Καλησπέρα. ΞΕκίνησα διαδικασία RMA για ενα Sandisk extreme pro 128GB USB 3.1 το οποίο έτσι απλά πέθανε... (ποτέ ξανά sandisk, ειχα παλαιότερα άλλο ένα sandisk extreme 64gb το οποίο επίσης πέθανε).
Μου έστειλαν RMA Νούμερο οπως και label για εκτύπωση που αναφέρει πανω UPS tracking. ΣΤο τέλος γράφουν:
• Schedule a collection with UPS online, by calling your local UPS office (additional fees might apply) or by dropping off your package at your nearest UPS Drop Off point (free of charge).
Εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει UPS κατάστημα, νομιζω η UPS συνεργάζεται με την Γενική ταχυδρομική. Θα ρωτήσω αν μπορώ να το πάω εκεί, και αν ναι θα πληρώσω κάτι; λογικά οχι, αφου γράφει free of charge.