Προς το περιεχόμενο

highpriest

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.058
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCFguiJjA485JbP0unKLWdQQ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.363 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 10/11/2024 12:30 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Μου ήρθε δώρο μαζί με φωτογραφική μηχανή που αγόρασα και δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ. Είναι καινούρια 20 ευρώ

    20 €

  2. Θα πρότεινα απο Ελλάδα, για να μπορείς να συνεννοηθείς για διάφορες απορίες που μπορεί να προκύψουν Δεν έχω καμία σχέση με το κατάστημα παρακάτω https://www.perfectprint.gr/ Αλλά έχω ψωνίσει τέτοια δοχεία απο εκεί παλιότερα (2015-2016) και δούλεψαν μια χαρά σε EPSON με το αντίστοιχο μελάνι. Δεν ξέρω σε τι status βρισκεται η επιχείρηση σήμερα και πόσο ενημερωμένους κωδικούς έχει για σύγχρονους εκτυπωτές. Με ένα τηλέφωνο μπορείς να μάθεις για το μοντέλο σου. Θέλει μια προσοχή η όλη διαδικασία, αλλά μπορείς να ζητήσεις βημα βημα αναλυση για το τι πρέπει να κάνεις για το δικό σου μοντέλο.
  3. Κάποτε ήταν μια καλή λύση σε εκτυπωτές με ξεχωριστή κεφαλή. Πλέον με τους ink tank, αν έχεις ανάγκη απο τέτοιο όγκο εκτύπωσης, παίρνεις εξαρχής έναν τέτοιο εκτυπωτή και γλυτώνεις όλη αυτή τη φασαρία.
  4. Υπεύθυνα για βούλωμα είναι: -Μη χρήση του εκτυπωτή για μεγάλα διαστήματα -Σε συνδυασμό με τον τύπο μελανιού που χρησιμοποιεί -Ή συμπλήρωση με λάθος τύπο μελανιού (πχ να έχει γνήσιο Dye και να βάλεις συμβατό Pigment) όταν αγοράζει αναγεμισμένα ή αμφιβόλου ποιότητας συμβατά Το υγρό εξατμίζεται, αλλά τα μελάνια δεν είναι μόνο υγρό, έχουν και ποσοστό στερεών μέσα. Ακόμη και το νερό που πίνουμε έχει στερεά μέσα (μεταλλικά στοιχεία κλπ) Στα μελάνια ένα παραπάνω, επειδή η αρχική χρωστική είναι πρακτικά σκόνη που μένει όταν εξατμιστεί το υγρό και υπο προϋποθέσεις (θερμική λειτουργία της κεφαλής και υψηλές θερμοκρασίες) πετρώνει πάνω στην κεφαλή. Στο αρχικό σου ερώτημα. Υπάρχουν καθαριστικά και στην εδώ αγορά, αλλά θα τα βρεις σπάνια σε καταστήματα, επειδή όλοι χρησιμοποιούμε μια σύριγγα με λάστιχο όπως αυτή που βλέπεις στο λινκ, με διάλυμα 50/50 απεσταγμένου χλιαρού νερού με καθαριστικού αμμωνίας (άζαξ χωρίς αρώματα, το κλασικό). Κόστος; Όσο κάνει η σύριγγα, το νερό, το άζαξ και το λάστιχο. Απλά να ξέρεις πως δεν ξεβουλώνουν όλοι οι εκτυπωτές με επιτυχία, οπότε η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. Φρόντισε να εκτυπώνεις απο όλα τα χρώματα μια φορά ανα κάποιες μέρες και θα είσαι οκ.
  5. Στο mpb πουλιέται μεταχειρισμένο απο 28 εως 31 ευρώ σε άριστη ή σαν καινούριο κατάσταση και με 6 μήνες εγγύηση https://www.mpb.com/en-eu/product/zhiyun-tech-smooth-x/sku-2729983 Χρησιμοποίησε αυτές τις τιμές σαν ενδεικτικές για να να δεις πως θα τιμολογήσεις το δικό σου.
  6. Στειλτα στο mpb αλλαγή με τον 18-140mm Ή πούλα τον 50-250mm που θα φύγει γρήγορα εδώ και δώσε ανταλλαγή μόνο τον 16-50mm + διαφορά για τον 18-140mm Ή επικοινώνησε με τοπικά μαγαζιά Ελλαδας και ρώτα πόσο παραπάνω πρέπει να πληρώσεις δίνοντας αυτούς τους 2 φακούς για έναν 18-140mm Η πώληση σε ιδιώτες μέσω insomnia ή marketplace είναι παιχνίδι υπομονής και μιας και οι φακοί αυτοί δεν είναι μεγάλης αξίας, αλλά κυρίως επειδή έχεις σκοπό να αγοράσεις άλλον με τα χρήματα, η καλύτερη λύση ίσως να είναι ανταλλαγή σε κάποιο κατάστημα.
  7. Η τεχνολογία προχωράει και τα πράγματα αλλάζουν κάθε μέρα. Δεν νομίζω πως η Ζ6iii, η Z8, η Zf, έχουν να ζηλέψουν κάτι σε βίντεο απο τα αντίστοιχης τιμής Sony και Canon μοντέλα. Πριν απο καμια τριετία ναι, ήταν πίσω. Σήμερα όχι. Γενικα θεωρώ πως όλες οι εταιρίες μπορούν να ικανοποιήσουν τον μέσο επαγγελματία και ερασιτέχνη με πολλαπλά μοντέλα απο την γκάμα τους. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα καμία απο κάποια άλλη. Πλην του global shutter της Sony, που αν κάποιος θέλει κάτι τέτοιο, αναγκαστικά θα πάει εκεί λόγο μοναδικότητας (για την ώρα)
  8. Κάθε φακός σταθεροποιείται στο δικό του ποσοστό πτώσης απο καινούριος σε μεταχειρισμένος. Ένας καλός γενικός μπουσουλας να ξεκινήσεις περίπου -30% απο όσο κάνει καινούριος και να κινηθείς αναλόγως της καταστασης του ακόμη και πιο κάτω. Στον 50-250mm λογικά θα πιάσεις το -30% της τιμής του. Καθαρά επειδή δεν πάρθηκαν πολλά σετ με αυτόν μέσα. Οι περισσότεροι αγόραζαν το μονό κιτ με τον 16-50mm. Οπότε κάπου μεταξύ 230-270 ευρώ θα μπορέσει να φύγει. Είναι και καλός φακός! Απο τους πιο καθαρούς και sharp telephoto κιτ σε όλα τα μήκη του. Στον 16-50mm θα σε στεναχωρήσω. Δεδομένου πως κάθε μηχανη Νικον Ζ κροπ που πουλήθηκε κιτ έχει μέσα αυτόν τον φακό, σημαίνει πως υπάρχει τεράστια προσφορά και πολύ μικρή ζήτηση. Θα πρέπει να πέσεις πάρα πολύ κάτω απο την αρχική του τιμή για να φύγει. Συνήθως πουλιούνται -60% κάτω απο την ονομαστική αρχική τους τιμή. Υπολόγισε να φύγει κάπου μεταξύ 120 και 160 ευρώ... βαριά. Φυσικά αυτή είναι η δική μου εκτίμηση σύμφωνα με την αγορά που παρακολουθώ. Κι επίσης έχε υπόψιν πως δεν έχει σημασία πόσο θέλεις να πουλήσεις εσύ, αλλά πόσο θέλει να αγοράσει ο αγοραστής. Εσυ μπορείς να βάλεις την τιμή που θέλεις και να τους βλέπεις να κάθονται εκεί μήνες ολόκληρους ακούνητοι. Πρέπει οι στόχοι πωλήσεων σου να είναι και ρεαλιστικοί, αλλά και προσαρμόσιμοι.
  9. Κολπάκια για να "ρίξουν" την τιμή σε κανονικά επίπεδα την Black Friday και να ισχυριστούν τεράστιες εκπτώσεις. Α ρε Canon....Α ΡΕ CANON!
  10. Θα είναι οκ για social media. Προχώρα άφοβα.
  11. Δεν καταλαβες. Το πρόβλημα δεν είναι καν στον συλλέκτη. Λογικά δεν χρειάζεται καν καθάρισμα ή αλλαγή. Το μεγαλύτερο μέρος υγρού έχει εξατμιστεί και ίσως να έχει μείνει κατι σαν λίγο χρωμολάσπη στον πάτο. Είναι πολλά τα χρόνια για να έχει μείνει όντως μελάνι που δεν εξατμίστηκε μέσα Το πρόβλημα είναι ο μετρητής. Αν έχει προγραμματιστεί στις 10.000 σελίδες πχ να σου πετάξει μήνυμα πως γέμισε ο συλλέκτης και να μπλοκάρει την λειτυργία "για προστασία σου" αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να μηδενίσεις τον μετρητή Αν όντως βρήκες app μηδενιστή μετρητή και θέλεις να το τολμήσεις, προχώρα. Μην σε νοιάζει καν ο συλλέκτης. Εκ πείρας σου λέω πως είναι πρακτικα άδειος. Αλλά ακόμη και στην μέση να είναι ή και στα 3/4 γεμάτος πραγματικά, τότε με στατιστικό την χρήση που έκανες 15 χρόνια, θα σου βγάλει άλλα 5 χρόνια.
  12. Δυστυχώς όχι. Είναι δεκαπενταετίας μοντέλο. Ίσως στο ίντερνετ να βρεις κάποιον τρόπο μηδενισμού του μετρητή στον εκτυπωτή, ώστε να μην διαβάζει την στάθμη, αλλά νομίζω δεν αξίζει καν τον κόπο. Μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους ίσως. Εξάλλου λογικά έχει σταματήσει και η υποστήριξη σε drivers.
  13. Για καμία Benq QHD κοίτα. Πολύ τίμιες και αρκετά πιστές χρωματικές αποδόσεις.
  14. Τον 20άρη (αν εννοείς τον viltrox 20mm f/2.8) τον έχω Τίμιος. Αλλά όχι στο f/2.8. Μετά το f/5.6 και κυρίως στa f/8-f/11 στρώνει απο βινιέτα. Αλλά έχει καλή και sharp εικόνα γενικά. Στο γράφω επειδή σε εσωτερικούς σκοτεινούς χώρους η επιλογή f/2.8 θα έχει έντονη βινιέτα, ενώ αν κλείσεις τον φακό για να την αποφύγεις, θα πρέπει να ανεβάσεις χρόνους έκθεσης απο το κλείστρο. Κατα τα άλλα πολύ τίμιος για τα λεφτά του. Και σε αρχιτεκτονικό ή τοπίο, θα πάρεις εξαιρετικό αποτέλεσμα. Με stiching 2-3 φώτο παίρνεις και πολύ μικρούς χώρους χωρίς πρόβλημα. Το έχω κάνει με επιτυχία. Προσωπικά (σκεπτόμενος ερασιτεχνικά) θα τον προτιμούσα απο τον 16άρη που είναι πιο ακριβός, πιο βαρύς, πιο εξειδικευμένος. Μονο αν είσαι ταγμένος σε είδος φωτογραφίας που να απαιτεί τέτοιον φακό, έχει νόημα να δώσεις 3πλάσια+ χρήματα σε σχέση με τον 20άρη. Πάντως να γνωρίζεις πως ο viltrox 16mm δίνει πιο ανοικτό κάδρο απο άλλους 16άρηδες. Συμπεριφέρεται δηλαδή πιο ευρυγώνια απο την ονομαστική του εστιακή τιμή. εδω μια σύγκριση με τον Sigma 14mm (σε διαφορετικό mount αλλά δεν έχει σημασία) https://dustinabbott.net/2023/06/sigma-14mm-f1-4-dg-dn-art-review/ Ο 14-30 f/4 πολύ καλός, αλλά στην Ελληνική πραγματικότητα και για χρήση ενός ερασιτέχνη είναι και πολύ ακριβός.
  15. Πολύ καλός, αλλά και πολύ wide, και για εξειδικευμένη χρήση. Έχεις στο μυαλό σου κάποια χρήση για έναν τέτοιο φακό; Προσωπικά θα πήγαινα κι εγώ στον 24-120. Είναι ο πιο VFM φακός του συστήματος
  • Δημιουργία νέου...