Προς το περιεχόμενο

antikinsor

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    462
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

antikinsor's Achievements

  1. Τότε καμία σχέση με τη δική μου περίπτωση. Μπορεί να ήταν συμπτωματικό ή να υπήρξε κάποιο στιγμιαίο συστημικό σκάλωμα. Αν σου συμβεί και στον επόμενο, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους, να το κοιτάξουν από τεχνικής άποψης, εκτός κι αν συμβαίνει και σε άλλους και είναι γενικότερο το πρόβλημα.
  2. Δεν ξέρω αν είναι η ίδια περίπτωση με τη δικιά σου, αλλά σ' εμένα ο πρώτος λογαριασμός στο MyHome Online εκδόθηκε και εμφανίστηκε κανονικά στο ebill την Τετάρτη 6/4 το πρωί και την ειδοποίηση μέσω email και sms την έλαβα την επόμενη ημέρα (Πέμπτη 7/4) το μεσημέρι. Μήπως υπάρχει και σ' εσένα κάποιου τέτοιου είδους καθυστέρηση;
  3. Σήμερα έλαβα τον πρώτο μου μηνιαίο λογαριασμό στο My Home Online, που είχε ενεργοποιηθεί στις 19/3 και περιλαμβάνει κανονικά την έκπτωση των 30 ευρώ. Οπότε, ξεκάθαρα είναι συστημικό λάθος του ebill που αναγράφει "Η προωθητική των 30€ στον 1ο λογαριασμό ισχύει μέχρι 28/02/2022", αφού ισχύει κανονικά μέχρι 30/04/2022 ή μέχρι νεωτέρας.
  4. Ναι, email δεν πάει σε κανέναν για τις αλλαγές που γίνονται στο ebill. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σβήστηκε κατά λάθος η ηλεκτρονική σου καρτέλα (γι' αυτό χάθηκαν όλες οι προηγούμενες εγγραφές) και σου δημιούργησαν καινούρια από τις 15/3 και μετά. Γι' αυτό και όλες οι νέες εγγραφές στην κολώνα "Μεταβολή από" αναγράφουν ΣΥΣΤΗΜΑ, εκτός από την Πιστωτική Κάρτα, ενέργεια που έκανες εσύ μεταγενέστερα από το ebill. Οπότε, ακόμα κι αν έχεις πράγματι ενεργοποιηθεί, οι πράξεις που προηγήθηκαν δεν εμπεριέχονται στη νέα καρτέλα σου/ebill και πρέπει να το εξετάσει το τεχνικό τους τμήμα (IT), που διαχειρίζεται το λογισμικό τους. Καλά ξεμπερδέματα, το συντομότερο!
  5. Αν πατήσεις το "Ιστορικό επιλογών μου" θα σου εμφανίσει την ημερομηνία που έκανες online καταχώρηση στο ebill, που ουσιαστικά είναι και η ημερομηνία/ώρα αίτησης. Σ' εμένα εμφανίζεται κανονικά και το συμβόλαιό μου φαίνεται να ενεργοποιήθηκε με βάση αυτή την ημερομηνία, αφού 19/3/22 έκανα την online καταχώρηση, 22/3/22 οριστικοποιήθηκαν οι αλλαγές και το συμβόλαιο λήγει στις 20/3/23.
  6. Ε ναι, έτσι ακριβώς όπως το γράφεις. Δεν νοείται να σου δίνει το δικαίωμα να ακυρώσεις την πάγια εντολή εάν είσαι στο Online πρόγραμμα. Σ' εμένα π.χ. δίνει μόνο το δικαίωμα αλλαγής κάρτας. Επίσης, κάτω - κάτω στο self metering πλέον έχουν αλλάξει οι ημερομηνίες επόμενης καταχώρησης και έχουν οριστεί για το τέλος του μήνα, δηλαδή άλλη μία απόδειξη ότι έχει γίνει μηνιαίος ο λογαριασμός μου. Φαντάζομαι σ' εσένα δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο. Άρα, δύο πράγματα ισχύουν. Είτε δεν σου ενεργοποιήθηκε τελικά το Online, είτε έχει μεν ενεργοποιηθεί, αλλά η ηλεκτρονική σου καρτέλα πελάτη που συνδέεται με το ebill δεν έχει γίνει σωστά update στο σύστημα και σου δείχνει άλλα από τα ισχύοντα. Ευελπιστώ το δεύτερο, για να μην χάνεις μέρες εκτός προγράμματος (αν και η έναρξη φαίνεται να ισχύει από την αίτηση) και εύχομαι σύντομα να βγάλεις άκρη.
  7. Πράγματι, αυτή είναι και η μοναδική σου ένδειξη ότι κάτι έχει αλλάξει στο ebill σου, αλλά ακόμα κι εκεί, όπως σου έδειξα στη δική μου περίπτωση, θα έπρεπε να αναγράφει ότι η πάγια εντολή σου είναι συνδεδεμένη με το Online πρόγραμμα. Σ' εσένα όμως είναι σαν να έχεις απλά ορίσει πάγια εντολή πληρωμής του λογαριασμού σου. Αν δεν μπορέσεις να βγάλεις άκρη με το support τους, εμείς δύσκολα να σου πούμε τι πραγματικά έχει γίνει και απλά εικασίες κάνουμε, με βάση την προσωπική μας εμπειρία.
  8. Από αυτά που γράφεις και σε σύγκριση με τα δικά μου δεδομένα καταλαβαίνω ότι λογικά δεν σου έχουν ενεργοποιήσει το πρόγραμμα, εκτός κι υπάρχει κάποιο συστημικό λάθος και δεν το εμφανίζει στο ebill σου. Ήμουν κι εγώ στο Γ1 και, μετά από ένα παραλίγο εγκεφαλικό με τον τελευταίο εκκαθαριστικό, μέσα στο ΣΚ έκανα αίτηση μετάβασης στο My Home Online μέσω του ebill (ήταν η μοναδική διαθέσιμη επιλογή). Αμέσως βγήκε το μήνυμα ότι το Αίτημά μου είναι υπό Εξέταση. Χθες, πρώτη εργάσιμη και ήταν ακόμα υπό εξέταση. Σήμερα (δεύτερη εργάσιμη) και έχει ενεργοποιηθεί, όπου μου λέει ξεκάθαρα μέχρι πότε ισχύει (η ισχύς του ξεκινάει από την ημερομηνία αίτησης και όχι από την ημερομηνία που τελικά ολοκληρώνεται η διαδικασία). Επίσης, το αναφέρει ξεκάθαρα και στο κείμενο για την πάγια εντολή, ενώ μου έχουν προστεθεί σαν επιπλέον επιλογές και τα προγράμματα Enter και Enter+. Επισυνάπτω και 2 αντίστοιχα screenshots:
  9. Ενημερωτικά, αυτές τις ημέρες παρέλαβα 2 παραγγελίες από AliExpress (σε μικρούς φακέλους) από τα τέλη Ιουνίου, δηλαδή πριν την εφαρμογή των νέων μέτρων της 1ης Ιουλίου, αξίας € 15.27 και € 11.21 αντίστοιχα και πέρασαν κανονικά από το τελωνείο χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση ΦΠΑ. Αποκλείω την πιθανότητα να έλεγξαν από το tracking number πότε τα δέματα πέρασαν στην Ε.Ε. (στις αποθήκες του Βελγίου), που ήταν πράγματι πριν την 1η Ιουλίου και άρα φαίνεται να παραμένει ο τυχαίος δειγματοληπτικός έλεγχος μέχρι και σήμερα.
  10. @Alcohol1981 και @AriaMin2000 Παιδιά, όπως έχει γραφτεί και σε παλαιότερα posts, από την πρώτη κιόλας σελίδα, τον κωδικό (αριθμό φορτωτικής) του "Last Mile Delivery" δεν τον κάνετε αναζήτηση απευθείας σε ελληνικά κούριερ, αλλά είτε στο site της Speedy στη Βουλγαρία, είτε στο site της DPD, που ουσιαστικά είναι ο ενδιάμεσος από τη στιγμή που θα φτάσει το δέμα στην Ευρώπη και μέχρι να παραλάβει το ελληνικό κούριερ. Εκεί θα σας εμφανίσει ένα νέο κωδικό (αριθμό φορτωτικής) και με αυτόν θα κάνετε αναζήτηση στα ελληνικά κούριερ. Μέχρι πρότινος, συνήθιζε να παραλαμβάνει αρχικά η ACS και μετά, λόγω φόρτου εργασίας, να τα διαθέτει στην Speedex ή τη Γενική Ταχυδρομική για την τελική παράδοση. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι πλέον. Υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο το ελληνικό κούριερ να μην ενημερώσει ποτέ στο σύστημά του τον αριθμό φορτωτικής που θα παραλάβει από την DPD κι έτσι να μην βρίσκετε κάτι στην αναζήτηση. Στη δική μου περίπτωση, η ACS ακόμα και σήμερα, 1 μήνα μετά που έχω παραλάβει, ποτέ δεν ενημέρωσε το σύστημά της. Αν δεν βγάζετε άκρη με τον τελικό αριθμό φορτωτικής για να βρείτε ποιο ελληνικό κούριερ έχει παραλάβει, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την DPD σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, να σας ενημερώσουν εκείνοι.
  11. Δεν ξέρω πόσο γρήγορα θα κάνει, γιατί τα courier είναι λίγο υπό κατάρρευση αυτό το διάστημα. Αφού όμως ενημερώθηκες ότι έχει πάει στη Γενική Ταχυδρομική, δεν έχεις λόγο να ανησυχείς πλέον και το δέμα σου δεν είναι στα αζήτητα. Η ετικέτα της Speedex λογικά έχει κάποιον άλλο αριθμό επάνω (που ίσως ξεκινάει από 700...) και με αυτόν θα πρέπει να κάνεις αναζήτηση στο Site της Speedex, γιατί όταν παρέλαβε από ACS, δημιουργήθηκε νέα φορτωτική. Αν κάνεις αναζήτηση στην Speedex με το διεθνή αριθμό του Last Mile, τότε είναι εύλογο να μην σου φέρνει κανένα αποτέλεσμα. Βγάζοντας τις ετικέτες και διαβάζοντας τις φορτωτικές για κάθε εταιρεία, θα βρεις όλη τη διαδρομή που ακολουθήθηκε.
  12. Τόσο στο δικό μου tracking number, αλλά και απ' όλα τα αντίστοιχα που έχω δει μέχρι στιγμής στο παρόν topic, δεν υπάρχει αυτή η ένδειξη πουθενά. Έχει εμφανιστεί άλλη μια φορά και είχε αναφερθεί 2 σελίδες πιο πίσω και πιο συγκεκριμένα εδώ, αλλά δεν μάθαμε τι έγινε τελικά. Λογικά, περίμενε λίγο ακόμα και αν δεν σου έρθει κάτι μέχρι το τέλος της βδομάδας, άνοιξε Dispute. Έτσι κι αλλιώς, έχεις 15 ημέρες περιθώριο να το κάνεις, από τη στιγμή που λήγει η On Time Delivery προθεσμία του AliExpress. Γενικά, έχω την αίσθηση ότι λόγω φόρτου εργασίας, πλέον δεν ενημερώνουν σωστά και έγκαιρα ούτε στο Site του YunExpress, ούτε στο site της DPD. Το δικό μου δέμα παραδόθηκε στις 29/1 και ποτέ δεν εμφανίστηκε Last Mile Delivery Tracking Number στην YunExpress, ενώ στην DPD εμφανίζεται μόνο η ένδειξη "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής ATHENS [13121]" και τίποτα άλλο μετά, ενώ σε παλιότερα tracking numbers στην DPD υπήρχε όλη η ροή των δεδομένων μέχρι την παράδοση.
  13. Τελικά, φαίνεται ότι έχει γίνει αρκετά της μόδας τελευταία η συγκεκριμένη κουτοπονηριά από μαγαζιά στο Aliexpress που ισχυρίζονται ότι διατηρούν Ευρωπαϊκές αποθήκες και τελικά στέλνουν απευθείας από Κίνα μέσω YunExpress. Είχα παραγγείλει από δήθεν Τσέχικη Αποθήκη (με estimated delivery 4-10 ημέρες) και ο πωλητής μου έστειλε με YunExpress. Βέβαια, ποτέ δεν το παραδέχτηκε και μου έστελνε ψεύτικα tracking numbers και screenshots για δήθεν αποστολή από Τσεχία, ώσπου παρέλαβα τελικά χθες έκπληκτος από Speedex (μετά από 30 μέρες) και διαπίστωσα τι είχε συμβεί στα αλήθεια (το dispute μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα). Επειδή, δυστυχώς, θα πέσουμε και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις στο μέλλον, η απορία μου είναι η εξής. Είναι επιβεβαιωμένο ότι αυτή η αποστολή είναι τριγωνική και δεν κινδυνεύουμε να πληρώσουμε τελωνείο; Μην πάρουμε κάτι ακριβό μελλοντικά από δήθεν ευρωπαϊκή αποθήκη και στο τέλος μας στοιχίσει ο κούκος αηδόνι στο τελωνείο, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν κάποιοι αναξιόπιστοι Κινέζοι πωλητές που κάνουν τέτοιου είδους κουτοπονηριές.
  14. antikinsor

    LeuPay MasterCard και LeuPost

    Για να μπορείς να κάνεις ανάληψη/withdraw από το site, θα πρέπει πρώτα να κάνεις confirmed το λογαριασμό ώστε να εμφανίζεται και αυτός σαν επιλογή στο site. Πώς λοιπόν τον έκανες confirmed στο site? Γιατί σ' εμάς δεν έστειλε ποτέ τα 2 μικροποσά το PayPal για να μπορέσουμε να τον επιβεβαιώσουμε. Εκτός κι αν επιβεβαιώνεται αυτόματα με την πρώτη ανάληψη που θα γίνει μέσω του app.
  15. antikinsor

    LeuPay MasterCard και LeuPost

    Φίλε μου, νομίζω ότι με έσωσες με την απάντησή του και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό! Κι εξηγώ τι εννοώ... Όπως είχα γράψει και το Δεκέμβριο είχα διαβάσει από παλιά στο forum ότι έχει αλλάξει η διαδικασία του PayPal με τα μικροποσά που φαίνεται να μην τα στέλνει πλέον για επιβεβαίωση και να μην δώσουμε σημασία, γιατί έχει καταχωρηθεί σωστά ο λογαριασμός. Όμως, αν και καταχωρημένος σωστά ο λογαριασμός (έστω και unconfirmed), στο withdraw funds πάνελ του PayPal δεν μου τον εμφανίζει καθόλου για να μεταφέρω λεφτά σ' αυτόν. Το PayPal το χρησιμοποιώ αποκλειστικά μέσω του Browser στον υπολογιστή μου και όχι μέσω app. Τόσο καιρό λοιπόν που είχα ρωτήσει, δεν είχε βρεθεί κάποιος γνώστης που να διαβάσει το μήνυμά μου και να μου πει ότι μάλλον έχει κάποιο bug το site και μέσω του app εμφανίζεται κανονικά ο λογαριασμός για withdraw, παρόλο που είναι unconfirmed. Άρα, λογικά, το PayPal δεν πρόκειται ποτέ να στείλει τα 2 μικροποσά για επιβεβαίωση και στην πρώτη επιτυχημένη ανάληψη/withdraw που θα κάνουμε θα γίνει confirmed ο λογαριασμός αυτόματα και θα εμφανίζεται και στο site ή ακόμα κι αυτό αν δεν γίνει, θα υπάρχει πάντα η εναλλακτική λύση ανάληψης/withdraw μέσω του app 😉 Πάντως, θα περιμένω μερικές μέρες μέσα στη βδομάδα να δω τι θα γίνει με τα μικροποσά και καλού κακού θα στείλω κι ένα μήνυμα στο PayPal για να ρωτήσω τι γίνεται με τη διαδικασία.
  • Δημιουργία νέου...