Timour21
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
865 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
6.521 προβολές προφίλ
Timour21's Achievements
-
Γιατί και ο Q6600 μονολιθικό τσίπ δεν είναι/ήταν? ότι ακριβώς ήταν ο pentium d, ήταν και ο q6600, o athlonX2 o phenom κ.ο.κ. Και όπως είπα και πριν, δεν ήταν πρωτιά για κανένα cpu αυτό, η αρχή είχε γίνει με τις gpu (μιλάω για consumer λύσεις) αναφορές για multicore επεξεργαστές θα βρείς και από τις αρχές του 1980 αν ψάξεις
-
Δεν είμαι λάθος (αλλά ούτε και εσύ), οπότε ας το εξηγήσουμε λίγο καλύτερα, ο Pentium D ήταν μονολιθικό chip που μέσα του είχε 2 cores (να πω σε αυτό το σημείο πως ούτε τότε, ούτε και τώρα με βρίσκει σύμφωνο η λέξη "glued"). H intel τότε, ούτε που διανοήθηκε να αναφέρει για το chip της ότι ήταν 2 πυρήνες κολλημένοι ο ένας δίπλα στον άλλο. Βγαίνει λοιπόν μετά από χρόνια η AMD η οποία εμφάνισε τα chiplets - επίσης μονολιθικά (τα οποία όπως και το chip της intel είχαν παραπάνω από 1 πυρήνα) και έβαλε παραπάνω από ένα chiplet στο ίδιο chip (ας μην επεκταθούμε σε λεπτομέρειες όπως chiplets διαφορετικών διαστάσεων/nanoμέτρων/λειτουργιών/infinity fabric κλπ γιατί δεν έχει νόημα) . Εκεί λοιπόν αναφέρομαι για το glued together. Παραπάνω από 1 πυρήνα στο ίδιο chip εξάλλου είχαμε δει αρκετά νωρίτερα στα gpus (επίσης μονολιθικά με παραπάνω από έναν πυρήνα μέσα τους).
-
Ξεκίνα από εδώ https://hardwaretimes.com/amd-ryzen-chiplet-vs-intels-monolithic-history-and-future/ https://www.pcgamer.com/intel-slide-criticizes-amd-for-using-glued-together-dies-in-epyc-processors/ και συνεχίζεις εδώ https://phoenixnap.com/kb/x64-vs-x86 ότι δεν καταλαβαίνεις ρωτάς. Αν δεν θές εσύ να ασχοληθείς κατανοητό και σεβαστό. Εγώ προσωπικά θεωρώ κρίμα σε ένα αμιγώς τεχνολογικό forum να γράφει ο κάθε άσχετος το μακρύ του και το κοντό του. Όταν έχω χρόνο λοιπόν (γιατί δεν έχω πάντα) ασχολούμαι.
-
Τα 5-6 χρόνια προκύπτουν από κάπου? πηγή υπάρχει? Αντιγραφή τα chiplets (που οι ανίκανοι της άλλης πλευράς έλεγαν ότι είναι glued together μέχρι που ακολούθησαν και οι ίδιοι την ίδια οδό), αντιγραφή φαντάζομαι και η αρχιτεκτονική x86-64... διαβάστε λίγο να ξεστραβωθείτε ή τουλάχιστον μην εκτίθεστε. Πηγούλα και γι'αυτό υπάρχει ή γράφουμε για να γράψουμε?
-
Έχω ένα Ford Focus 2007 και δε μου δουλεύει το πίσω δεξί κόκκινο φως πορείας.
Timour21 απάντησε σε θέμα του zoforos2 στο Auto & Moto
Βλέπω ότι το ντουί βγαίνει/ξηλώνεται σχετικά εύκολα, σκάτζαρε τα ντουί και δες αν φταίει αυτό. Δες και σε τι κατάσταση είναι η φύσα, ενδέχεται να έχει λιώσει κάποιο Pin της. edit: άκυρο είδα ότι έχεις ήδη σκατζάρει τις φύσες, δες και το ντουί. -
Το ότι το τιμόνι θέλει δύναμη για να γυρίσει, το προσπεράσαμε φαντάζομαι.... παίζει βέβαια και αυτό (όπως και το λαμπάκι) να "σκλήρυνε" χωρίς λόγο.... Βέβαια, μπορείς και ξέρεις και ποιο μοντέλο/χρονολογίας είναι, χωρίς ο OP να το έχει αναφέρει, τι φάση?
-
Που ακριβώς κολλάει το λινκ που παραθέτεις με αυτό που έγραψε αυτός που έκανες quote? Πως σχετίζεται δηλαδή αυτό που λέει για ελλιπείς ελέγχους με το άρθρο που παρέθεσες πχ που αναφέρει ότι ήταν "fail" η τιμή του 5600x?
-
Αν ήταν απώλεια υγρών φρένων, τότε όλο το κύκλωμα θα είχε γεμίσει αέρα, κάτι που θα ήταν παραπάνω από εμφανές και στον πλέον άσχετο οδηγό κάθε φορά που θα πάταγε φρένο. Θεωρητικά μπορεί να είναι και από πορτοκαλάδα που δεν έχει κλείσει καλά στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά πριν αρχίσουμε όλες τις απίθανες εικασίες, αποκλείουμε πρώτα τις πιθανές. 99,9% είναι παραφλού το υγρό αυτό, και κατά 99% η διαρροή οφείλεται στο καλοριφέρ.
-
Δεν υπάρχουν και πολλές εξηγήσεις, ή φλάτζα θα είναι, ή ρήγμα στον κορμό του μοτέρ, ή κάποιος πάλι έβαλε λάδια στο ψυγείο.
-
Προφανώς ο OP χρησιμοποιεί courier που δεν έχει μείνει στην περασμένη χιλιετία με τα προτυπωμένα voucher. Το φτιάχνει ηλεκτρονικά, του έρχεται (αριθμημένο) σαν pdf, το τυπώνει και το βάζει στo δέμα.
-
To λάδι περιορίζεται για την λίπανση του μοτέρ, το παραφλού (το οποίο βγαίνει και σε κίτρινο χρώμα) κυκλοφορεί εκτός του μοτέρ και στο σύστημα θέρμανσης (καλοριφέρ) , περισσότερο πιθανό είναι να το χάνει από εκεί, παρά να έχει βρεί τον τρόπο το λάδι μηχανής να περάσει μέσα στην καμπίνα. Λογικά θα σου μυρίζει κιόλας...
-
Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται περί λαδιού και όχι παραφλού?
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις για κάτι που έχω κάνει προσωπικά πολλάκις στο παρελθόν. Δεν ξέρω από που προκύπτει το 5%, αλλά επειδή δεν γνωρίζω για τα ανταλλακτικά όλων των αυτοκινήτων, δεν θα το αμφισβητήσω. Στα αυτοκίνητα που είχα και έχω (ως επί το πλείστον γαλλικά) τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μεγαλύτερα. Όταν πάω σε συνεργείο και ζητάω τιμή για έναν συγκεκριμένο κωδικό ανταλλακτικού, ο συνεργιάς θα το χτυπήσει στο pc, θα του βγάλει ο εισαγωγέας (επίσημος ή παραεισαγωγέας) μια τιμή λιανικής που θα δώσει σε μένα, και μια τιμή χονδρικής για να ξέρει πόσο θα στοιχίσει σε εκείνον. Η τιμή λιανικής είναι προτεινόμενη και όχι επιβαλλόμενη. Αν του βγάλει λοιπόν προτεινόμενη 500 ευρώ μπορεί να μου πεί και 530 μπορεί και 450 (αν φυσικά έχει το περιθώριο να το δώσει τόσο γιατί με το 5% κέρδος που αναφέρεις , δεν γίνεται). Αν λοιπόν σκοπεύει το συνεργείο να μου τον δώσει 450 (άρα 50 ευρώ κάτω από την προτεινόμενη) τότε ζητάω να τον βάλει 500 για να μπορέσει να γίνει υπερτιμολόγηση (και όχι 600 φυσικά γιατί όπως λες θα "κοπεί" από την ασφάλεια). Για την εργασία, κάθεται ο φανοποιός/μάστορας με τον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής και διαπραγματεύονται, πχ, για να αντικαταστήσω το ράμφος θα πρέπει να ξηλώσω το φτερό, για να ξηλώσω το φτερό θέλω "τόσα", ο πραγματογνώμονας δεν θα δεχτεί να κατεβάσεις/ανεβάσεις σασμάν με 500 ευρώ από την στιγμή που οι περισσότεροι χρεώνουν 150 πχ (τυχαία τα νούμερα), οπότε το κόστος (σε εργατικά) προσυμφωνείται στο σημείο που αυτό είναι δυνατό (γιατί πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψουν και άλλες ζημιές που θα φανούν όταν θα αρχίσει να λύνεται το αμάξι).
-
Καταρχήν μπορείς (αν θές) να δώσεις παραπάνω πληροφορίες. Προφανώς και ο πίνακας που παραθέτεις είναι αλλοδαπής χώρας, εγώ μιλάω για Ελλάδα. Κάνεις που κάνεις ένα θέμα, κάνε το σωστά, γράψε περισσότερες πληροφορίες, έτσι δουλειά δεν γίνεται.
-
Αν είσαι έως 1500cc οι φορολογήσιμοι ίπποι είναι 10. Από 1501cc μέχρι και 1642 είναι 11 οι φορολογήσιμοι ίπποι.