Trello και Planner έχουν διαφορετικό τρόπο οργάνωσης με σχέση το Asana. Εξαρτάται πως θέλεις να οργανώσεις το project σου. Το Planner αποτι φαίνεται είναι Trello με περισσότερα analytics και λογικά περισσότερα integrations me MS εφαρμογές.
Υπάρχουν άπειρες τέτοιες εφαρμογές πλέον, αλλά όλες θέλουν να αφιερώσεις χρόνο και ο ίδιος αλλά και οι υπόλοιποι που δουλεύετε μαζί, για να έχουν αποτέλεσμα.
Ρίξε μια ματιά και σε Archmule.com είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα σαν ιδέα.
Είναι πολύ πιο εύκολο και ο τρόπος που οργανώνεις ένα project είναι πιο άμεσος. Έχει και κάποια στοιχεία κοινωνικού δικτύου, σε περίπτωση που θέλεις να βρεις άλλες παρόμοιες δουλειές, άτομα ή να προωθήσεις τη δικιά σου δουλειά, θυμίζει github χωρίς κώδικα.
Εμάς μας έχει βολέψει full γιατί θέλαμε να έχουμε όλοι τον ίδιο τρόπο οργάνωσης και να μη ψαχνόμαστε πως οργάνωσε ο καθένας το εκάστοτε project. Plus είναι free χωρίς limitation σε χρήστες ή projects.