι απλά ανυπόφορα. Οτιδήποτε ξεκινάει ή καταλήγει Αθήνα σε ακτίνα 200-300 χλμ, δεν νομίζω ότι έχει διαφορετική εικόνα.
  5. Bigi444444

    PC Game Pass

    Καλοπαίχνιδος. Ας τον χρησιμοποιήσει και κάποιος γιατί από εμένα τσάμπα θα έμενε.
  6. Καλά, δεν μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες. Λέω για τις ταχύτητες που πάντα γίνονταν οι δοκιμές πρόσκρουσης. Το απλό που λέω είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα (ενδέχεται να) δείχνουν καλά για τις συνθήκες με βάση τις οποίες μετρήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πηγαίνουν το ίδιο καλά σε νεότερες διαφορετικού είδους μετρήσεις. Στις ίδιες πιο αυστηροποιημένες θα πηγαίνουν αποδεκτά. Σε διαφορετικές, όχι. Απ' ότι φαίνεται το γνωρίζεις ήδη ότι ένα αυτοκίνητο του 2005 δεν είναι σχεδιασμένο ούτε να την τρώει από πίσω με 80 ούτε να καρφώνεται έστω με 40 σε φορτηγό. Εδώ δεν τα καταφέρνουν τα περισσότερα σημερινά στο δεύτερο, ανεξαρτήτως τιμής και κατηγορίας, θα τα καταφέρει ένα βασικό μοντέλο 20ετίας; Όπως και να έχει, δεν ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν κάποιες δυνάμεις. Και δεν ήταν γιατί πολύ απλά δεν ελέγχονταν και δεν γνώριζαν ότι εκεί χωλαίνουν. Αφότου ξεκίνησαν οι αμερικάνοι τα front small overlap που πάτωναν όλα τα τότε αυτοκίνητα, στα επόμενα, ο σχεδιασμός τους περιλάμβανε και αυτού του είδους τις συγκρούσεις. Πήρε πολλά χρόνια μέχρι να φτάσουν σε καλό επίπεδο, αλλά πλέον εάν σκάσεις με το 1/3 της μούρης, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έρθεις αγκαλιά με το ταμπλό και το τιμόνι ούτε με την πρώτη κολώνα. Στο 20ετίας θα γινόσουν ένα, και ας ήταν το ίδιο στην πλήρη μετωπική με 50. Το ίδιο και την οπίσθια σύγκρουση. Πολύ πρόσφατα άρχισε να δίνεται βάρος. Μπορεί στις 100% μετωπικές ένα 20ετίας να μην έχει χαοτικές διαφορές με ένα τωρινό για παράδειγμα, στην οπίσθια θα έχει όμως. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα παλιά και στα νέα, ότι τα παλιά είναι οκ ακόμα και σήμερα σε σταθερά εμπόδια, αλλά υπό συνθήκες που έως τότε δοκιμάζονταν και ήταν προετοιμασμένα να αντέχουν. Σε οτιδήποτε άλλο, τραβάς λαχείο με μάλλον χαμένους αριθμούς.
  7. Bigi444444

    PC Game Pass

    Με ΕΡΕΨΕ για να το ενεργοποιήσω! Υποψιαζόμουν ότι επειδή ήθελε ενεργοποίηση από us, uk, de κλπ χώρες, δεν θα με άφηνε. Άλλαξα διευθύνσεις διαμονής και χρέωσης σε UK αλλά και πάλι δεν μου δεχόταν την προσθήκη κάρτας. Από τα πολλά τα κατάφερα, δεν ξέρω πώς. Μόλις ακύρωσα την συνδρομή με ενημέρωσε ότι θα λήξει στις 19 του μήνα και όχι στις 21 βέβαια, δεν ξέρω γιατί. Όχι ότι με πειράζει, θα λείπω έτσι κι αλλιώς νωρίτερα. Ευχαριστώ τον ts. Btw έχω κωδικό για 30ημέρες δωρεάν και δεν πρόκειται να τον χρησιμοποιήσω. Όποιος τον θέλει μου λέει. Πρέπει να ενεργοποιηθεί έως 31-12-24. edit: δόθηκε ο κωδικός.
  8. Εν μέρει είναι όπως τα λες. Τόσο χάλια δομικά δεν είναι, σίγουρα. Απλά το ζήτημα δεν είναι εάν χειροτέρευσαν δομικά αυτά τα αυτοκίνητα. Προφανώς και όχι. Το ζήτημα είναι ότι όταν κυκλοφόρησαν δεν τεστάρονταν σε συνθήκες μετρήσεων όπως οι σημερινές, ώστε να δεις τις αδυναμίες τους και επίσης, εάν δοκιμάζονταν απέναντι σε άλλα αυτοκίνητα, δεν δοκιμάζονταν προφανώς έναντι των σημερινών. Είναι άλλο να ρίξεις επάνω στο punto του 2005 ένα σαξόραλο 800 κιλών και άλλο ένα ηλεκτρικό 2,2 τόνων για παράδειγμα. Όταν πας και τα πετάς με 50 χλμ μετωπικά σε έναν τοίχο, όπως ακόμα κάνει το euroncap, οκ ναι, μια χαρά θα τα πάει και το punto του 2005, ακόμα και σε σύγκριση με τα σημερινά. Για βάλ' το σε ένα small overlap που κάνει ο iihs και βάστα την καρδιά σου. Για ρίξε το μισό πίσω από ένα φορτηγό, όπως κάνουν οι κινέζοι και ξαναβάστα την καρδιά σου. Προσωπικά μια απλώς οκ ασφάλεια για φυσιολογικές καταστάσεις, θα την αναγνώριζα σε μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν γύρω στο 2010 (για νέες πλατφόρμες, όχι facelift εννοείται), δύσκολα νωρίτερα. Ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια, αλλά χοντρικά μιλώντας, εκεί γύρω.
  9. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου!
  10. Μπορούμε να ξέρουμε εάν είναι να περάσει τελωνείο ετούτος ο επεξεργαστής από ali;
  11. Bigi444444

    NZXT Kraken X63

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 28/11/2024 02:51 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η εν θέματι υδρόψυξη. Αγορασμένη κατευθείαν από Zegetron τον 6ο/2020. Κουτί και παρελκόμενα υπάρχουν όλα. Δεν είμαι σίγουρος για την διάρκεια της εγγύησής της, οπότε δεν ξέρω εάν είναι εντός ή εκτός. Σε κάθε περίπτωση το παραστατικό αγοράς θα δοθεί μαζί. Να σημειώσω ότι δεν είναι rgb έκδοση και δεν είναι έκδοση με mounts για socket 1700, για το οποίο παλιότερα ήξερα ότι χρειαζόταν επικοινωνία με την nzxt για να στείλει kit συμβατότητας. Υποστηρίζει τα 115Χ της intel και το am4 της amd. Άψογη λειτουργικά, δεν έχει χτυπήματα, γδαρσίματα ή δυσλειτουργίες, μέχρι εχθές λειτουργούσε με έναν 8600k σε πολύ αραιή χρήση τα τελευταία 3 χρόνια (υπολογίζω συνολική χρήση στην τετραετία περίπου 600 ώρες) και με πολύ καλές θερμοκρασίες (κάτω από 55 πχ σε cinebench all [email protected]). Παρακαλώ μόνο από Αθήνα για συνάντηση. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    60 €

  12. Bigi444444

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Τα τεχνικά θέματα δεν μας πειράζουν εν προκειμένω, τα θεωρούμε feature, όχι bug. Το θέμα είναι να είναι άξιο να φέρει το όνομα. Να είναι ένα γνήσιο stalker με ανανεωμένο τεχικό τομέα. Να υπάρχουν άραγε πουθενά retail εκδόσεις; Κοιμήθηκα τόσο καιρό και δεν μου έκοψε να παραγγείλω τίποτα. 😕
  13. Bigi444444

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχει τόση θολούρα το pro, πραγματικά. Σε τόσο παλιό τίτλο κιόλας.
  14. Πόσο δύσκολο έχει γίνει πια να βάλεις τον επεξεργαστή στο σοκετ;
  15. Αυτόματα έγινε; Κι εγώ 200ρα έχω στη nova και βλέπω ότι ο οτε δίνει έως και 1gbps.
  • Δημιουργία νέου...