Στο κάνει με RT ανοιχτό, μήπως?
Χτες το δοκίμασα 2 ώρες, δεν έβγαλα συμπέρασμα επειδή χοροπηδούσε συνέχεια λόγω shader caching, τόσο καιρό που το είχα αφήσει.
Σήμερα ήταν αρκετά στρωτό, μετά τα πρώτα 1-2' σε κάθε χάρτη (όχι τόσο βούτυρο όσο το θυμάμαι, πάντως).
Άνοιξα το RT για δοκιμή, στο High έφαγα ένα 30% penalty (πολύ παραπάνω, αφού η κάρτα πήγε από 65% στο 100%), το γύρισα σε med και παρατήρησα αυτό που λες. Κάποια τεράστια spikes, με τα πάντα να κολλάνε για 1-2'', ίσως και λίγο παραπάνω. Αν κατάλαβα σωστά, γινόταν όταν βρισκόμουν πρώτη φορά πάνω από/μέσα σε ποτάμια/λίμνες, σε κάτι που θα απαιτούσε μπόλικα reflections, και καλά.
Σαν εικόνα, είτε στο high είτε στο med, ανάθεμα κι αν παρατήρησα διαφορές.