-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
2.217 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ramarg's Achievements
-
Πώς γίνεται να ανοίγει τόσο γρήγορα η μπάρα (μόλις χτυπάς την κάρτα).. Παίρνει τόσο γρήγορα έγκριση η συναλλαγή από τον card provider (περίεργο μου φαίνεται). Και στα πιο γρήγορα POS που έχω συνταντήσει πάντα περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα.. Και φυσικά όλα εξαρτώνται από την ταχύτητα σύνδεσης (αν προκύψει πρόβλημα στις ταχύτητες για οποιοδήποτε λόγο θα επηρεάζεται κατακόρυφα η ροή των επιβατών στους σταθμούς). Επίσης όταν χτυπάς αντί για εισητήριο την κάρτα, σε χρεώνει πάντα το κόστος ενός εισητηρίου μίας διαδρομής ? Για κάποιον που δικαιούται μειωμένο επιστρέφουμε στο 0 γιατί εξαρτάσαι πάλι από τις χάρτινες κάρτες (οι οποίες δεν μπαίνουν στο wallet)...
-
Πολύ χαλαρούς σας βλέπω στα έξοδα 😂 Λίγο το αυτοκίνητο, λίγο ο φορτιστής, λίγο οι αμέτρητες κιλοβατώρες που θα επιβαρυνθείς στον ήδη ταλαίπωρο λογαριασμό ρεύματος (με τις ασταθείς συνθήκες στην αγορά ενέργειας που όλοι γνωρίζουμε) λίγο η μπαλαντέζα λίγο η ταλαιπωρία να το φορτίζεις ώρες ατελείωτες κάθε φορά που αδειάζει... Πολύ συμβιβασμοί μαζεύτηκαν για ένα αυτοκίνητο που θα σου κοστίσει minimum 30.000 (πχ. για ένα basic corsa electric - αν διανοηθείς να θες και κάτι καλύτερο κάηκες). Λίγο το κόστος του ρεύματος που θα κάψεις επί μία 10ετία (γιατί τόσο θα πρέπει να το κρατήσεις αν θες να κάνεις απόσβεση), λίγο η ταλαιπωρία και η αναμονή της καθημερινής φόρτισης, για να μη θίξω ξανά συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά για να γλιτώσεις αυτονομία (μην προσπερνάς, μην ανάβεις κλιματισμό, μην το προτιμάς τις κρύες μέρες και σου μείνει στο δρόμο).. Και φυσικά μέσα στην 10ετία που θα το έχεις κρατήσει θα έχει πέσει η αξία του κατακόρυφα λόγω μίας μπαταρίας που δεν προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία, και κανείς δε θα είναι διατεθειμένος να πληρώσει 8000+ για να αλλάξει μπαταρία στο μεταχειρισμένο σου. Η απόσβεση πότε έρχεται δεν έχω καταλάβει... Και δεν λέω καν κέρδος γιατί δεν υπάρχει...
-
Δυστυχώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν λειτουργούν πάντα σε ιδανικές και τέλειες συνθήκες ώστε να πεις ότι θα αδειάζεις με στατιστική ακρίβεια 25-30% καθημερινά. Και τις προσπεράσεις σου θα κάνεις, και θα οδηγήσεις σε πολύ κρύες χειμερινές μέρες όπου η αυτονομία πέφτει δραματικά & η κατανάλωση αυξάνεται εξίσου δραματικά, και κλιματιστικό θα ανάψεις, και θα οδηγήσεις σε ολισθηρό οδόστρωμα με αντίστοιχη επιβάρυνση στην αυτονομία λόγω των συστημάτων οδικής υποστήριξης κλπ. Επίσης δεν χρησιμοποιούμε όλοι αυτοκίνητα για πολύ μικρές αποστάσεις μέχρι τη δουλειά και πίσω. Αν είναι να πάρω ηλεκτρικό για να γλιτώσω τη βενζίνη σε μία απόσταση που καλύπτω με τα πόδια ή με ΜΜΜ τότε δεν πρόκειται να κάνω ΠΟΤΕ απόσβεση τα λεφτά του ηλεκτρικού (καλύτερα να πάρω μηνιαία κάρτα για μετρό/λεωφορείο). Άλλωστε για πολύ μικρές αποστάσεις, και ένα γέμισμα με καύσιμο θα σου βγάλει πάρα πολλά δρομολόγια. Για μεγάλες αποστάσεις όμως (πχ αν μένεις επαρχία και πρέπει να πηγαινοέρχεσαι 200χλμ ημερησίως) ναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σε σώσει και θα κάνεις απόσβεση, αλλά η μπαταρία θα αδειάζει σε πολύ χαμηλά επίπεδα όπου ένας αργός home charger σε απλή οικιακή παροχή δε θα μπορεί να στο φορτίσει ούτε στο 80% με overnight charging. Είναι πολύ προβληματικό το φόρτισμα από οικιακή μπρίζα, και όποιος θέλει να έχει αποκλειστική ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να φροντίσει να επενδύσει λεφτά σε ταχυφορτιστές & ισχυρές οικιακές παροχές ρεύματος (με την αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση φυσικά σε εξοπλισμό, ακριβότερα πάγια & τιμολόγια ρεύματος). Η μέθοδος της μπαλαντέζας είναι μεγάλος μπελάς για να την αντέξει κανείς όλη του τη ζωή σε καθημερινή βάση.
-
Ναι το θυμάμαι, μόνο που τώρα έχω και εγώ ένα ανεξήγητο προαίσθημα υπέρ αυτού που είπες 😂 2025 is the lucky one.! Έχουμε παρόχους αλλά είναι σαν να μην έχουμε. Συμφωνώ με την οπτική της Apple 😂😂
-
Απλά όποιος δεν ξέρει τις ιδιαιτερότητες του FaceID κάνει το ένα και μοναδικό λάθος. Ακουμπάει (έστω και άθελα) το dot projector ή το IR Cam και καταστρέφει τη λειτουργικότητα του FaceID οριστικά.
-
Πού να τολμήσουμε να τα ζητήσουμε αυτά στην Ελλάδα... Μας κοιτάνε στραβά πριν ολοκληρώσουμε τη σκέψη μας... Εδώ αγοράζουμε από την τσέπη μας τον εξοπλισμό, παρακαλάμε για υποστήριξη (applications) και μας κοιτάνε λες και ζητάμε να φτιάξουν εφαρμογή για το Huawei App Gallery.. Για την Apple μιλάμε αν είναι δυνατόν... Έχουν γεμίσει τον τόπο με φθηνά android box που τους κοστίζουν στην τελική και βλάπτουν το περιβάλλον... Δώστε στον άλλον τη δυνατότητα να αρνηθεί εξοπλισμό με μία έκπτωση -2€/μήνα στη συνδρομή... Η αγάπη τους για το περιβάλλον έχει πάει περίπατο και έχει πιάσει πάτο...
-
nano texture ή standard οθόνη σε MacBook Pro
ramarg απάντησε σε θέμα του StavrosD στο Apple Hardware
Έχω την εντύπωση ότι η Nano Textured Display σου τρώει λίγο από το Sharpness στα κείμενα. Το έχω ακούσει από πολλούς iPad Pro users αλλά επειδή η τεχνική επίστρωσης είναι ίδια, λογικά ισχύει και για τα Mac... Κάτι κερδίζεις δηλαδή (σε αντηλιά) αλλά κάτι χάνεις (σε ανάλυση/περιγράμματα). Και φυσικά ισχύει αυτό για τον καθαρισμό (θέλει ειδική μεταχείριση, πανάκια κλπ). -
Εγώ έχω ένα προαίσθημα τελευταία ότι θα έχουμε μέχρι Απρίλιο... Θεωρώ πως η σιωπή αυτή από πλευράς παρόχου κάπου οδηγεί..
-
Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με τον καημένο τον Scott Forstall στην Apple όταν στις χρυσές εποχές του iOS 6 τόλμησε να σκεφτεί την ιδέα ανεξαρτητοποίησης της Apple από τα Google Maps... Και σήμερα βλέπουμε πόσο δίκαιο είχε, και πόσο ανεβαίνει η εμπειρία χρήσης στους χάρτες της Apple. Από οικονομικής άποψης προφανώς τους στοίχισε (καθώς χρειάστηκε να εξαγοράσουν πολλές εταιρίες χαρτών & πλοήγησης) αλλά η κίνηση μόνο λάθος δεν ήταν λαμβάνοντας την γενικότερη στρατηγική της Apple για μικρότερη εξάρτηση από την Google... Οι σωστές κινήσεις δεν φέρνουν άμεσα αποτελέσματα και δυστυχώς την πληρώνουν όσοι είχαν τις εν λόγω καλές ιδέες... Το ζητούμενο είναι να πάρουν πίσω το προσωπικό που αδίκησαν (όταν μετά από χρόνια διαπιστώσουν τα οφέλη)...
-
Αυτό το χρώμα της μέντας θα το ξεφορτωθούν ποτέ.? Επειδή πουλάει στην Κορέα δε σημαίνει ότι είναι όμορφο. Μία τόσο όμορφη συσκευή χάνει το κύρος της από τις επιλογές χρωμάτων (και το λέει ένας apple fan)...
-
Θα το καταφέρουν με έναν απλούστατο τρόπο. Διατηρώντας τις ταχύτητες/χρόνους φόρτισης από home socket σε μη ανεκτά επίπεδα. Όποιος θέλει να γλιτώσει τον ΕΦΚ στις κιλοβατώρες που καταλήγουν στην κίνηση, θα καταδικάζεται σε χρόνους φόρτισης 12-20 ωρών (και αντίστοιχα θα καθηλώνεται / θα αδυνατεί να μετακινηθεί όταν το χρειάζεται εφόσον το όχημα δε θα έχει επαρκή φόρτιση για να σου βγάζει χλμ). Άλλωστε και οι οικιακές μονοφασικές παροχές δε σηκώνουν πολλά πολλά. Όποιος όμως τολμήσει να θέλει ταχύτητα φόρτισης, θα το πληρώνει πολύ ακριβά.! (ακριβοί φορτιστές ή οικιακοί σταθμοί ταχυφόρτισης με απαίτηση για ενισχυμένες τριφασικές παροχές, και με έξυπνους μετρητές οι οποίοι θα αντλούν απευθείας δεδομένα από τον φορτιστή ώστε να σου βεβαιώνουν στον λογαριασμό τα ποσά ΕΦΚ που αντιστοιχούν στις κιλοβατώρες που τράβηξες από το δίκτυο για κίνηση). Τρόποι υπάρχουν. Από τη στιγμή που θα έρθει η ψηφιοποίηση των μετρητών δεν γλιτώνουμε. Θα χρεωνόμαστε με ακρίβεια τρίχας για όλα (το οποίο δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό).
-
Σωστά επειδή υπάρχει πολύχρωμο λουράκι στη συλλογή του Apple Watch σώθηκε ο κόσμος και προστατεύτηκε η διαφορετικότητα...Τραγικό σκεπτικό απλά... Ας κρατήσουν την εν λόγω στρατηγική ως χρωματική επιλογή για όποιον συνειδητά θέλει να φοράει κάτι & πρεσβεύει κάτι συγκεκριμένο (δεν μας ενοχλεί αυτό).. Αλλά ας αφήσουν τις πολύχρωμους διατυμπανισμούς & και τις φανφάρες (καταντάει κιτς για μια εταιρία τεχνολογίας να παίρνει θέση σε κοινωνικά/πολιτικά ζητήματα ενώ πρέπει να είναι ουδέτερη/άχρωμη σε αυτά)... Η καμπάνια RED της Apple για το AIDS έχει πιο βαρύνουσα σημασία και παρ'όλα αυτά προωθείται μόνο 1 μέρα το χρόνο (aka στις 01 Δεκεμβρίου)...
-
Αν είναι ιδέα της Samsung αυτή η μετάβαση σε νέο τύπο μπαταριών την βάψαμε όλοι (ανεξαρτήτως εταιρίας).. Όλοι θυμόμαστε τί έγινε με το S7 Note... Ας ελπίσουμε η Apple να σώσει την κατάσταση με τα υψηλά quality standards που θέτει...
-
Δεν υπάρχει ίαση εκεί είναι το πρόβλημα. Και πολλές φορές δεν υπάρχει και ποιότητα ζωής (βλ. Alzheimer όπου δεν υπάρχει προληπτική εξέταση για έγκαιρο εντοπισμό/πρόβλεψη εμφάνισης της νόσου όπως στον καρκίνο, δεν υπάρχουν κοινώς αναγνωρισμένα συμπτώματα (και αν αυτά υπάρχουν είναι 10 έτη πριν το πέρασμα στο 1ο στάδιο της νόσου δηλαδή πρακτικά αδύνατο να δώσει κανείς σημασία σε απλά καθημερινά λάθη), και το κυριότερο ο ασθενής είναι αφημένος στη μοίρα του από την επιστήμη καθώς η υπάρχουσα αγωγή (είναι κατασταλτατική με αντιψυχωτικά/αντικαταθλιπτικά/ηρεμηστικά/υπνωτικά χάπια). Συνεπώς η εν λόγω νόσος έχει 0% ελπίδα θεραπείας & όπως έχει αποδειχθεί στη πλειοψηφία των ασθενών η καθυστέρηση της νόσου είναι σχετική έως ανύπαρκτη. Μέχρι και ο καρκίνος (που θεωρείται η χειρότερη ασθένεια της εποχής μας) δεν έχει τέτοιου είδους μηδενικά ποσοστά θεραπείας, και έστω μέχρι την τελευταία στιγμή υπάρχει επικοινωνία, αυτονομία, συνείδηση και ελπίδα. Πιστεύω ακράδαντα χωρίς καμία δόση υπερβολής πως στη νόσο Alzheimer θα έπρεπε να δίνεται από την επιστήμη ίδια αν όχι μεγαλύτερη προτεραιότητα ως προς την εύρεση μορφών πρόληψης/θεραπείας. Τα ποσοστά ανθρώπων με άνοια & νόσο Alzheimer ανεβαίνουν τρομακτικά γρήγορα (σύμφωνα με έρευνες), καταστρέφουν τη ζωή των ασθενών, αδρανοποιούν τόσο τον ασθενή όσο και τα υγιή μέλη των οικογενειών τους (φροντιστές) με αποτέλεσμα να επηρεάζονται ολόκληρες οικογένειες, καταστρέφουν την καθημερινότητα με τρόπο που κανείς δε φαντάζεται, επιβαρύνουν το ίδιο το κοινωνικό σύστημα εν γένει κοκ. Η στήριξη της πολιτείας σε αυτές τις οικογένειες είναι μηδαμινή τη στιγμή που ο ασθενής (συγγενής τους) καθίσταται κυριολεκτικά ανάπηρος & εξαρτώμενος. Πικρή ιστορία (όποιος το περνά γνωρίζει)...
-
Είμαστε τόσο μπροστά που καθιερώσαμε να πωλούνται συσκευές με θύρα type C, αλλά επιτρέπουμε σε κατασκευαστές να βάζουν στις συσκευασίες τους power adaptor με USB Type A... Επανάσταση θα ήταν να καθιερώσουμε τα C (end to end) γιατί και πάλι υπάρχει κατακερματισμός σε καλώδια και μπριζάκια με διαφορετικές θύρες/βύσματα. Η πιο σωστή παρατήρηση που διάβασα σήμερα. Φυσικά είναι ευκολότερο να επιβάλλεις κανόνες σε άλλους παρά στον εαυτό σου. Αυτή είναι η ΕΕ 😂