Ας γράψω λοιπόν και εγώ τις εμπειρίες μου με τα ελαστικά. Όχημα Saab 9-3 Aero 05 230.
Το αμάξι φορούσε από το εργοστάσιο Pirelli P Zero 225/45/R17. Σχετικά δυνατό ελαστικό αλλά κάπου έχανε. Κάτι του έλειπε. Μετά από 1,5 χρόνο αλλαγή σε 18αρα ζάντα και λάστιχο Toyo T1R 225/40R18. Ότι χειρότερο σε λάστιχο. Δεν άκουγε πουθενά και στο βρεγμένο ήταν απλά όχι. Αλλαγή στην 3ετία με Michelin Pilot Sport 3 225/40R18. Το αμάξι ηρέμησε. Στο στεγνό ήταν πάντα εκεί, και στο βρεγμένο σαν να μην είχε διαφορά με στεγνό. Σε λιμνάζουσα νερά βέβαια δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακό. Στα 3 χρόνια βέβαια πορεία 130 χιλιόμετρα το ένα ελαστικό άρχισε έναν θόρυβο και μετά από λίγο πέταξε τα λινά του. Από θερινό έγινε cabrio. Αλλαγή λοιπον σε Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 225/45/R17 στην 17αρα ζαντα. Εντυπωσιακότατο. Ήσυχο λάστιχο και στο βρεγμένο απίθανο. Τα λιμνάζουσα νερά δεν τα καταλάβαινα με την καμία. Πιο δυνατό θα έλεγα από το Michelin Pilot sport. Το μόνο αρνητικό θα λεγα οτι ήταν η φθορά του. Σχετικά πιο γρήγορη φθορα από της Michelin. Στην τετραετία αλλαγή και πάλι για Michelin Pilot Sport 4 225/45/R17. Πολύ πιο βελτιωμένο σε σχέση με το PS3. Αυτήν την φορά η αλλαγή έγινε στην 5ετια σχεδόν 6ετία. Ήμουν ανάμεσα στο SAVA UHP2 ( Έχουν ακουστεί φοβερά σχόλια για το συγκεκριμένο ελαστικό και η τιμή του χώμα) και στο νέο Goodyear Eagle F1 Assymetric 6 όπου και τελικά επέλεξα. Δοκιμάζοντας λοιπόν 2 μοντέλα της michelin και 2 της goodyear μπορώ πλέον να πώ ότι και τα 2 ελαστικα είναι πολύ κοντά το ένα με το άλλο σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις σχεδόν καμία διαφορά. Αλλά το goodyear έχω την εντύπωση ότι συνολικά είναι πιο άνετο ελαστικό με λίγη περισσότερη ενδεχομένως φθορά.
Όλα τα ελαστικά ήταν με δείκτη ταχύτητας 94Y και XL. Ενισχυμένα πλαινά πιο σκληρά από τα απλά. Οδήγηση ανάμεικτη προς επιθετική σε στροφές.