-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
460 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Home button
Πρόσφατες Επισκέψεις
2.862 προβολές προφίλ
Balrog's Achievements
-
Πωπω, με φτιάξατε τρελά παιδιά!! Αυτά όλα για να τα μάθαινα εγώ, ούτε στον αιώνα τον άπαντα και θα είχα πετάξει και ένα σωρό λεφτά σε λανθασμένες επιλογές! Δεν έχω λόγια!
-
Χίλια ευχαριστώ, πολύ αναλυτικές και εμπεριστατωμένες οι πληροφορίες, όπως πάμε κοντεύω να γίνω expert στα φρένα. Οπότε η σειρά βελτίωσης είναι η εξής: αρχικά ελέγχω αν είναι εντάξει τα υπάρχοντα στον μάστορα μήπως τελικά τα κρατήσω --> αλλιώς βάζω τα MT200 (180mm) --> αν δεν μου αρκούν και εφόσον έχω πρόσφυση, αλλάζω μόνο τον μπροστινό ρότορα σε 200mm (με τον αντάπτορα της Shimano αυτόν) --> αν δεν αρκεί ούτε αυτό, βάζω τα 4πίστονα ΜΤ400 (πάλι σε 180mm) --> αλλιώς το πετάω και παίρνω αυτοκίνητο. Όπως το βλέπω, το πιο πιθανό είναι να φτάσω μέχρι το 2ο στάδιο.. Μιας και γίνεται ωραία κουβέντα, σκέφτομαι να αλλάξω και το τιμόνι. Ακούω ότι υπάρχει μια τάση να τα ψηλώνουν στα mountain bikes, γιατί είναι πιο σταθερά στην κατάβαση (αλλά ζορίζουν στην ανάβαση). Πέρα από το να είναι πιο σταθερό στην κατηφόρα, εμένα ίσως με βολέψει το πιο ψηλό τιμόνι γιατί δεν έχω πολύ μακριά χέρια, ούτε φαρδιούς ώμους και αναγκάζομαι να σκύβω αρκετά για να φτάνω τις χειρολαβές. Όχι μόνο με πιάνει η μέση αν περάσει πάνω από καμιά ώρα, αλλά δεν είναι και ωραίο θέαμα πάνω στο ποδήλατο να καμπουριάζω - άντε να βγάλεις γκόμενα μετά 😜. Αν αξίζει να βάλω τιμόνι πιο ψηλό, τι πρέπει να κοιτάξω; Το rise και το upsweep υποθέτω δεν μας νοιάζουν, μόνο το overall height ενδιαφέρει εδώ, σωστά; Δηλαδή το πού θα είναι τελικά τα χέρια, αδιάφορο με ποιο τρόπο ψήλωσε μέχρι εκεί. Επίσης, το ψηλό τιμόνι κάνει να το στρίψω λίγο προς τη μεριά του αναβάτη, ώστε να έρθει και πιο κοντά; Δηλαδή να μην το κεντράρω απόλυτα σε εκείνο τον κύκλο - στόχο που έχουν στη θέση του λαιμού, αλλά να το περιστρέψω κατά την τοποθέτηση, κατεβάζοντας ταυτόχρονα μανέτες κλπ πιο χαμηλά. Και τέλος, αν βρεθεί κανένα τιμόνι που εκτός από ψηλό να έχει και backsweep, αξίζει να βάλω ένα τέτοιο; Απ' όσο θυμάμαι, πιο εύκολα βρίσκεις τιμόνι μηχανής με backsweep, αλλά αυτά έχουν συνήθως μικρότερες διαμέτρους. Δηλαδή τα κανονικά της μηχανής είναι 7/8" (22.2mm), ενώ τα fatbar της μηχανής έχουν συνήθως διάμετρο 1-1/8" (28.6mm). Έχω ήδη βάλει έναν κοντό λαιμό που δέχεται τιμόνι 31.8mm (1 1/4"), συγκεκριμένα αυτόν. Πάντως έχω δει κάτι αντάπτορες (shims) που μετατρέπουν τους λαιμούς από 28.6mm σε 31.8mm κ.ο.κ. - αλλά είναι safe; Ξέχασα να ρωτησω και για το πλάτος του τιμονιού. Θέλω να μπορώ να κάνω απότομους ελιγμούς και να πέρνω τις στροφές απότομα και κοφτά. Πες ότι κατεβαίνω με ταχύτητα την κατηφόρα και βλέπω μια λακούβα, να μπορώ να κάνω έναν φσουτ φσουτ και να την αποφύγω με χάρη . Να μην είναι το τιμόνι "twitchy", όπως στο παλιό μου ποδήλατο που με είχε ρίξει σε χαμηλές ταχύτητες επανειλημμένως για αυτό τον λόγο. Το υπάρχον τιμόνι είναι 660mm και θα έλεγα μου φαίνεται εντάξει, αρκετά ευέλικτο (δηλ. αποφεύγω τις λακούβες μάλλον σβέλτα). Οπότε με μακρύτερο τιμόνι θα έχω ακόμη καλύτερο χειρισμό; Αλλά αν το παρακάνω δεν θα φτάνω πάλι τα χερούλια. Έχω φτιάξει συγκριτική εικόνα από ορισμένα τιμόνια παρακάτω. Από αυτά, εγώ μάλλον θα έπαιρνα το πρώτο πάνω - πάνω.
-
Σωστός, να κρατάς το βάρος στην πίσω ρόδα όσο είναι δυνατό, όπως στη φωτό παρακάτω. Διάβασα σε ένα blog ότι αρκετοί αλλάζουν μόνο τον μπροστινό δίσκο σε μεγαλύτερο και λέω μήπως το κάνω έτσι και εγώ. Ποιος ο λόγος να τα αλλάξουν, αναρωτιέται στο blog, αφού η ρόδα "κλειδώνει" και με τα στοκ φρένα; Και απαντάει ο ίδιος: enthusiasts have stated that they like the “feel” of being able to adjust the braking with just one or two fingers, rather than needing to pull hard with their entire hand to get enough grip (while on a fast downhill run). The second reason is heat management. All common brake rotors are steel, so their ability to absorb and shed heat has limits. If you exceed those limits, the excessive heat build-up can warp discs, and fry pads, losing all braking ability at just the worst possible time (just when you need them most). Το μόνο πρόβλημα είναι μην κάνεις καμιά βουτιά στον αέρα σε φρενάρισμα πανικού (το έχω πάθει παλιά). Εάν πάντως έχει κανείς υπόψη του καλό αντάπτορα για τα επιπλέον 20mm, να μου το πει plz. Τα δικά μου υδραυλικά είναι μάρκας XOD Disland ή κάτι τέτοιο. Εφόσον όντως δεν θα κερδίσω τίποτα με το να τα αλλάξω στα Shimano MT200, τότε μήπως βάλω ένα δίσκο 200/203 μπροστά, αφού έτσι κι αλλιώς το πίσω μου λοκάρει και ολισθαίνει συνέχεια με μένα που δεν έχω τεχνική. Αλλά το μπροστινό φρένο το νιώθω ότι έχει περιθώριο για να γίνει πιο δυνατό. Εγώ αποκλειστικά σε ασφάλτινες κατηφόρες πηγαίνω, η πρόσφυση προφανώς κυμαίνεται με την ποιότητα του οδοστρώματος, αλλά εκτός από το βάρος να μένει πίσω, τι άλλο μπορεί να κάνει κανείς; Λάστιχο από πιο μαλακή γόμα; Λάστιχο πιο φαρδύ, αν χωράει, για περισσότερη επιφάνεια τριβής, στο στεγνό τουλάχιστον; Μήπως αρκεί να χαμηλώσουμε λίγο την πίεση του αέρα χωρίς να αλλάξουμε λάστιχο;
-
Έχουμε και τα αδέσποτα, σωστά.. Είχε 2-3 στην αρχή του χωματόδρομου, αλλά δεν με κυνήγησαν. Μου θύμισες το παρακάτω: Όμως λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο: Ναι βγαίνει στα φυτώρια, αλλά δεν το συνιστώ. Άσε που τώρα με τα καμμένα θα σε πιάσει η ψυχή σου.
-
Ευχαριστώ παιδιά, λύθηκαν πολλές απορίες! Ο χωματόδρομος που ανέφερα ήταν μεμονωμένη περίπτωση και κατέβαινα σαν κότα όχι με 60... Είναι από Σταμάτα για Νέα Μάκρη, γεμάτος κοτρώνες και σχετικά απότομη κλίση. Τα 50-60 σε ασφάλτινο οδόστρωμα λόγω κατηφόρας μεγάλης τα κάνω, εάν δεν πατήσω φρένο. Είναι λίγο ρίσκο, το αισθάνομαι και εγώ όταν αρχίζει να τρέμει το εργαλείο. Κάθε φορά λέω από μέσα μου "τώρα θα διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη και θα με βρούνε 50 μέτρα πιο πέρα".
-
Να κοκαλώνουν τη ρόδα πώς ακριβώς το εννοείς; Σήμερα για παράδειγμα κατέβαινα την κατηφόρα που λέγαμε με 60Km/h, σύμφωνα με το Komoot app, και πατώντας τέρμα δυνατά τα φρένα έκανε αρκετά μέτρα για να σταματήσει εντελώς. Θα μου πεις, τι περιμένεις ρε φίλε με τέτοια ταχύτητα, δεν έχεις μοτοσικλέτα. Δηλαδή θα έπρεπε να είχε κοκαλώσει ακαριαία η ρόδα και να σκιντάρει το λάστιχο μετά; Το πίσω όντως σέρνεται λίγο αν πατήσω πολύ απότομα τη μανέτα (κάνει "κολιά" που λέμε). Με απλοϊκό σκεπτικό πάντως αναρωτιέμαι, αν είναι όλα τα φρένα να κάνουν περίπου την ίδια δουλειά, ποιος ο λόγος να πάρει κανείς τα ακριβότερα; Τα MT200 τα βρήκα στο Skroutz και σε σετ με resin pads στα 95€. Μάλλον και αυτές οι δισκόπλακες resin only θα είναι. Στο site της Shimano τα προτείνει για αρχάριους. Υποθέτω εννοεί αυτούς τους ηλίθιους που πατάνε απότομα το φρένο με κίνδυνο να σκοτωθούν; (άρα μας κάνει 😛) Εγώ σκέφτηκα ως εξής: εάν ήρθε η ώρα να αλλάξω φρένα λόγω φθοράς (ή όταν έρθει), ας δώσω λίγα χρήματα παραπάνω να βάλω κάτι της προκοπής. Να μην κάνει θόρυβο, να έχει προοδευτικό και μαλακό φρένο και - αν γίνεται - να γλυτώσω και μερικά μέτρα σε απόσταση φρεναρίσματος. Κοίταξα και σε ξένα sites και όντως πολλοί έχουν δουλέψει μεταλλικά τακάκια σε resin-only rotors και απλά τους έφαγε πιο γρήγορα την δισκόπλακα. Εγώ έλεγα μήπως έχει νόημα να κάνω το ανάποδο, επειδή μάλλον δεν θα μου αρέσει το απότομο φρενάρισμα (ούτε ο θόρυβος) που θα έχουν τα μεταλλικά τακάκια, να έβαζα μαλακά τακάκια πάνω σε σκληρή δισκόπλακα για να τα τρώει πιο γρήγορα. Εάν δηλαδή κάτι τέτοιο θεωρείτε ότι θα έχει όφελος που να γίνεται αντιληπτό, ή άσκοπα θα αλλάζει κανείς πιο συχνά τακάκια.
-
Ευχαριστώ! Ναι, εντελώς άσχετος, αλλά ενθουσιώδης ποδηλάτης. Γύρω στα 90Kg είμαι, downhill δεν κάνω, αλλά μένω σε ύψωμα και κατεβαίνω κατηφόρες όλη την ώρα. Με άσφαλτο βέβαια, αλλά τις προάλλες είχα κατέβει και το χωματόδρομο προς Νέα Μάκρη από Ροδόπολη, μετά το FTR Racing Track που το κάψανε τώρα, και εκεί φάνηκε έντονα το πρόβλημα. Πάντως από την αρχή που το αγόρασα θυμάμαι πως ήθελα λίγο καλύτερο φρενάρισμα, οπότε πιθανόν να μην είναι θέμα εξαέρωσης. Δεν ξέρω αν κάνω καλά, αλλά μια στο τόσο το τρίβω με οινόπνευμα για να βγάλω από την εξίσωση το θέμα της μόλυνσης. Φτηνοκινεζιά είναι το ποδήλατο, οπότε υποθέτω ό,τι και να βάλω θα βελτιωθεί η κατάσταση. Σε ποδηλατάδικο θα πάω, φυσικά, αλλά καλό είναι να έχω ένα μπούσουλα από πριν. Επομένως, με την κοινή λογική, για να έχω αντίστοιχη εμπειρία με τα μαλακά φρένα του αυτοκινήτου, είναι καλύτερα να ζητήσω οργανικά τακάκια έτσι όπως τα γράφεις. Μήπως αυτά είναι σκόπιμο να τα συνδυάσω με δισκόπλακες για μεταλλικά, ώστε να τρίβονται περισσότερο ή λέω μακ@κίες; Απ' ό,τι καταλαβαίνω, αν τελικά επιχειρήσω να αυξήσω το stopping power για να μειώσω την απόσταση φρεναρίσματος, μόνο με μεγαλύτερη δισκόπλακα γίνεται (μεγαλύτερο μοχλοβραχίονα).
-
Για πείτε κανένα αξιόλογο site που να μπαίνουν οι ξένοι για να βρουν ακίνητα Ελληνικά. Μου είχε πει ένας Ισραηλίτης κανά δύο, αλλά θα πρέπει να τον ξαναρωτήσω γιατί δεν τα θυμάμαι.
-
Καλημέρα! Έχω πάρει ένα κινέζικο με υδραυλικά δισκόφρένα 180mm, αλλά παρ' όλα αυτά δεν είμαι ευχαριστημένος με το φρενάρισμα και σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση στα φρένα. Έχει νόημα να βάλω 200άρες δισκόπλακες για μεταλλικά τακάκια (με τα κατάλληλα μεταλλικά τακάκια); Μήπως κάποιος άλλος συνδυασμός ποιοτήτων θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα, ας φθείρονται τα εξαρτήματα πιο γρήγορα (π.χ resin-only δίσκους με ημι-μεταλλικά τακάκια); Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν είμαι καθόλου σχετικός με ποδήλατα, αλλά σε ένα γκαζιάρικο αυτοκίνητο που είχα μικρός έβαζα κάτι μαλακά τακάκια Ferodo πάνω σε Brembo δισκόπλακες και το φρενάρισμα ήταν προοδευτικό, καλύτερο και από ABS. Δεν με πείραζε που τα άλλαζα κάθε λίγο και λιγάκι και τα πλήρωνα μια περιουσία. Μήπως υπάρχει καμιά δοκιμασμένη πρόταση από μάρκες/ μοντέλα, π.χ. Shimano, Sars; Το μπάτζετ δεν είναι πρόβλημα, εκτός αν το σύνολο καταλήξει να βγει παραπάνω από ολόκληρο το ποδήλατο.. Ξέχασα να πω ότι οι δίσκοι είναι αυτοί με τις 6 βίδες.
-
Όπως τα έγραψε ο theopan. Τα είχαμε ξαναπεί 2-3 σελίδες πίσω. Ειδικά για τον λεπτομερή τρόπο υπολογισμού της ελάχιστης αμοιβής συμβολαιογράφου είχα ανοίξει και θέμα εδώ. Επί του ΦΜΑ βάλε και ένα 3% αν θες να είσαι ακριβής. Την μεταγραφή την κανονίζει συνήθως ο συμβολαιογράφος οπότε τα δίνεις σε αυτόν. Γύρω στα 4 χιλιάρικα σε κόβω.
-
Τι αυτοκίνητο, εδώ σφραγισμένο κινητό στο insomnia που πρόλαβες σε προσφορά -30% από τιμή skroutz πας να δώσεις και δεν τα παίρνει κανείς ούτε στο -40%. Δεν έχει ο κόσμος και όποιος έχει κάτι στην άκρη τα φυλάει για καμιά ευκαιρία, όπως εσείς εδώ που παρακολουθείτε τις αγγελίες. Μόνο που οι ξένοι αγοραστές δεν έχουν τέτοια κολλήματα και αυτοί κινούν για την ώρα τα νήματα. Fake δεν είναι, αλλά ούτε τα στοιχεία της αγγελίας είναι ακριβή επομένως δικαιολογημένη η θεώρηση του theopan. Όταν γράφει στην περιγραφή 2022, εννοεί ότι τότε έβγαλε την άδεια, ας λέει ότι αποπερατώθηκε. Και όποιος πάρει τηλ θα του τα εξηγήσει. Ποιο κορόιδο βάζει απόλυτα ειλικρινή αγγελία στις μέρες μας; Θα μπορούσε να είναι αυτό στην παρακάτω φωτογραφία που είναι στον ίδιο κατσικόδρομο με το στίγμα της αγγελίας (αν θεωρήσουμε ότι το στίγμα είναι ακριβές και αυτό) και αντί για νεόδμητο ήθελε να πει προσφάτως ανακαινισθέν 😛😜 - όλα να τα περιμένεις.. Όπως δε έγραψα και παραπάνω, το κτίσμα αυτό πιθανότατα έχει ένα υ/δ 28τμ στον όροφο, μια σαλοκουζίνα με ένα δωματιάκι 60τμ συν ημιυπαίθριους στο ισόγειο και τα υπόλοιπα είναι playroom ημιυπόγειο (0,4x220=88). Επομένως το κατασκευαστικό κόστος για τις βεράντες και το ημιυπόγειο, με ποιότητα κατασκευής Λούτσας, δεν πρέπει να είναι τόσο υψηλό όσο εκτίμησε ο theopan για τα πλήρη 160τμ. θα έλεγα max 300K αποπερατωμένο με μάντρες μέσα και άλλα 50Κ για το οικόπεδο. Στο στάδιο κατασκευής που δείχνει να βρίσκεται, εξηγούνται όλα. Ως προς τη χρυσή βίζα, εγώ διαβάζω ότι μικρό ποσοστό μεταβιβάσεων αφορά αυτή την περίπτωση και για αυτό δε νομίζω ότι επηρεάζει ιδιαίτερα την αγορά. Ορισμένοι είχαν εκφράσει αυτή την άποψη και στις προηγούμενες σελίδες. Το να πήγε ο Κινέζος να πάρει μονοκατοικία στην Υπαπαντή της Λούτσας μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο. Σε άλλη περιοχή, σίγουρα θα έπαιζε σαν σενάριο. Ορίστε και οι φωτογραφίες δίπλα δίπλα: ΥΓ: @ theopan ευχαριστώ! Η επιταγή και σε διαταγή του ιδίου πλέον έχει την ίδια προμήθεια 0,2% με τρίτου. Το <όφελος> όταν βγαίνει στο όνομα του ίδιου του αγοραστή μου φαίνεται είναι ότι αν τελευταία στιγμή κάτι πάει στραβά και δεν προχωρήσει η υπογραφή μπορεί ο αγοραστής να πάει να τα εισπράξει άμεσα ο ίδιος. Αλλιώς πώς θα γίνει να τα πάρει πίσω; Φαντάζομαι κάπως θα γίνεται, αλλά μήπως είναι διαδικασία. Αλλά το ρώτησα γιατί δεν ξέρω τώρα με την απαγόρευση των μετρητών αν υπάρχει κάποιο ζήτημα που δεν περνάει από το μυαλό μου. Για παράδειγμα σε εμένα ο πωλητής δεν γνώριζε και ήθελε μετρητά για το καπάρο κατά την υπογραφή του προσυμφώνου (όχι πως έχουν καμιά σοβαρή ισχύ αυτά, εάν δεν είναι συμβολαιογραφικά) και αναγκαζόμαστε τώρα να αφαιρέσουμε αυτό το ποσό από το τίμημα που θα φανεί στο συμβόλαιο.
-
Δεν μας είπες και το μεσοδιάστημα των δύο snapshots που ανέβασες. Αν έχω δίκιο (που σχεδόν πάντα έχω ) θα φανεί σε 3 μήνες που θα το ανεβάσει κι άλλο. Γιατί ποιος Κινέζος θα πάει να πάρει ακίνητο εκεί μέσα, αυτοί μιλάνε και μεταξύ τους και ξέρουν πού να πάνε να αγοράσουν.
-
Το συγκεκριμένο απ' ό,τι βλέπω από τις φωτογραφίες της αγγελίας είναι υπό κατασκευή. Στο Google Maps με εικόνες Μαίου 2023 και δεν το βρήκα στους δρόμους της Υπαπαντής, κοντά στο σημείο που δείχνει ο σπιτόγατος. Επομένως η τιμή είναι πολύ πιθανό να ήταν χαμηλότερη αρχικά, γιατί δεν είχε προχωρήσει αρκετά η κατασκευή. Όταν το τελειώσει θα πρέπει να ξεπεράσει τα 350Κ (οικόπεδο + κατασκευαστικό κόστος + κέρδος εργολάβου). Για να μη νομίζετε όσοι δεν γνωρίζετε από αυτά ότι πρόκειται για καμιά ευκαιρία, εκτός του ότι δεν είναι καλή η περιοχή, γράφει οικόπεδο 220τμ με 0,40 κάλυψη και δόμηση, οπότε τα περισσότερα από τα 160τμ είναι στο υπόγειο. Άλλωστε το βλέπουμε και από τους υπαίθριους και ημιυπαίθριους χώρους της φωτογραφίας.
-
Σωστά, αυτό εννούσα με τα "ελάχιστα" υποχρεωτικά έξοδα. Ελεύθερη προς το πάνω άκρο, γιατί τις ελάχιστες αμοιβές ορισμένες επαγγελματικές ομάδες τις διατηρούν ακόμη. Στα προαιρετικά έξοδα, μπορεί κανείς να βάλει και δικηγόρο να του κάνει έναν έλεγχο τίτλων ή να παρίσταται στο συμβόλαιο. Αυτά που γράφω με τα αντίτυπα και τα φύλλα ξέρεις αν είναι σωστά όμως; Ή πανε ηλεκτρονικά στην εφορία και το κτηματολόγιο οπότε χρεώνονται μια φορά;
-
Ενδεχομένως στα συμβολαιογραφικά να έχουμε επιπλέον 10€ για κάθε φύλλο υπολογισμού αντικειμενικής αξίας, συν άλλα 10€ για την υποβολή της δήλωσης ΦΜΑ.