Η αληθεια ειναι οτι 9 στου 10 που "βοηθανε" κανουν show off τις γνωσεις τους , ειτε στον εαυτο τους ειτε στους γυρω τους. Δεν γινεται να βοηθας (γενικα μιλαω , οχι για σενα) χωρις να εχεις πληρεις πληροφοριες της υποθεσης , εν προκειμενω την εκδοση του λειτουργικου. Γιατι οπως ειδες , ενας συμφορουμιτης εδινε λινκ για driver windows 10 ενω εντελει το λειτουργικο ηταν windows 11.
Εχω "κραξει" εδω και χρονια την κατασταση , οπου ο καθε συμφορουμιτης που εχει προβλημα , μπαινει , δινει τηλεγραφικα μια περιγραφη του προβληματος , αρχιζουν ολοι το show off σελιδες επι σελιδων , χωρις να ρωτανε λεπτομερειες και τραβαει η δουλεια για βδομαδες. Ενω αν εδινε ή αν του ξακαθαριζοταν εξαρχης οτι πρεπει να δοθουν χ,ψ πληροφοριες , αν εκανε προσωπικη εργασια και ελεγε τι δοκιμασε τι επαιξε τι δεν επαιξε , το προβλημα θα λυνοταν αμεσα.
Δεν αναφερομαι καν σε περιπτωσεις οπου ο ερωτων , μπαινει μετα απο βδομαδες και οι καλοθελητες ματαια περιμενουν απαντησεις και feedback σε αυτα που τον ρωτανε ή προτεινουν ως λυσεις. Δεν αναφερομαι καν σε περιπτωσεις οπου τεχνηέντως ο ερωτων αποκρυπτει το γεγονος οτι το πισι δεν ειναι δικο του αλλα κανει τον τεχνικο στις πλατες τις δικες μας. Και παλι γινεται μια κατασταση "σπασμενο τηλεφωνο" ... "δοκιμασε αυτο" , "δεν ειμαι στον χωρο , οταν παω θα το δοκιμασω". Και τραβαει η δουλεια βδομαδες και παλι.
Αλλα βασει της δικης σου οπτικης , μπες καλοπροαιρετα και κανε τεχνικη διαγνωση δι' αποστασεως χωρις πληροφοριες