Προς το περιεχόμενο

georgetsl

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.048
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.323 προβολές προφίλ

georgetsl's Achievements

  1. Να διορθώσω , μείωση της υγείας της μπαταρίας ένα 16% και όχι 26% που έγραψες !! 😉 Συμφωνώ με το πάργκινγκ . Δυστυχως όσοι μένουν σε πολυκατοικίες παλιές χώρις χώρους στάθμευσης , η φόρτιση είναι πρόβλημα στο σπίτι καθόσον είναι άκυρο να πετάς μπαλαντέζα απο μπαλκόνι να φορτίσεις το αμάξι σου το βράδυ ... ένα αλλο που έχω δεί ειναι σε κάποιες ισόγειες κατοικίες , ειτε πολυκατοικιών παλιών έιτε μονοκατοικιών χώρις χώρο στάθμευσης , βάζουν φορτιστή έξω στον τοίχο τους αλλά αμα έχει παρκάρει κάποιος άλλος τοτε αντε γειά η βραδινή φόρτιση , κάποιοι σε τέτοια κατάσταση έχω δει να δεσμέυουν τον χώρο έξω απο το σπίτι τους με ταμπέλες τύπου " χώρος παρκινγκ και φορτισης ηλεκτρικου αυτοκινητου" δεσμέυοντας όλη μέρα χώρο δημόσιο , έξω απο την πόρτα του σπιτιού τους , οπού δεν νομίζω να είναι και νόμιμο .........
  2. Στο κεντρο των αθηνων φουλ 5G οκ, μπορεί να εχεις όπως και σε κάποιες άλλες περιοχές της χώρας ... εγω που μενω δυτικη Αττική ( Ελευσίνα, Ασπρόπυργο, Μάνδρα , Μαγούλα, Μέγαρα ) και ολα λειτουργούν σε μεσοβέζικες καταστασεις σε εκτασεις τεράστιες σε σχεση με το τυπικο μεγεθος ενος μεγαλου δημου της Αττικής, τα νουμερα αυτα δεν ισχύουν . Είναι για αυτούς που πιάνουν καμπάνα 5G cosmote και δεν έχουν αποτομες μετακινήσεις πληθυσμων λογω τουρισμου ( συνταγμα ,Μοναστηράκι πχ) που να μειωνουν το bandwidth της εκαστοτε εταιρειας σε ώρες αιχμής κατι που το starlink δεν το εχει αυτο . Και εξηγω , ότι σε περιόδους κρισεων οπως σεισμους , διακοπες ρευματος συνεχείς, μεγαλες πυρκαγιες ή πλημμύρες τα δικτυα κινητης και σταθερης αποδεδειγμενα πεφτουν , λογω του κοσμου που μαζικά προσπαθει να επικοινωνήσει ή καταστροφες υποδομων . Στις μεγάλες πλημμύρες της Μάνδρας Αττικής το δικτυο κινητης και σταθερης είχε πέσει για αρκετες μερες σε ολη την περιοχη .....εν πάση περίπτωση για δυτική Αττική που είμαι εγώ, το starlink είναι η ανωτατη καλυτερη επιλογή από ότι άλλο, "παθογονο τσαμπα τα λεφτα παροχο" , επιλεξει κάποιος να βαλει .
  3. τωρα που πεσανε οι τιμες στις καρτες γραφικων , θα γυρισουμε στα Desktop Game-PC 😉
  4. Με 50 ευρω ειναι μια safe αξιοπιστη καθημερινή επιλογη σε αυτα τα χρηματα και μπορω να πω οτι ειναι αρκετα ακριβή στις μετρήσεις του , οταν αλλά ακριβότερα έχουν θεματάκια .
  5. https://www.autoagora.gr/news/data/agora/Etairiko-Volvo-XC40-Plug-In-oyte-2-xronwn-phre-fwtia-sthn-Ellada_257554.asp?fbclid=IwAR01bsU3wyl3TPEzrhJUpl2ePI23fRLghyvJSaOf3_hKn585yNQA_423Ico Να δουμε τι θα απαντησει η κινεζοvolvo , εχει ενδιαφερον .....
  6. Γαλλικες και Ιταλικες ειναι αναλόγα ... Με εδρα την Ολλανδια , διοτι Μια πολυεθνική ή διεθνική εταιρεία (ΠΕ) αποτελεί εταιρική οργάνωση που κατέχει ή ελέγχει την παραγωγή αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών σε δύο ή περισσότερες χώρες, εκτός από τη χώρα στην οποία έχει την κύρια έδρα της. Στην Ολλανδια δεν παραγεται απο οσο ξερω καποιο αμαξι ....στην Κινα παραγεται ομως το vovlo , ή καποια μοντελα της σε εργοστασια της geely.
  7. Ναι η jaguar εαν ισχυει το 100% ειναι Ινδικη πλεον ΕΝΤΕΛΩΣ . Η Lotus κινεζικη επισης . Και η Opel αμερικανικη οσο την ειχαν οι Αμερικανοι ...πατωσε σε πωλησεις , βλαβες και στην εστειλε στον Γαλλο , ο Γαλλος την εκανε εντελως αδερφακι της peugeot τοσο σε εμφανιση μεσα και εξω , οσο και σε κινητηρες ..... Ολα θεμα ειναι στο πως θα το χωνεψει δυσκολα ή ευκολα ο κατοχος των αυτοκινητων αυτων .. απο εκει και περα ο κινεζος σαφως ριχνει και μια ποιοτητα παρακατω στα αμαξια του για το κερδος(βεβαια οι κατοχοι κινεζικων αμαξιων δεν θελουν να το πιστεψουν ) απο οτι ενας Δυτικός επενδυτης....Οι εποχες αλλαξανε φιλτατε , σημαια σε προιον μπαινει απο αυτον που το κατεχει !
  8. Η VOLVO ειναι οντως κινεζικη πλεον οσο και να μην θελουμε να το πιστεψουμε και ειδικα αυτοι που εχουν volvo και τους ερχεται υποτιμητικο να το ακουνε . Η Opel γαλλικη αφου τα αμαξια ειναι ιδια με τα peugeot σε εμφανιση και κινητηρες , πλην το σημα στην μουρη και οι αμερικανοι την σουταραν χρεοκοπημενη για να την παρει ο Γαλλος και να την κανει peugeot οπως ειπα παραπανω . Για jaguar δεν ξερω να σου πω τι παιζει και σε τι ποιοτητα πουλαει πλεον , αλλα ως brand εχει πεσει στα πλουσια πορτοφολια πια που επιλεγουν αλλες premium μαρκες , ισως για ευνοητους λογους ποιοτητας ... το πλειοψηφικο πορτοφολι κανει κουμαντο ....
  9. Η κινεζική Geely, στην οποία ανήκει η Volvo, κατέχει ένα μερίδιο μετοχών της Daimler, το οποίο πλέον ανέρχεται στο 10% του συνόλου. Δεν της Ανήκει λοιπον ... μέτοχοι με 10% ειναι . αυτουνου που κατεχει το 51% , των Γερμανων δηλαδη . Αυτα τα προβληματα τα εχουν λυσει εδω και δεκαετιες οι οικονομολογοι , απο την βιομηχανικη επανασταση εως και σημερα .... πρακτικη αριθμητικη λεγεται και την δινουν εξεταση σε ΑΣΕΠ για οποιον θελει διορισμους !
  10. αυξανονται οι μισθοι για να χτυπηθει ο πληθωρισμος σε ολο τον πλανητη και παραλληλα αυξανονται οι τιμες των παντων .... η αυξηση ομως ειναι αυξηση , οι υπολοιποι λεγονται ελευθερη αγορα χωρις ορια !
  11. Σινεμά που δεν πηγα να δω το Αβαταρ, τον Κυνηγό , και κανα δυο ακομα , βγήκε η συνδρομή η ετήσια 🤣 , μετα τα είδα τσάμπα στο disney+ 😀.
  12. Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας λογω AI , θα είναι απειροελαχιστη σε σχέση με το χάσιμο 300μυριων θέσεων εργασίας σε ΗΠΑ ,ΕΕ και γενικά σε όλη την δύση και μια τεράστια έκρηξη ανεργίας που θα επιφέρει τρομακτικές κοινωνικές αναταραχές και ετσι αφού κάνεις δεν θα έχει εισόδημα να αγοράζει, η ΑΙ και η παραγωγή που ενδέχεται να δημιουργουν για ποιους θα είναι αφου η οικονομία θα εχει καταστραφει; ποιο το νόημα μετά ;
  13. θα σου αναφέρω απλώς , ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα με την χρήση κλιματιστων σε όλη την επικράτεια το δίκτυο της χώρας δεν επαρκεί και εισάγει από τρίτες χώρες . δεν συμφωνώ ότι λύση θα υπάρξει σε 13 χρόνια από τώρα εφόσον το υπάρχον δίκτυο της ελλαδας μπλοκάρει σε πολλές περιπτώσεις με υπερφόρτωση του δικτύου και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επίσης που δεν έχουν πυρηνική ενέργεια ... τα είδαμε και στις ειδήσεις προσφάτως το καλοκαίρι σε πολλές ξένες χώρες που έπεσε το δίκτυο τους ..... η υπαρχον παραγωγή ηλεκτρικης ενέργειας δεν ακολουθεί ήδη τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής πόσο μάλλον να επιφορτιστουν με χιλιάδες ταχυφορτιστες των 300kw με πολλές χώρες μεταξύ αυτών και η Ελλάδα...ήδη οι σχεδιασμοί βγήκαν εκτός χρονοδιάγραμματος και θα βγουν ξανά .
  • Δημιουργία νέου...