το λιμανι δοθηκε στην cosco σε μια εποχη πολλη διαφορετικη. Η ελλαδα ειχε τεραστια οικονομικα προβληματα και οι σχεσεις δυσης - κινας ηταν ΠΟΛΥ καλυτερες.
Οταν εγινε ο διαγωνισμος για το λιμανι της αλεξανδρουπολης (εν μεσω πολεμου στην ουκρανια) το πηρε δυτικων συμφεροντων εταιρεια με συνοπτικες διαδικασιες. Δεν πιστευω οτι θα δωσουμε το σιδηροδρομο σε κινεζους.
Μπορει την ελλαδα να μην την συμφερει να παρει αποφαση κατα της κινας, αλλα οι δασμοι μπαινουν σε ευρωπαικο επιπεδο. Οι κινεζοι αυτην τη στιγμη απειλουν την παραγωγικη καρδια της ευρωπης και οσο και να μην θελουν οι ευρωπαιοι να υψωσουν οικονομικα τειχη, αν πεσει η VAG, θα υπαρξουν τεραστια προβληματα και οχι μονο στη γερμανια.