-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
20.235 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
6
Hal9000 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 10 Σεπτεμβρίου 2024
Hal9000 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Σχετικά με Hal9000
Ιστοσελίδα
-
Website URL
http://www.insomnia.gr
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Hal9000's Achievements
Crazy Insomniac (15/15)
- Σπάνιο
- Σπάνιο
- Σπάνιο
- Σπάνιο
Πρόσφατες Διακρίσεις
8,3k
Φήμη
11
Community Answers
-
Για την πιλοτική περίοδο, η ΔΕΗ διαθέτει δύο πακέτα 24μηνης διάρκειας - το my fiber 500 και το my fiber 1gbps - με ανταγωνιστικές τιμές. Ωστόσο, η τελική τιμολογιακή πολιτική θα οριστικοποιηθεί με την επίσημη εμπορική διάθεση των υπηρεσιών, η οποία προγραμματίζεται για τα μέσα του 2025 με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 2.5 Gbps. Συγκεκριμένα, το πακέτο my fiber 500 προσφέρει ταχύτητες 500/250 Mbps στην τιμή των 27,5 ευρώ μηνιαίως, ενώ το πακέτο my fiber 1gbps παρέχει ταχύτητες 1000/500 Mbps στην τιμή των 33,5 ευρώ μηνιαίως, χωρίς στην προσφορά να περιέχεται σταθερή τηλεφωνία. Και στις δύο περιπτώσεις, η εταιρεία ακολουθεί την τάση της αγοράς προσφέροντας upload speeds στο 50% του download όπως ανακοίνωσαν πρόσφατα και άλλλοι πάροχοι. Η πιλοτική φάση αφορά τις περιοχές τους δήμους Αγίας Παρασκευής, Αμαρουσίου, Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Κηφισιάς, Νέας Ιωνίας, Νέας Σμύρνης, Παπάγου – Χολαργού, Παλλήνης, Περιστερίου, Φιλοθέης – Ψυχικού, Χαλανδρίου. Αξιοσημείωτο είναι ότι η ΔΕΗ προσφέρει δωρεάν σε κάθε σύνδεση το προηγμένο router ZXHN H3601P της ZTE. Πρόκειται για ένα σύγχρονο home gateway που υποστηρίζει τεχνολογία Dual-band concurrent 11ax Wi-Fi με ταχύτητες έως 3000Mbps και δυνατότητα λειτουργίας στα 160MHz στη ζώνη των 5GHz. Το router είναι συμβατό με το πρότυπο EasyMesh, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη Wi-Fi σε όλο το σπίτι. Η διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας ποικίλλει ανάλογα με την υπάρχουσα υποδομή. Σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ήδη εξωτερική (κάθετη) εγκατάσταση, η ενεργοποίηση ολοκληρώνεται σε περίπου 5 εργάσιμες ημέρες. Όταν απαιτείται νέα εξωτερική εγκατάσταση, ο χρόνος αναμονής εκτιμάται στον έναν μήνα περίπου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω της ειδικής πλατφόρμας https://myfiberinterest.dei.gr/. Η διάρκεια του συμβολαίου είναι 24 μήνες, ενώ παρέχεται η δυνατότητα απόκτησης WiFi Repeater με εφάπαξ χρέωση. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν στατική IP με πρόσθετο κόστος 7 ευρώ μηνιαίως.
- 158 σχόλια
-
- 22
-
Η ΔΕΗ ξεκινά πιλοτικά την παροχή υπηρεσιών FTTH σε επιλεγμένες περιοχές και σε περιορισμένο αριθμό χρηστών με ταχύτητες που φτάνουν το 1Gbps και μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της. Για την πιλοτική περίοδο, η ΔΕΗ διαθέτει δύο πακέτα 24μηνης διάρκειας - το my fiber 500 και το my fiber 1gbps - με ανταγωνιστικές τιμές. Ωστόσο, η τελική τιμολογιακή πολιτική θα οριστικοποιηθεί με την επίσημη εμπορική διάθεση των υπηρεσιών, η οποία προγραμματίζεται για τα μέσα του 2025 με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 2.5 Gbps. Συγκεκριμένα, το πακέτο my fiber 500 προσφέρει ταχύτητες 500/250 Mbps στην τιμή των 27,5 ευρώ μηνιαίως, ενώ το πακέτο my fiber 1gbps παρέχει ταχύτητες 1000/500 Mbps στην τιμή των 33,5 ευρώ μηνιαίως, χωρίς στην προσφορά να περιέχεται σταθερή τηλεφωνία. Και στις δύο περιπτώσεις, η εταιρεία ακολουθεί την τάση της αγοράς προσφέροντας upload speeds στο 50% του download όπως ανακοίνωσαν πρόσφατα και άλλλοι πάροχοι. Η πιλοτική φάση αφορά τις περιοχές τους δήμους Αγίας Παρασκευής, Αμαρουσίου, Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Κηφισιάς, Νέας Ιωνίας, Νέας Σμύρνης, Παπάγου – Χολαργού, Παλλήνης, Περιστερίου, Φιλοθέης – Ψυχικού, Χαλανδρίου. Αξιοσημείωτο είναι ότι η ΔΕΗ προσφέρει δωρεάν σε κάθε σύνδεση το προηγμένο router ZXHN H3601P της ZTE. Πρόκειται για ένα σύγχρονο home gateway που υποστηρίζει τεχνολογία Dual-band concurrent 11ax Wi-Fi με ταχύτητες έως 3000Mbps και δυνατότητα λειτουργίας στα 160MHz στη ζώνη των 5GHz. Το router είναι συμβατό με το πρότυπο EasyMesh, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη Wi-Fi σε όλο το σπίτι. Η διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας ποικίλλει ανάλογα με την υπάρχουσα υποδομή. Σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ήδη εξωτερική (κάθετη) εγκατάσταση, η ενεργοποίηση ολοκληρώνεται σε περίπου 5 εργάσιμες ημέρες. Όταν απαιτείται νέα εξωτερική εγκατάσταση, ο χρόνος αναμονής εκτιμάται στον έναν μήνα περίπου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω της ειδικής πλατφόρμας https://myfiberinterest.dei.gr/. Η διάρκεια του συμβολαίου είναι 24 μήνες, ενώ παρέχεται η δυνατότητα απόκτησης WiFi Repeater με εφάπαξ χρέωση. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν στατική IP με πρόσθετο κόστος 7 ευρώ μηνιαίως. View full article
-
Η realme παρουσίασε πριν λίγο στην Κοπεγχάγη τη νέα σειρά 14 Pro , εισάγοντας μία πρωτοποριακή τεχνολογία αλλαγής χρώματος στην πλάτη του τηλεφώνου που ανταποκρίνεται στις μεταβολές της θερμοκρασίας. Η συσκευή, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το φημισμένο σκανδιναβικό στούντιο Valeur Designers, διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που μεταμορφώνει το χρώμα της από λευκό μαργαριταρένιο σε ζωηρό μπλε όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους 16°C ενώ στη συνέχεια αντιστρέφεται καθώς οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντος αυξάνονται. Η realme επιβεβαίωσε ότι η συσκευή έχει λάβει πιστοποίηση TUV Rheinland για την ανθεκτικότητά της σε πτώσεις και έκθεση σε νερό. Το νέο μοντέλο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τον σχεδιαστή Torsten Valeur, ο οποίος έχει 29 χρόνια εμπειρίας με την εμβληματική εταιρεία Bang & Olufsen. Όπως αναφέρθηκε, η παρουσίαση της συσκευής στην πρωτεύουσα της Δανίας αποτελεί φόρο τιμής στη σκανδιναβική αισθητική που διαπνέει το σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Η εταιρεία στοχεύει στο νεανικό κοινό που αναζητά μοναδικά χαρακτηριστικά και εξατομίκευση στις συσκευές τους, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η τεχνολογία αλλαγής χρώματος βασίζεται σε προηγμένες θερμοχρωμικές χρωστικές ουσίες, εμπνευσμένες από θαλάσσιους οργανισμούς όπως οι μέδουσες. Επιπλέον κάθε συσκευή διαθέτει μοναδικό μοτίβο στην πλάτη της, χάρη σε μια ειδική διαδικασία κατασκευής που περιλαμβάνει πάνω από 30 στάδια επεξεργασίας. Το realme 14 Pro+, το ανώτερο μοντέλο της σειράς, ξεχωρίζει με την οθόνη quad-curved που επιτυγχάνει αναλογία οθόνης προς σώμα 93,8% και πλαίσιο πάχους μόλις 1,6 χιλιοστών, σημαντικά μικρότερο από την προηγούμενη γενιά. Ακόμα, η συσκευή ενσωματώνει το πρωτοποριακό σύστημα τριπλής κάμερας 'Ocean Oculus' με τριπλό φλας, εισάγοντας την τεχνολογία 'MagicGlow' για βελτιωμένες νυχτερινές λήψεις πορτραίτων. Η κατασκευή του τηλεφώνου αξιοποιεί υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, με το 95% των υλικών να είναι βιοδιασπώμενα και ανανεώσιμα. Η συσκευή διαθέτει πιστοποιήσεις IP66, IP68 και IP69, προσφέροντας εξαιρετική προστασία από νερό και σκόνη. Στο εσωτερικό του realme 14 Pro+ βρίσκεται ο επεξεργαστής Snapdragon 7s Gen 3, ενώ το λειτουργικό σύστημα είναι το Realme UI 6.0 που βασίζεται στο Android 15. Η έκδοση Pro+ είναι η μόνη στη σειρά που διαθέτει περισκοπική τηλεφακό κάμερα και οθόνη quad-curved. Η realme αναμένεται να προχωρήσει στο πλήρες λανσάρισμα της συσκευής σε λίγες εβδομάδες στο MWC 2025 όταν και θα μάθουμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά (κάμερες, μπαταρία, κ.α) αλλά και την τιμή. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
-
Η συσκευή, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το φημισμένο σκανδιναβικό στούντιο Valeur Designers, διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που μεταμορφώνει το χρώμα της από λευκό μαργαριταρένιο σε ζωηρό μπλε όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους 16°C ενώ στη συνέχεια αντιστρέφεται καθώς οι θερμοκρασίες του περιβάλλοντος αυξάνονται. Η realme επιβεβαίωσε ότι η συσκευή έχει λάβει πιστοποίηση TUV Rheinland για την ανθεκτικότητά της σε πτώσεις και έκθεση σε νερό. Το νέο μοντέλο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τον σχεδιαστή Torsten Valeur, ο οποίος έχει 29 χρόνια εμπειρίας με την εμβληματική εταιρεία Bang & Olufsen. Όπως αναφέρθηκε, η παρουσίαση της συσκευής στην πρωτεύουσα της Δανίας αποτελεί φόρο τιμής στη σκανδιναβική αισθητική που διαπνέει το σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Η εταιρεία στοχεύει στο νεανικό κοινό που αναζητά μοναδικά χαρακτηριστικά και εξατομίκευση στις συσκευές τους, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η τεχνολογία αλλαγής χρώματος βασίζεται σε προηγμένες θερμοχρωμικές χρωστικές ουσίες, εμπνευσμένες από θαλάσσιους οργανισμούς όπως οι μέδουσες. Επιπλέον κάθε συσκευή διαθέτει μοναδικό μοτίβο στην πλάτη της, χάρη σε μια ειδική διαδικασία κατασκευής που περιλαμβάνει πάνω από 30 στάδια επεξεργασίας. Το realme 14 Pro+, το ανώτερο μοντέλο της σειράς, ξεχωρίζει με την οθόνη quad-curved που επιτυγχάνει αναλογία οθόνης προς σώμα 93,8% και πλαίσιο πάχους μόλις 1,6 χιλιοστών, σημαντικά μικρότερο από την προηγούμενη γενιά. Ακόμα, η συσκευή ενσωματώνει το πρωτοποριακό σύστημα τριπλής κάμερας 'Ocean Oculus' με τριπλό φλας, εισάγοντας την τεχνολογία 'MagicGlow' για βελτιωμένες νυχτερινές λήψεις πορτραίτων. Η κατασκευή του τηλεφώνου αξιοποιεί υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, με το 95% των υλικών να είναι βιοδιασπώμενα και ανανεώσιμα. Η συσκευή διαθέτει πιστοποιήσεις IP66, IP68 και IP69, προσφέροντας εξαιρετική προστασία από νερό και σκόνη. Στο εσωτερικό του realme 14 Pro+ βρίσκεται ο επεξεργαστής Snapdragon 7s Gen 3, ενώ το λειτουργικό σύστημα είναι το Realme UI 6.0 που βασίζεται στο Android 15. Η έκδοση Pro+ είναι η μόνη στη σειρά που διαθέτει περισκοπική τηλεφακό κάμερα και οθόνη quad-curved. Η realme αναμένεται να προχωρήσει στο πλήρες λανσάρισμα της συσκευής σε λίγες εβδομάδες στο MWC 2025 όταν και θα μάθουμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά (κάμερες, μπαταρία, κ.α) αλλά και την τιμή.
-
Δικαστική νίκη για τη Skroutz στη μάχη κατά των παραπλανητικών διαφημίσεων που κατακλύζουν τις πλατφόρμες της Meta. Το Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε απόφαση ασφαλιστικών μέτρων (αρ. 6280/2024) κατά της Meta Platforms, Inc., υποχρεώνοντας την εταιρεία να λάβει άμεσα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας της Skroutz. Όπως ενημερώνει η ελληνική εταιρεία, η απόφαση, που βασίστηκε στον Κανονισμό Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSA), επιβάλλει χρηματική ποινή 3.000 ευρώ και προσωπική κράτηση ενός μηνός στους εκπροσώπους της Meta στην Ιρλανδία για κάθε παραβίαση. Η νομική διαμάχη ξεκίνησε όταν μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στο Facebook και το Instagram άρχισαν να χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για ψευδείς διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων προσφορών για "απαράδοτα κουτιά" και υπερτιμημένων προϊόντων σε εξευτελιστικές τιμές. Σχετικές ψεύτικες διαφημίσεις στις πλατφόρμες της Meta Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Skroutz, κο Αυγουστίδη, η εταιρεία αναγκάστηκε να προσφύγει στη δικαιοσύνη μετά από μήνες ανεπιτυχών προσπαθειών επίλυσης του ζητήματος μέσω των διαδικασιών της Meta, με την προστασία της επωνυμίας και των πελατών «να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την πλατφόρμα». Η δικαστική απόφαση υποχρεώνει τη Meta να αποσύρει όλες τις ψευδείς διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz και να αποτρέπει τη δημιουργία νέων σελίδων που περιλαμβάνουν τα διακριτικά γνωρίσματα της εταιρείας. Το πρόβλημα επηρεάζει πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με τη Skroutz να έχει καταγράψει πάνω από 150 παραβιάσεις του σήματός του από την έκδοση της απόφασης. Η εταιρεία συνεχίζει να συλλέγει στοιχεία για την έκταση του προβλήματος, πιέζοντας για την άμεση λήψη ουσιαστικών μέτρων. Η απόφαση αποτελεί ορόσημο για την προστασία των εμπορικών σημάτων στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς είναι η πρώτη που εφαρμόζει τον Κανονισμό Ψηφιακών Υπηρεσιών στην Ελλάδα για τέτοιου είδους παραβιάσεις. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
-
Το Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε απόφαση ασφαλιστικών μέτρων (αρ. 6280/2024) κατά της Meta Platforms, Inc., υποχρεώνοντας την εταιρεία να λάβει άμεσα μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας της Skroutz. Όπως ενημερώνει η ελληνική εταιρεία, η απόφαση, που βασίστηκε στον Κανονισμό Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSA), επιβάλλει χρηματική ποινή 3.000 ευρώ και προσωπική κράτηση ενός μηνός στους εκπροσώπους της Meta στην Ιρλανδία για κάθε παραβίαση. Η νομική διαμάχη ξεκίνησε όταν μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στο Facebook και το Instagram άρχισαν να χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για ψευδείς διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων προσφορών για "απαράδοτα κουτιά" και υπερτιμημένων προϊόντων σε εξευτελιστικές τιμές. Σχετικές ψεύτικες διαφημίσεις στις πλατφόρμες της Meta Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Skroutz, κο Αυγουστίδη, η εταιρεία αναγκάστηκε να προσφύγει στη δικαιοσύνη μετά από μήνες ανεπιτυχών προσπαθειών επίλυσης του ζητήματος μέσω των διαδικασιών της Meta, με την προστασία της επωνυμίας και των πελατών «να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την πλατφόρμα». Η δικαστική απόφαση υποχρεώνει τη Meta να αποσύρει όλες τις ψευδείς διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz και να αποτρέπει τη δημιουργία νέων σελίδων που περιλαμβάνουν τα διακριτικά γνωρίσματα της εταιρείας. Το πρόβλημα επηρεάζει πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με τη Skroutz να έχει καταγράψει πάνω από 150 παραβιάσεις του σήματός του από την έκδοση της απόφασης. Η εταιρεία συνεχίζει να συλλέγει στοιχεία για την έκταση του προβλήματος, πιέζοντας για την άμεση λήψη ουσιαστικών μέτρων. Η απόφαση αποτελεί ορόσημο για την προστασία των εμπορικών σημάτων στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς είναι η πρώτη που εφαρμόζει τον Κανονισμό Ψηφιακών Υπηρεσιών στην Ελλάδα για τέτοιου είδους παραβιάσεις.
-
Με τη σειρά epix να έχει… συνταξιοδοτηθεί, η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας έρχεται με ένα πιο ολοκληρωμένο προφίλ προσφέροντας παράλληλα μία πληρέστερη γκάμα λειτουργιών και υπηρεσιών σε συνδυασμό πάντα με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, εκπληκτική ακρίβεια μετρήσεων και άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι όμως όλα αυτά αρκετά για να δικαιολογήσουν την τιμή του η οποία πλέον βρίσκεται αγγίζει τετραψήφια νούμερα; Το fenix 8 δεν κάνει κάτι διαφορετικό σε σχέση με όλα τα προηγούμενα smartwatches της Garmin. Έρχεται σε τρεις εκδόσεις βάσει μεγέθους στα 43, 47 και 51 χιλ. με το σώμα του να είναι από ανθεκτικό πολυμερές και ανοξείδωτο ατσάλι ή τιτάνιο, ανάλογα την επιλογή του χρήστη (σε κάθε περίπτωση πληροί τα στάνταρ του MIL-STD 810H). Το προφίλ του είναι μεταξύ 12,5 και 14,5 χιλ. ενώ το βάρος του σώματός του κυμαίνεται από 44 μέχρι 74 γραμμάρια. Η Garmin προσφέρει αρκετές επιλογές ως προς το χρώμα και το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το λουράκι. Στο ρολόι έχει υιοθετηθεί η τυπική προσέγγιση της Garmin με τα πέντε πλήκτρα στα πλάγια: τρία στη μία πλευρά (επάνω, κάτω, επιλογές) και δύο (εκκίνηση/παύση, πίσω) στην άλλη. Τα πλήκτρα μάλιστα είναι όλα «leakproof» και πιστοποιημένα για καταδύσεις σε βάθος έως και 40 μέτρα. Στη δεξιά πλευρά μάλιστα ανάμεσα στα δύο πλήκτρα, υπάρχει ένα ειδικό προστατευτικό (σε κάποιες εκδόσεις, σε χρώμα που ξεχωρίζει) για το μικρόφωνο και το ηχείο. Στην πρόσοψη φυσικά ξεχωρίζει η οθόνη, ο τύπος της οποίας εξαρτάται και πάλι από τον χρήστη. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι AMOLED και memory-in-pixel (MIP): η πρώτη παραπέμπει στη σειρά Epix ενώ η δεύτερη αποτελεί την τυπική υλοποίηση που συναντά κανείς στα περισσότερα smartwatches της Garmin προσφέροντας ωστόσο και δυνατότητα ηλιακής φόρτισης (τεχνολογία Power Glass) αλλά μόνο σε μεγέθη 47 και 51 χιλ. Δεν μπορείτε να έχετε και τα δύο οπότε θα πρέπει να επιλέξετε. Για την προστασία της χρησιμοποιείται είτε Corning Gorilla Glass είτε κρύσταλλο ζαφειριού – ακόμα μία επιλογή. Διαβάστε ολόκληρο το review
-
Το fenix 8 συνιστά μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες της Garmin τα τελευταία χρόνια. Με τη σειρά epix να έχει… συνταξιοδοτηθεί, η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας έρχεται με ένα πιο ολοκληρωμένο προφίλ προσφέροντας παράλληλα μία πληρέστερη γκάμα λειτουργιών και υπηρεσιών σε συνδυασμό πάντα με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, εκπληκτική ακρίβεια μετρήσεων και άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι όμως όλα αυτά αρκετά για να δικαιολογήσουν την τιμή του η οποία πλέον βρίσκεται αγγίζει τετραψήφια νούμερα; Το fenix 8 δεν κάνει κάτι διαφορετικό σε σχέση με όλα τα προηγούμενα smartwatches της Garmin. Έρχεται σε τρεις εκδόσεις βάσει μεγέθους στα 43, 47 και 51 χιλ. με το σώμα του να είναι από ανθεκτικό πολυμερές και ανοξείδωτο ατσάλι ή τιτάνιο, ανάλογα την επιλογή του χρήστη (σε κάθε περίπτωση πληροί τα στάνταρ του MIL-STD 810H). Το προφίλ του είναι μεταξύ 12,5 και 14,5 χιλ. ενώ το βάρος του σώματός του κυμαίνεται από 44 μέχρι 74 γραμμάρια. Η Garmin προσφέρει αρκετές επιλογές ως προς το χρώμα και το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το λουράκι. Στο ρολόι έχει υιοθετηθεί η τυπική προσέγγιση της Garmin με τα πέντε πλήκτρα στα πλάγια: τρία στη μία πλευρά (επάνω, κάτω, επιλογές) και δύο (εκκίνηση/παύση, πίσω) στην άλλη. Τα πλήκτρα μάλιστα είναι όλα «leakproof» και πιστοποιημένα για καταδύσεις σε βάθος έως και 40 μέτρα. Στη δεξιά πλευρά μάλιστα ανάμεσα στα δύο πλήκτρα, υπάρχει ένα ειδικό προστατευτικό (σε κάποιες εκδόσεις, σε χρώμα που ξεχωρίζει) για το μικρόφωνο και το ηχείο. Στην πρόσοψη φυσικά ξεχωρίζει η οθόνη, ο τύπος της οποίας εξαρτάται και πάλι από τον χρήστη. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι AMOLED και memory-in-pixel (MIP): η πρώτη παραπέμπει στη σειρά Epix ενώ η δεύτερη αποτελεί την τυπική υλοποίηση που συναντά κανείς στα περισσότερα smartwatches της Garmin προσφέροντας ωστόσο και δυνατότητα ηλιακής φόρτισης (τεχνολογία Power Glass) αλλά μόνο σε μεγέθη 47 και 51 χιλ. Δεν μπορείτε να έχετε και τα δύο οπότε θα πρέπει να επιλέξετε. Για την προστασία της χρησιμοποιείται είτε Corning Gorilla Glass είτε κρύσταλλο ζαφειριού – ακόμα μία επιλογή. Διαβάστε ολόκληρο το review Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
-
Το fenix 8 συνιστά μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες της Garmin τα τελευταία χρόνια. Με τη σειρά epix να έχει… συνταξιοδοτηθεί, η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας έρχεται με ένα πιο ολοκληρωμένο προφίλ προσφέροντας παράλληλα μία πληρέστερη γκάμα λειτουργιών και υπηρεσιών σε συνδυασμό πάντα με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, εκπληκτική ακρίβεια μετρήσεων και άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι όμως όλα αυτά αρκετά για να δικαιολογήσουν την τιμή του η οποία πλέον βρίσκεται αγγίζει τετραψήφια νούμερα; Εμφάνιση – Οθόνη Το fenix 8 δεν κάνει κάτι διαφορετικό σε σχέση με όλα τα προηγούμενα smartwatches της Garmin. Έρχεται σε τρεις εκδόσεις βάσει μεγέθους στα 43, 47 και 51 χιλ. με το σώμα του να είναι από ανθεκτικό πολυμερές και ανοξείδωτο ατσάλι ή τιτάνιο, ανάλογα την επιλογή του χρήστη (σε κάθε περίπτωση πληροί τα στάνταρ του MIL-STD 810H). Το προφίλ του είναι μεταξύ 12,5 και 14,5 χιλ. ενώ το βάρος του σώματός του κυμαίνεται από 44 μέχρι 74 γραμμάρια. Η Garmin προσφέρει αρκετές επιλογές ως προς το χρώμα και το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το λουράκι. Στο ρολόι έχει υιοθετηθεί η τυπική προσέγγιση της Garmin με τα πέντε πλήκτρα στα πλάγια: τρία στη μία πλευρά (επάνω, κάτω, επιλογές) και δύο (εκκίνηση/παύση, πίσω) στην άλλη. Τα πλήκτρα μάλιστα είναι όλα «leakproof» και πιστοποιημένα για καταδύσεις σε βάθος έως και 40 μέτρα. Στη δεξιά πλευρά μάλιστα ανάμεσα στα δύο πλήκτρα, υπάρχει ένα ειδικό προστατευτικό (σε κάποιες εκδόσεις, σε χρώμα που ξεχωρίζει) για το μικρόφωνο και το ηχείο. Στην πρόσοψη φυσικά ξεχωρίζει η οθόνη, ο τύπος της οποίας εξαρτάται και πάλι από τον χρήστη. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι AMOLED και memory-in-pixel (MIP): η πρώτη παραπέμπει στη σειρά Epix ενώ η δεύτερη αποτελεί την τυπική υλοποίηση που συναντά κανείς στα περισσότερα smartwatches της Garmin προσφέροντας ωστόσο και δυνατότητα ηλιακής φόρτισης (τεχνολογία Power Glass) αλλά μόνο σε μεγέθη 47 και 51 χιλ. Δεν μπορείτε να έχετε και τα δύο οπότε θα πρέπει να επιλέξετε. Για την προστασία της χρησιμοποιείται είτε Corning Gorilla Glass είτε κρύσταλλο ζαφειριού – ακόμα μία επιλογή. Αν μη τι άλλο η Garmin έχει φροντίσει έτσι ώστε το fenix 8 να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα στα «θέλω» του εκάστοτε χρήστη. Δοκιμάζοντας την AMOLED (454 x 454) μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από τη φωτεινότητα και τα χρώματά της. Η ποιότητά της είναι τέτοια που αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τα επανασχεδιασμένα faces του ρολογιού. Λειτουργίες – Επιδόσεις Το περιβάλλον χρήσης του fenix 8 είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα smartwatch της Garmin. Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει ξανά κάποια πρόταση της τελευταίας δεν θα δυσκολευτούν να βρουν τα πατήματά τους με το Garmin Connect να κάνει πανεύκολη την αναβάθμιση/μετάβαση από κάποιο smartwatch Garmin. Οι υπόλοιποι θα δυσκολευτούν αλλά η λογική λέει πως δύσκολα κάποιος θα μπει στο οικοσύστημα της εταιρείας με ένα τόσο ακριβό και premium ρολόι. Το fenix 8 είναι συμβατό με iOS και Android, έστω κι αν οι ελευθερίες που απολαμβάνει διαφέρουν – στο Android π.χ. μπορείτε να αλληλεπιδράτε με κάποιες ειδοποιήσεις ενώ στο iOS αυτές είναι view-only. Θα έχετε τη δυνατότητα πάντως να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις εφ’ όσον το smartphone σας βρίσκεται κοντά. Θα πρέπει προηγουμένως ωστόσο να έχετε συγχρονίσει τις επαφές σας μέσω του Garmin Connect. Χρήσιμη είναι η δυνατότητα να βλέπουμε όλα τα δεδομένα γύρω από την προπόνησή μας, μέσα από το web και τη σχετική ιστοσελίδα της Garmin. Μία από τις καινοτομίες που εισάγει το fenix 8 είναι η δυνατότητα ελέγχου του μέσω φωνητικών εντολών, μόνο που ο τρόπος με τον οποίο το κάνει δεν είναι ακριβώς ο ενδεδειγμένος. Κατ’ αρχάς υποστηρίζονται για την ώρα περίπου 30 τέτοιες με το μεγαλύτερο μειονέκτημα να είναι ο χρόνος που χρειάζεται το ρολόι για να τις εκτελέσει: σε ορισμένες περιπτώσεις μετρήσαμε έως και τέσσερα δευτερόλεπτα! Το αποκορύφωμα βέβαια είναι η ξεχωριστή φωνητική εντολή με την οποία ο χρήστης… ζητά να χρησιμοποιήσει Siri, Bixby ή Google Assistant. Μέχρι η Garmin να διορθώσει τα κακώς κείμενα εδώ, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε συντομεύσεις με χρήση πλήκτρων. Μπορείτε πάντως να πραγματοποιείτε και να δέχεστε κλήσεις, αν και με την ποιότητα του ήχου να είναι μέτρια, θα σας το προτείναμε για σύντομη επικοινωνία και ως τελευταία λύση. Το fenix 8 είναι εξαιρετικά χρήσιμο σε περπάτημα, τρέξιμο και ποδηλασία. Μπορείτε να οργανώσετε τη διαδρομή σας πριν φύγετε από το σπίτι και να ενεργοποιήσετε το Back to Start. Πρόκειται για μία λειτουργία που καταγράφει προσεκτικά τη διαδρομή σας (η ακρίβεια είναι συγκλονιστική) φροντίζοντας σε συνδυασμό με το Dynamic Routing για δύο πράγματα: πρώτον να σας επαναφέρει στη διαδρομή που έχετε ορίσει εξ αρχής αν ξεστρατίσετε και δεύτερον, φτάνοντας στο 40% του στόχου απόστασης που έχετε θέσει, να βρει τρόπο να σας γυρίσει στο σημείο εκκίνησης. Ακόμα κι αν ξεκινήσετε χωρίς συγκεκριμένη διαδρομή ή προορισμό κατά νου, έχοντας απλά εισάγει την απόσταση που θέλετε να κάνετε, η multi-band πλοήγηση μέσω GPS θα φροντίσει να βρείτε απρόσκοπτα τον δρόμο της επιστροφής. Το ρολόι διαθέτει ακόμα χωρητικότητα 32 GB ώστε να αποθηκεύετε εκεί τα κομμάτια που θέλετε και να τα ακούτε ακόμα κι όταν είστε offline. Εξίσου άψογη είναι η απόδοση του fenix 8 και στις καταδύσεις – όσοι έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα Descent ξέρετε τι σας περιμένει. Στην πράξη πρόκειται για έναν πλήρη υπολογιστή κατάδυσης που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον χρήστη (διαθέτει προγράμματα nitrox, air, άπνοιας, χρονομέτρου) είτε εκείνος επιδίδεται σε scuba diving, είτε σε ελεύθερη κατάδυση. Πέραν των καταδύσεων, το fenix 8 υποστηρίζει καταγραφή δραστηριοτήτων σε πάνω από 100 σπορ και μάλιστα με ένα γρήγορο ψάξιμο στο Connect IQ store θα βρείτε ακόμα περισσότερα. Εξαιρετικές εντυπώσεις αφήνει και σε ότι αφορά τις μετρήσεις του (24/7 φυσικά) στον τομέα της υγείας (παλμοί, ποιότητα ύπνου, οξυγόνο, ενυδάτωση, αναπνοή, jet lag, στρες, ενέργεια σώματος κ.α.) με μόνη εξαίρεση το ΗΚΓ που για την ώρα δεν προσφέρεται στην Ευρώπη. Διαθέτει, τέλος, Garmin Pay για ανέπαφες συναλλαγές και φακό LED ο οποίος είναι πολύ πιο χρήσιμος απ’ ό,τι νομίζετε Συμπέρασμα Το fenix 8 είναι μία απόλυτα ολοκληρωμένη πρόταση – πιθανότατα η πιο ολοκληρωμένη που μας έχει προσφέρει ποτέ η Garmin – που όμως τοποθετείται στην κατηγορία των adventure watches ή εξοπλισμού fitness. Με αυτονομία που σε συνθήκες συνεχούς χρήσης καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου ξεκινά από τις έξι μέρες για την έκδοση των 43 χιλ. και εκπληκτικές δυνατότητες personal coaching, είναι ένα ιδανικό ρολόι για εξωστρεφείς χρήστες που λατρεύουν τη γυμναστική και αρέσκονται να κάνουν πάντα κάτι κάπου έξω. Χαρίζει μια σειρά από ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα, κάνοντας ορατή τη διαφορά -εκτός της αυτονομίας- μεταξύ του συγκεκριμένου έξυπνου ρολογιού και άλλων που είναι "πιο έξυπνα". Η τιμή του πάντως είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά, ξεκινώντας από τα 999€ για το μοντέλο των 43mm, φτάνοντας στα 1200€ για τη Solar έκδοση ή αυτή με τιτάνιο. Από την άλλη βέβαια, αν η ζωή σας δεν περιλαμβάνει μόνο άσκηση, γυμναστική και περιπέτεια, ίσως να αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά και σε ένα smartwatch με ενισχυμένο sport προφίλ (τύπου Apple Watch Ultra 2 και το Galaxy Watch Ultra, που θα σας καλύψει σε όλο το φάσμα της καθημερινότητάς σας.
-
Η Samsung και η Google ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας Android XR, που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τον ψηφιακό κόσμο. Η πρωτοβουλία αυτή, που περιλαμβάνει επίσης τη Qualcomm, θα εισαγάγει μια εντελώς νέα πλατφόρμα που συνδυάζει εικονική, επαυξημένη και μικτή πραγματικότητα. Σύμφωνα με τον Won-Joon Choi, EVP και επικεφαλής του R&D στο Mobile eXperience Business της Samsung, το XR έχει εξελιχθεί από μια απλή υπόσχεση σε απτή πραγματικότητα, με δυνατότητες που ξεπερνούν τα φυσικά όρια. Η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη τόσο για ακουστικά όσο και για γυαλιά, αξιοποιώντας τη δύναμη του Gemini για φυσικές και διαισθητικές αλληλεπιδράσεις. Το πρώτο προϊόν αυτής της συνεργασίας είναι το "Project Moohan", ένα headset ειδικά σχεδιασμένο για το Android XR. Το όνομα, που σημαίνει "άπειρο" στα κορεατικά, αντικατοπτρίζει σύμφωνα με την ανακοίνωση, τη φιλοδοξία της Samsung για καθηλωτικές εμπειρίες. Το headset διαθέτει οθόνες τελευταίας τεχνολογίας, δυνατότητες Passthrough και φυσική multi-modal είσοδο. Η ιστοσελίδα The Verge είναι από τα ελάχιστα μέσα που μπόρεσαν να έχουν μια πρώτη επαφή με το νέο σύστημα Project Moohan της Samsung και την πλατφόρμα του Android XR. Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ενσωμάτωση του Gemini AI, που επέτρεψε φυσικές αλληλεπιδράσεις χωρίς την ανάγκη συγκεκριμένων εντολών ή λέξεων ενεργοποίησης. Για παράδειγμα, το σύστημα μπορούσε να μεταφράσει σε πραγματικό χρόνο συνομιλίες στα ισπανικά, να αναγνωρίσει αντικείμενα στο χώρο και να απαντήσει σε ερωτήσεις σε διάφορες γλώσσες. Η δυνατότητα του συστήματος να κατανοεί το περιβάλλοντα χώρο και να προσαρμόζει τις απαντήσεις του ανάλογα ήταν κάτι που ξεχώρισε. Όσον αφορά το hardware, το Project Moohan της Samsung έδειχνε να συνδυάζει στοιχεία από το Meta Quest 3 και το Vision Pro της Apple. Ο δημοσιογράφος εκτίμησε την ελαφριά κατασκευή και την άνεση που προσέφερε, καθώς και τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πλήρους εμβύθισης και μερικής θέασης του περιβάλλοντος χώρου. Ωστόσο, διατήρησε επιφυλάξεις καθώς οι δοκιμές έγιναν σε ελεγχόμενο περιβάλλον με προκαθορισμένα σενάρια χρήσης. Δεν είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει ελεύθερα το σύστημα ή να το πιέσει στα όριά του. Παρ' όλα αυτά το The Verge παραδέχεται ότι ήταν η πρώτη φορά που είδε μια υλοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας να πλησιάζει τόσο κοντά στο όραμα που έχουμε από τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Για την ώρα, Samsung και Google αναφέρουν ότι το Project Moohan θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 μαζί με το Android XR, ενώ η υλοποίηση της νοτιοκορεατικής εταιρείας θα είναι η πρώτη που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Google. Περισσότερα αναμένεται να μάθουμε τον επόμενο μήνα στο Unpacked event της Samsung όπου και θα ανακοινωθεί η σειρά Galaxy S25.
- 12 σχόλια
-
- 3
-
- Project Moohan
- Samsung
-
(και 1 περισσότερα)
Ετικέτα με:
-
Η Samsung και η Google ανακοινώνουν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας Android XR, φέρνοντας την επόμενη γενιά διευρυμένης πραγματικότητας. Η Samsung και η Google ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας Android XR, που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τον ψηφιακό κόσμο. Η πρωτοβουλία αυτή, που περιλαμβάνει επίσης τη Qualcomm, θα εισαγάγει μια εντελώς νέα πλατφόρμα που συνδυάζει εικονική, επαυξημένη και μικτή πραγματικότητα. Σύμφωνα με τον Won-Joon Choi, EVP και επικεφαλής του R&D στο Mobile eXperience Business της Samsung, το XR έχει εξελιχθεί από μια απλή υπόσχεση σε απτή πραγματικότητα, με δυνατότητες που ξεπερνούν τα φυσικά όρια. Η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη τόσο για ακουστικά όσο και για γυαλιά, αξιοποιώντας τη δύναμη του Gemini για φυσικές και διαισθητικές αλληλεπιδράσεις. Το πρώτο προϊόν αυτής της συνεργασίας είναι το "Project Moohan", ένα headset ειδικά σχεδιασμένο για το Android XR. Το όνομα, που σημαίνει "άπειρο" στα κορεατικά, αντικατοπτρίζει σύμφωνα με την ανακοίνωση, τη φιλοδοξία της Samsung για καθηλωτικές εμπειρίες. Το headset διαθέτει οθόνες τελευταίας τεχνολογίας, δυνατότητες Passthrough και φυσική multi-modal είσοδο. Η ιστοσελίδα The Verge είναι από τα ελάχιστα μέσα που μπόρεσαν να έχουν μια πρώτη επαφή με το νέο σύστημα Project Moohan της Samsung και την πλατφόρμα του Android XR. Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ενσωμάτωση του Gemini AI, που επέτρεψε φυσικές αλληλεπιδράσεις χωρίς την ανάγκη συγκεκριμένων εντολών ή λέξεων ενεργοποίησης. Για παράδειγμα, το σύστημα μπορούσε να μεταφράσει σε πραγματικό χρόνο συνομιλίες στα ισπανικά, να αναγνωρίσει αντικείμενα στο χώρο και να απαντήσει σε ερωτήσεις σε διάφορες γλώσσες. Η δυνατότητα του συστήματος να κατανοεί το περιβάλλοντα χώρο και να προσαρμόζει τις απαντήσεις του ανάλογα ήταν κάτι που ξεχώρισε. Όσον αφορά το hardware, το Project Moohan της Samsung έδειχνε να συνδυάζει στοιχεία από το Meta Quest 3 και το Vision Pro της Apple. Ο δημοσιογράφος εκτίμησε την ελαφριά κατασκευή και την άνεση που προσέφερε, καθώς και τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πλήρους εμβύθισης και μερικής θέασης του περιβάλλοντος χώρου. Ωστόσο, διατήρησε επιφυλάξεις καθώς οι δοκιμές έγιναν σε ελεγχόμενο περιβάλλον με προκαθορισμένα σενάρια χρήσης. Δεν είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει ελεύθερα το σύστημα ή να το πιέσει στα όριά του. Παρ' όλα αυτά το The Verge παραδέχεται ότι ήταν η πρώτη φορά που είδε μια υλοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας να πλησιάζει τόσο κοντά στο όραμα που έχουμε από τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Για την ώρα, Samsung και Google αναφέρουν ότι το Project Moohan θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 μαζί με το Android XR, ενώ η υλοποίηση της νοτιοκορεατικής εταιρείας θα είναι η πρώτη που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Google. Περισσότερα αναμένεται να μάθουμε τον επόμενο μήνα στο Unpacked event της Samsung όπου και θα ανακοινωθεί η σειρά Galaxy S25. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
- 12 απαντήσεις
-
- Project Moohan
- Samsung
-
(και 1 περισσότερα)
Ετικέτα με:
-
Μετά απο πολλές καθυστερήσεις, το πρόγραμμα επιδότησης "Κουπόνι Συνδεσιμότητας Gigabit" ξεκινά από σήμερα 18 Νοεμβρίου, παρέχοντας οικονομική ενίσχυση 200 ευρώ για την απόκτηση υπερυψηλής ταχύτητας internet σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Στόχος του προγράμματος είναι η επιτάχυνση της διείσδυσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών υπερ-υψηλών ταχυτήτων στη χώρα. Μέσω του προγράμματος, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καλύπτεται το 50% των επιλέξιμων δαπανών για την απόκτηση σύνδεσης Gigabit. Στις δαπάνες περιλαμβάνονται το κόστος ενεργοποίησης, ο απαραίτητος εξοπλισμός, η εγκατάσταση καλωδίωσης και η μηνιαία συνδρομή για τα πρώτα δύο χρόνια. Δικαιούχοι του προγράμματος είναι φυσικά πρόσωπα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ήδη σύνδεση με ταχύτητα άνω των 100 Mbps. Βασική προϋπόθεση αποτελεί το ακίνητο να βρίσκεται σε περιοχή όπου παρέχονται υπηρεσίες Gigabit. Η πρόσβαση γίνεται μέσα από τη διεύθυνση gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond ενώ η διαδικασία έκδοσης και εξαργύρωσης του κουπονιού περιλαμβάνει τα εξής βήματα: Έλεγχος κάλυψης μέσω του διαδραστικού χάρτη στην πλατφόρμα του προγράμματος με εισαγωγή της διεύθυνσης κατοικίας/επιχείρησης Είσοδος στο σύστημα με διαπιστευτήρια TAXISnet και επιλογή "Υποβολή αίτησης" Επιλογή τύπου σύνδεσης (νέα ή υφιστάμενη), συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων και αποδοχή των όρων Λήψη του μοναδικού κωδικού voucher μέσω email και SMS Επικοινωνία με τον επιλεγμένο πάροχο και γνωστοποίηση του κωδικού για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι που συμμετέχουν στο πρόγραμμα οφείλουν να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές: Παροχή ελάχιστης ταχύτητας 250 Mbps download ή 100 Mbps συμμετρικής σύνδεσης, εγγυημένη ακόμη και σε ώρες αιχμής Δωρεάν παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού (modem/router) για τη λειτουργία της σύνδεσης Υποχρεωτική έκπτωση τουλάχιστον 200 ευρώ σε σχέση με αντίστοιχα πακέτα που προσφέρονταν πριν την έναρξη του προγράμματος Όλες οι διαθέσιμες προσφορές θα αναρτώνται στην επίσημη πλατφόρμα του προγράμματος για εύκολη σύγκριση από τους ενδιαφερόμενους. Για τις επιχειρήσεις ισχύουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις συμμετοχής. Πρέπει να είναι ενεργές κατά την υποβολή της αίτησης, να διαθέτουν ελληνικό ΑΦΜ και έδρα στην Ελλάδα. Επιπλέον, απαιτείται να λειτουργούν νόμιμα, να συμμορφώνονται με την περιβαλλοντική νομοθεσία και να μην βρίσκονται υπό πτώχευση ή εκκαθάριση. Σημαντική προϋπόθεση είναι επίσης να πληρούν τα κριτήρια ΜμΕ σύμφωνα με τη Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής 2003/361/ΕΚ. Οι προθεσμίες του προγράμματος είναι σαφώς καθορισμένες. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025 για φυσικά πρόσωπα και έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2025 για επιχειρήσεις. Η εξαργύρωση των κουπονιών πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο έως τις 31 Οκτωβρίου 2025, ενώ όλες οι πληρωμές θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι εξαιρούνται από το πρόγραμμα όσοι έχουν ήδη λάβει επιδότηση μέσω του προγράμματος Super-Fast Broadband (SFBB) για υφιστάμενη σύνδεση, καθώς και οι προβληματικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, κάθε δικαιούχος μπορεί να λάβει μόνο μία φορά την ενίσχυση, η οποία δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλες εθνικές ή ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Για τις επιχειρήσεις, απαιτείται επιπλέον η δήλωση των πραγματικών δικαιούχων και διενεργείται αυτόματος έλεγχος σώρευσης κρατικών ενισχύσεων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Σώρευσης Κρατικών Ενισχύσεων Ήσσονος Σημασίας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
-
Στόχος του προγράμματος είναι η επιτάχυνση της διείσδυσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών υπερ-υψηλών ταχυτήτων στη χώρα. Μέσω του προγράμματος, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καλύπτεται το 50% των επιλέξιμων δαπανών για την απόκτηση σύνδεσης Gigabit. Στις δαπάνες περιλαμβάνονται το κόστος ενεργοποίησης, ο απαραίτητος εξοπλισμός, η εγκατάσταση καλωδίωσης και η μηνιαία συνδρομή για τα πρώτα δύο χρόνια. Δικαιούχοι του προγράμματος είναι φυσικά πρόσωπα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ήδη σύνδεση με ταχύτητα άνω των 100 Mbps. Βασική προϋπόθεση αποτελεί το ακίνητο να βρίσκεται σε περιοχή όπου παρέχονται υπηρεσίες Gigabit. Η πρόσβαση γίνεται μέσα από τη διεύθυνση gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond ενώ η διαδικασία έκδοσης και εξαργύρωσης του κουπονιού περιλαμβάνει τα εξής βήματα: Έλεγχος κάλυψης μέσω του διαδραστικού χάρτη στην πλατφόρμα του προγράμματος με εισαγωγή της διεύθυνσης κατοικίας/επιχείρησης Είσοδος στο σύστημα με διαπιστευτήρια TAXISnet και επιλογή "Υποβολή αίτησης" Επιλογή τύπου σύνδεσης (νέα ή υφιστάμενη), συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων και αποδοχή των όρων Λήψη του μοναδικού κωδικού voucher μέσω email και SMS Επικοινωνία με τον επιλεγμένο πάροχο και γνωστοποίηση του κωδικού για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι που συμμετέχουν στο πρόγραμμα οφείλουν να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές: Παροχή ελάχιστης ταχύτητας 250 Mbps download ή 100 Mbps συμμετρικής σύνδεσης, εγγυημένη ακόμη και σε ώρες αιχμής Δωρεάν παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού (modem/router) για τη λειτουργία της σύνδεσης Υποχρεωτική έκπτωση τουλάχιστον 200 ευρώ σε σχέση με αντίστοιχα πακέτα που προσφέρονταν πριν την έναρξη του προγράμματος Όλες οι διαθέσιμες προσφορές θα αναρτώνται στην επίσημη πλατφόρμα του προγράμματος για εύκολη σύγκριση από τους ενδιαφερόμενους. Για τις επιχειρήσεις ισχύουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις συμμετοχής. Πρέπει να είναι ενεργές κατά την υποβολή της αίτησης, να διαθέτουν ελληνικό ΑΦΜ και έδρα στην Ελλάδα. Επιπλέον, απαιτείται να λειτουργούν νόμιμα, να συμμορφώνονται με την περιβαλλοντική νομοθεσία και να μην βρίσκονται υπό πτώχευση ή εκκαθάριση. Σημαντική προϋπόθεση είναι επίσης να πληρούν τα κριτήρια ΜμΕ σύμφωνα με τη Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής 2003/361/ΕΚ. Οι προθεσμίες του προγράμματος είναι σαφώς καθορισμένες. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025 για φυσικά πρόσωπα και έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2025 για επιχειρήσεις. Η εξαργύρωση των κουπονιών πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο έως τις 31 Οκτωβρίου 2025, ενώ όλες οι πληρωμές θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι εξαιρούνται από το πρόγραμμα όσοι έχουν ήδη λάβει επιδότηση μέσω του προγράμματος Super-Fast Broadband (SFBB) για υφιστάμενη σύνδεση, καθώς και οι προβληματικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, κάθε δικαιούχος μπορεί να λάβει μόνο μία φορά την ενίσχυση, η οποία δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλες εθνικές ή ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Για τις επιχειρήσεις, απαιτείται επιπλέον η δήλωση των πραγματικών δικαιούχων και διενεργείται αυτόματος έλεγχος σώρευσης κρατικών ενισχύσεων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Σώρευσης Κρατικών Ενισχύσεων Ήσσονος Σημασίας.
-
Βέβαια ο χαρακτηρισμός «smart» ενδεχομένως να ήταν και κομματάκι παραπλανητικός αφού οι όποιες έξυπνες λειτουργίες αφορούσαν ή ορθότερα περιστρέφονταν ως επί το πλείστον γύρω από την κάμερα με την οποία ήταν εξοπλισμένα. Παρά τα διάφορα πρωτότυπα που είχαν εμφανιστεί κατά καιρούς ωστόσο, τα προϊόντα που διατέθηκαν εμπορικά δεν «έσκισαν» κιόλας. Τα Spectacles της Snap για παράδειγμα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2016, έβαλαν μέσα την εταιρεία κατά κάμποσες δεκάδες εκατομμύρια δολάρια. Όσο για τη Ray-Ban, αν και δημιούργησε το πρώτο της τέτοιο μοντέλο το 2021 σε συνεργασία με τη Meta (τα Ray-Ban Stories), η τελευταία απέφυγε να δώσει την έγκρισή της για χρήση του ονόματός της – ή αυτού του Facebook – σε μία ένδειξη ίσως της επιφυλακτικότητας με την οποία αντιμετώπιζε το προϊόν. Εν πάση περιπτώσει, τα παραπάνω ανήκουν στο παρελθόν καθώς Ray-Ban και Meta συνεργάστηκαν εκ νέου, λανσάροντας με κάθε επισημότητα αυτή τη φορά τα Ray-Ban Meta Smart Glasses (και όχι smartglasses όπως θα περίμενε κανείς). Η κυκλοφορία τους έγινε πριν από περίπου έναν χρόνο, με τη διαθεσιμότητά τους ωστόσο να είναι εντυπωσιακά περιορισμένη. Τεχνικά έχουν αρκετές διαφορές από τους προκατόχους τους. Τι έχουν να προσφέρουν όμως στην πράξη και σε ποιον στ’ αλήθεια απευθύνονται; Τα Ray-Ban Meta έρχονται σε δύο σχέδια, Wayfarer και Skyler, με το καθένα εξ αυτών να διατίθεται σε αρκετά χρώματα και με διάφορες επιλογές φακών (G15 χρώματος, φωτοχρωμικοί, καθαροί). Η Ray-Ban προσφέρει και δυνατότητα χρήσης φακών συνταγογράφησης, ωστόσο εν τοιαύτη περιπτώσει θα ήταν καλύτερα να επισκεφθείτε ένα κατάστημα οπτικών αφού θα κάνετε τη δουλειά σας πολύ φθηνότερα. Το look των Ray-Ban Meta είναι πρακτικά ολόιδιο με τα αντίστοιχα απλά μοντέλα. Για να αντιληφθείτε τις όποιες διαφορές θα χρειαστεί να τους ρίξετε μια πολύ πιο προσεκτική ματιά και πιθανότατα να τα συγκρίνετε πλάι-πλάι. Διαβάστε ολόκληρο το review
-
Τα smartglasses είναι μια κατηγορία με την οποία η βιομηχανία της τεχνολογίας πειραματίζεται εδώ και χρόνια. Βέβαια ο χαρακτηρισμός «smart» ενδεχομένως να ήταν και κομματάκι παραπλανητικός αφού οι όποιες έξυπνες λειτουργίες αφορούσαν ή ορθότερα περιστρέφονταν ως επί το πλείστον γύρω από την κάμερα με την οποία ήταν εξοπλισμένα. Παρά τα διάφορα πρωτότυπα που είχαν εμφανιστεί κατά καιρούς ωστόσο, τα προϊόντα που διατέθηκαν εμπορικά δεν «έσκισαν» κιόλας. Τα Spectacles της Snap για παράδειγμα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2016, έβαλαν μέσα την εταιρεία κατά κάμποσες δεκάδες εκατομμύρια δολάρια. Όσο για τη Ray-Ban, αν και δημιούργησε το πρώτο της τέτοιο μοντέλο το 2021 σε συνεργασία με τη Meta (τα Ray-Ban Stories), η τελευταία απέφυγε να δώσει την έγκρισή της για χρήση του ονόματός της – ή αυτού του Facebook – σε μία ένδειξη ίσως της επιφυλακτικότητας με την οποία αντιμετώπιζε το προϊόν. Εν πάση περιπτώσει, τα παραπάνω ανήκουν στο παρελθόν καθώς Ray-Ban και Meta συνεργάστηκαν εκ νέου, λανσάροντας με κάθε επισημότητα αυτή τη φορά τα Ray-Ban Meta Smart Glasses (και όχι smartglasses όπως θα περίμενε κανείς). Η κυκλοφορία τους έγινε πριν από περίπου έναν χρόνο, με τη διαθεσιμότητά τους ωστόσο να είναι εντυπωσιακά περιορισμένη. Τεχνικά έχουν αρκετές διαφορές από τους προκατόχους τους. Τι έχουν να προσφέρουν όμως στην πράξη και σε ποιον στ’ αλήθεια απευθύνονται; Τα Ray-Ban Meta έρχονται σε δύο σχέδια, Wayfarer και Skyler, με το καθένα εξ αυτών να διατίθεται σε αρκετά χρώματα και με διάφορες επιλογές φακών (G15 χρώματος, φωτοχρωμικοί, καθαροί). Η Ray-Ban προσφέρει και δυνατότητα χρήσης φακών συνταγογράφησης, ωστόσο εν τοιαύτη περιπτώσει θα ήταν καλύτερα να επισκεφθείτε ένα κατάστημα οπτικών αφού θα κάνετε τη δουλειά σας πολύ φθηνότερα. Το look των Ray-Ban Meta είναι πρακτικά ολόιδιο με τα αντίστοιχα απλά μοντέλα. Για να αντιληφθείτε τις όποιες διαφορές θα χρειαστεί να τους ρίξετε μια πολύ πιο προσεκτική ματιά και πιθανότατα να τα συγκρίνετε πλάι-πλάι. Διαβάστε ολόκληρο το review Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο