Απο περυσι λέω οτι υπάρχει στόχευση ας το αναλύσω λίγο. Εχουμε και λεμε ξαφνικα το αμαξι του 24 στη rb έχανε λάδια (δε ευθυνεται ο νιουι αυτος μας λεγανε απο το 23 οτι δε ασχολείται σε καθημερινή βάση με τη φ1).Τα πράγματα εχουν ως εξης ο ευνοημένος έμαθε οτι το 26 ο κινητήρας δε θα ναι καλός και δε διορθώνεται η κατάσταση λογικο αν με ρωτατε. Αρα σε συνεργασία με τη φια υπαρχει σχεδιο για το πως θα φύγει απο τη ομαδα για να παει στη αστον μαρτιν. η φια εβγαλε τα παράνομα εξαρτήματα τη rb γ αυτο εχανε λαδια και πηραν μονο των οδηγων και φυσικα του τελευταιους αγωνες αναστηθηκε το αμαξι ξαφνικα. Η φια σπρώχνει και τη μακλαρεν ( τη αγορασε το ταμείο επενδυτικό του μπαχρειν). Με βαση ολα αυτα το 2025 πιστευω οτι θα γινουν τα εξής δε θα παρει η rb τιποτα και θα δωσουν στη μακλαρεν και στο νορρις το πρωτάθλημα οδηγών. Το κατασκευαστών η στη μακλαρεν η με μικρο ποσοστο στη φερραρι. Προφανως ολο αυτο που γινεται στο παρασκηνιο κατα τη γνωμη μου ειναι λάθος να οριζει η φια πρωταθλητη να βαζει 11 ομαδα και να μας λεει οτι θελει 12.Ο σουλαγιεμ σε συνεργασια με τη liberty που το μονο την νοιαζει ειναι αυτο που αγορασε 5 ευρια πως θα τη φερει 25 ευρια.Η γνωμη μου ειναι πρεπει να καθαρισει η φ1 και να ξέρουμε οτι αυτα που συμβαίνουν στη πίστα ειναι πραγματικά απο τη δουλεια και την εξελιξη των μηχανικων στη καθε ομαδα και οχι να σκεφτόμαστε ποιος εχει ευνοια και διάφορα αλλα.υγ1: ε οχι και ο ευνοημενος στη φερραρι με τιποτα αυτο. υγ2:o σουλαγιεμ δε το παει το χαμιλτον.υγ3: o νιουι στη συνάντηση με το γερακο της μαρτιν δε μπορεί να μη πήρε εγγυήσεις για το ποιός καλος οδηγός θα οδηγεί το αμάξι που θα σχεδιάσει απο το 26 και μετα.