Καλησπέρα. Παρόμοια περίπτωση είχα και με την σύνδεση του πατέρα μου (μετακόμιση, καινούργιο συμβόλαιο, άλλες τιμές κλπ) και πραγματικά δυο μήνες τρέχουμε, καθώς κι εγώ προσπαθώ να τον βοηθήσω όσο μπορώ (είναι και 80 χρονών άνθρωπος). Μάλισταμ του αλλάξαννε μέχρι και το νούμερο του τηλεφώνου! Αφού αγανάκτησε και τους ζήτησε να το διακόψει κι ας πληρώσει ρήτρα, του έκαναν αντιπρόταση 6 μήνες δωρέαν πάγια και μετά αντί για 22€, θα πληρώνει 18€. Τελικά αποφάσισε να το κρατήσει. Αλλά για μένα αυτό που κάνουν δεν ξέρω κατά πόσο είναι νόμιμο. Εντωμεταξύ, τα συμβόλαια τα βλέπεις αφού έχεις υπογράψει, αφού σε βάζουν και υπογράφεις σε signature pad στο κατάστημα. Στείλαμε και καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να τις διαβιβάζουν στην εταιρεία και να σου κοινοποιούν τις απαντήσεις.