Καλησπέρα σας, όπως γράφω και στον τίτλο, πρόκειται να αγοράσω το πρώτο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Η χρήση του θα είναι κυρίως για εθνική οδό και λιγότερο εντός πόλης. Ακόμα δεν έχω ξεφύγει από το δίλημμα ντίζελ ή βενζίνης μιας και ακούω θετικά και αρνητικά και για τους δύο κινητήρες.Οι 2 μάρκες που κυριαρχούν είναι το Alfa Romeo Mito και το Ford Fiesta. Τιμή περίπου 7500 ευρώ. Μετά από αρκετό ψάξιμο είμαι ανάμεσα στα εξής:
- Alfa Romeo Mito 1.3 diesel 85hp Distinctive του '13. Είναι πρώτο χέρι ιδιώτη, απο ελληνική αντιπροσωπεία με 116.000km, σερβις στην αντιπροσωπεία αρχικά, έπειτα σε ένα της renault, το είδα και από κοντα. Το αρνητικό είναι κάτι γρατζουνιές που έχει σε κάποια σημέια που ίσως βέβαια συμαζεύονται, και ένα χτύπημα στο πίσω μέρος, αλλά άλλαξε προφυλακτήρα. Το είδε για λίγο ένας μηχανικός, είπε ότι χρειάζεται καινούρια λάστιχα, αλλά κατά τα άλλα είναι καλό. Τιμή 7.500 ευρώ
-Ford Fiesta 1.0 ecoboost Business (νομίζω) 80hp του '13 με 126.000χλμ, τιμή 6.800 ευρώ . Αρχικά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής (το φέρνει απο έξω οπότε θέλει να βγαλει και λίγο κερδος). Ωστόσο, έχει όλα του τα σέρβις σε τιμολόγια, τα οποία βέβαια είναι στα γερμανικά με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνω τις εργασίες που έχουν γίνει, εκτελωνισμούς, κτέο, έχει κάνει ο ίδιος σέρβις στο αυτοκίνητο περίπου 500 ευρώ. Φαίνεται ωραίο αμάξι, σίγουρα πιο πρακτικό, ωστόσο μου φαίνονται ύποπτα σέρβις στη γερμανία αξίας 2.500 ευρώ ( ο ίδιος λέει ότι χρεώνεται πάρα πολύ η εργασία στο χώρο-με τα κουτσογερμανικά που ξέρω και 'γω αυτό πρέπει να διαβασα στο τιμολόγιο). Δηλαδή σκέφτομαι ότι αν θέλει να βγάλει ένα κέρδος, πρέπει να το πήρε σε τιμή ξεφτίλα.
-Τέλος ένα Alfa Romeo Mito του 2010 1.3 diesel Distinctive 95hp, με 151.000χλμ, τιμή 6.500 ευρώ. Είναι 2o ή 3ο χέρι,δεν είμαι σίγουρος, αλλαγμένα ηλεκτρικά με τα οποία είχε θέμα καθώς και αισθητήρα τιμονιού, έχει αλλαχτεί καδένα, κάτω βάση μηχανής και τακάκια φρένων, έχουν βαφτέι προφυλακτήρες μπρος πίσω αν θυμάμαι καλά, ωστόσο δεν έχει τις μικρογρατζουνιές του πρώτου (είναι και κόκκινου χρώματος). Χρειάζεται αλλαγή ελαστικών και δίσκου, εργασίες που χρειάζονται γύρω στα 500 ευρώ.
Προσωπικά τείνω λίγο παραπάνω στο πρώτο, επειδή είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, πρώτο χέρι με τα μικροχτυπηματάκια του που λογικό είναι να έχει, ωστόσο υστερεί σε πρακτικότητα όντας 3θυρο σε σχέση με το Fiesta (αν και δεν θα βάζω πιστεύω πολλά άτομα μέσα), και έχω ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για τα ηλεκτρικά των alfa romeo καθώς και για ακριβό service.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων!