-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
887 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Athens
Πρόσφατες Επισκέψεις
6.376 προβολές προφίλ
Philippe's Achievements
-
Ατύχημα με Ηλεκτρικό Σκουτεράκι που δεν απαιτεί δίπλωμα
Philippe απάντησε σε θέμα του mader στο Auto & Moto
Βρε παιδιά, για σταθείτε, επειδή το έχω ψάξει αναλυτικά το θέμα από πλευράς νομοθεσίας. Αφενός αυτό δεν είναι πατίνι ως προς το σουλούπι του, αφετέρου δεν έχει πετάλια να μπορούσε να θεωρηθεί ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση εάν πήγαινε μέχρι 25Km/h, είχε μικρό μοτέρ και δεν είχε γκάζι. Αυτό είναι μοτοποδήλατο L1e κανονικότατο και θα έπρεπε να απαιτούνται πινακίδες σε οποιαδήποτε έκδοση. Κακώς αυτοί που του πουλάνε το διαφημίζουν ως πατίνι που δεν θέλει δίπλωμα. Αυτά είναι κατάλοιπα επιτήδειων εισαγωγέων από πριν ψηφιστεί ο σχετικός Νόμος. Τι κοτσάνες είπε η τροχαία, λοιπόν; ΥΓ: Πινακίδες απαιτούνται και για τα ποδήλατα, είπε η τροχαία.. Κάπου το είχα διαβάσει και αυτό, από πού θα τις εκδώσουμε όμως; -
Ήρθε το ποδήλατο λίγο πριν τον Αύγουστο και έχει φοβερή πέραση. Με σταματάνε συνέχεια μηχανάκια και πεζοί στο δρόμο και με ρωτάνε τι και πώς. Για commuting το ήθελα, επειδή έχει μεγάλη μπαταρία 35Ah και βγάζει 80 χιλιόμετρα μόνο με γκάζι. Αλλά τελικά αποφάσισα να το πουλήσω τώρα που είναι ακόμη καινούργιο, γιατί λόγω του εργαλείου σταμάτησα να χρησιμοποιώ την παλιά μου κούρσα, με αποτέλεσμα να έχω ήδη ξεκινήσει να πλαδαρεύω. Με το κουρσάκι όχι μόνο κάνεις γυμναστική, αλλά έχεις άλλη αίσθηση ελευθερίας και είναι απόλαυση.
-
Καταρχάς δεν σου ανήκει ακριβώς, ο υπαίθριος χώρος που μας δείχνεις είναι κοινόκτητος και εσύ έχεις την αποκλειστική χρήση. Κοίτα να βρεις έναν μηχανικό να σε κατατοπίσει, πλέον επιτρέπεται η κατασκευή τέτοιων στεγάστρων ακόμη και στο όριο του οικοπέδου, κάτι σαν αυτό εδώ. Αν και νομίζω ότι όφειλε να μην κλείνει τελείως περιμετρικά αυτό στη φωτό, αλλά να είχε άνοιγμα λίγους πόντους προς την οροφή. Το πιθανότερο είναι να χρειαστείς συναίνεση των υπολοίπων για να το κατασκευάσεις αυτό, πάντως.
-
Έχει μείνει χωρίς αντιπαγωτικό εδώ και χρόνια, είναι και παλιά η εγκατάσταση. Άρα λες ότι θα έπρεπε να έχω συνεχώς κλειστό τον διακόπτη της αναπλήρωσης και να του βάζω αντιψυκτικό κανονικά, ε; Φαίνεται με έχει σώσει το ότι μπαίνει ο κυκλοφορητής σε λειτουργία όταν πέσει στους 4 βαθμούς η θερμοκρασία στον αισθητήρα των συλλεκτών και δεν προλαβαίνει να παγώσει και να διασταλεί. Ίσως και τώρα με την πολλή ζέστη να βοήθησε που τον είχα ανοικτό και ό,τι εξατμίστηκε θα αντικαταστάθηκε με φρέσκο κρύο. Αν και το καυτό θα έμεινε πάνω προκαλώντας σχετική φθορά.
-
Μέσα στο μοτεράκι υπήρχε ένα πινάκι που τραβήχτηκε ενόσω το είχε κρεμάσει το μοτέρ στον αέρα για να αλλάξει το λάστιχο. Δηλαδή είχε 5-6 πινάκια συνολικά και το ένα, το λευκό αν θυμάμαι καλά, ήταν ο αισθητήρας για την ταχύτητα. Τα γράφω να υπάρχουν για τον επόμενο που θα αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα. Αυτό είναι το καινούργιο "ποδήλατο" που έχω παραγγείλει και το περιμένω πώς και πώς:
-
Ευχαριστώ! Πολύ καλή και η λύση του καθηγητή με τα τεντόπανα με κρίκους, αλλά η πατέντα με τις λαμαρινογωνίες με ενθουσίασε (και λόγω ίδιας ειδικότητας με τον Haris216). Θα πάω τώρα να μετρήσω πάχος συλλέκτη και κατευθείαν στον λαμαρινά. Έχει νόημα να αφήσουμε περιθώριο και για τριάρι εξηλασμένης; Ευχαριστώ και για το link με την ατμοποίηση της βεβιασμένης που έμεινε χωρίς ρεύμα. Εμένα είναι από την Παρασκευή χωρίς ρεύμα και μάλιστα το Σ/Κ δεν το είχα αντιληφθεί και είχε μείνει 2 μέρες ξεσκέπαστο.. Έχω τα εξαεριστικά τα απλά τα Solar της Brass Form, ένα δεξιά και ένα αριστερά όπως στο video, αλλά δεν βλέπω σε μένα να βγαίνει ατμός. Μήπως αυτό συνεπάγεται ότι έχει ήδη αδειάσει το κύκλωμα; Έχω όμως την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο κλειστό κύκλωμα παίρνει συνεχώς νερό από το δίκτυο για αναπλήρωση. Δεν είμαι και πολύ σχετικός, έτσι γίνεται σε όλα τα συστήματα βεβιασμένης κυκλοφορίας; Πάντως αντιψυκτικό δεν έχω βάλει ποτέ για αυτό το λόγο (ότι μπαίνει νέο νερό όταν έχουμε απώλειες και θα αραίωνε το διάλυμα). Αντ' αυτού, έχει μια ρύθμιση το μηχάνημα ώστε να μπαίνει σε λειτουργία η ανακυκλοφορία σε χαμηλή θερμοκρασία (που την ορίζεις εσύ), για να μην πιάνει πάγο.
-
Μόνο ένα σχόλιο ήταν επί της ουσίας: το κλειδί σε αυτά τα ζητήματα είναι τι γίνεται με τους δασμούς. Ως γνωστόν, η Τουρκία από το 1995 βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Για αυτό αναπτύχθηκε ραγδαία η οικονομία της από αγροτική σε βιομηχανική και πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία περιφερειακή υπερδύναμη, όπου η διαφορά με εμάς έχει καταστεί χαοτική. 'Τελωνειακή ένωση' σημαίνει ότι η Τουρκία οφείλει να επιβάλλει τους ίδιους δασμούς με την ΕΕ για προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες, όπως η Κίνα. Ενώ τα προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία επιτρέπεται να διακινούνται ελεύθερα μέσα στην Ένωση, σαν η Τουρκία να ήταν χώρα μέλος της ΕΕ (εκτός από πρωτογενή αγροτικά, άνθρακα και χάλυβα). Το κόλπο των Κινέζων λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν να στήνουν μαϊμού εργοστάσια στην Τουρκία όπου συναρμολογούσαν κινέζικα προϊόντα και τα βάφτιζαν τουρκικά, για να τα πουλήσουν αδασμολόγητα στους Ευρωπαίους, ακουμπώντας ένα ποσοστό του κέρδους στους Τούρκους και ζημιώνοντας εμάς τους Ευρωπαίους. Εμείς τους φτιάξαμε τους Τούρκους, βοήθησε βέβαια και το χαμηλό τους επίπεδο που συνεπαγόταν φτηνό εργατικό δυναμικό, το ότι οι ίδιοι αποτελούν μεγάλη αγορά σε πληθυσμό και απορροφούν μέρος της παραγωγής, καθώς και η γεωγραφική τους εγγύτητα με την Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε αυτή την περίπτωση της BYD και κατά πόσον οι δασμοί για τα αυτοκίνητα θα είναι ίδιοι με την υπόλοιπη ΕΕ, αλλά θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να παριστάνουν οι Κινέζοι ότι παράγουν τα εξαρτήματα στην Τουρκία και να τα στέλνουν χωρίς δασμούς για συναρμολόγηση στο εργοστάσιό τους στην Ουγγαρία. Πάντως κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν υπάρχει αμφιβολία.
-
Πώς τα καταφέρνετε και σκεπάζετε με τέτοιο αέρα; Έχω βάλει επάνω ό,τι μπορούσα να φανταστώ: σπάγγους, καραβόσχοινα, χταπόδια, καλαμαράκια μέχρι και τάβλες από ένα κρεβάτι παλιό και κάθε πρωί τα βρίσκω όλα στην άλλη άκρη της ταράτσας. Δυστυχώς έχω βλάβη στο ηλεκτρικό δίκτυο, που προβλέπεται να κάνει μέρες για να αποκατασταθεί, με αποτέλεσμα να μη δουλεύει ο κυκλοφορητής της βεβιασμένης. Θα έχουμε μεγάλη φθορά αν μένουν οι συλλέκτες πλημμελώς σκεπασμένοι για καμιά βδομάδα; Αυτά τα εξαεριστικά ηλιακών κάνουν τίποτα, γιατί δεν βλέπω να βγαίνει τίποτα από τη βαλβίδα τους..
-
Εγώ καταλαβαίνω ότι θα πληρώνουμε 10€ για έχουμε ΙΒΑΝ ώστε να δεχόμαστε εμβάσματα συν άλλα 5€ για να έχουμε POS (τα POS προφανώς μόνο για τους επαγγελματικούς). Μπες στο site τους και κάνε απενεργοποίηση του ΙΒΑΝ αφού δεν το χρησιμοποιείς και μίλα με το chat πριν την 1η Αυγούστου για να σου κλείσουν τον επαγγελματικό. Μετά την 1/8 χρεώνεται 5€ και η υποστήριξη, οπότε κάνε το τώρα. Ή αν δεν θες να κλείσεις τον επαγγελματικό, υπάρχει στο μενού δυνατότητα να απενεργοποιήσεις το POS, εκτός από το IBAN.
-
Προσωπικά περιμένω πότε τα foldables θα βγουν με διπλό hinge και να διπλώνουν σαν ακορντεόν. Έτσι τετραγωνισμένες που είναι τώρα οι διαστάσεις δεν κερδίζουμε και πολλά στη χρήση. Ενώ αν η μικρή διάσταση τριπλασιαζόταν, θα είχαμε ένα μικρό και εύχρηστο τηλεφωνάκι όπως τον παλιό καλό καιρό, που θα μετατρεπόταν ανά πάσα στιγμή σε tablet με πιο μακρόστενο aspect ratio (π.χ. από 17:9 138x73mm --> 16:10 220x138mm). Υπήρχε ένα concept phone, το Mi Mix Alpha κάποτε. https://r1.community.samsung.com/t5/galaxy-z/samsung-foldable-phone-with-triple-screen/td-p/21987077 https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-microsoft-could-be-developing-tri-fold-surface-phone
-
Ευχαριστώ! Αυτό είναι μαγνητάκι; Στο reddit ένας έγραψε ότι συνήθως η ταχύτητα μετριέται με μαγνητάκι στις ακτίνες του τροχού ή με αισθητήρα στο μοτέρ. Ο μάστορας στο τηλέφωνο έκανε τον κινέζο. Check all your connections. Ebike displays either calculate speed based on an external magnet or by a tach built into the hub motor. So check all your connections, especially any connectors you may have taken apart. Some connectors with PINS are prone to bending the pins when you reinsert the connectors, possibly leading to a bad connection. Or you could have a loose connector or possibly a broken wire that SOMETIMES "makes" the connection.
-
Ένα παλιό που έχω το πήγα στο service και για να αλλάξει λάστιχα, έλυσε το μοτέρ στην πίσω ρόδα. Αυτό να φταίει που δεν δείχνει ταχύτητα πλέον στο καντράν (δείχνει μόνιμα 00); Αισθητήρα στο μοτέρ έχουν;
-
Εάν υποθέσουμε ότι είναι άνω των 50-55 και λίγο γεματούλα, μην πας για βενζινοκίνητο, αυτά είναι βαριά και δεν θα μπορεί να τα κουμαντάρει, χώρια τη συντήρηση, τη θερμότητα που βγάζει ο κινητήρας και τα καυσαέρια. Προχθές οδηγούσα ένα σκουτεράκι 300cc και έλεγα πότε να το παρατήσω να ανέβω πάλι στο ηλεκτρικό. Ή θα την βάλεις να διαλέξει ένα από τα γυναικεία ηλεκτρικά ποδήλατα που είνα μια χαρά για τη Σκόπελο και το πολύ - πολύ στην ανηφόρα να πηγαίνει με 10Km/h ή θα πάρετε ένα ηλεκτρικό μοτοοποδήλατο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, όπως αυτό το Segway που πρότεινα, το οποίο έχει και γκατζετιές πάνω και θα είναι πρώτη μούρη στο νησί.
-
Διάβασε το 2ο μήνυμα στο παρόν θέμα, είναι πολύ σωστό. Τα ηλεκτρικά μοτοποδήλατα είναι και πολύ πιο βαριά από ένα ποδήλατο και δεν έχουν πετάλια να βοηθήσεις σε μια ανηφόρα. Θα κατεβαίνεις να σπρώχνεις, εκτός αν πάρεις κάτι δυνατό. Και τα ποδήλατα με χειρόγκαζο σαν μηχανάκια είναι στην πράξη. Εγώ μόλις γύρισα από την καθημερινή μου βόλτα 25 χλμ στο mini ποδηλατάκι μου το ηλεκτρικό και τώρα το φορτίζω. Με μέγιστη 32Km/h στις ευθείες και μόνο για το πρώτο μισό που είναι επαρκώς φορτισμένο. Στον γυρισμό που έχει πέσει η μπαταρία πιάνει 28-29 στην ευθεία, στις ανηφορίτσες 15-17. Όλο με γκάζι πηγαίνω, εκτός από τις μεγάλες ανηφόρες που θέλει και πεντάλ. Παραπάνω από 32 δεν χρειάζομαι, αρχίζει να γίνεται και επικίνδυνο χωρίς φρένα της προκοπής και χωρίς εξοπλισμό αναβάτη (κράνος κλπ). Όταν σου είπα για ποδήλατο εννοούσα κάτι δυνατό, όπως αυτό που έγραψα με 500W μοτέρ πιάνει και 50Km/h. Θα πρέπει να βρεις ένα κατάλληλο για το ανάστημα και το σωματότυπο της γυναίκας σου. Αν επιμένεις σε μηχανάκι, πρέπει να υπάρχει ακόμη αυτό το Segway παρακάτω, που είναι ποιοτικό και εντός του budget σου. Αυτά βέβαια θέλουν και διπλωματάκι (ή 6 χρόνια αυτοκινήτου άνω των 27), καθώς και κράνος, ασφάλιση, άδεια κυκλοφορίας. Aπό την άλλη μεριά, τα ποδήλατα με γκάζι και πάνω από 250W ή 25Km/h, θεωρητικά δεν επιτρέπονται. https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ilektrika-scooters-mixanakia/segway-e-motorcycle-b110s-grey-white_3884406 https://www.segway-moto.gr/Products/ΜΟΝΤΕΛΑ.aspx
-
Χειρότερα είναι αυτά με τις τρεις ρόδες μου φαίνεται. Με 25χλμ δεν πας πουθενά. Όχι ανηφόρες, ούτε σε κατηφόρες δεν θα τραβάει. Ποδήλατο ηλεκτρικό δεν το σκέφτεσαι; Υπάρχουν ορισμένα όπως C29 κλπ με λίγα σχετικά λεφτά και πιάνουν 45-50 χλμ. Παράνομα φυσικά. Σαν μηχανάκια είναι κι αυτά, αλλά πιο εύκολα στον χειρισμό (πιο ελαφριά, πιο αργά). Αν δεν έχει ξανανέβει σε μηχανάκι, καλύτερα να της νοικιάσεις ένα σκουτεράκι να δοκιμάσει πρώτα.