Προς το περιεχόμενο

kostaskalamatas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    21
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.640 προβολές προφίλ

kostaskalamatas's Achievements

  1. kostaskalamatas

    Αγορά κράνους

    πολυ σωστα τα λες. Σε ενα πραγμα ομως διαφωνω. το καλυτερο mt, δεν πιανει σε κανενα σημειο,ακομα και στην ασφαλεια ενα arai. Τολμω να πω, οτι εδω πρωτομαρκες (shoei,shark, agv, hjc κ.α) δεν πιανουν την arai.
  2. πολυ σωστα τα λες. γιαυτο και επαναλαμβανω, το καλυτερο λαδι για το Ζ ειναι το μοτουλ 5100 15-50.
  3. βαλε το motul 5100 15-50w. ολα τα αλλα ειναι τηγανολαδα. μη βαλεις συνθετικο και το πληρωσεις διπλασια τιμη, αφου δε προκειται να το κρατησεις διπλασια χιλιομετρα.
  4. kostaskalamatas

    Ερωτηση για ADBlue

    σημειωση: αν καποιος θελει να ανεβασει στροφες στον κινητηρα με σχετικη ασφαλεια και χωρις να κανει υπερβολικα μεγαλη αποσταση, μπορει να παει και με 80-90 χιλιομετρα τελικη, εχοντας μικροτερη ταχυτητα στο κιβωτιο. πχ 3η
  5. kostaskalamatas

    ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ BMW F650

    για βαλε το κλειδι, γυρνα να αναψουν τα φωτα. περιμενε να σου σβησει το λαμπακι του νερου του ψυγειου και πατα τη μιζα. οταν πατησεις τη μιζα, συνεχισε να την κρατας πατημενη αφου παρει, για αλλα δυο με τρια δευτερολεπτα. (μην αγχωνεσαι, οταν παρει, κοβει τη μιζα απο μονη της, ακομα και αν την πατας.)
  6. αυτο ομως δεν ειναι κλαδευτικο, αλλα γενικης χρησης
  7. kostaskalamatas

    Φτερο μηχανης

    εξαρταται τον τυπο του πλαστικου. στα ον οφφ συνηθως βαζουν τυπο pp που ειναι πιο ελαστικο και πιο φθηνο. θα σου πρότεινα, αν εισαι της λεπτομερειας, να το αλλαξεις με ενα καινουργιο. δεν ειναι ακριβο. τωρα... αν θες να το μαζεψεις λιγο, ξυστο με την ακμη μιας φαλτσετας παραλληλα με τις γρατσουνιες και μετα με ενα θερμοπιστολο ζεστανε το σιγα σιγα με κυκλικες κινησεις για να "γλυκανει" και να γυαλισει. προσεχε ομως να ειναι μονο pp το πλαστικο
  8. μετρα που πιανει ο σφιχτηρας στο στελεχος, γυρνα το αναποδα και βαλε τον σφιχτηρα στην ιδια αποσταση
  9. ναι εχετε δικιο. αντι για versys μου ηρθε στο μυαλο vstrom.😑😑
  10. Δε φορανε το ιδιο μοτερ. δεν εχουν καμια σχεση . τελειως διαφορετικα σε ολα.
  11. φιλε μου, εχεις και το μαχαιρι και το πεπονι εσυ!!. και το ξερει!!! προσπαθει να εχει το "πανω χερι" με παπαρολογιες, πουστιες και δηθεν νταβατζιλικια και εκφοβισμους. στην πραγματικοτητα,προσπαθει να σε κρατησει επειδη του εισαι απαραιτητος, αλλα θελει και την πιτα ολοκληρη και να το παιξει ο "απο πανω" στη θεση σου δε θα αγχωνομουν και ουτε θα υπέγραφα Συνεχισε τη δουλεια σου, χωρις να δινεις σημασια στο χαρτι ή στα χρονικα περιθωρια που βαζει. αν επιμεινει, με επιβλητικο τροπο , πεστου οτι δεν υπογραφεις τιποτα, να σε αφησει να κανεις τη δουλεια σου και αν δε γουσταρει, να σου δωσει τα νομιμα και θα πας σε αλλη εταιρια. θα σου πρότεινα μαλιστα να ζητησεις επιτακτικα και αυξηση -ετσι για το γαμωτο- Προσωπικα πιστευω οτι σε παιρνει να ζητησεις, απλως δεν επιμενω γιατι δε σε ξερω.
  12. πραγματι γινεται αυτο που λες. στις βορειες χωρες ομως.δεν επικεντρωνωνται βεβαια σε αυτον το τυπο ψυγειου για να ζεστανουν τα λαδια, αλλα ειναι ως κερδισμενο παραγωγο, οταν ζεσταινουν γενικοτερα τα νερα του ψυγειου. το οχημα ομως προυποθετει να εχει καποιου ειδους προσθετη συσκευη για τη θερμανση του νερου. πχ βεμπαστο.
  13. Υπαρχουν δυο τυποι ψυγειων λαδιου. ο πρωτος, που τηνει να εκλειψει, ειναι ενας σωληνας απο το ψυγειο νερου που οδηγηται στο φιλτρο λαδιου, οπου εκει μια περιεληξη γυρω απο το φιλτρο, ψυχει το λαδι με νερο που επιστρεφει παλι στο ψυγειο νερου. ο δευτερος τυπος και επικρατεστερος στην πραγματικοτητα και πολυ απλα, ειναι μια τρυπα στο καρτερ με ενα σωληνακι, οπου βγαινουν τα λαδια του κινητηρα και παιρνανε απο ενα μικροσκοπικο ψυγειο, σαν αυτο του νερου και ξαναμπαινουν στο καρτερ πιο δροσερα. στα αυτοκινητα βενζινης δεν ειναι απαραιτητο το ψυγειο λαδιου,ακομα και το φιλτρο λαδιου κατα καποιο τροπο κανει την ιδια δουλεια και αρκετα καλα. στα υπεραυτοκινητα τωρα.. ο τυπος λιπανσης τους ειναι με dry sump, δηλαδη δεν εχουν καρτερ με λαδι, αλλα εξωτερικα δοχεια λαδιου οπου και αποθηκευεται το λαδι εκει και ψεκαζεται με μπεκ στα μερη του κινητηρα. αυτα τα δοχεια λειτουργουν και σαν ψυγεια, μιας και ειναι εξωτερικα. οσον αφορα τα πετρελαιου, το προβλημα δεν αφορα τοσο το ψυγειο λαδιου, αλλα την πιεση του λιπαντικου στο κυκλωμα. απλως το ευκολοτερο σημειο αστοχιας, οσον αφορα την πιεση του κινητηρα, βρισκεται στο ψυγειο λαδιου. Η πιεση του λιπαντικου στα πετρελαια παιζει τοσο σοβαρο ρολο, που αν ακομα και την ταπα του κινητηρα δε την βαλεις καλα, το οχημα κοβει και 50%, αρχιζει να ρεταρει και να μη κραταει ρελαντι.
  14. τρελαίνομαι να οδηγώ λεωφορείο!!! Η καλύτερη στιγμή, είναι να είναι χειμώνας, 5 η ώρα το πρωί και να είναι έξω ακόμη νύχτα, να το βάζεις εμπρός και μέχρι να ανεβάσει αέρα, νερά, θερμοκρασία, να έχεις ανάψει τα φώτα καμπίνας και να φτιάχνεις καφεδάκι ακούγοντας μουσική. προσωπικά, όταν το πάρκαρα, τα ξεφούσκωνα όλα(καρέκλες, αναρτήσεις) και την άλλη μέρα το πρωί, όταν καθόμουν στη θέση, έπινα μια γουλιά καφέ, γύρναγα τα κουμπιά για να φουσκώσει και ένιωθα να ζωντανεύει το όχημα.
  • Δημιουργία νέου...