-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.393 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
warewolf's Achievements
-
Είναι σύνηθες να ξαπλώνεται προς τα εμπρός μια tv για να μονταριστεί η βάση της, είτε στο πάτωμα, είτε πάνω σε μια υπερυψωμένη επιφάνεια, όπου και στις 2 περιπτώσεις, έχουμε στρώσει ένα χοντρό καθαρό ύφασμα που να μην είναι τραχύ. Καλύτερος τρόπος όμως, είναι να ξαπλώνει η τηλεόραση μαζί με τα προστατευτικά φελιζόλ τα οποία περιέχονται στη συσκευασία της. Είναι ο καλύτερος τρόπος προφύλαξης. Επίσης πάντα στο manual δίνονται οδηγίες τοποθέτησης της βάσης για την εκάστοτε tv. ένα παράδειγμα:
-
Το συνεργείο άψογο και εξ αρχής μιλώντας με τον μάστορα, έφυγε εντελώς το όποιο άγχος. (μου εξήγησε και μερικά πράγματα για τις κόλλες, την άμεση μετακίνηση και τι ουσιαστικά προσέχουμε κλπ) Σε ευχαριστώ και δημόσια για την υπόδειξη που με βοήθησε.
-
Επανέρχομαι για feedback αφού τοποθετήθηκε παρμπρίζ στην GLASSDRIVE στο FORD FOCUS MK1 (2003) Ξεκινώ από την τοποθέτηση και τις οδηγίες-εξηγήσεις που μου δόθηκαν. Το αυτοκίνητο αφέθηκε στις 9:30 το πρωί και στις 12:00 μεσημέρι ήταν έτοιμο. Με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί στην πόλη, αλλά όχι σε ταξίδι. Πλύσιμο από την επόμενη ημέρα. Η τοποθέτηση φαινομενικά είναι μια χαρά, μένει να δοκιμαστεί σε δυνατές βροχές. Καθρέπτης: Προσπαθώντας να καλιμπράρω τον καθρέπτη όταν το παρέλαβα, διαπίστωσα πως η μπίλια είναι λίγο πιο χαλαρή, ο καθρέπτης μετακινείται πιο εύκολα από πριν. Παρμπρίζ: Το εργοστασιακό παρμπρίζ (saint-gobain sekurit) που αφαιρέθηκε είναι των παρακάτω στοιχείων. Από το DOT προκύπτει ως χώρα εργοστασίου κατασκευής η Γερμανία, ενώ από το "Ε" προκύπτει πως η χώρα πιστοποίησης είναι η Γαλλία. Ανταλλακτικό παρμπρίζ: Τα στοιχεία του είναι αυτά. Όπου προκύπτει πως η χώρα εργοστασίου κατασκευής είναι η Ισπανία και η χώρα πιστοποίησης του παρμπρίζ, επίσης η Ισπανία. Εντυπώσεις / διαπιστώσεις: Το πρώτο πράγμα που έλεγξα όταν μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο είναι οι κυματισμοί. Αυτοί υπάρχουν σε όλο το παρμπρίζ σε 3-4 σημεία. όμως για να γίνουν αντιληπτοί, πρέπει να τους ψάξεις με προσοχή σταματημένος και κουνώντας το κεφάλι σου δεξιά-αριστερά. Κατά την οδήγηση με το background να μετατοπίζεται, σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με τους κραδασμούς οδοστρώματος κλπ, δεν μπορείς να τους αντιληφθείς. Μην φανταστείτε μεγάλους κυματισμούς, αν δεν προσπαθήσεις να το δεις, δεν το βλέπεις, ούτε σταματημένος. Απόχρωση (tint): Κατά την οδήγηση προς το σπίτι με ηλιοφάνεια, είχα την αίσθηση πως κάτι παίζει με την απόχρωση. Στα σήματα του παλιού αναγράφεται το "tinted 2", ενώ στο νέο το "tinted 3". Έψαξα στο ίντερνετ να εντοπίσω τι σημαίνουν οι κωδικοί (2 και 3) όμως λόγω πίεσης χρόνου δεν βρήκα κάτι προς ώρας. Η διαπίστωση με τα μάτια μου μου έδειξε πως τα εργοστασιακά πλαϊνά τζάμια, μου δίνουν ένα πιο πράσινο tint. Αυτή η διαφορετική απόχρωση, μου δίνει την αίσθηση πως το νέο παρμπρίζ που δεν πρασινίζει τόσο, είναι ανεπαίσθητα πιο φωτεινό, ή είναι placebo λόγω της διαφορετικής απόχρωσης του. Ήμουν κουρασμένος στα μάτια, δεν μπόρεσα να καταλάβω αν το νέο παρμπρίζ που δεν είναι τόσο πράσινο, εάν είναι ουδέτερο γκρι ή μπλε. Πάντως μου δίνει την αίσθηση πως είναι ελαχιστότατα πιο φωτεινό, αφού έκοβε λίγο λιγότερο την αντηλιά της ασφάλτου. Κι εδώ μην φανταστείτε μεγάλες διαφορές. Αν, ΑΝ κόβει λιγότερο φως, αυτό είναι ιδιαίτερα ανεπαίσθητο. Βάζω από κάτω μια ενδεικτική φωτό, με την κάμερα του κινητού να βλέπει μέσα από το νέο παρμπρίζ και από το τζάμι του οδηγού ταυτόχρονα και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. (όπως το κατέγραψε ο φακός της κάμερας βέβαια) Και τώρα η απορία: Πειράζει να βάλει κάποιος ΟΕΜ παρμπρίζ σε σχέση με το εργοστασιακό. ? (προσωπική υποκειμενική άποψη) Αν έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο 10-20 ετών (όπως κι εγώ), τότε όχι μόνο δεν πειράζει, αλλά ούτε που θα το σκεφτείτε καθόλου. Αν αγοράσατε το νέο σας αυτοκίνητο και είστε πολύ ψείρας και αρχίσετε να κοιτάζετε το νέο παρμπρίζ με μεγεθυντικό φακό, τότε....Χμ ! Εγώ όλα τα παραπάνω έκατσα και τα έψαξα μόνο και μόνο για το feedback. Δεν με ενόχλησε απολύτως τίποτα, όλα δείχνουν καλά και οι όποιες διαφορές υπάρχουν, είναι τόσο αμελητέες, που δεν θεωρώ πως θα έχετε πρόβλημα. Και θα κλείσω με τούτο: Πριν παραδώσω το αυτοκίνητο για αντικατάσταση παρμπριζ, για πρώτη φορά στη ζωή μου, έκατσα και έψαξα αν στο εργοστασιακό υπήρχαν ελαττώματα. Ε λοιπόν με τη μέθοδο μετακίνησης του κεφαλιού δεξιά αριστερά, ανακάλυψα πως στην πλευρά του συνοδηγού, ακριβώς ευθεία μπροστά του, υπήρχε κυματισμός, όπου πότε μέχρι τώρα δεν τον είχα δει. Πιστεύω λοιπόν πως αν δεν είχα μπει στη φάση να ποστάρω εδώ, ούτε στο νέο παρμπρίζ θα έβλεπα κάτι. Δοκιμάστε και στα δικά σας τα εργοστασιακά να δείτε αν υπάρχει σε κάποιο σημείο κυματισμός. Ίσως εκπλαγείτε. Συγνώμη για την προχειρότητα του ελέγχου και των φωτογραφιών που έκανα, πιέζομαι από χρόνο αυτές τις μέρες και ποστάρω λίγες ώρες μετά την παραλαβή. Αν συντρέξει λόγος, θα επανέλθω.
-
Αυτό το τεστ είναι η γνωστή εξέταση Mayer κοπράνων και δεν είναι κάποια εξειδικευμένη εξέταση για την ανίχνευση του καρκίνου του παχέος εντέρου, όμως χρησιμοποιείται τις τελευταίες δεκαετίες για την ανίχνευση της παρουσίας αιμοσφαιρίνης στα κόπρανα και μπορεί να αποτελέσει ένδειξη διαφόρων παθήσεων του γαστρεντερικού συστήματος.
-
Αποκτώντας για πρώτη φορά χάραγμα σε παρμπρίζ, διάβασα το παρών νήμα, αλλά και σε άλλα fora και κριτικές, ώστε να αντιληφθώ τι παίζει με την ποιότητα των αντικαταστήσιμων παρμπρίζ. Ομολογώ πως έπεσα σε διάφορες αντιφάσεις που προκαλούν σύγχυση και δεν έβγαλα άκρη. Για παράδειγμα, διάβασα πως ακόμα κι φορούσες εργοστασιακό PILKINGTON ή SEKURIT SAINT GOBAIN, ενδέχεται να πέσεις σε περίπτωση όπου το νέο παρμπρίζ των παραπάνω εταιριών, να παρουσιάζει, παραμορφώσεις, θάμπωμα κλπ. Σε άλλα σχόλια διάβασα πως δεν υπάρχει διαφορά και το μπέρδεμα στους πελάτες προκύπτει από τυχόν αντικατάστασης με κάποιο after market κινέζικο συνήθως κι εδώ να έχουμε μια περίπτωση "άλλη μάρκα μου είπες κι άλλη έβαλες" και δεν μπήκαν pilkington/sekurit. Όταν δε, διάβασα και κριτικές τοποθέτησης....γίνονταν αναφορές για λάθος λάστιχα παρμπρίζ, κόλλες που ξεχείλιζαν εδώ κι εκεί κακή εφαρμογή του παρμπρίζ γενικότερα. Κοίταξα στο παλιό ford focus mk1 το παρμπρίζ και αναφέρει πως είναι μάρκας sekurit saint gobain με DOT Γερμανίας. Τελικά πρέπει να επιλέξω αντιπροσωπεία ford για σωστή τοποθέτηση και να υπάρχει και το logo "Ford" για να μην υπάρχουν και θέματα ποιότητας όρασης μέσα από το παρμπρίζ ή όχι. ? Θολό τοπίο η όλη φάση, δεν βρίσκω μεγάλο feedback σε αντικαταστάσεις παρμπρίζ στην Ελλάδα. Οκ παλιό το αμάξι για να το ψειρίσω, αλλά μην βρεθώ να τυφλώνομαι από νυχτερινά φώτα (όπως ισχυρίζονται κάποιοι) ή να μπάζει νερά το αυτοκίνητο από προβληματική εγκατάσταση. Είναι ρίσκο να επιλέξω την glassdrive που δίνει την ίδια μάρκα ΟΕΜ ? Να επιλέξω αντιπροσωπεία, ακόμα κι αν μου ζητήσουν να πληρώσω κάποιο ποσό από την τσέπη μου. ? (AIG ασφαλιστική)
-
roll-on ή σπρέυ, τί αποσμητικό και καμιά πρόταση;
warewolf απάντησε σε θέμα του trelaras22 στο Μπλα Μπλα
Ένα από τα καλύτερα. -
Εγώ πάντως με το που έψαξα τη σελίδα: Βάλτε ένα antivirus που διαθέτει ειδοποιήσεις για τις ύποπτες ιστοσελίδες, θα σας βοηθήσει να έχετε μια πρώτη ένδειξη πως κάτι δεν πάει καλά.
-
Με την υπάρχουσα ανθολογία ταινιών και σειρών τις τελευταίες δεκαετίες σε sci-fi και fiction, δεν νομίζω πως θα τραβήξει ως θέμα. Το 94 επιχείρησαν και την έκαναν σειρά, αλλά κόπηκε λόγω χαμηλής τηλεθέασης. To 2013 παρόμοιας θεματολογίας σειρά με τον Karl urban (almost human), κόπηκε κι ας είχε (κατά την άποψή μου) περισσότερες προοπτικές εξέλιξης του σεναρίου. Δεν πιστεύω πως βρήκαν κάποιο νέο τρόπο κινηματογράφησης ή οτιδήποτε άλλο, που τους έκανε να θεωρούν πως η σειρά θα πάει πάρα πολύ καλά. Θεωρώ πως είναι μια κίνηση ξανά ζεσταμένου φαγητού, αφού ως γνωστόν από άποψη πρωτότυπων σεναρίων έχουν βαλτώσει τις τελευταίες δεκαετίες. Reboot/remake/prequel είναι το καθεστώς, με λίγες εξαιρέσεις.
-
Είναι παρόμοιες. Οι λάμπες του dumbai έχουν λίγο διαφορετικό ηλεκτρονικό κύκλωμα από αυτές, τα νήματά τους φτάνουν ως και 12 και είναι πιο κοντά σε μήκος από τις νέες λάμπες που έβαλες το link. Στα θετικά αυτών των νέων λαμπών τύπου dumbai, είναι πως επανασχεδιάστηκαν και αποδίδουν καλύτερα σε ηλεκτρική τάση των Ευρωπαϊκών χωρών και είναι ελαφρώς πιο αποδοτικές (210lumen/watt) από τις αρχικές του dumbai. (200lumen/watt) Στα αρνητικά, έχουν IP rate 20, που σημαίνει πως δεν κάνουν για εξωτερικό χώρο, μιας και δεν αντέχουν σε σκόνη και υγρασία. Επίσης ο δεικτης CRI είναι μόνο 80 (λογικό αφού οι υψηλοί δείκτες CRI δεν δίνουν αποδοτικές λάμπες) με αποτέλεσμα να παρουσιάζει ένα green tint. H Philips, ισχυρίζεται πως η πράσινη αυτή απόχρωση είναι επιτηδευμένη για μικρότερο stress των ματιών, όμως κάλλιστα κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί πως απλώς επιλέχθηκε τέτοιο μείγμα φωσφόρου που να δίνει πρασινωπή απόχρωση, πιθανώς για να αυξήσει την αντιληπτή ένταση δίνοντάς του μια κορυφή στην περιοχή της ευαισθησίας του ανθρώπινου ματιού, αλλά και ίσως να χρησιμοποιήθηκε για να αυξήσει το ποσοστό απόδοσης ενέργειας. Όσοι έχετε σκοπό να αγοράσετε (ειδικά στους 3000Κ) πάρτε μόνο μία για δοκιμή, για να δείτε αν σας ενοχλεί η λίγο πρασινωπή απόχρωση.
-
Η λύση στα μυρμήγκια ακούει στο όνομα βορικό οξύ. Υπάρχει μια παραπληροφόρηση στο ίντερνετ και προτείνουν βόρακα. Εσείς θα πάτε σε ένα φαρμακείο και θα ζητήσετε βορικό οξύ. (βόρακας = τετραβορικό νάτριο, βορικό οξύ = ασθενές οξύ του βορίου Σε περίπτωση όπου βάλετε μεγάλη αναλογία υπέρ του βορικού οξέος στο δόλωμα, τα μυρμήγκια θα πεθάνουν μετά από λίγο άμεσα, όμως αυτό είναι κάτι που δεν θέλετε να συμβεί. Τα μυρμήγκια διαθέτουν 2 στομάχια και καθώς τρώνε από την τροφή που συλλέγουν, την μεταφέρουν στη φωλιά και με τη μέθοδο της τροφάλλαξης, ταΐζουν κι εκείνα τα μυρμήγκια που δεν εγκαταλείπουν ποτέ τη φωλιά. Στόχος είναι να ταϊστεί η βασίλισσα, να πεθάνει κι αυτή ώστε να πάψει να γεννά μυριάδες αυγά που θα διαιωνίζουν το πρόβλημα. Αν το δόλωμα περιέχει πολύ βορικό οξύ, το μυρμήγκι θα πεθάνει πριν ταΐσει τη βασίλισσα. Πρέπει τα μυρμήγκια να φάνε τόσο βορικό οξύ, ώστε να πεθάνουν αργά, ύστερα από 3-4 μέρες, καθώς το βορικό οξύ θα τους διαλύσει το στομάχι. Μια αναλογία 1 προς 5 βορικού οξέος και ζάχαρης, είναι μια καλή αναλογία να ξεκινήσεις κανείς. Να θυμάστε πως δεν θέλετε να πεθάνουν την ίδια μέρα. Όσο αργότερα, τόσο πιο σίγουρα θα έχει ταϊστεί και η αποικία μαζί με τη βασίλισσα. Φτιάξτε μια υδαρή πάστα από βορικό οξύ, ζάχαρη και νερό και βάλτε από ελάχιστες ποσότητες επάνω σε ένα χαρτάκι ή αλουμινόχαρτο κλπ στα σημεία που περνούν τα μυρμήγκια. Είναι πάμφθηνο, εύκολο και θα εξοντώσει απόλυτα τις αποικίες μυρμηγκιών. Με την ίδια λογική μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σε δολώματα για κατσαρίδες και άλλα σιχαμένα πλασματάκια, τα οποία ζουν μαζί σας χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Αν και είναι επικίνδυνο σε μεγάλες ποσότητες, προσοχή που θα το τοποθετήσετε αν υπάρχουν ζωάκια ή μικρά παιδιά σπίτι.
-
Οριστική απάντηση από Michelin: Τα πιο φρέσκα λάστιχα ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ !
warewolf απάντησε σε θέμα του sattack στο Auto & Moto
Ίσως θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν και οι ιδιαιτερότητες των Ελληνικών σαπουνόδρομων. Στη συντριπτική πλειοψηφία των τεστ νέων ελαστικών, τα βγάζουν όλα κορυφαία στο στεγνό δρόμο. Τα αγοράζεις και ύστερα ψάχνεσαι γιατί στο τάδε σημείο το αυτοκίνητο έφυγε, λες και πατούσε σε πάγο. Γιατί το ανέφερα αυτό. ? Στο δικό μου παλιό αυτοκίνητο, είναι δύσκολο να σου πετάξει κώλο σε στροφή. Όμως αν τα μπροστά ελαστικά είναι φθαρμένα, σε μια εκκίνηση σε ελαφριά ανηφόρα θα σπινιάρει. Αν ξεκινήσω σε φανάρι/διασταύρωση να στρίψω, καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει προοδευτικά (από σταματημένο), στη μέση της στροφής το αυτοκίνητο χάνει την πρόσφυση και συνεχίζει ευθεία. Αν το παρακείμενο πεζοδρόμιο απέχει, προλαβαίνεις να αφήσεις γκάζι, να επαναφερθεί η πρόσφυση και το αυτοκίνητο θα αρχίσει να στρίβει ξανά. Οπότε αναλόγως για ποιο αυτοκίνητο μιλάμε (κάποια πετάνε κώλο στις στροφές πολύ πιο εύκολα από άλλα), για ποιες στροφές, σε ποιους δρόμους και με ποιες ταχύτητες. ? Τα φθαρμένα λάστιχα τα οποία θα προκαλέσουν απώλεια πρόσφυσης, χρήζουν αντικατάστασης και στους σαπουνόδρομους της Ελλάδας, δεν είναι λύση η τράμπα. Εξάλλου, μπρος με πίσω δεν θα διαφέρουν δραματικά σε ικανότητα πρόσφυσης. Καλύτερα να αλλάζονται και τα 4, για να αποφεύγονται τυχόν σενάρια απώλειας πρόσφυσης μπρος ή πίσω. Πιθανώς μιας και τα ταξίδια με μεγαλύτερες ταχύτητες είναι πιο επικίνδυνα όταν χαθεί η πρόσφυση με κίνδυνο πολύ σοβαρό τραυματισμό, ενώ μια απώλεια πρόσφυσης με χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη, το πολύ να σου κοστίσει έναν προφυλακτήρα, αλλά δεν αποκλείεται να χτυπήσεις έστω και ελαφριά και άνθρωπο. Με τα παραπάνω ήθελα να καταδείξω πως αναλόγως των συνθηκών οδήγησης του καθενός, τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του κλπ, σε κάποια σενάρια θα προδοθεί από την απώλεια πρόσφυσης εμπρός και σε κάποια άλλα από την απώλεια πίσω. Θα είχε λογική να εξαχθεί ένα συμπέρασμα ΑΝ τα 2 ελαστικά είναι λίγο πιο φθαρμένα από τα άλλα, που συμφέρει να τοποθετηθούν, αλλά στην Ελλάδα το καλύτερο είναι να αλλαχθούν και τα 4. Δεν έχουμε δρόμους με πρόσφυση πίστας για να σκεφτόμαστε που να βάλουμε τα ελαστικά που δεν πιάνουν καλά. Η απάντηση (για μένα) είναι πουθενά. Απλά κατεβάζουμε τα όρια ταχύτητας, διατηρούμε μεγαλύτερες αποστάσεις κλπ, ώσπου να αλλάξουμε όλα τα ελαστικά μας. -
Λειτουργεί κανονικά τώρα.
-
Πάρα πολύ καλά νέα και για όσους δεν κατάλαβαν, μιλάμε για αυτό που προσπαθούσαν τόσα χρόνια να πετύχουν οι κατασκευαστές OLED. Όσον αφορά τα smartphones: Όσον αφορά τηλεοράσεις: Παρακάτω μια λίγο πιο geek επεξήγηση OLED-PHOLED για όσους θέλουν.