-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.927 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
keysmith είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 15 Ιανουαρίου 2022
keysmith είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Ενδιαφέροντα
Informatics, photography, traveling, drinking coffee
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
keysmith's Achievements
-
όπως λέει και το άρθρο δεν κάνει τίποτα στους μικρούς αισθητήρες γιατί έτσι και αλλιώς και τέρμα ανοικτοί έχουν πάρα πολύ μεγάλο βάθος πεδίου (depth of field). Ελάχιστη διαφορά στο βάθος πεδίου και στον έλεγχο αυτού θα προσφέρει το διάφραγμα το οποίο σε αυτά τα μεγάθη δεν έχει και πολλές διακυμάνσεις (ζήτημα αν φτάνει μέχρι "ισοδύναμο" f.8 στους μεγαλούτσικους κιόλας αισθητήρες). Στο δε bokeh τίποτα απολύτως αφού τώρα η φωτογραφία λαμβάνεται με το πιο "ανοικτό" διάφραγμα και πάλι ειναι "αδύναμο" (πάλι το μικρό μέγεθος του αισθητήρα φταίει) και για αυτό εφαρμόζεται ψεύδο-bokeh με αλγορίθμους. Για αυτό και δεν υιοθετήθηκε μέχρι τώρα καθώς μόνο την πολυπλοκότητα και το πάχος του φακού θα αύξανε. Περισσότερο βοηθάει στην λήψη φωτογραφιών σε πολύ φως με μικρότερες εκθέσεις (shutter speed). Τα κινητά που είχαν "μεταβλητό διάφραγμα" συνήθως (δεν ειμαι 100% σίγουρος) είχαν 2 (δύο) μόνο διαφράγματα. Μέγιστο και ελάχιστο (πχ ισοδύναμο f1.8 και f8). Το είχαν δλδ περισσότερο για την μείωση του φωτός παρά για την αύξηση του βάθους πεδίου (αν και στα κοντά ίσως λίγο βοηθούσε). Αυτό το πρόβλημα (το πολύ φως) το είχε αντιμετωπίσει το θρυλικό νοκια 808 με άλλο τρόπο με χρήση ND filter (πραγματικό σκούρο τζαμάκι) που "έπεφτε" μπροστά στο φακό όταν το φως ήταν πάρα πολύ.
-
αυτό δεν ήταν το όνειρο της ανθρωπότητας; Να δουλεύουν τα "ρομπότ" για αυτήν; Να που το πετυχαίνει..
-
η google ακόμα το φτιάχνει το δικό της.. 🙄
-
ωωω έχασε η βενετιά βελόνι
- 15 απαντήσεις
-
- 4
-
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14
-
(και 1 περισσότερα)
Ετικέτα με:
-
το chatGPT και λοιπές πλατφόρμες ΑΙ έχουν πάει το search σε άλλο επίπεδο.. Εν γένει με αυτά παίρνεις πολύ πιο ολοκληρωμένες απαντήσεις σε αυτό που ψάχνεις από το να προσπαθείς μόνος σου να βγάλεις άκρη από "σχετικά sites" . H google έχει μείνει μέχρι τώρα πολύ πίσω και βλέπει κόσμο να πάει σε αυτές. Να δούμε αν προλαβαίνει να το "σώσει"..
-
bluesky έφερνε το Carrefour (δικιά της ΟΕΜ ήταν) μικροσυσκευές συνήθως τίμιες και τις πουλούσε χώμα έχω ακόμα bluesky φούρνο μικροκυμάτων που "ζεματάει" σε σχέση με νεότερους (και είναι και λίγο πιο μεγάλος) και είχα και DVD player που καμιά φορά το laiser πηδούσε και τα αντιγραμμένα δεν τα διάβαζε καλά (δλδ αυτό δεν ήταν καλό). Τώρα πάει να το παίξει (αντιτραμπ) Twitter μια εταιρία με αυτό το όνομα?
-
3 στον αέρα Podcast S08E11: Πλαίσιο, IKEA, Apple, Μαραθώνιος και...τιμές YouTube Premium
keysmith απάντησε σε θέμα του insomnia.gr στο Νέα
το youtube θυμίζει "ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται". Ξεκινάμε με το περίπου δεδομένο ότι ΜΕ διαφημίσεις δεν μπορείς πρακτικά να δεις youtube εκτός αν βλέπεις πάρα πολύ λίγο. Γιατί είναι πάρα πάρα πολλές και συχνές. Μένει είτε ad blocker/vanced etc ή η νόμιμη συνδρομή όσο αυτή ειναι "λογική". Οσο όμως αυτή ανεβαίνει και άλλοι περισσότεροι θα "αγανακτούν" και θα καταφεύγουν στους adblockers και δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος που η youtube χάνει από αυτόν. Το Facebook έχει πολύ καλύτερη διαχείριση διαφημίσεων. Βλέπεις μία σύντομη (συν μία με "skip") και αφού το βίντεο σε έχει κερδίσει και αρκετά αργότερα ίσως ακολουθεί δεύτερη (για μικρά όμως βιντεο). Ισως να το αντιγράψει ως στρατηγική γιατί το αυξάνω την συνδρομή και έχω λιγότερους συνδρομητές ξέρετε που καταλήγει.. -
Πάντως δεν ήρθε το τέλος του κόσμου για αυτούς τους εργαζόμενους καθώς στο βιογραφικό τους έχουν το "Mozilla" που όπως και να το κάνουμε κάπως μετράει. Θα βρουν κατι στον ίδιο χώρο. .. από εκεί και πέρα πάντα "κρίμα" είναι αλλά συμβαίνουν αυτά. Το εντυπωσιακό ότι έχει τόσο λίγους εργαζόμενους μια (στα μάτια μας) πολύ μεγάλη εταιρία!
-
το virtual και το augmented έχει πάει "κουβά" σε πολλούς (πχ βλέπε Meta/FB etc) που πίστεψαν ότι θα γίνει η επόμενη "χρυσή κότα". Αυτό είχε φανεί από παλιά εδώ που τα λεμε. Τετοια πήγαν να παίξουν σε πιο πρωτόγονες εποχές και με χωρίς σοβαρό εξοπλισμό και δεν πήγα ποτέ πολύ καλά. Δεν τραβάει το κονσεπτ τι να γίνει τώρα;
-
αφού είναι backward compatible τι το συζητάμε; Και εμένα το laptop gen 3 έχει bus, αλλά gen 4 είναι ο (αναβαθμισμένος) δίσκος του. Και έτσι πάει "καρφωτό" gen 3 σε επιδώσεις από gen 4 δίσκο. Να πάρεις gen 3 δεν υπήρχε λόγος να αγοράσεις εκτός ας πούμε ΑΝ τον έβρισκες πολύ φτηνότερο που δεν ίσχυε ούτε αυτό.
-
Ξεκινά η σταδιακή κατάργηση του.. Chrome browser! fixed!!
-
Οσο δεν ανακαλύπτεται μία "φοβερή" μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση (όχι το 15 λεπτά για έξτρα 100χλμ είναι πολλά) και με μικρό κόστος και μικρό βάρος και μεγάλη αυτονομία τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να γίνουν "κύρια" αυτοκίνητα μίας ευρώπης που ο μέσος κάτοικός της ΔΕΝ έχει δικό του πάρκινγκ κάτω από το σπίτι του. Για ταξίδια με την οικογένια τα θερμικά θα έχουμε. Τώρα για μέσα στην πόλη με μέτρα και επιβολές (δακτυλίους) ίσως μικρά ηλεκτρικά είναι "ρεαλιστικά" για μια ικανή ομάδα πληθυσμού. Οαο για το "οικονομικά" στο καύσιμο (δλδ ενέργεια) αυτό το έχουμε πει απλά δεν παίζει. Το κράτος εισπράττει 1€/λιτρο από τα καύσιμα (τουλάχιστον 6€ τα 100χλμ δλδ αν το ανάγεις σε αυτονομία) και είναι ΒΕΒΑΙΟ κάποια στιγμή ΘΑ περάσει στα ηλεκτρικά ισοδύναμο (πχ φόρος τελών με το χλμ να βγάζει το ταμείο τα ίδια). Το είδαμε σε χώρες με πολλά ηλεκτρικά πως αρχίσαν και παίρνουν πίσω προνόμια όπως απαλλαγή τελών και διοδίων. Προσωρινό κίνητρο είναι η "φτήνια" μετακίνησης. Βέβαια για να ήμαστε δίκαιοι δε θα εξαρτάσαι από κάθε "άραβα" πόσο θα πάει το πετρέλαιο το λίτρο γιατί τόσα του λείπουνε και αυτού (βλέπε πετρελαική κρίση του 70) αλλά θα έχεις άλλες εξαρτήσεις πχ από Κινέζους πόσο θα πάνε το λίθιο που θα ελέγχουν κτλ... εκτός είπαμε αν φτιάξουν καλές μπαταρίες από.. ξέρω "χώμα" και τότε όλοι έχουμε.. Σίγουρα το μακρινό μέλλον είναι ηλεκτρικά καθώς είναι ανώτερα παντού εκτός από τις μπαταρίες και τα προβλήματα που φέρνουν (και δίκτυο δευτερευόντως) αλλά που θα πάει κάποια στιγμή θα το λύσουνε ή "συμμαζέψουνε". Απλά δεν βλέπω να είναι το 2035 ή ακόμα ούτε και το 45. Ασφαλώς θα δούμε.. (ας δούμε και "ας τρώγομε πέτρας" 😛 δλδ την υγειά μας να έχουμε να τα δούμε )
-
Ο keysmith ξεκίνησε να ακολουθεί τον Οι τιμές των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να μειωθούν κατά 50% έως το 2026
-
ναι αλλά 15/19 οριχεία κοβαλτίου στο Κογκό τα έχουν.Κινέζοι και όχι η "κακιά δύση". Είναι πιο πολύπλοκο το θέμα. Μη οριμες πολι6ικά και πολιτισμικά κοινωνίες αυτοκαταστρέφονται. Φταίει και ο λαός και η κουλτούρα που κουβαλάει που βέβαια φταίει και το κράτος που δεν του την αλλάζει πχ μέσα από εκπαίδευση δλδ είναι και κύκλος. Δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν μέσο κογκολέζο με έναν μέσο Νορβιγό στην πολιτική οριμότητα και "παιδεία". Καμία σχέση η "πολιτική οριμότητά" του. Τα ίδια και Ελλάδα που ήμαστε κάπου στην μέση για αυτό μας άγουν και μας φέρουν. Οι εκλογές εκεί είναι ας ψηφίζουν αυτούς που πρέπει και ας "κατασπαράζουν" οποιους επιδιώκουν την καταπίεσή τους δλδ λαικιστές τσαρλατάνους. Το θέμα είναι πιο πολύπλοκο.
-
Τα ηλεκτρικά έπρεπε να είναι πάμφθηνα σε σχέση με τα θερμικά καθώς έχουν ενα μοτέρ και μια.. ταμπλέτα και αυτό (νταξ και μερικά ακόμα) Τα θερμικά έχουν της κακομοίρας από μηχανικά, υδραυλικά, ηλεκτρικά υποσυστήματα. Και όμως είναι φτηνότερα!!! Αρα κάτι δεν πάει καλά. Ειτε όντως οι μπαταρίες είναι πανάκριβες (μερικώς αληθές) είτε (ή/και) είναι φούσκα κέρδοσκοπίας να φάνε επιδοτήσεις κατά την μετάβαση. Οι Κινέζοι στα ηλεκτρονικά είναι πιο γάτες από τους ευρωπαίους τους οποίους στα θερμικά ΔΕΝ μπορούσαν να φτάσουν για πολλούς λόγους. Ας περιμένουμε τα ηλεκτρικά κουβαδάκια να πέσουν πχ ένα μικρό με 500χλμ πραγματική αυτονομία να στοιχίζει 15.000 (και πολλά είναι) και τα ξαναλέμε.