-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
5.875 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με comfuzio
- Ημερομηνία γέννησης 21/04/1984
Ιστοσελίδα
-
Website URL
https://www.e-arena.gr/
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
/
-
Ενδιαφέροντα
cryptomining, discord bots, games, xbox
ΑΛΛΑ
-
Βιογραφικό
Less you know, better for you
-
Τοποθεσία
Γλυφάδα
-
Ενδιαφέροντα
Networks, servers, gaming
-
Απασχόληση
CEO E-Arena.gr
Πρόσφατες Επισκέψεις
20.686 προβολές προφίλ
comfuzio's Achievements
-
Παρακαλώ, τα έχω έτοιμα γιατί τα έχω φτιάξει σε linux αλλά κοίταξα με το chatgpt και δεν έχουν διαφορά οι εντολές. Για τις στατικές ΙΡ εννοώ μέσα στο lan όχι του internet. Καλύτερα να περάσετε τις mac address από τα μηχανήματα στο router στον DHCP server του router να δίνει αυτός στατικές, τουλάχιστον σε αυτά που θα είναι servers. Με τον τρόπο που λέω ο ms sql server θα τρέχει έξω από το VM σε απομόνωση του docker και θα μπορείτε να έχει πρόσβαση σε αυτόν μόνο με την ΙΡ και την port (1433) που ορίσαμε πιο πάνω. Δεν θέλει καμία άλλη ενέργεια, τρέχει πολύ εύκολα. Να τονίσω μόνο να παίρνετε backups ότι μέθοδο και να κάνετε τελικά
-
Βάλε ρε συ το docker desktop στο mac με την σωστή αρχιτεκτονική της cpu σου. Μετά πάρε ένα δωρεάν κλειδί για το portainer (gui για το docker) https://www.portainer.io/take-3 για να έχεις το business edition και όχι το community. Αφού τρέχει το docker desktop στο mac, άνοιξε το τερματικό και δώσε: docker volume create portainer_data docker run -d -p 9443:9443 --name portainer \ --restart=always \ -v /var/run/docker.sock:/var/run/docker.sock \ -v portainer_data:/data \ portainer/portainer-ee:latest μετά μπορείς να πας από browser: https://localhost:9443 και να κάνεις την διαδικασία για admin password και να περάσεις το s/n που πήρες από την σελίδα του portainer. Όταν μπεις τελικά στο GUI και στον host σου, πας αριστερά που λέει "stacks" και κάνεις ένα νέο και το ονομάζεις πχ "mssql2022" και πας από κάτω και κάνεις paste αυτό: services: sqlserver: image: mcr.microsoft.com/mssql/server:2022-latest container_name: sqlserver environment: - ACCEPT_EULA=Y - MSSQL_PID=Enterprise # Or any other edition like Standard, depending on your license - MSSQL_PRODUCT_KEY=your_serial_number_here # Replace with your actual product key - MSSQL_SA_PASSWORD=YourStrongPasswordHere # Replace with a secure password ports: - "1433:1433" # SQL Server default port volumes: - sqlserver_data:/var/opt/mssql # Persist database data volumes: sqlserver_data: driver: local Πατάς deploy από κάτω, το αφήνεις να κατεβάσει το Image και είσαι έτοιμος. Υποθέτω ότι θα έχεις ήδη στατικές IP και ξέρεις πως θα το συνδέσεις με το VM. Αν θες άλλη έκδοση, πχ 2025 κτλ απλά τροποποιείς τα αντίστοιχα πεδία. Μετά αν θες να σου κάνει και autoupdates εντελώς αυτόματα με το που βγάλει updated image η microsoft, κάνε ένα νέο stack, ονόμασε το "watchtower" και κάνε paste αυτό: services: watchtower: image: containrrr/watchtower hostname: My mac host volumes: - /var/run/docker.sock:/var/run/docker.sock command: --interval 30 restart: unless-stopped Αυτό θα κοιτάει αυτόματα για κάθε νεότερο image από ότι docker τρέχεις, το κατεβάζει αυτόματα και το κάνει deploy αλλά δεν δίνει προειδοποίηση. Επίσης αν αλλάζει κάτι στο config του image και κάνει autoupdate παίζει και να μην τρέχει μετά αλλά δεν έχει πρόβλημα με το ms sql, το λέω γενικά να το ξέρεις σαν προειδοποίηση.
-
Και πάλι, τα 350 είναι καλά...τα 250 όχι
-
Κοίτα το ξαναλέω δεν έχω την απαίτηση να δίνει όσο λέει, και στα 400χλμ από τα 540 που είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και πάλι θα ήμουν οκ, αλλά από τα 540 στα 250, δλδ 55% κάτω δεν είμαι οκ. Κάτι δεν πάει καλά. Σήμερα καιρού επιτρέποντος θα πάω να το γεμίσω σε καλό πρατήριο, να εξαλείψω τουλάχιστον τον παράγοντα πειραγμένης βενζίνης
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δεν οδηγάω μέσα στην πόλη με 1η-2α και τόσο αλλά παραλιακή, και ναι οκ μέχρι να βγω από Γλυφάδα μπορεί να είμαι με 2α για ενδιάμεσα στα αμάξια για 2-3 λεπτά, αλλά το 90% της υπόλοιπης διαδρομής το κάνω πιο πολύ με 4η και όπου μου επιτρέπει ο δρόμος βάζω και 6η. Πχ ως Σαρωνίδα που πήγα την Κυριακή έκανα μόνο ένα κατέβασμα σε 3η για πιο καλό έλεγχο σε κατηφόρα μιας που είχε δυνατούς πλευρικούς ανέμους. Μου φαίνεται λίγο ακραίο το 6lt/100 για τις συνθήκες που οδηγώ, πχ το MP3 που είχα πιο πριν, έβγαζε ακριβώς όσα έλεγε ο κατασκευαστής και με την 100άρα που έβαζα ήμουν και +10χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι. Γενικά το πήγαινα πάντα λαμπάκι-γέμισμα. Όσο το έκανα στρώσιμο είχε υπερβολικά μικρή απόκλιση από όσα έλεγε ο κατασκευαστής που ήταν ανάξιο αναφοράς και ήταν κάτι που εξαφανίστηκε. Και αυτό ήταν 300άρι και 232κιλά βάρος με εμένα σαν οδηγό
-
Και αυτοί που παίρνουν κούκλες φουσκωτές τους στέλνει στο μικρό πόνυ;
-
όχι δυστυχώς δεν έχει για να δείχνει κατανάλωση στην οθόνη, μόνο πίεση+θερμοκρασία ελαστικών, θερμοκρασία μηχανής και στάθμη βενζίνης λέει. 1η-2α για μεγάλα διαστήματα όχι δεν μπορώ να πω πως έχω πάει πολύ καθώς στην παραλιακή προς τα νότια που κινούμαι σπάνια έχει κίνηση και δεν έτυχε κι΄όλας να κάνω αποστάσεις από τότε που την πήρα, εξού και τα 300 χλμ σύνολο από 23/10 ως 11/11
-
τίποτα έβαλα απλά 10€ για να μην μείνω. Την Τετάρτη πάλι με τετραπλούς πόντους θα πάω για γέμισμα
-
Λοιπόν επανέρχομαι σήμερα για κάτι που δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ γιατί δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα ή τα προβλήματα. Όταν πήρα λοιπόν το SRT 550SX μου είπε το κατάστημα (motovinios) ότι έχει μέσα 2 λίτρα βενζίνη και να πάω άμεσα να βάλω βενζίνη. Ρώτησα που έχει το κοντινότερο Avin και μου είπε στην κάθοδο στην Βενιζέλου 268. Τώρα εγώ δεν κοίταξα on-line αν είναι εταιρικό ή όχι αλλά δεν είχα και επιλογές, μια ΕΚΟ προς το κέντρο όπου δεν με εξυπηρετεί να πάω προς τα εκεί και αυτήν την Avin. Πήγα λοιπόν, ζήτησα γέμισμα με 100άρα βενζίνη. Πλήρωσα 37.37€ και είδα οπτικά την βενζίνη να φτάνει εκεί που λέει μαξ το ντεπόζιτο, πληρώνω, παίρνω και τους τετραπλούς πόντους και φεύγω. Τώρα η μηχανή αυτή χωράει 20.5L βενζίνη, από monovinios μου είπε ότι έχει μέσα 2L και βλέπω από το πρατήριο της Avin ότι μου έβαλε λέει 20L. Τώρα κάτι δεν πάει καλά. Δεν ξέρω τι. Δεν είχε μέσα 2L που είπε ο Βύνιος; Δεν μου έβαλε το πρατήριο αυτό 20L αλλά 18L και άλλα 2 αέρα; Αυτό που ξέρω είναι ότι οπτικά έβλεπα την βενζίνη να είναι στο τέρμα. Το ίδιο και η μηχανή στην οθόνη της. Οπότε ξεκινάω με αυτό το δεδομένο: γεμάτο ντεπόζιτο. Με γεμάτο ντεπόζιτο και με κατανάλωση 3.8L πρέπει να βγάζει 540 χιλιόμετρα αυτονομία. Οκ, εγώ είμαι φούσκας, έχω και μπαγκαζιέρα, είναι και νέα μηχανή και είμαι και νέος οδηγός(στις ταχύτητες). Δέχομαι να είναι πιο κάτω τα χιλιόμετρα αυτά και ότι αυτά τα νούμερα είναι υπό ιδανικές συνθήκες εργαστηρίου, αλλά είναι μια μέτρηση και ένα σημείο αναφοράς. Πάω μια μίνι εκδρομή με έναν φίλο όπου έκανα 125 χιλιόμετρα και όταν φτάνω στο σπίτι στο τέλος βλέπω τον μετρητή βενζίνης να είναι στην μέση! Εκεί μου χτύπησε άσχημα πολύ, την επόμενη μέρα που ήταν να πάω κάπου κοντά ο μετρητής έδειχνε 3/4 βενζίνη την μια στιγμή και την άλλη 2/4 παρόλο που μετράω σε ίσιο σημείο, ούτε πλάι, ούτε ανηφόρα αλλά και ούτε κατηφόρα. Υπέθεσα ότι μάλλον είναι μέχρι να πάρει μπρος η τρόμπα βενζίνης αφού όταν βάζω κλειδί στην μίζα είναι στα 2/4 και όταν πάρει μπρος πάει στα 3/4. Περνάνε οι μέρες και φτάνουμε την Κυριακή, χθες, όπου πήγα μικρολίμανο για το πρώτο meeting με την ομάδα της QJ από το FB, και στην επιστροφή η βενζίνη είχε πέσει από τα 2/4 στο 1/4 αλλά πάνω από τα κόκκινα που δείχνει ότι θέλει βενζίνη. Όταν φτάνω σπίτι, με καλεί κολλητός και μου λέει για βόλτα με τις μηχανές στην Σαρωνίδα, μέσα λέω και ξεκίνησα να τον βρω. Όταν έφτασα Βουλιαγμένη μου είχε ανάψει το κόκκινο λαμπάκι της βενζίνης! Λέω οκ πάμε προς τα κάτω και όπου βρω βενζινάδικο να βάλω γιατί δεν ξέρω τι παίζει, μήπως και στρώσει αν κινηθεί λίγο όπως έκανε και με τα 2/4 σε 3/4, συνολικά από την τάπα που το γέμισα μέχρι να μου ανάψει λαμπάκι είχα κάνει 252 χιλιόμετρα και πήγα και έβαλα βενζίνη κοντά στα 270 χιλιόμετρα για να γυρίσω στο σπίτι. Ναι οκ δεν έμεινα από βενζίνη, ευτυχώς δλδ αλλά αν κάνουμε την πράξη 20.5L με τα 252 χλμ βγαίνει μια κατανάλωση 8L/100 χιλιόμετρα νούμερο που είναι τρομακτικό. Το ξαναλέω δεν έχω απαίτηση να μου βγάζει 3.8L/100 για 540 χιλιόμετρα αλλά να καίει 8L είναι κάτι που δεν θα το ανεχθώ. Οπότε ζητάω λίγο συμβουλές από όσους μπορεί και να ξέρουν τι μπορεί να παίζει, να ήταν η βενζίνη πειραγμένη; Να είναι κάτι ελαττωματικό στην μηχανή; Ναι φταίω και εγώ που δεν είδα ότι το πρατήριο δεν είναι εταιρικό, αν το ήξερα από πριν θα έβαζα 5€ εκεί και θα γέμιζα στα έμπιστα πρατήρια που ξέρω. Ακούω από το γκρουπ κάτι χαρά για 1η και 2α συνέχεια...προφανώς και δεν μένουν στα Ν.Π. για να ξέρουν από παραλιακή. Μπορώ να δεχθώ πολλά που έγραψα πιο πάνω ότι είναι στραβά (νέος οδηγός(σε μηχανή με ταχύτητες), νέα μηχανή, μπαγκαζιέρα και ότι έχω βάρος) αλλά δεν μπορώ να βρω αιτιολογία για τόσο χαμηλή αυτονομία χωρίς κάτι να είναι στραβό άσχετο με εμένα, άλλωστε 300χλμ έχω κάνει, δεν την στρεσάρω την μηχανή, πάω όπως λέει ο κατασκευαστής. Τα φώτα σας!
-
Διαβάζοντας λίγο το topic αλλά και χωρίς να ξέρω αυτά τα προγράμματα, δεν βγάζουν εκτελέσιμο αρχείο για MacOS; Επίσης το parallels κάνει arm64 vm, σε μένα είναι hit & miss μερικά x86 προγράμματα, τα πιο πολλά βέβαια τρέχουν και για να το λέει ο τεχνικός τους μάλλον δεν έχει θέμα. Μπορεί και amd64 vm αλλά το κάνει emulate και βαράει κόκκινα η CPU και ζεσταίνεται το σύστημα πολύ σε σχέση με την native arm64. Επίσης υπάρχουν και άλλα λογισμικά για VM στο MacOS που είναι δωρεάν και δεν έχω δει προβλήματα ως τώρα στο δικό μου με κανένα ή έστω τα ίδια που έχω στο parallels έχω και στα άλλα, αλλά ναι, το parallels είναι μια κατηγορία μόνο του. Η SQL μπορεί να τρέξει στο ίδιο το MacOS με docker, υπάρχει εύκολο το docker-compose.yml και μπορεί να τρέξει και σε Linux. Αν θυμάμαι καλά το parallels έχει μια έκδοση ubuntu που είναι κομμένη και ραμμένη για SQL Server. Τώρα για Windows μηχάνημα εγώ το έχω κόψει εδώ και χρόνια να είναι native στο hardware. Βάζω proxmox και μέσα σε αυτό κάνω VM τα windows είτε τα 10/11 είτε τα server, ειδικά όταν μιλάμε για δουλειά που θέλει backups, το proxmox με το proxmox backup server (PBS) είναι άπαιχτο και δωρεάν, υποστηρίζει ακόμα και tapes για να πάει εκεί όλο το array που έχει πάρει ο PBS. Native windows server μόνο αν υπάρχει κάνα synology με το active backup for business ή veeam αλλά και πάλι το θεωρώ κατώτερη λύση, ειδικά αν είναι να κάνει host vm. Η ευκολία που παρέχει το proxmox με τα άπειρα scripts που υπάρχουν είναι από άλλο πλανήτη. Μόνο και μόνο ότι έχω cloud image templates που είναι pre-configured είναι υπεραρκετό. Πιο πολλά ο @chmaikos σχετικά
-
Καλά ναι, απλά τώρα με αυτά είναι ότι είναι πολύ καινούρια στην αγορά γενικότερα οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα αντέξουν στον χρόνο. Αλλά είναι ωραία αίσθηση, βέβαια είχα καλομάθει με το ΜΡ3 που σταμάταγα εκεί που ήθελα, κλείδωνα αναρτήσεις, έδενα χειρόφρενο και τέλος. Είχα χώρο κάτω από την σέλα κτλ, τώρα με αυτό εδώ ή γενικά με κανονική μηχανή είναι άλλη εμπειρία σε κάθε φάση! Για αρχή πρέπει να θυμηθώ πως κάνουμε λάδωμα σε αλυσίδα! Τελευταία φορά που το έκανα αυτό ήταν σε ποδήλατο και ήμουν κάτω από 20 χρονών. Με είχε κακομάθει το ΜΡ3!
-
Καλησπέρα σε όλους! Πρόσφατα πήρα το SRT 550SX https://qjmotor.gr/model/srt-550sx/ το οποίο είναι σχεδόν ίδιο με το 550S https://qjmotor.gr/model/srt-550-s/ με την μόνη διαφορά τις ακτινωτές ζάντες και την ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση που έχει το SX σε σχέση με το S. Βέβαια η αιτία που πήγα στο SX ήταν ότι δεν υπήρχε το S διαθέσιμο αλλιώς θα το προτιμούσα καθώς είναι 400€ φθηνότερο από το SX και για μένα αυτές οι 2 διαφορές δεν αιτιολογούν 400€ διαφορά στην τιμή. Το έχω λοιπόν από 23/10 και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αγορά αυτή, προερχόμενος από scooter, και τι scooter; Piaggio MP3 Yourban 2017 300cc το οποίο και το είχα για 7 χρόνια και είχα κάνει 36.000χλμ. Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στα 2, το μόνο που μπορώ να πω ότι είναι ότι προσαρμόστηκα σχεδόν άμεσα σε αυτό, βέβαια σε αυτό βοήθησε ότι πήρα δίπλωμα μηχανής Α λίγες μέρες πριν την αγορά οπότε είχα πρόσφατα την οδηγική εμπειρία με ταχύτητες. Για τα χρήματα αυτά νομίζω είναι ότι πιο VFM παίζει. Τώρα για την μακροβιότητα της δεν μπορώ να απαντήσω μιας που είναι πρόσφατο μοντέλο, το S αν δεν κάνω λάθος βγήκε την άνοιξη και το SX που πήρα αρχές Σεπτέμβρη. Ως τώρα που είμαι στα 200χλμ δεν έχω να πω κάτι αρνητικό. Παραθέτω 2 βίντεο παρουσίασης από Έλληνα, τον Anton26. Να πω ότι το χρώμα της μηχανής στο video εμένα δεν μου άρεσε καθόλου και όταν μου πρότεινε την μηχανή φίλος μου και είδα το βίντεο έλεγα ότι δεν έχω δει ασχημότερη μηχανή ποτέ στην ζωή μου και δεν το είχα ψάξει καν για το αν παίζει σε άλλα χρώματα! Μου πήρε καιρό να κοιτάξω ότι παίζει σε μαύρη, την οποία και τελικά αγόρασα. Αλλά περί ορέξεως! Και μιας που δεν την είδα ποτέ από κοντά σε αυτό το χρώμα, ίσως να χάνει σε ποιότητα από το video και από κοντά να δείχνει πιο ωραία. Να κρατάτε στο μυαλό σας ότι εγώ που γράφω δεν έχω μεγάλη εμπειρία με μηχανές και όπως είπα προέρχομαι από τρίκυκλο scooter που δεν ήθελε καν δίπλωμα μηχανής εξού ότι το έβγαλα πριν λίγες βδομάδες, οπότε οι εμπειρίες σας μπορεί να διαφέρουν από λίγο ως και πάρα πολύ με τις δικές μου. Να πω ότι η μηχανή είναι πολύ άνετη ΑΛΛΑ όταν περάσω το μισάωρο οδήγησης σαν να "μαλακώνει" η σέλα ή να υποχωρεί το υλικό και τότε ακουμπάω στο από κάτω της και είναι σκληρή πολύ η επιφάνεια αυτή και με κουράζει, σε πιο μικρές αποστάσεις δεν βλέπω ως τώρα να έχω πρόβλημα. Ακόμα κάνω "στρώσιμο" και δεν την πιέζω και φυσικά δεν την έχω τρέξει για να δω τελικές κτλ. Μπορώ να πω ότι σε βόλτα στην Πεντέλη ότι είχε πολύ καλά κρατήματα και πολύ καλό φρένο ενώ δεν καταλάβαινε τίποτα από ανηφόρες. Τώρα Κινέζος-ξεκινέζος, εγώ την βλέπω ως μια πολύ καλή μηχανή και ότι οι κινέζοι με QJ Motor, CF Moto, Zontes, Voge και άλλες, έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι. Μακάρι οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί να κατεβάσουν λίγο τιμές για να μπορούμε και εμείς οι plebs να τις κοιτάμε σαν επιλογές. Από όσο ξέρω η Benelli ανήκει στην QJ Motor και πολλά προηγούμενα μοντέλα της QJ αντέγραφαν σχέδια της Benelli, το 550S/SX από ότι κατάλαβα είναι καθαρό σχέδιο της ίδιας της QJ Motor. Τώρα ο σκοπός του νήματος δεν είναι να προμοτάρω την μηχανή, ο καθένας μας ξέρει το πορτοφόλι του και τις ανάγκες του, αλλά για όσους έχουμε κάποιο QJ Motor ή για όσους θέλουν να πάρουν στο μέλλον, να ανταλλάσουμε απόψεις, εμπειρίες αλλά και συμβουλές για αξεσουάρ κτλ! Εμένα η πρώτη μου συμβουλή είναι να κατεβάσετε το Carbit Ride από το store του κινητού σας, με πιεσμένο για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπί του μενού, ανοίγει το wifi pairing mode και δείχνει ένα QR code για να το διαβάσει το Carbit Ride και έτσι να μας φέρει χάρτες στην οθόνη της μηχανής. Το αρνητικό είναι ότι οκ έγινε το pairing, θέλω να κλείσω την οθόνη του κινητού μου...τότε κλείνει και η οθόνη της μηχανής και ζητάει να ανοίξει η οθόνη του κινητού. Μεγάλο φάουλ και από όσο ξέρω το ίδιο κάνει και η CF Moto. Με κάποια βάση για κινητό το πρόβλημα λύνεται καθώς η μηχανή δίνει USB C αλλά και Α για φόρτιση του κινητού αλλά όπως και να έχει, το βλέπω αρνητικά να πρέπει να έχω ενεργό και ξεκλείδωτο το κινητό μου για όσο οδηγώ. 2o αρνητικό, εγώ περίμενα ότι μετά το πρώτο pairing, ότι κάθε φορά που θα βάζω μπρος την μηχανή και θα ανοίγω το app ότι θα παίζει. Αμ δε! Θέλει κάθε φορά που ανοίγει η μηχανή, πάτημα του μενού για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι σαν να το πάμε για pairing ξανά και τότε παίζει. Από first party app υπάρχει μια στο Store αλλά είναι full στα κινέζικα και δεν ξέρω τι κάνει. Η απορία μου τώρα με αυτό το μοντέλο είναι: Έχει μια οθόνη 7" για την οποία έμαθα από την ομάδα της QJ Motor στο facebook ότι τρέχει κάποιο android, έχει συνδεσιμότητα με bluetooth με το κινητό για συγχρονισμό επαφών και να δείχνει στην οθόνη εισερχόμενες κλήσεις αλλά και wifi για τους χάρτες, δεν έχει όμως να συνδεθεί το ίδιο ως client σε κάποιο access point / hotspot για έλεγχο αναβαθμίσεων. Ξέρει κανείς από που μπορούμε να κατεβάσουμε ενημερώσεις; Που κοιτάμε γενικά αν υπάρχουν ενημερώσεις; Και αν υπάρχουν ενημερώσεις, πως τις περνάμε; Το πιο πιθανό είναι να γίνονται στην αντιπροσωπεία και όχι ΟΤΑ.
-
Παραβατικότητα στα καύσιμα: Γιατί δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα;
comfuzio απάντησε σε θέμα του kostasgr78 στο Auto & Moto
Παιδιά εγώ δούλευα 3 φεγγάρια στην Avin σε εταιρικό, τα ονομάζουν "Μακραίων" όσα είναι εταιρικά σε σχέση με ιδιώτη. Δεν γινόταν να κλέψεις κάπως σε αυτά, όχι ότι θα το έκανα ποτέ, υπάλληλος ήμουν άλλωστε. Μας κάνανε ελέγχους κάθε βδομάδα και κάναμε και εμείς ελέγχους μετά τις παραλαβές για να δούμε αν μετράμε σωστά. Όχι μόνο για το τι θα πάρει ο πελάτης που είναι σημαντικό αλλά και για το τι έχει η δεξαμενή, αν αυτό που βλέπει ο αισθητήρας έχει αντίκρισμα με αυτό που έχει καταγράψει η αντλία. Από τότε κοιτάω και βάζω πάντα σε εταιρικά πρατήρια, όχι απαραίτητα Avin και ως τώρα δεν είχα ποτέ θέμα να πάρω άλλη ποσότητα από όση πληρώνω. Πιο παλιά είχα 11L ρεζερβουάρ στο scooter σαν γέμισμα και τώρα που πήρα νέα μηχανή με 20.5L και της έκανα γέμισμα με 100άρα, πήρε όσο υπολόγιζα ότι θα πάρει με όσο είχε μέσα από το κατάστημα αγοράς. Οκ κλέβουν, οκ το κράτος τους κάνει πλάτες κτλ, μήπως και εμείς να κοιτάμε από που αγοράζουμε και τι; -
Εγώ αυτό το έπαθα όταν πήρα την 240hz οθόνη στο pc του σπιτιού, στην δουλειά είχαμε 60hz οθόνες και κυριολεκτικά δάκρυζαν τα μάτια μου όταν καθόμουν στα 60hz από τα 240. Τώρα έχω και μια 2η στα 144hz στο σπίτι, δεν βλέπω διαφορές ανάμεσα στις 2 αλλά και πάλι όταν φεύγω από την 2η 144hz και πάω σε 60hz πάλι πρόβλημα έχω. Στο κινητό πάλι είτε 120 είτε 60 δεν με ενοχλεί
-
Ότι δίνουν από χαρακτηριστικά καλό είναι, δεν βλέπω κάποια αιτία να πρέπει να το λάβει κανείς στραβά. Το μόνο που χρειάζεται είναι και τρόπος να απενεργοποιηθεί για όποιον δεν το θέλει. Εγώ είμαι της λογικής: καλύτερα να υπάρχει και ας μην το κάνω χρήση παρά να το έχω ανάγκη και να μην το έχω. Όσο για τα κινητά με τα 200€...παίζει και το τι κάνει κανείς με αυτά. Εγώ πάντα είχα flagship όχι για μόστρα αλλά για ανάγκη-δουλειά, με κανένα android δεν μπόρεσα να έχω μια εμπειρία χρήσης χωρίς προβλήματα. Και θα πω το παράδειγμα που πάντα λέω σχετικά με την δική μου χρήση, οδηγούσα scooter, χωρίς βάση κινητού με το κινητό σε τσέπη στο μπουφάν της μηχανής. Με το android, σε flagship phone με google maps, όλο και κάπου θα lagάρε, κάπου κάτι θα πάθαινε με αποτέλεσμα να χάνω την σωστή έξοδο ή στροφή και να κάνω εξτρά χιλιόμετρα και κύκλους και να χάνω χρόνο και ότι άλλο χάνει κανείς σχετικά. Πήρα τότε ένα iPhone 11 το πιο απλό και το πρώτο μου μη flagship κινητό, με τα google maps και πάλι και δεν έχασα ποτέ έξοδο ή στροφή. Το τι δίνει το στρατόπεδο του android μετά από αυτήν την εμπειρία, μου είναι παγερά αδιάφορο όταν δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου. Και ναι, από τότε ως τώρα και κανονική μηχανή πήρα, βάση έβαλα και πήρα intercom κράνους αλλά δεν έχω σκοπό να δοκιμάσω ξανά την τύχη μου και 1000hz οθόνη να έχει και 512GB Ram να έχει. Και αυτά τα λέει κάποιος που ήταν μέσα σε rooting και custom roms και γενικά ότι hack και tweak υπήρχε. Χαίρομαι ότι υπάρχουν επιλογές στην αγορά για όλους μας και ότι δίνει ο ανταγωνισμός πολύ δυνατά χαρακτηριστικά, και ποιος δεν θα ήθελε να τα είχε όλα άλλωστε; Αλλά πάνω από τα tech specs και τα megapixels κτλ εγώ βάζω την εμπειρία χρήσης, της δικής μου εμπειρίας χρήσης και εδώ με κέρδισε το iOS, μπορεί να έχει περιορισμούς και να μην είναι το ιδεατό αλλά εκεί που το θέλω, δουλεύει και δουλεύει ΑΨΟΓΑ. Υ.Γ. Άσχετα με το κινητό και το OS αυτού, παιδιά μην παίζετε με το κινητό ενώ οδηγείτε. Ως οδηγός μηχανής που έχω τα μάτια μου στο δρόμο και στα άλλα οχήματα και που δεν κάνω σφήνες και αποφεύγω να οδηγώ ενδιάμεσα από τα αυτοκίνητα όσο μπορώ, βλέπω τους περισσότερους οδηγούς αυτοκινήτου με ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο κινητό και να πάνε ζιγκ ζαγκ στο δρόμο. Αν θέλετε να πάτε στον άλλο κόσμο, υπάρχουν γκρεμοί, μην παίρνετε και άλλους μαζί