-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.449 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Alex21121988's Achievements
-
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Αυτά βλέπω στον Inspector. Τελευταίος είναι. Υπάρχουν σίγουρα και άλλοι που βγάζουν Inspector, αυτόν από το Guru3D νομίζω τον κατέβασα. -
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Κάποιοι λένε πως αν το game δεν έχει native support για το rBAR ακόμα και να το forcάρεις, δεν λειτουργεί. Και πάλι πρέπει να το τεστάρουμε ανα περίπτωση. Δουλειά να υπάρχει να κάνουμε εμείς το beta testing και όχι η ίδια η nvidia που το έχει παρατημένο (και) αυτό το feature. -
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Κοίταξε το και εσύ αν μπορείς και πες αν είδες κάποια διαφορά ή αν αρκεί να έχουμε το rBAR Enabled. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την δεδομένη στιγμή κάποια χασούρα λόγω του ότι η 5090 είναι overkill για τα περισσότερα games που έχω backlog. -
Tελικά μου το είχε περάσει ήδη το dlss 4 Preset K στο Space Marine 2, το ίδιο το nvidia app, απλώς δεν είχα ανοίξει indicator να το παρατηρήσω. Άλλωστε είναι τόσο smooth και clear το συγκεκρμένο που ακόμα και με τον transformer δεν διέκρινα διαφορά. Είχα κάνει force το DLAA από το app οπότε είχε περάσει και το latest DLSS. Aπλώς με μπέρδευε το swapper γιατί το βγάζει προφανώς ακόμα με το DLSS 3.7. Τo swapper αλλάζει τα .dlls' οπότε σε κάποια games με anti-cheat δεν τα πάει καθόλου καλά. Force από το app άρα driver level σε αυτές τις περιπτώσεις. Τεστάρω τόσα games που έχω χάσει λίγο την μπάλα tbh.
-
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
@spi79 Είναι και σε άλλα που κοίταξα. Έχω την εντύπωση πως δεν αρκεί να το βάλεις Enabled, θέλει να πειράξεις και τα από κάτω, rBAR Options και Size Limit. -
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Το FG ούτως ή άλλως αυξάνει το latency. Όσο ανεβαίνει πχ στο x3 ή x4 γίνεται όλο και χειρότερο προφανώς. Αυτό δεν το γλιτώνεις, και φυσικά παίζει ρόλο πόσα "καθαρά" fps παράγει η καρτα σου. Είναι αλλιώς να παράγει 60-80fps και να τρεξεις το x3 και αλλιώς να ξεκινάει από τα 20-30. Στην δεύτερη περίπτωση απλώς δεν παίζεται το game. Μπορούν όποτε θέλουν να δώσουν το MFG και στις πιο παλιές σειρές. Το θέμα είναι μόνο αυτό που ανέφερα για τα rendered fps που είναι capable η gpu. Δηλαδή αν υπήρχε η επιλογή να τρεξεις x3/x4 και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και το x2 σε μια 3050/3060, σε κάποια games, ε εκεί δεν θα πηγαίνει καλά σε καμία περίπτωση. -
Καθόλου ιδέα σου. Σε όσους φίλους/γνωστούς το έδειξα σήμερα (καθώς ήταν εντελώς εκτός από το radar μου το game) είπαν το ίδιο. Φαίνεται πανέμορφο, μένει να δούμε στην κλειστή Beta σε 3 ημέρες (αν μας δώσουν πρόσβαση anw) για τι παιχνίδι μιλάμε. Δεν είναι ΑΑΑ νομίζω, θα στοιχίζει γύρω στα 30 ευρώ, αν δεν κάνω λάθος.
-
Ειδικά στις xx70/xx80 είναι πιο αισθητή η διαφορά των missing ROPs. Είμαι της άποψης ότι αν ο αγοραστής είναι ενήμερος στο ότι θα αγοράσει gpu με missing ROPs', δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά εφόσον μιλάμε για ''βλαμμένο'' chip, η τιμή πρέπει να πέσει, και μάλιστα αρκετά... Δηλαδή αν σου δώσει κάποιος μια 5080 κοντά στα 400-500 ευρώ κάτω, θα έλεγες όχι σε αυτό το deal; Εγώ προσωπικά δεν θα την έπαιρνα αλλά αν κάποιος το βλέπει εντελώς κυνικά το θέμα; Είναι όπως είναι κάποιες φορές και στα μουσικά όργανα που ασχολούμαι. Υπάρχουν και τα b stock που είναι επιστροφές ουσιαστικά που μπορείς να επιλέξεις. Μπορείς να κόψεις από 100-300 αναλόγως και τι έχει το όργανο και επιστράφηκε. Αναφέρω αυτό το παράδειγμα καθώς αν συμβιβάζεσαι στο ότι παίρνεις κάτι ελαφρώς defective αλλά σαφώς σε χαμηλότερη τιμή, το βλέπεις αλλιώς.
-
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Aυτό δείχνει για άλλη μια φορά ότι αυτά τα ''exclusive per gen features'' είναι προσωρινές gimmickιές του πέτσινου. Να αρχίσω να λέω για το Gsync τώρα; Δεν θέλω... Θέλεις FG που αν θέλουν και τώρα μπορούν να δώσουν MFG x3/x4 και στις 3xxx/4xxx; Όπως έδωσαν λοιπόν το Transformer και στις 4xxx, μπορούν να δώσουν και αυτό. Το Lossless Scaling πως το κάνει; Επίσης το Smooth Motion που είναι ένα ντεμεκ FG για games που δεν έχουν native FG, θα έρθει σε μελλοντικό update στις 4xxx. Το έχω δοκιμάσει σε μερικά games και το βρήκα πολύ ok. Απλώς όχι competitive φάση προφανώς, single player experiences μόνο. Τα αναφέρω όλα αυτά, διότι ξαναλέω, αν θέλουν μέσα από το ίδιο το software μπορούν να γίνουν πολλά και να οφεληθούμε όλοι, και εμείς που τα σκάμε για το new babe κάθε γενιά, αλλά και αυτοί που δεν επιθυμούν να αλλάζουν κάθε 2 χρόνια gpu, να έχουν αυτά τα features στην υπάρχουσα κάρτα τους. -
Εδώ θα γίνεται κουβέντα μεταξύ Swappers και έτσι; Για πάμε. Όντως υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο image clarity και το πως συμπεριφέρεται το DLSS 4 με το transformer. Tίποτα φυσικά δεν είναι τέλειο και προφανώς κάτι δίνεις κάτι παίρνεις. Και εγώ πειραματίζομαι όλη την εβδομάδα με αρκετό backlog από games. Αν εξαιρέσεις κάποιες περιπτώσεις όπως πχ το Space Marine που απλώς δεν μου λειτουργεί τίποτα από τις μεθόδους που γνωρίζω, τα υπόλοιπα games με DLSS τους έχω περάσει κανονικά το DLSS 4.
-
GPU Vram και οι επιπτώσεις στα Games.
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Od1sseas στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
H vram την δεδομένη στιγμή φαίνεται να είναι αυτό που χρησιμοποιούν τα περισσότερα AI features των μοντέρνων gpu. Οπότε αν υπάρχει αφθονία τόσο καλύτερα. Αυτές τις ημέρες δοκιμάζω το Project G-Assist της nvidia, και ακόμα και με την 5090 με τα 32gb όταν είσαι in game σε απαιτητικό τίτλο, σου ξοδεύει αρκετή vram, για αυτό και ζητάει τουλάχιστον 12Gb vram την δεδομένη στιγμή ως minimum requirement. Θέλει ακόμα δουλειά, δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις αλλά πιστεύω πως αν το προσέξουν, έχει μέλλον. -
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Με βάλατε και εμένα στο τρυπάκι τις προηγούμενες ημέρες να κάνω τα τεστ μου περί Inspector και swapper. Εγώ το πηγαίνω per game και πως θα συμπεριφερθεί το κάθε ένα από αυτά. Αν μπορώ εύκολα από το nvidia app να πάρω αυτό που πρέπει, τότε προτιμώ από εκεί. Πχ σε κάποια games όπως το Space Marine 2 αν κάνω swap .dlls' απλώς εξαφανίζεται το DLSS από τις επιλογές του game. Οπότε εκεί forcάρω DLLA από το app και τσεκάρω αν το πέρασε στο profile του game στο Inspector. Σε κάποια άλλα όπως Dead Space Remake, δοκίμασα επίσης να το κάνω force το DLAA αλλά δεν μου λειτουργούσε με τίποτα. Εκεί έπαιξα μπαλίτσα με το DLLSTweaks, και λειτούργησε. Οπότε trial and error η φάση σε κάθε περίπτωση. -
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Mόνο οι Astral πήραν officially BIOS update έτσι; Έσκασε εντελώς out of radar πάντως το potential της 5080 που την είχαμε (οι περισσότεροι) DOA ως gpu λόγω vram και ότι γνωρίζαμε από τα leaks πως θα είναι κάτω από την 4090. Τώρα βέβαια αρχίζουμε να αποκλείουμε το ενδεχόμενο να βγάλουν 5080ti I guess. Αν πάρουν BIOS και άλλες υλοποιήσεις θα κάνουν αυτομάτως μια 5080ti obsolete, και ο μόνος λόγος να την θέλει κάποιος είναι αν βγει με παραπάνω vram. 5080 Super θα παίξει imo μελλοντικά με παραπάνω vram. Ειλικρινά δεν το περίμενα, ειδικά με αυτές τις καταναλώσεις, να μπορείς να δώσεις τόσο OC στις 5xxx. Να που υπάρχει και κάτι θετικό να πεις για αυτή την γενιά. -
Το στούντιο πίσω από την επιτυχημένη σειρά post-apocalyptic παιχνιδιών Metro απέκτησε ένα ολοκαίνουργιο όνομα και, ταυτόχρονα, αποκάλυψε ένα καινούργιο παιχνίδι που ξεφεύγει από το συνηθισμένο του σκηνικό. Ο λόγος για το La Quimera, ένα sci-fi first-person shooter που μεταφέρει τους παίκτες σε μια φουτουριστική εκδοχή της Λατινικής Αμερικής.Η 4A Games Ukraine, η ομάδα πίσω από τίτλους όπως τα Metro 2033, Last Light και Exodus, θα είναι πλέον γνωστή ως Reburn. Όπως μπορείτε να δείτε στο trailer, το τελευταίο παιχνίδι της εταιρείας διατηρεί τις story-driven πτυχές του shooter, ενώ στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επιστημονική φαντασία. Release Date: 25 Aπριλίου 2025 Κλειστή Beta: 12 Aπριλίου 2025 (sign up στο Steam)
-
Eίναι πολύ ωραίο το exploration στα Last of Us, πόσο μάλλον αν είσαι loot goblin και κυριολεκτικά χτενίζεις τα πάντα στην περιοχή. Στο 2 άφησαν μόνο αυτό το κομμάτι ανοιχτό να πας όπου θέλεις/αν θέλεις. Μετά δεν έχει κάτι ανάλογο, είναι εντελώς linear. Στο επόμενο (αν υπάρξει) θα ήταν πολύ ωραίο να έχεις ανάλογα σημεία να πας όπου επιθυμείς. Όχι φυσικά να το κάνουν open εντελώς, αυτό πιστεύω θα έριχνε πολύ το quality όλου του παιχνιδιού. Δεν είναι όλα τα games κατάλληλα για free roaming etc. To Νο Return είναι φουλ διασκεδαστικό, αλλά με στενοχωρεί συγχρόνως διότι σου δίνει μια γεύση πως θα ήταν τα Factions (multiplayer) στο TloU 2, που δεν θα έχουμε ποτέ δυστυχώς... Στο update αναφέρει στο μεταξύ ότι έφτιαξαν το Upscale Sharpening slider. Aλλά δεν κατάλαβα ακριβώς τι έφτιαξαν. Και pre-patched μου λειτουργούσε κανονικά, δεν παρατηρώ κάποια διαφορά στο τι άλλαξε. Hotfix είναι βέβαια και όχι κάτι major. Όσο έχω παίξει βέβαια, δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα, οπότε αν την βγάλουμε με Hotfix updates, σημαίνει πως η Nixxes έκανε πραγματικά καλή δουλειά στο porting.