Γιατί βλέπεις να παίρνονται γενικότερα ρίσκα, είτε σε ταινίες ή στα παιχνίδια? Έχουμε γεμίσει prequel, remaster (που δεν είναι απαραίτητα κακό) ακόμη και σε παιχνίδια που βγήκαν πριν π.χ μια 5ετια. Πουθενά νέες ιδέες, ο ένας αντιγράφει τον άλλον, για να τραβήξει τη μάζα να έρθει να παίξει το εκάστοτε παιχνίδι και κυρίως να αγοράσει skins, και ποντάρουν στη νοσταλγία (π.χ το Portal του BF2042, CoD remastered maps).
Δε θα ήθελα να δω ένα BC3, όπως λέει και ο dev στο άρθρο δε θα μοιάζει/είναι Bad Company. Και αυτοί που θέλουν ένα BF4 remaster (και είναι πολλοί με αυτά που βλέπω) αγνοούν ότι δε θα παίζει όπως τότε (πάλι παράδειγμα το Portal).