Προς το περιεχόμενο

Πέτρος

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    12.259
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

21.433 προβολές προφίλ

Πέτρος's Achievements

  1. Φαίνεται ότι είναι σε 1:2, στο "ΝΒ Clock/Freq"...3100-2000/2066-1550 τρέχει. Με το που περνά το 6000 στο BIOS, αυτόματα τον γυρίζει σε 1:2, για αυτό και αυτά τα αποτελέσματα.
  2. To πιθανότερο είναι πως, αν ποτέ αποδειχθεί, η όποια ποινή θα είναι μικρότερη από ότι αν τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνταν στην υπόθεση που τα ήθελαν. Σβήσαν δεδομένα "κατά λάθος". Εδώ προσπαθείς να σβήσεις και υπάρχουν τρόποι ανάκτησης σχεδόν για τα πάντα, και συζητάμε στα σοβαρά αν δεν υπήρχε καν backup (και backup του backup).
  3. Βάλε λίγο overhead, βάλε και την έλλειψη δουλειάς στον κώδικα...δεν θέλει πολύ.
  4. Ναι, αλλά με 3δ έχω 57.1ns, με 6200/28. Εδώ είναι φρίκη η κατάσταση.
  5. Πέτρος

    Battlefield V [PC]

    Eίναι παιγνίδι 5 ετών πια, δεν έχει τέτοιες πραγματικές απαιτήσεις. Είναι πιο πιθανό να έκαναν κάποια μλκία στον κώδικα όταν έβαλαν μέσα το anti-cheat (πάλι σε κάθε server βλέπεις τύπο/ους με 120+ping να είναι στις πρώτες θέσεις ενώ όλος ο χάρτης "τρέμει"), παρά να είναι κάτι από τη μεριά "μας".
  6. Πέτρος

    Battlefield V [PC]

    Είναι αστεία η διαφορά dx12-11...αστεία για το πόσο κακό είναι (πάλι) το 12. Το γύρισα τώρα σε 11 και πετάει, βούτυρο.
  7. Δεν κατάλαβες...τα έχει σκάσει για 870ΕΧ(Τ)+9800Χ3δ+2x32GB 8200/34 (μαζί με ανεμιστήρες κλπ), μην κοιτάς που δεν κοτάει να εμφανιστεί στα αντίστοιχα νήματα.
  8. Πέτρος

    Battlefield V [PC]

    Άντε βγάλε άκρη.
  9. Οπότε έχεις ΛΣ το οποίο υποστηρίζει εγγενώς ssd, έχεις ssd που όντως λειτουργεί (σε άλλο σύστημα) κανονικά, έχεις μητρική που τον βλέπει τυπικά (αφού στο BIOS φαίνεται), αλλά δεν τον βλέπουν τα win. Δοκίμασες κάποια live linux διανομή, όπως σου προτάθηκε?
  10. Πέτρος

    Battlefield V [PC]

    Στο κάνει με RT ανοιχτό, μήπως? Χτες το δοκίμασα 2 ώρες, δεν έβγαλα συμπέρασμα επειδή χοροπηδούσε συνέχεια λόγω shader caching, τόσο καιρό που το είχα αφήσει. Σήμερα ήταν αρκετά στρωτό, μετά τα πρώτα 1-2' σε κάθε χάρτη (όχι τόσο βούτυρο όσο το θυμάμαι, πάντως). Άνοιξα το RT για δοκιμή, στο High έφαγα ένα 30% penalty (πολύ παραπάνω, αφού η κάρτα πήγε από 65% στο 100%), το γύρισα σε med και παρατήρησα αυτό που λες. Κάποια τεράστια spikes, με τα πάντα να κολλάνε για 1-2'', ίσως και λίγο παραπάνω. Αν κατάλαβα σωστά, γινόταν όταν βρισκόμουν πρώτη φορά πάνω από/μέσα σε ποτάμια/λίμνες, σε κάτι που θα απαιτούσε μπόλικα reflections, και καλά. Σαν εικόνα, είτε στο high είτε στο med, ανάθεμα κι αν παρατήρησα διαφορές.
  11. Αν τυχόν έχεις το page off ή χαμηλό, όπως κάναμε κάποτε, γύρισέ το σε auto. Πλέον λειτουργούν διαφορετικά τα win, χρειάζεται πάντα.
  12. Όντως, τίμιο προς καλό, αλλά μέχρι εκεί. Κάπου κουτσαίνει, κάπου παραπατάει σε κάποιες στιγμές-σκηνές. Φτάνει με τον Ράγκναρ, όμως...ένα ρόλο/τρόπο παιξίματος έχει.
  13. Στα win, οτιδήποτε μπορεί να είναι. Το παιγνίδι είναι στον ssd ή σε hdd? To Πάγωμα που περιγράφεις μπορεί να είναι από κάτι που διαβάζει παράλληλα, από οδηγούς, από το ίδιο το παιγνίδι, από... Έχω λίγο καιρό να μπω να δω τί γίνεται, ίσως το τσεκάρω αύριο (μήπως είναι θέμα του ίδιου του παιγνιδιού).
  14. Με 16 γιγα ήμουν πόσα χρόνια, δεν υπήρχε θέμα από ram, με κάρτες με 8 ή 12 γιγα. Δύσκολο να φταίει αυτό. Αν δεν έχει metrics η Nvidia στο app, λογικά μέσω rtss/MSI AB θα βλέπεις τη χρήση σε πραγματικό χρόνο.
  15. Σε +33 από το ιδανικό, τρως γερό resync penalty. Σε +66, ανάλογα το φορτίο, κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Σε +100, γενικά κερδίζεις, έως και αξιόλογα.
  • Δημιουργία νέου...