mpompo13
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
433 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
3.247 προβολές προφίλ
mpompo13's Achievements
-
Ακριβώς Αν διάβαζες θα έβλεπες ότι έγραψα (όπως και εσύ) το να πουλάς αυτό το αντικείμενο είναι "πρακτικά παράνομο". Όσο για το "δυνητικά επικίνδυνο " είναι καθαρά υποκειμενικό. Κ το αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιθετικό μέσο, το μαχαίρι της κουζίνας, ακόμη κ μια γλάστρα που μπορεί να ρίξεις από το μπαλκόνι. Λίγοι νομίζω θα συμφωνήσουν να απαγορευτεί η πώληση τους. Τώρα για να σοβαρευτω για το παράδειγμα σου ότι δεν είναι πρακτικά νόμιμα τη πώληση αυτοκίνητα με τελική ταχύτητα άνω των 130χλμ/ω: 1) Ελλάδα το μέγιστο όριο είναι 130χλμ/Ω, στην Βουλγαρία 140, στην Κύπρο 100 και στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητοδρομοι χωρίς όριο. Ποιο όριο πρέπει να έχει το αυτοκίνητο σου; Τι θα συμβεί εάν πας ταξίδι σε άλλη χώρα; 2) Τι θα συμβεί εάν το όριο αλλάξει προς τα πάνω ή κάτω; Πχ στην Ελλάδα (σε ορισμένους αυτοκινητόδρομους) είναι 130 από 120 που ίσχυε παλαιά.
-
Με την ίδια λογική δεν πρέπει να πουλάνε μαχαίρια γτ μπορεί να σκοτώσεις άνθρωπο άρα το να πουλάς μαχαίρια είναι ουσιαστικά παράνομο. Όσον αφορά γτ η τελική ταχύτητα είναι υψηλότερη σου απαντήσανε πιο πάνω. Όσον αφορά το παράδειγμα με τα τουφέκια τι ακριβώς προσπάθησες να εξηγήσεις; Ότι εάν η νομοθεσία επιτρέψει να αγοράσεις πλήρες αυτόματο τυφέκιο αλλά να το χρησιμοποιήσεις μόνο ως ημιαυτόματο τότε είναι νόμιμο να το κάνεις;
-
Όντως δεν είχα βάλλει κάποιον σύνδεσμο και όσον αφορά την ασφάλεια αστικής ευθύνης είμαι λάθος (θυμάμαι ή είχα διαβάσει λάθος άρθρο) καθώς συνέκρινα το Level 3 της Mercedes με το level 2 που ουσιαστικά είναι supervised από τον οδηγό. Αναγνωρίζω και ανακαλώ τι είπα. (Μάλλον -- χωρίς να είναι δικαιολογία -- είχα συγκρίνει το autopilot που λανθασμένα θεωρούσαν κάποιοι χρήστες του ότι είναι level 3.) Όσον αφορά τον Huang της Nvidia έχει απόλυτο δίκαιο και δεν διαφωνώ μαζί του. Η Tesla είναι μπροστά για τον λόγο ότι συλλέγει δεδομένα εδώ και χρόνια κάτι που δεν έχουν (σε τέτοιο βαθμό) οι ανταγωνιστές της. Τα δεδομένα είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για την μάθηση μηχανής. Θα φανεί η σύγκριση όταν (κ εάν) η Nvidia καταφέρει να μαζέψει αντίστοιχα πολλά δεδομένα από τις συνεργαζόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεν έβαλες την πηγή να το διαβάσουμε και εμείς. Και μαζέψου με τους χαρακτηρισμούς. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου (όπως ίσως εσύ που δεν βάζεις κανένα απολύτως link για όλα όσα πετάς εδώ) πάρε μερικά link από 10 δευτερόλεπτα search Xpeng Motors shifts to vision-only technology in new P7+ model Exclusive: Xpeng's new model due in Q4 to ditch LiDAR and move to Tesla-like pure vision solution Ακόμα και στην ίδια την Xpeng το λένε The XNet deep visual neural network combine s dynamic XNet, static XNet, and the industry's first mass-produced pure vision 2K occupancy network. This system empowers the autonomous driving system with capabilities comparable to LiDARs, using pure vision and creating a 3D naked-eye experience. The 2K pure vision network reconstructs the world with over 2 million grids, providing 3D representations of drivable spaces and clearly recognizing every detail of static obstacles. Its perception range is doubled, covering an area equivalent to 1.8 football fields, and can accurately identify over 50 types of objects to see further and clearer. Και αυτό λοιπόν, όπως το FSD, βασίζεται στις κάμερες για να φτιάξει δεδομένα βάθους (αυτά που έκανε το Lidar και όχι τα radar που τα βάζουν μόνο για εντοπισμό εμποδίων μπροστά σε κακό καιρό που δεν βλέπουν τα lidar). Άρα τα περί "για να οδηγήσει σωστά αυτόνομα ένα όχημα και χρειάζεται και δεδομένα βάθους (depth) τα οποία το vision (εκτός αν είναι stereoscopic) δεν προσφέρει" είναι ανοησίες. Όντως δεν έβαλα σύνδεσμο αλλά το σχολιό μου δεν είναι λάθος αν και όντως δεν το εξέφρασαν εντελώς σωστα. Θα έπρεπε να είναι: Μπερδέυτηκα με το "only" που έβαλα μετά ότι περνούσε το μήνυμα αλλά νομίζω δεν ήταν σωστό (δες πιο κάτω) γιατί θα χρησιμοποιήσει και vision only δίκτυο. Σε κανέναν από τους συνδέσμους που παρέθεσες (και η επίσημη ανακοίνωση) δεν λέει ότι θα πάει αποκλειστικά σε vision only. Λένε ότι όντως θα καταργήσουν το lidar και ότι όντως θα αναπτύξουν ένα "vision only" δίκτυο (όπως της Tesla) αλλά θα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα δίκτυα: Και ακόμη και οι μηχανικοί της Tesla προσπάθησαν να τον πείσουν να μην αφαιρέσει το ρανταρ μέ βάσει αυτό (https://electrek.co/2023/03/21/tesla-engineer-convince-elon-musk-not-give-up-radar-self-driving/) αλλά νομίζω αργότερα αφαιρέσανε και τους αισθητήρες υπερήχων. edit: Και πολύ καλά έκανε κατά την γνώμη μου η Xpeng. Εφόσον είδαν ότι κάτι δουλεύει ικανοποιητικά εφαρμόζουν κάτι αντίστοιχο (κ είναι λογικό) αλλά όπως γράφουν είναι σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα συστηματά τους όχι αποκλειστικά ότι πάνε μόνο σε vision only. Όντως είναι προσωπικές μου απόψεις γιαυτό και έγραψα στο πρώτο πρόσωπο. Γνωρίζω ότι το cybertruck έχει κυκλοφορήσει αλλά θυμίσε μου με τι καθυστέρηση, τι αλλαγές σε αυτά που υποσχόταν η εταιρεία και σε τι διαθεσιμότητα είναι τώρα; Δεν γνώριζα για την ασφαλιστική εταιρεία της την οποία θα κοιτάξω όταν βρω χρόνο. Ο Musk υπόχεται ότι του κατέβει στο κεφάλι με σκοπό την δημοσιότητα και να κρατάει το κοινό σε ενγρήγορση (καλό PR stunt κατά την γνωμή μου) και μερικά του βγαίνουν (βλέπε SpaceX ως ένα εξαιρετικό παράδειγμα) ενώ άλλα όχι. Δεν θα έλεγα ότι "βάζουν την αποστολή πρώτα" και "ποντάρει τα πάντα και τρέχει μπροστά στο άγνωστο, σπάζοντας πράγματα στον δρόμο, ενώ θα μπορούσε να κάτσει και να αρμέγει τα συστήματά της" αλλά αυτό είναι η αποψή μου. Και η αποψή μου είναι ότι δεν έχει καλό record στο να παραδίδει ότι υπόχεται, πιο αναλυτικά: Ρομποταξί εδώ και χρόνια (ειρωνικά και η είδηση που σχολιάζουμε) "“We expect to have the first operating robotaxis next year,” Musk continued in 2019. “With no one in them, next year.”" (https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2024-04-25/elon-musk-s-tesla-robotaxi-predictions-were-all-wrong) και το οποίο θα μπόρούσαν να χρησιμοποιήσουν υποτίθεται οι ιδιόκτητες των tesla για να έχουν κ έσοδα (https://www.businessinsider.com/elon-musk-tesla-robotaxi-app-make-money-repurposing-cars-autonomous-2019-4). Hyperloop (https://www.bbc.com/news/technology-67801235) Υποσχέσεις για βελτίωση του κόστους κατασκευής τούνελ από την The Boring Company (https://www.wired.com/story/engineers-dont-totally-dig-musk-tunneling/) Βόλτες στο φεγγάρι από τη SpaceX (https://www.space.com/35882-spacex-private-companies-offer-moon-trips.html) Πλήρη αυτόνομα οχήματα "του χρόνου" το 2014 (https://www.youtube.com/watch?v=ufbxvRo2rnY) και νομίζω και κάθε χρόνο μετά; 'alien dreadnought' από το 2016 που ακόμη τουλάχιστον δεν το εγκατέλειψε ακόμη (https://www.businessinsider.com/elon-musk-revives-his-alien-dreadnought-factory-dream-for-batteries-2020-9) Οι καθυστερήσεις στα Cybertruck (που μάλλον δεν βγήκε κ τόσο καλό για την τέσλα: https://electrek.co/2024/02/19/tesla-cybertruck-mistake-turned-marketing-tool/) Και Semi. H solar roof που ενώ θα ήταν πιο φθηνή από μία κανονική οροφή (https://inhabitat.com/teslas-new-solar-roof-is-actually-cheaper-than-a-normal-roof/tesla-solar-roof-cheaper-than-a-normal-roof-3/) τελικά κοστίζει αρκετά παραπάνω "A typical Tesla Solar Roof costs upwards of $100,000, depending on the size and complexity of your roof and how much solar power you need. " (https://www.solarreviews.com/blog/how-much-does-the-tesla-solar-roof-cost-compared-to-conventional-solar). Οπότε ναι είναι η προσωπική μου άποψη. Εϊχα διαβάσει (κ θα βάλω το λινκ μόλις έχω χρόνο να το ξαναβρώ) ότι και οι μηχανικοί τις τεσλα προσπαθήσαν να τον πείσουν να μην πάνε με τα ρομποταξί γτ δεν είναι δυνατόν να το καταφέρουν και να επικεντρωθούν σε ένα φθηνότερο μοντέλο (που ο μασκ απλά έβαλε στο ράφι και τελείωσε την ανάπτυξη του). Οπότε το "ρομποταξί" κατά την γνώμη μου είναι το publicity stunt του Μασκ αυτής της χρονιά λόγω μείωσης των πωλήσεων. Εξάλλουν ήδη πήρε αναβολή η παρουσίαση. Τέλος, για να μην υπάρχει παρεξήση, το παράδειγμα των γερανών ήταν για να δεις ότι κάθε χώρα έχει τα σωματεία και προστασία συγκεκριμένων ομάδων. Συμβαίνει κ στις ΗΠΑ κ παντού.
-
Επειδή διαβάζουν και άλλοι αυτό το φορουμ και μπορεί να σε πάρουν στα σοβαρά θα καθήσω να σου απαντήσω αναλυτικά. Όλες (ή οι περισσότερες) αυτοκινητοβιομηχανίες πλην της Τέσλα έχουν αναλάβει ότι θα είναι νομικά και ασφαλιστικά υπεύθυνες εάν τα αυτοκίνητα τους προκαλέσουν ατύχημα με το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης. Το ότι η Τέσλα (που υποτίθεται έχει το καλύτερο σύστημα κατά την γνώμη σου) δεν το κάνει και αφήνει να έχει την νομική ευθύνη ο οδηγός λέει πολλά για την εμπιστοσύνη της στο λογισμικό της και θα έπρεπε να σε βάζει σε σκέψεις. Εφόσον το σύστημα είναι "πιο ασφαλές και από τον οδηγό" γιατί πετάει το μπαλάκι της ευθύνης στον οδηγό την στιγμή που οι ανταγωνιστές της την αναλαμβάνουν πλήρως; Λυπάμαι που θα είμαι ευθύς (και ίσως φάω κ μπαν) αλλά λες απλά μπούρδες. Δεν υπάρχει όφελος στο να αφαιρείς αισθητήρες από ένα σύστημα ML/AI. Οι μηχανικοί της Τέσλα απλά προσπαθήσανε να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα γιατί το αφεντικό τους (βλέπε Έλον) αποφάσισε να βγάλει τους αισθητήρες για λόγους κόστους και αναγκάστηκανε να δουλέψουν με αυτό που τους έμεινε. Το ξαναλέω: Δεν έχει κάνενα όφελος να αφαιρείς αισθητήρες. Δεν είναι αντιπαραγωγικό να τους έχεις καθώς οι αλγόριθμοί μάθησης (νευρωνικών δικτύων κλπ) είναι αρκετά πολύπλοκοι και σε περίπτωση που κάποιος σενσορας δεν προσφέρει κάτι ωφέλιμο σε καποια σενάρια τότε αυτός αγνοείται. Τώρα για το bold, είσαι εντελώς λάθος. Το vision only ναι πιθανότατα είναι καλύτερο σήμερα από ότι το προηγούμενο σύστημα με τα ραντάρ αλλά δεν είναι αντικειμενική η σύκγριση. Αντικειμενικλη θα ήταν εάν συνέχιζαν και τα 2 συστήματα παράλληλα τα τελευταία χρόνια και γινόταν μία δίκαιη σύγκριση. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το vision only system που έχει βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια με τα εξτρα δεδομένα που έχουν μαζέψει και να λες ότι είναι "αντικειμενικά" καλύτερο από ένα σύστημα ετών εκπαιδευμένο σε παλιά δεδομένα. Τέλος, για την Xpeng θα σου πρότεινα να μην βασίζεσαι μόνο σε μέσα ενημέρωσης με το όνομα "teslarati". Αν έψαχνες την πραγματική είδηση θα διάβαζες ότι θα καταργήσουν το Lidar μόνο και όχι το radar και φυσικά δεν θα πάνε σε vision only. Ακόμη μία παραπληροφόριση που έγραψες ίσως για να δικαιολογήσεις ότι το vision only system είναι το καλύτερο. Και για να σε βοηθήσω λίγο, για να οδηγήσει σωστά αυτόνομα ένα όχημα και χρειάζεται και δεδομένα βάθους (depth) τα οποία το vision (εκτός αν είναι stereoscopic) δεν προσφέρει. Σε αρκετά, θα γράψω μερικά με κόκκινο γιατί ήδη έγινε σεντόνι το ποστ. Και τέλος για να σε τρολάρω και λίγο: Εάν τα ρομποταξί τρακάρουν ποιος θα έχει νομικά κ ασφαλιστικά την ευθύνη μιας και η Τέσλα δεν την αναλαμβάνει; Ίσως ο πελάτης που εν γνώση τους επέλεξε να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία;
-
Από την μια λες ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πιέσει την ΕΕ να μην εγκρίνει τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης κ στις ΗΠΑ που δεν έχουν την διαφθορά της ΕΕ η Τέσλα κυκλοφορεί κανονικά αυτοκίνητα με αυτόνομη οδήγηση και από την άλλη λες ότι στις ΗΠΑ πάλι (που δεν έχουν την διαφθορά της ΕΕ) η Mercedes έχει υποδεέστερο σύστημα κ πήρε το level 3 με μέσο/διαφθορά. Κάτι δεν κολλάει εδώ. Τέλος μιας κ λόγω επαγγέλματος ασχολούμαι με ML/AI είναι απαράδεκτο ότι η Τέσλα αφαιρεί αισθητήρες. Δεν βγάζει νόημα πλην μείωσης του κόστους. Από περιέργεια, αυτά τα γράφεις σοβαρά;
-
Οι Γερμανοί (που δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια) είναι ήδη πιστοποιημένοι για level 3 (σε μερικές πολιτείες των ΗΠΑ) με την Tesla κ όλους να είναι ακόμη level 2: https://fortune.com/2024/04/18/mercedes-self-driving-autonomous-cars-california-nevada-level-3-drive-pilot/
-
Χαμένες αποστολες AliExpress ΕΛΤΑ Hungarian post
mpompo13 απάντησε σε θέμα του soulfree90 στο Μπλα Μπλα
Νομίζω ήταν κάπου 3 με 4 ευρώ. Λένε έως 90 μέρες ότι κάνει η διαδικασία αλλά εμένα κράτησε παραπάνω. Αμφισβήτηση μπορείς να κάνεις για οποιοδήποτε ποσό εφόσον εμπίπτει σε κάποιον από τους λόγους (πχ μη παράδοση του προϊόντος) και καλό είναι να δώσεις στην τράπεζα όλα τα screenshot ότι προσπάθησες να πάρεις refund μέχρι τέλους και στο αρνήθηκαν. Μπορείς να ρωτήσεις στην τράπεζα που συνεργάζεσαι για περισσότερες πληροφορίες. Στην δική μου περίπτωση δεν ήταν τόσο το ποσό όσο το ότι αρνούνταν ότι το αντικείμενο δεν έφθασε ποτέ και ήταν κοροϊδία όλο αυτό. Η αμφισβήτηση συναλλαγής νομίζω έχει κ πέναλτι για τον έμπορο νομίζω εφόσον γίνει δεκτή. -
Χαμένες αποστολες AliExpress ΕΛΤΑ Hungarian post
mpompo13 απάντησε σε θέμα του soulfree90 στο Μπλα Μπλα
Γνωστό θέμα με το AliExpress. Προσωπικά προσπάθησα να βγάλω άκρη για το ότι δεν έφτασε ποτέ το δέμα αλλά όπως και σε άλλους εδώ μου άρχισαν το να φέρω επίσημο έγγραφο κλπ κλπ πράγμα που το τοπικό ταχυδρομείο δεν δίνει. Στο τέλος τα χρήματα επιστράφηκαν με αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα μου (το οποίο και θα πρότεινα να κάνετε και οι υπόλοιποι). -
Η αλήθεια δεν το γνώριζα κ δεν το έχω δοκιμάσει. Ίσως είναι νέα υπηρεσία. Κάποιος άλλος μπορεί να γνωρίζει περισσότερα για αυτό.
-
Είναι κυρίως για αγοραπωλησίες χέρι με χέρι (στην Γερμανία). Στην καλύτερη αν εμπιστεύεσαι τον πωλητή μπορείς να δεχθεις κ αποστολή αλλά είναι δικό σου ρίσκο αν συμβεί κάτι. Δεν υπάρχει καμία προστασία, είναι σαν τις αγγελίες του insomnia ή του Facebook marketplace.
-
Ομοίως και το Paladins Epic Pack addon (https://www.epicgames.com/store/en-US/p/paladins--paladins-epic-pack) για όποιον παίζει το game.
-
Έχετε σκεφτεί ότι πρακτικά και τα Windows 10 είχα προεγκατεστημένο το Skype (microsoft owned product και αυτό); Δεν υπήρχε τότε πρόβλημα; Όσον αφορά την Slack δυστυχώς ή ευτυχώς δεν νομίζω ότι έχει πάτημα. Η microsoft δημιουργεί ένα πακέτο εφαρμογών ώστε να την προτιμήσουν οι (εταιρικοί κυρίως) πελάτες και να βγάλει χρήμματα από τις συνδρομές. Εάν δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί η Slack ας πρόσεχαν. Το ισοδύναμο πχ στα αυτοκίνητα θα ήταν αν πχ η Garmin έκανε καταγγελία ότι οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν πλέον προ-εγκατεστημένο το Here Maps Navigation και εκμεταλλευόμενοι την δεσπόζουσα θέση τους κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό. Ας σοβαρευτούν με την τιμολογιακή πολιτική τους στην Slack για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν την Microsoft.
-
Ενδιαφέρον. Είναι μία καλή αρχή και ελπίζω να το συνεχίσουν και να υπάρξει σοβαρός ανταγωνισμός στο NVidia DLSS. Θα έχει ενδιαφέρον αν θα μπορέσει να εφαρμοστεί και στα PS5/Xbox Series που έχουν AMD GPUs. Θα είναι λίγο ξενέρα για τους πιστούς της Nintendo που ευαγγελίζανε ότι το DLSS που θα είναι αποκλειστικά στο (φημολογούμενο) νέο switch (σε ότι αφορά κονσόλες) και θα ανταγωνιζόταν τις νέες κονσόλες σε επίπεδο γραφικών .
-
Το Nintendo Switch σαρώνει φτάνοντας τις 84,59 εκατομμύρια πωλήσεις
mpompo13 απάντησε σε θέμα του JohnVani18 στο Νέα
Είναι θέμα απόψεων αυτό. Η Nintendo πάντως μια χαρά θεωρεί ότι το switch είναι διάδοχος του Wii U και αυτό με την σειρά του διάδοχος του Wii. Εξάλλου έτσι τα σχεδίασαν. Το ότι πουλάει όσο το Wii δεν το κάνει διάδοχο του Wii. Πουλάει για πολλούς λόγους, αρκετοί αναλύθηκαν και στα σχόλια εδώ. Δέχομαι την αποψή σου αλλά διαφωνώ. Η Nintendo πρώτα ξεκίνησε ένα "υβριδικό" μοντέλο στο Wii U όπου σου επέτρεπε μία (περιορισμένη) φορητότητα εκτός της τηλεόρασης. Ουσιαστικά εκεί πάτησε και έβγαλε το switch. Να στο πω διαφορετικά: χωρίς το Wii U μάλλον δεν θα υπήρχε το switch. Για τα χειριστήρια ξεχνάς ότι το Wii U ήταν συμβατό με τα wiimotes με αποτέλεσμα να έχει πρόσβαση στον ίδιο τρόπο παιχνιδιού. Τέλος, ελπίζω να μην επαναληφθεί η έπαρση της περιόδου Wii/DS όπου η Nintendo νόμιζε πως οτιδήποτε βγάλει θα πουλήσει τρελά (βάλε ένα "3" πριν το "DS" και κότσαρε ένα "U" μετά το "Wii" και θα πουλήσει) με αποτέλεσμα το Wii U που πάτωσε (για διάφορους λίγους) και το 3DS που αναγκάστηκε να κάνει μία σημαντική μείωση τιμής σχεδόν αμέσως. -
Το Nintendo Switch σαρώνει φτάνοντας τις 84,59 εκατομμύρια πωλήσεις
mpompo13 απάντησε σε θέμα του JohnVani18 στο Νέα
Διάδοχος του Wii U είναι το switch, όχι του Wii (του οποίου διάδοχος ήταν το Wii U). Πολύ βολικά προσπέρασες το Wii U και στο προηγούμενο ποστ σου ίσως γιατί δεν συμφέρει να πεις ότι πούλησε μόνο 13 εκ. τεμαχια. Στα του θέματος, η Nintendo από την εποχή του DS/Wii είχε να δει τόσο καλές πωλήσεις. Λογικό είναι να "τραβήξει" όσο πάει την τωρινή κονσόλα. Εξάλλου αυτό που μετράει είναι πωλήσεις κ έσοδα/κέρδη και από αυτά τα πάει περίφημα. Μην ξεχνάτε ότι οι τιμές των εξαρτημάτων πέφτουν σε τιμή με τον χρόνο, συνεπώς το κόστος κατασκευής ενός switch to 2017 δεν είναι ίδιο με τώρα. Εάν βγάλει νέα κονσόλα το περιθώριο κέρδους θα είναι μικρότερο, οπότε γιατί να το κάνει ενώ οι πωλήσεις του τωρινού switch αυξάνονται σε ετήσια βάση; Μάλιστα πολλά games της ήταν ports από το Wii U (*) που σημαίνει ότι το development κόστος (**) τους ήταν πολύ χαμηλότερο από νέα from the scratch παιχνίδια οπότε δίνουν καλό κέρδος. Το τι θα γίνει με νέα κονσόλα το γνωρίζουν οι ψηλά στην Nintendo αλλά συχνά τα σχέδια προσαρμόζονται άνα διαστήματα. Αν η ζήτηση για το τωρινό switch μείνει σε τόσο υψηλά επίπεδα μπορεί να αποφασισουν να καθυστερήσουν τυχόν revision. Τέλος, πολλοί εστιάσανε στo φημολογούμενο νέο switch και αγνοούν η Nintendo έχει κ άλλα κόλπα για να βγάλει χρήμματα εάν χρειαστεί. To Super Mario 3D All Stars απέδειξε ότι έχουν working Ν64 και GameCube emulators για το switch. Συνεπώς μπορούν να "πορτάρουν" όποιο (δικο τους) game θέλουν από αυτά τα συστήματα με μηδενικό κόστος μιας και θα είναι emulated σε ενδεχομένως full price. Και η εμπειρία του 3D All Stars έχει δείξει ότι θα πουλήσουν καλά. (*) Βέβαια έχουν ξεμείνει από Wii U games να πορτάρουν και πλέον έπιασαν το Wii και το 3DS. (**) Φυσικά πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι υπήρχε και ένα σημαντικό κόστος όταν πρωτοδημιουργήθηκε το κάθε παιχνίδι στο Wii U αλλά αυτό δεν αφορά το πορτ.