Στο κινητό δεν τη χρησιμοποιείς τόσο πολύ.
Τον περισσότερο χρόνο είναι σβηστη.
Συν του ότι δεν χρησιμοποιείς hdr, η δε φωτεινότητα προσαρμόζεται στο εξωτερικό περιβάλλον.
Γενικά δεν είναι ίδιο πράγμα
Τι ακριβώς θα κερδίσει στο gaming με cache και στα 2 ccd?
Αν σε ένα παιχνίδι πάει το ένα thread στο ένα ccd και το άλλο στο δευτερο, λόγω latency θα έχει hit στα low fps
Νομίζω μάλιστα ότι ήταν υποχρεωμένη να αγοράζει capacity από τα εργοστάσια αυτά, μέρος της συμφωνίας που είχε κάνει όταν τα πούλησε αλλού.
Αυτό την κρατούσε αρκετά πίσω σε πολλά πράγματα, μέχρι που έληξε η υποχρέωση και πήγε tsmc.
Πώς τα κατάφερε η Λίζα απορώ για να είμαι ειλικρινής
Η απεξάρτηση από την Κίνα είναι αδύνατη.
Όλα αυτά είναι θεατράκι για να νομίζει το Αμερικανικό πόπολο ότι ακόμα έχει χώρα ισχυρή, μέλλον και προοπτική.
Σαν τους Βρετανούς που έστεψαν το νέο βασιλιά πρόσφατα με κάθε επισημότητα, μπας και ξεχάσει ο κόσμος τη φτώχεια του που πλέον θερίζει στην Αγγλία και ότι δεν είναι πλέον αυτοκρατορία.
Θα τη φτάσει σιγά σιγά.
Τα περιθώρια εξέλιξης της Nvidia προς τα πάνω στενεύουν και η AMD πλησιάζει.
Παρεμπιπτόντως, το ray tracing το έφερε η Microsoft στο dx12, οχι η Nvidia.
Αυτή απλά το προώθησε επιθετικά χρησιμοποιώντας το ΑΙ που ανέπτυσε εκείνη την περίοδο.
Κάποιοι μάλιστα την κατηγόρησαν ότι βιαστηκε και το έκαψε σαν feature με την έννοια ότι το hardware δεν είναι ακόμη έτοιμο.