kogos
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.113 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με kogos
- Ημερομηνία γέννησης 22/09/1977
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
kogos's Achievements
-
Αυτό δεν ισχύει. Ακόμα και σε δικό τους ιδιόκτητο δίκτυο, οι παλαιές τιμές δεν ισχύουν. 500mbps πήγαν από 29€ στα 43€, ανεξαρτήτου ιδιόκτητου ή μη δικτύου. Μόνο αν τους πιέσεις θα πέσει στα 29€, αλλά για 300mbps, που παλιά ήταν 26€ (ίσως και χαμηλότερα, δεν θυμάμαι τις παλιές τιμές για 300mbps). Και μιλώ από προσωπική εμπειρία μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα που τους έκανα, γιατί είχα συμβόλαιο με τις παλαιές τιμές, που ποτέ όμως δεν πέρασαν στο σύστημά τους, και τώρα μου ζητούν να κάνω νέο συμβόλαιο με τις καινούργιες τιμές. Ως δια μαγίας, ενώ είχα ζητήσει επανηλεμένα να με καλέσουν για να μου εξηγήσουν γιατί καθυστερεί η ενεργοποίηση, άρχισαν να με πέρνουν τηλέφωνο 4 φορές την ημέρα (χωρίς υπερβολή) μετά την αύξηση των τιμών. ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΑΦΙΤ!
-
Περιοχή Παλαιά Κοκκινιά, η άκρη του Πειραιά. Και σε Νίκαια - Κορυδαλλό από ότι ξέρω, η nova έβαλε τις ίνες. Ο πωλητής ήρθε και χτύπησε κουδούνι στο σπίτι. Από το καλοκαίρι του 2023 έβαλαν τις ίνες μέχρι του ορόφους, και από τότε κατά διαστήματα έβλεπα στην περιοχή πωλητές να πηγαίνουν πόρτα πόρτα. Σε ένα γείτονά μου που δεν τον ενδιαφέρουν οι μεγάλες ταχύτητες, του έδωσαν 100mbps με 21€ με FTTH, δωρεάν σταθερά / κινητά για 24 μήνες συμβόλαιο. Σε άλλο γείτονα που έκανε σύνδεση από τους πρώτους μετά την εγκατάσταση των ινών, 26€, 300mbps με 6 μήνες δώρο.
-
Ο kogos ξεκίνησε να ακολουθεί τον Μία ιστορία για την NOVA! - Δώστε μου συμβουλές...
-
Καλημέρα σε όλους. Παρακάτω μια ιστορία σχετικά με την NOVA, η οποία είναι η εταιρεία που έχει εγκαταστήσει οπτικές ίνες στην περιοχή του Πειραιά που μένω. Στις 31/1/2024 έκανα αίτηση ηλεκτρονικά για να μεταφερθώ στην NOVA (από την vodafone που έχω) με τιμή 29€ / μήνα. Στις 1/2/2024 με επισκέφθηκε ένας πωλητής της NOVA ο οποίος μου έδωσε ακόμα καλύτερη προσφορά με τιμή 29€ / μήνα και 3 μήνες δώρο. Υπέγραψα κανονικά συμβόλαιο, και του έδωσα επί τόπου όλα τα δικαιωλογιτικά που απαιτούνται για φοριτότητα γραμμής (ταυτότητα, παλαιός λογαριασμός και δήλωση μέσω gov.gr με στοιχεία όπως ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας κλπ). Μάλιστα, στο συμβόλαιο έχω και το όνομα του πωλητή μαζί με υπογραφές δική μου και δική του. Του είπα πως είχα κάνει ηλεκτρονικά ένα αίτημα, και μου είπε να στείλω μήνυμα πως μόνο το υπογεγραμμένο συμβόλαιο επιθυμώ να προχωρήσει. Για σιγουριά, επικοινώνησα αμέσως και με την NOVA και μου είπαν πως όντως θα πρέπει να στείλω μήνυμα μέσω της φόρμας της ιστοσελίδας. Στέλνω λοιπόν μήνυμα 3/2/2024 στο οποίο γράφω ξεκάθαρα πως: "στις 1/2/2024 με επισκέφτηκε συνεργάτης / πωλητής της NOVA και μου έκανε νέα προσφορά συμβολαίου NOVA, την οποία αποδέχτηκα με χειρόγραφή υπογραφή συμβολαίου. Αυτό είναι το μόνο αποδεκτό συμβόλαιο από μεριάς μου, δεδομένου ότι έχω ζητήσει την ακύρωση του συμβαλίου της 31/1/2024 ακολουθώντας όλες της νόμιμες οδηγίες που μου δόθηκαν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, πριν ακόμα εκκινήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες του συμβολαίου της 31/1/2024. Το σχετικό συμβόλαιο της 2/1/2024 το οποίο είναι και το μόνο με χειρόγραφη υπογραφή θεωρώ πως είναι και το μόνο έγκυρο." Η απάντηση που έλαβα είναι πως η αίτησή μου έχει "αρχειοθετηθεί". Από τότε μέχρι τώρα δεν έχει έρθει κανείς στο σπίτι να περάσει την οπτική ίνα μέσα στο σπίτι (η υποδομή μέχρι τους ορόφους έχει γίνει). Από τότε μέχρι τώρα τους έχω ενοχλήσει αρκετές φορές για να μάθω τι έχει γίνει, με τελευταίες ενημερώσεις: 15/7/2024: "Σύντομα ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου." 17/7/2024: "σας ενημερώνουμε ότι η αίτηση σας είχε αρχειοθετηθεί λόγω μη επιστροφή δικαιολογητικών/υπογγεγραμμένης αίτησης. Θα λάβετε επικοινωνία από εξειδικευμένη ομάδα για πρόταση νέας αίτησης στο δίκτυο μας." 6/9/2024: "σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό 37-42464380875,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως βρίσκεται σε αναμονή προς διαχείριση." 9/9/2024 (μόλις έγραφα αυτό το ποστ μου ήρθε και νέο μήνυμα): "θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βρίσκεται σε αναμονή προς διαχείριση και σύντομα θα λάβετε επικοινωνία από εξειδικευμένη ομάδα" Φυσικά, ποτέ κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου. Προ ολίγων λεπτών τους ξανακάλεσα τηλεφωνικά και μου είπαν πως δεν βλέπουν καν το συμβόλαιο που είχα κάνει χειρόγραφα στις 1/2/2024 στο σύστημά τους. Εκτός των άλλων, είδα μάλιστα πως οι τιμές άλλαξαν τραγικά. Από 29€ για 500fiber σε 43€... και από την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ζητούν χίλιες φορές συγνώμη που δεν επικοινώνησαν μαζί μου νωρίτερα όταν οι τιμές ήταν χαμηλότερες, ενώ είχα ζητήσει τόσες φορές να επικοινωνήσουν μαζί μου για το θέμα μου, αλλά τώρα το υπογεγραμμένο συμβόλαιό μου δεν ισχύει και τα στοιχεία που είχα δώσει στον πωλητή, όπως ταυτότητα, ΑΦΜ κλπ, δεν ξέρουν που είναι και πιο τα έχει. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Όλοι από ότι βλέπω ανέβασαν τις τιμές κατακόρυφα... δεν γνωρίζω αν είναι νόμιμη τόσο μεγάλη αύξηση, ποτέ δεν παρακολουθούσα στενά νόμους και κανονισμούς που αφορούν τις τηλεπικοινωνίες, αλλά βρωμάει καρτέλ.
-
Βοήθεια για αγορά φορητού υπολογιστή (part 2)
kogos απάντησε σε θέμα του SPANK στο Φορητοί Υπολογιστές
Ψάχνω laptop για λογαριασμό φίλου. Θέλει να έχει τουλάχιστον τα παρακάτω: - Οθόνη 13", ίσως και λίγο παραπάνω - Touchscreen υποχρεωτικά - Θα χρησιμοποιηθεί σε βαριές δουλειές γραφείου, πολλαπλά παράθυρα ανοιχτά, πολλά services να τρέχουν στο background, κλπ - Από μάρκες, υπάρχει μία ελαφρά αγάπη με την DELL, χωρίς όμως να είναι δεσμευτικό αν υπάρχει κάτι καλό από άλλες εταιρείες. - Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός από budget, αλλά μην πάρουμε κάτι το οποίο είναι ακριβότερο από όσο θα έπρεπε να είναι. Αυτό που είχε τώρα που θα το αποσύρει καθώς έχει θέμα στο motherboard, το είχε πάρει περίπου 2000€ προ 6-7 ετών. Δεν θέλει να το επισκευάσει, θέλει να κάνει αγορά καινούργιου. Ίσως να το επισκευάσει αργότερα και να το χαρίσει σε κανένα συγγενή του... απλά για να μην μένει στο ράφι. Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ -
Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως
kogos απάντησε σε θέμα του darkmatinee στο Μπλα Μπλα
Πήγα στη eurobank και τους ρώτησα για το smart pos. Είναι λογισμικό σε κινητό με NFC, το οποίο όμως δεν είναι δωρεάν, έχει ετήσια χρέωση 30€. Για τη viva δεν γνωρίζω αν έχει κάποια χρέωση. -
Απαράδεκτες χρεώσεις τραπεζών για διατήρηση επαγγελματικού λογαριασμού όψεως
kogos απάντησε σε θέμα του darkmatinee στο Μπλα Μπλα
Να ρωτήσω κάτι γιατί έχω μπερδευτεί... Σε ενοσύστατη ΟΕ παροχής υπηρεσιών, δεν θα γίνονται ποτέ πληρωμές με POS, αλλά μόνο με ebanking προς λογαριασμό που θα ανοιχτεί εντός των ημερών στην Eurobank. Ο νόμος όμως μας αναγκάζει να έχουμε και POS, το οποίο θέλουμε να έχει όσο το δυνατό λιγότερο κόστος, καθώς θα είναι μόνο για τα μάτια του κόσμου, για να μην φάμε κανένα πρόστυμο, αφού αναγκαστικά πρέπει να το έχουμε. Είδα πως οι περισσότεροι προτύνουν viva για αυτή την περίπτωση. Έχω κλείσει ραντεβού στην Eurobank για το άνοιγμα του όψεως. Χρειάζεται να τους πω πως θα χρησιμοποιήσω την viva για pos; Υπάρχει κάτι αντίστοιχο που προσφέρουν οι τράπεζες με μηδενικά έξοδα pos (δεν με απασχολεί αν έχει μεγάλη προμήθεια, καθώς όπως προανέφερα, δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ποτέ). Η επικοινωνία με την viva γίνεται μετά την τράπεζα και το άνοιγμα του λογαριασμού όψεως, σωστά; Ευχαριστώ σε όποιων απαντήσει. -
Καλημέρες, χαρίζεται παιδικό ηλεκτρικό όχημα. Μου το έδωσαν όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, το φόρτισα μία φορά και είδα πως λειτουργεί, στο μπαλκόνι μου:) Παραλαβή από Παλαιά Κοκκινιά, καθώς δεν μπορώ να το μεταφέρω εύκολα λόγο μεγέθους... θα πεταχτεί την Παρασκευή. Όπως συνήθως, PM και μήνυμα. ΔΟΘΗΚΕ
-
PM γιατί με ενδιαφέρουν και τα δύο
-
Στέλνω κι εγώ PM, με την ελπίδα να μην έχουν δοθεί ακόμα.
-
ΠΜ