Προς το περιεχόμενο

cpttony

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5.887
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Programming/Gaming

Πρόσφατες Επισκέψεις

13.121 προβολές προφίλ

cpttony's Achievements

  1. cpttony

    Battlefield 2042

    Αν είχαν τα physics από τα προηγούμενα παιχνίδια τα οχήματα (ειδικά ο αέρας), απουσία κάποιων mechanics, λίγο balance δεν θα ήταν έτσι τα πράγματα, με τη DICE να σιγοντάρει την όλη κατάσταση.
  2. cpttony

    Battlefield 2042

    Κάτι παρόμοιο παρατήρησα και εγώ με το ping/routing. Στον ένα server/match να έχω υψηλότερο από το συνηθισμένο και στον επόμενο να είναι οκ.
  3. cpttony

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί ήδη
  4. cpttony

    Battlefield 2042

    Το προτιμούσα αυτό αντί για τα C4, υπάρχει bug/feature (όπως το δει ο καθένας) αν πετάξεις C4 στο άρμα ενώ έχει APS ανοιχτό, τα καταστρέφει. Ποιος ο λόγος να χρησιμοποιήσω C4 λοιπόν? Δε βλέπω κάτι κακό στο να βάζεις δίπλα διπλα τις νάρκες, που γινόταν και στο BC2. Όπως ειπα, πλεον που οι νάρκες φαίνονται εύκολα, αν χτυπήσει μια θα τις καταστρέψει όλες. Το έχω παρατηρήσει στα ελικόπτερα/αεροπλάνα αυτό. Το hitbox τις περισσότερες φορές δε βρίσκεται εκεί που είναι το μοντέλο του παίκτη. Δε θα μου φαίνονταν περίεργο να συμβαίνει και στα άρματα κάτι τέτοιο.
  5. cpttony

    Battlefield 2042

    Update 7.0 - Anti-tank mines will now take 2 seconds to activate upon being placed, so they can no longer be used in the same fashion as C5. Update 7.1 - Increased the size of AT Mines by 5-10% and raised them up to improve visibility. Update 7.2 - Anti-Tank Mine damage has received a rebalance following recent updates, it will now take 3 Anti-Tank Mines to fully destroy a Heavy Vehicle such as a Tank or MAV. It will still remain possible to destroy Medium Armored Vehicles such as the Wildcat and EBLC-Ram with 2 Anti-Tank Mines. Αν εξαιρέσεις τα light vehicles (που και 'κει μπορεί να τη γλιτώσεις) η μία δε σου κάνει τίποτα. Δε θυμάμαι ποτέ σ' αυτό το παιχνίδι 1 νάρκη να κατεβάζει οποιοδήποτε άρμα, πριν τη τελευταία season, π.χ το MAV και RAM θέλαν 2 νάρκες για να διαλυθούν.
  6. cpttony

    Battlefield 2042

    Μιλούσα με random παίκτες, αν μιλάμε για stack ναι θα ρημάξει οτιδήποτε. Ποίες νάρκες? Αυτές που πλέον είναι άχρηστες σχεδόν με το damage που κάνουν, φωτίζουν σαν πυγολαμπίδες και είναι εμφανείς πάνω από το έδαφος για να τις βλέπουν στα σίγουρα τα άρματα?
  7. cpttony

    Battlefield 2042

    Το βίντεο που έβαλες μια σελίδα πίσω με τον Shroud δείχνει ότι μάλλον ούτε τους "creators" ακούν ή ακούν αυτούς που θέλουν. Περισσότερο βλέπουν τα data/statistics που έχουν απο το παιχνίδι ή/και (δυστυχώς) το reddit. Σίγουρα παίζουμε το ίδιο BF 2042? Δε θα τα έλεγα αδύναμα τα άρματα, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα ασχοληθούν, και όταν τύχει να υπάρξει ομαδικότητα που αναφέρθηκε για να καταρριφθούν, πρέπει να φάνε αρκετά RPG (ευχαριστούμε DICE για το APS) αν δεν προλάβουν να το βάλουν στα πόδια... έχοντας ταυτόχρονα ενεργοποιήσει το auto repair. Ο αέρας πάλι άλλο κεφάλαιο, κάνει party σε κάθε match σχεδόν. Έχω συναντήσει/κάνει report λιγότερους cheaters (παραδόξως έχω λάβει και email απο ΕΑ ότι έφαγαν ban) απ' ότι στα προηγούμενα 2 παιχνίδια σε αντίστοιχη περίοδο της ζωής τους. Εδώ θα διαφωνήσω εν μέρει. Γιατί να επενδύσεις σε ένα τέτοιο σύστημα, από τη στιγμή που ακόμη και στο CoD, 4-5 όπλα με 2-3 συνδυασμούς attachments χρησιμοποιούνται μόνο (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο ήταν τελευταία φορά που ασχολήθηκα με CoD). Και το BF4 είχε τόσα όπλα (που ο κόσμος εκθειάζει) , και όλοι έπαιζαν με 2-3 όπλα... με συγκεκριμένα attachments.
  8. cpttony

    Battlefield 2042

    Δε μου "βρωμάει" καθόλου αυτό που λες. Τα παραπάνω τα έγραψα βάσει CQ, όχι BT. Δε ξέρω τι γίνεται εκεί.
  9. cpttony

    Battlefield 2042

    Σε αντίστοιχη περίοδο στο BF1, BF5 είχα συναντήσει περισσότερους. Όσο για τα ελικόπτερα, μάλλον έτυχες σε wannabe ή vehicle mains (και είναι αρκετοί), που ιδρώνουν. Κάτι τέτοιοι σε σκοτώσουν χωρίς να καταστρέψουν το ελικόπτερο. Τα βλέπεις γιατί η DICE δε έχει αχοληθεί να κάνει balance το infantry vs vehicles, και οι μικρότεροι αλλαγμένοι χάρτες ευνοούν τον αέρα σε πολλές περιπτώσεις. Στα τελευταία update δώσαν περισσότερο mobility στα Apache, rocket pods στα αεροπλάνα, ένα extra crosshair για το που πάει πραγματικά που θα καταλήξει ο πύραυλος, ριπή κλπ. Μη πιάσω τα ιπτάμενα φρούρια Hind, Condor. Δε βγάζεις άκρη. Aκόμη και στο BF4 τα ελικόπτερα, jets δεν είχαν τέτοιο mobility, και τα physics δεν επέτρεπαν αρκετά "αστεία" σκηνικά που έχω δει στο 2042.
  10. cpttony

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Ωχ
  11. cpttony

    Battlefield 2042

    Το matchmaking δε δουλεύει όπως πρέπει, γιαυτό. Το αστείο είναι μετά που μπήκε το EA anti cheat, έχω δει περισσότερους πριν.
  12. cpttony

    Battlefield 2042

    Μάλλον ηθελημένα γίνεται μετά τη νεα season. Ξεκινά το παιχνίδι με 128/64 άτομα, και κάπου στα μέσα βλέπεις bots. Υπολογίζω ότι άτομα φεύγουν (π.χ γιατί χάνουν) και βάζει bots αντί για άλλα.
  13. cpttony

    Battlefield 2042

    Ναι, ενώ τα υπόλοιπα reworks είναι καλύτερα σχεδιασμένα... Τελευταία φορά που μου είχε συμβεί με ΕΜΡ το άρμα είχε πολύ χαμηλό HP. Τα όπλα της μοδός θα έλεγα τα RM68, SCAR, M5. Κάτι χάλασαν στο matchmaking 2 updates τώρα, και μπορεί να πάρει >1' να βρει παιχνίδι.
  14. cpttony

    Battlefield 2042

    Αυτά είχα στο μυαλό μου όταν έγραψα το παραπάνω μήνυμα. Τα little bird, stealth μπορούν να ξεφύγουν τα stinger, TV missiles και με απλούς ελιγμούς. Μη ξεχνάμε και το άλλο που μπήκε στο BF1 και μετά, με το quick repair.
  15. cpttony

    Battlefield 2042

    Από όλα πού υπάρχουν αυτή τη στιγμή, το railgun είναι το λιγότερο. Τον αέρα δε μπορείς να τον ακουμπήσεις με τετοιο maneuverability και physics. Τα άρματα μονο αν ασχοληθούν καμποσα άτομα και δε προλαβουν να ξεφύγουν (ακούγεται ότι θα πάρουν APS όλα τα άρματα ) . Γλιτώσαμε; Μόνο εγώ τους συναντώ ακόμη;
  • Δημιουργία νέου...