Προς το περιεχόμενο

macodin

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    133
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με macodin

  • Ημερομηνία γέννησης 10/01/1969

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.146 προβολές προφίλ

macodin's Achievements

  1. Όχι. Φίλε μου, διάβασε ένα φρεσκότατο άρθρο, από έναν από τους πιο έμπιστους ανθρώπους πάνω στα Apple, και μην ξεχάσεις να μπεις και στα 2 λινκ της εταιρίας στο τέλος και κυρίως στα σχόλια, του άρθρου, που απαντάει σε κάποιες ερωτήσεις/απορίες σχολιαστών. (επειδή το άρθρο είναι σημερινό, έχε το υπόψιν σου και για τις 2-3 επόμενες μέρες, για την περίπτωση που μπουν καινούργιοι σχολιαστές με διαφορετικές απορίες και τους απαντήσει) https://eclecticlight.co/2024/03/12/manage-your-macs-battery-for-endurance-and-lifespan/
  2. Σ΄ευχαριστώ φίλε μου, αλλά υπερβάλεις. Στρογγυλοποιεί την παραμόρφωση η οποία δεν είναι σήμα, αλλά τέλος πάντων. Εδώ είναι λάθος η απορία/ερώτηση και δεν ξέρω από που να το πρωτοπιάσω. Θα κάνω μια προσπάθεια. Για να ψήσεις τα τουΐτερ-κολλήσεις τα γούφερ, σημαίνει πως ξεπέρασες τα 2 προειδοποιητικά στάδια. Το πρώτο στάδιο είναι το άγχος του ενισχυτή. Σ΄αυτό, ακούς τον ενισχυτή σου κάπως να μην αναπνέει σωστά, να χάνει την ευστροφία και την ταχύτητά του και ο ρυθμός της μουσικής να ψιλοαλλοιώνεται.. Μετά τσιμπάς λίγο το βόλιουμ (2ο στάδιο) και αρχίζει να στρεσσάρεται, να παραμορφώνει ελαφρά, ή και περισσότερο και να χάνονται οι αρμονικές. Αυτά είναι τα 2 πρώτα στάδια. Εάν δεν τους δώσεις σημασία και θελήσεις να μπεις στο 3ο στάδιο, τσιμπώντας λίγο ακόμα το βόλιουμ με αποτέλεσμα την υπεροδήγηση του ενισχυτή και τις συνεπαγόμενες ζημιές, τότε κάτι έχεις καταλάβει λάθος (δεν είναι προσωπικό, έχω περάσει από εκεί!). Όλοι, μα όλοι, οι ενισχυτές, ανεξάρτητα από την τιμή και την δύναμή τους, έχουν κάποιο όριο. Κάποια κόκκινη γραμμή. Αυτό το όριο, και με βάση την εμπειρία σου, πρέπει να το βρεις και να το σεβαστείς. Έτσι σέβεσαι τον ενισχυτή σου, τα λεφτά που έδωσες γι΄αυτόν και τα ηχεία, μα πάνω απ΄όλα τον εαυτό σου. Τον εαυτό σου ως ακροατή σωστού ήχου που δεν σηκώνει την μύγα της παραμόρφωσης, (ήδη στο 2ο στάδιο), στο αυτί του. Είναι με λίγα λόγια θέμα (ηχο)ρύπανσης των αισθητηρίων σου. Αισθητικής. Συμβιβαζόμαστε πάντα με τις δυνατότητες των μηχανών μας και δεν τις δουλεύουμε στα κόκκινα αν θέλουμε να λειτουργούν σωστά και απρόσκοπτα σε βάθος χρόνου. Εν πάση περιπτώσει, με τον Ροτέλ θα έχεις ένα καθαρό*, δυνατό και απαραμόρφωτο σήμα. Εάν λάβουμε δέ υπόψιν μας ότι το ηχείο στην περιοχή 150-250 κύκλων, περίπου, (μια “στακάτη περιοχή”), κατεβαίνει κάτω από τα 5ωμ (με 4.3 το ελάχιστο), και την δύναμη του Ροτέλ, θα μπορείς να ακούς σε υψηλές εντάσεις χωρίς να στριμώχνεται ο τελικός, οπότε το soft klipping να μην χρειάζεται. Το θέμα είναι πως το 2πλό αυτό κυκλωματάκι του Ναντ, που βρίσκεται στο στάδιο της εξόδου, ανιχνεύει το φορτίο αντίστασης των ηχείων σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόζει αυτόματα το τροφοδοτικό ώστε να παρέχει είτε υψηλό ρεύμα είτε υψηλή τάση ανάλογα με τις ανάγκες. Αυτό που δεν ξέρω είναι, αν υποθέσουμε πως δουλεύει και με τον τελικό που θα προσθέσεις, αν κλιπάρει στα 4ωμ, ή και λίγο παραπάνω, (φορτίο στο οποίο ο Ροτέλ δεν έχει πρόβλημα), οπότε θα παραμορφώνει/κλιπάρει το σήμα, αντί να στρογγυλεύει/κλιπάρει την παραμόρφωση. Αυτό έχοντας πάντα υπόψιν, πως το κυκλωματάκι δεν βλέπει παραμόρφωση αλλά ωμική αντίσταση, και κλιπάρει σύμφωνα με τις προκαθορισμένες ανάγκες τού τελικού σταδίου τού Ναντ. * “Καθαρό” ναι μεν, αλλά, όσο καθαρό είναι το σήμα που έχει διαχειριστεί, και στείλει, το στάδιο προενίσχυσης του Ναντ. Ο τελικός δεν το καθαρίζει, ό,τι παίρνει μεγενθύνει. (Η προενίσχυση του Ναντ είναι τελείως unmatched σε σχέση με το ηχείο. Και γενικότερα δηλαδή). Κάποια στιγμή στα επόμενα χρόνια που θα πάρεις κάποιον σοβαρότερο πρό θα δεις τεράστια διαφορά. Στην αλυσίδα του χάι-φάι ο πρό είναι σημαντικότερος κρίκος από τον τελικό. (Πρώτος είναι η πηγή). Αυτά. (Υγ: επειδή ξαναδιάβασα το κείμενο που έγραψα και σε μερικά σημεία δεν έβγαζε νόημα, έκανα κάποιες μικροδιορθώσεις. Θέλει κι άλλο σενιάρισμα αλλά το αφήνω γιατί πλέον είναι πιο κατανοητό).
  3. Είναι λίγα γιατί στα 4ωμ δίνει τα ίδια περίπου βάτ (κλιπάρει στα 90 βατ). Πολύ κακή σχεδίαση. Ο Καίμπριτζ στα 4ωμ δίνει λίγο πάνω από 120 βατ. Είναι άλλης κατηγορίας ενισχυτής. Η πραγματική δύναμη ενός ενισχυτή είναι τα βατ που σου δίνει στα 4ωμ. Ο Ροτέλ που θα πάρεις δίνει 190 περίπου βατ στα 4ωμ, αυτή είναι η πραγματική ισχύς του. Πρόσεξε γιατί εάν χρησιμοποιείς τα tone controls μπορεί να κάψεις και τα καινούργια σου ηχεία με τον Ροτέλ. +3db σημαίνει οτι θα ζητηθεί 2πλάσιο ρεύμα (βατ) από τον ενισχυτή και +6db 4πλάσιο. Καταλαβαίνεις πως εάν βρίσκεσαι ήδη σε μεσοϋψηλές εντάσεις και τσιμπήσεις λίγο τα πρίμα-μπάσα (με λίγα λόγια να προσθέσεις τετραγωνικό παλμό πάνω στο μουσικό σήμα), θα γίνει ζημιά. Τα tone controls τα χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ (συγνώμη για τα κεφαλαία) όταν ακούμε σε ΧΑΜΗΛΕΣ εντάσεις ώστε να αποκτήσει σώμα το μουσικό συμβάν (πχ το βράδυ). Σε κάθε περίπτωση ρίχνουν την ποιότητα του ήχου. Αυτά.
  4. https://www.macofalltrades.com
  5. Δες εδώ μια λύση που βοήθησε αρκετούς με το ίδιο πρόβλημα, (άνοιξε όλα τα σχόλια): https://www.ifixit.com/Answers/View/821/Headphone+Jack+Stuck+on+Digital+Out
  6. Τα 13788 και 13738 είναι τα δωρεάν νούμερα για βλάβες του ΟΤΕ, για σταθερή και κινητή αντίστοιχα
  7. A μάλιστα! Εμ, πρώτα στήνουμε το σύστημα (ηχεία, πηγές, ενισχυτικά, θέση ακρόασης) και μετά κοιτάμε που χωράνε, αν χωράνε, τα υπόλοιπα έπιπλα (βιβλιοθήκες, γραφεία κτλπ) χωρίς να εμποδίζουν την ακρόαση. Αλλιώς πετάμε ή χαρίζουμε κάποια. Όπως το κόβω το στήσιμο μάλλον παίρνεις +2-3 db στο δεξί κανάλι εξαιτίας του πίσω τοίχου (το αριστερό έχει ελεύθερο χώρο από πίσω + μεγαλύτερη απόσταση από την θέση ακρόασης). Φαντάζομαι η "εικόνα" είναι λίγο μετατοπισμένη προς τα δεξιά. Αν θα έμενε έτσι θα βοηθούσε μια βιβλιοθήκη ή κάτι παρόμοιο με καλή μάζα πίσω από το αριστερό ηχείο. Πάλι στην περίπτωση που έμενε έτσι, θα μπορούσες να συμβιβαστείς με την αισθητική και να περνούσες κανάλι από το ταβάνι για το μπροστά αριστερό και να κοψεις στο ίδιο μήκος καλώδιο για το μπροστά δεξί. Το ίδιο και για τα πίσω. Και αν βρίσκεσαι σε κάποια μεταισθητική περίοδο βάφεις ή αγοράζεις τα κανάλια σε χρώμα έντονο κόκκινο. Να πω ότι όπως το βλέπω, αν γινόταν να αλάξεις τις θέσεις του καναπέ με την οθόνη/avr τα μήκη θα ερχόταν όπως τα θέλουμε. Ακουστικά θα ήταν ακόμα καλύτερα εάν γύριζες τον καναπέ προς τα δεξιά οπότε θα είχες το μπροστά δεξί ηχείο εκεί που είναι τώρα το πίσω δεξί, και το μπροστά αριστερό εκεί που βρίσκεται το μπροστά δεξί (και ανάλογα τα πίσω). Αυτό υπό την προϋπόθεση ο δεξιός τοίχος, όπως κοιτάμε, να είναι τουλάχιστον 4 και κάτι μέτρα και πάνω. Δεν κολλάμε τα ηχεία στις γωνίες και αν μπορούμε οι αποστάσεις που έχουν τα μπροστινά ηχεία από τους αντίστοιχους πλαϊνούς τους τοίχους να είναι ανόμοιες. Έστω και λίγο. Ο καναπές σ΄αυτήν την περίπτωση θα έρθει όσο πίσω χρειάζεται ώστε τα πόδια σου στην θέση ακρόασης να βρίσκονται στην κορυφή ενός νοητού ισόπλευρου τριγώνου όπου στις άλλες δύο γωνίες του θα βρίσκονται τα ηχεία. Από αυτήν την βασική θέση κάνεις τα μικροtunαρίσματα (κλίσεις και ακριβείς θέσεις ηχείων, ο καναπές λίγο πιο μπροστα ή πιο πίσω κτλπ). (Αν και σε αυτό το τελευταίο στήσιμο βλέπω μια δυσκολία στην καλωδίωση του πίσω αριστερού ηχείου, αν τα πίσω καθήσουν σε βάσεις. Αν μπούνε στον τοίχο, πάλι κανάλι). Αυτά για την ώρα μαν.
  8. Βρε συ June, αν θέλεις εξήγησε τι εννοείς "απόσταση". Το μήκος των καλωδίων; Αν είναι έτσι τότε είναι λάθος, και ακόμα μεγαλύτερο η διαφορετική διατομή. Τα 2 μπροστινά κανάλια, και αργότερα το κεντρικό, πρέπει να έχουν την ίδια διατομή και μήκος. Ίσως εάν η διαφορά στο μήκος ήταν μικρότερη, πχ 50-60 εκ, να μην χρειαζόταν να μπεις στον κόπο να τα φέρεις το ίδιο (εγώ θα το ΄κανα, δεν συζητάω καν για την διατομή), αλλά 18 μέτρα διαφορά; μα πώς είναι στημένα τα ηχεία; (πραγματικά είμαι περίεργος). Τέλος πάντων, αν είναι έτσι, τότε το κάθε καλώδιο έχει διαφορετική αντίσταση και ηλεκτρομαγνητική επαγωγή (που είναι και το βασικότερο, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα), οπότε αυτό που διαμείβεται μπροστά στην οθόνη στα έργα ή και στην μουσική και στέλνεται και στα δύο συγχρόνως μπροστινά ηχεία (με διαφορετικές εντάσεις ανάλογα άν το γεγονός εξελίσσεται δεξιά ή αριστερά (ή και ενδιάμεσα) στο κάδρο) δεν θα πρέπει να βγαίνει και τόσο ισορροπημένο. Ίσως να μην το ακούς τώρα αλλά αν βάλεις καλώδια με ίδιο μήκος και διατομή να καταλάβεις τη διαφορά. (Η αλήθεια είναι πως δεν μου ΄χει τύχει τέτοια περίπτωση οπότε δεν μπορώ καν να φανταστώ πόσο, και αν, δημιουργεί θέμα. Θεωρητικά δεν μου κάθεται καλά). Για τα καλώδια τί να πω, δες πρώτα τα ελάχιστα μήκη που μπορείς να έχεις στα 2 μπροστινά (και στο κεντρικό) και στα 2 πίσω, αλλά 20μετρα καλώδια, ούτως ή άλλως, χάνουν και ένα καλό ποσοστό από την ακρίβεια της πληροφορίας πέρα από την ένταση που είναι αμελητέα. Εδώ δεν μπορείς να κάνεις πολλά αλλά θα έπαιρνες σαφώς καλύτερη ποιότητα εάν μπορούσες να περιορίσεις το μήκος των μπροστινών στα 4-5 μέτρα (με 2,40 το ιδανικό, αλλά μην κολλάμε στα νούμερα, όσο λιγότερο μπορείς). Τα μπροστινά είναι αυτά που έχουν σημασία. Για τα πίσω δεν πειράζει και τόσο αλλά το 1,5μmm σε αυτό το μήκος έχει αρκετή αντίσταση, οπότε και λιγότερη ακρίβεια στην πληροφορία. Προσωπικά ίσως να έβαζα για τα πίσω 2mm για να μείωνα λίγο την αντίσταση. Μπορεί και παραπάνω γιατί στα πίσω πάει ένα μικρό μέρος της πληροφορίας και έντασης οπότε δεν νομίζω να έχει θέμα ο Ντένον που συζητάμε. Σύστημα home cinema δεν έχω γιατί σε σχέση με τις δικές μου απαιτήσεις για την ποιότητα καί θα έπρεπε να ξεπαραδιαστώ, καί δεν μου αρέσει περισσότερο από το να ακούω τις ταινίες σε στέρεο. Το έχω ζήσει σε φίλους με καλοστημένα συστήματα, με μηχανάκια, ηχεία, και περιφεριακά πραγματικά ακριβά (αν και σχεδόν όλοι τους τα έχουν πουλήσει εδώ και χρόνια κ αυτοί). Οπότε μην νομίζεις πως θα μπορέσω να σου δώσω πιο εξειδικευμένες συμβουλές. Αυτά για την ώρα.
  9. Γεια σου φίλε μου. Θα σου απαντήσω σ΄αυτό για την ώρα και αν μπορέσω κάποια στιγμή θα σου πω για τα καλώδια, θέμα το οποίο είναι πιο περίπλοκο αν κατανόησα καλά αυτά που γράφεις. Οι Ντένον των 175 ανά κανάλι είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις για τα συγκεκριμμένα ηχεία. Είναι αρκετά ποιοτικοί και θα μπορείς να τα οδηγείς για ώρες σε πολύ υψηλές εντάσεις αν θέλεις. Τα ηχεία που θα πάρεις είναι εξάωμα (όχι πως θα είχαν πρόβλημα αυτοί οι Ντένον με τετράωμα), απλά, επειδή οι αντιστάσεις των ηχείων είναι σύνθετες, αυτά τα 6ωμ, 8ωμ, 4ωμ, κτλπ, που βλέπεις ως αντιστάσεις των διαφόρων ηχείων, είναι σαν να λέμε ο μέσος όρος της αντίστασης στο φάσμα 20-20000 κύκλων. Εν προκειμένω, τα 3050i που θα πάρεις έχουν μια βύθιση στους 166 κύκλους, οπότε σε αυτήν και μόνο την στενή περιοχή (5-10 κύκλους πάνω-κάτω) κατεβαίνει στα 4 ωμ. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και πάρτον και θα με θυμηθείς (και πέτα από τον τρίτο, και πάνω, όροφο τον παλιοΧάρμαν, ο οποίος έχει 75 db σήμα/θόρυβο, σαν δεν ντρέπονται, (δίνει και λίγο σήμα μέσα από τον θόρυβο), σε ζεστή καινούργια άσφαλτο, και άκουσε ένα ωραίο μεσοχαμηλό που θα δώσει για 0,8sec άμα τη επαφή με αυτήν). Αυτά για την ώρα.
  10. 4 χρόνια = 35000 ώρες. 1000 ώρες ανά έτος (περίπου 2.5 ώρες την ημέρα) μόνο εξαντλητική δοκιμή δεν είναι. Δεν είναι καν κοντά στον μέσο χρήστη. Πέρα από το ότι στο κείμενο αλλού αναφέρει 6 μήνες και αλλού 10, η πρόταση "...για περισσότερες από 4 χιλιάδες ώρες ή περίπου 4 χρόνια." είναι μαθηματικός μεζές.
  11. Γι' αυτό λέγεται test ή πείραμα. Κάτι δεν έγινε κατανοητό στο σχόλιό μου 🙂
  12. macodin

    Ηχεια HI-FI

    Φίλε μου υποτιμάς a priori τον συνομιλητή σου. Έχουν κι άλλοι κάποιο γνωστικό αντικείμενο και κάποια εμπειρία πάνω σ' αυτό. Είναι και θέμα νοηματοδότησης αυτών που διαβάζουμε. Δεν εννοούσα για τον δικό σου κόπο αλλά για αυτόν που θα κάτσει να το διαβάσει. Μέχρι να το διαβάσει έχει προλάβει να στρωθεί το ηχείο, που λέει ο λόγος. Προς τί τόση βιασύνη; Ήδη ο φίλος θα τ' ακούει καλύτερα ενώ συγχρόνως δεν χάνει και την εμπειρία του στρωσίματος. Τώρα, ότι το γούφερ για να στρωθεί αρκεί να στρώσουμε μόνο το καουτσούκ που το συγκρατεί είναι μια άποψη. Η εμπειρία μου λέει άλλα (και για ένα σωρό λόγους που μπορώ να υποστηρίξω, έγραψα νομίζω κάνα δυο στο κατάλληλο σημείο), περνώντας μήνες και χρόνια παρέα με αρκετά ηχεία, (είμαι και κάποιας ηλικίας), οπότε είπα και 'γω την γνώμη μου. Όποιος θέλει την κρατάει.Είμαι στο ιστολόγιο 10 χρόνια και έχω μέσο όρο μηνυμάτων ένα τον μήνα. Και απ' αυτά ούτε το 1/5 για τον ήχο. Οπότε καταλαβαίνεις πως και 'γω βαριέμαι (και δεν έχω τον χρόνο) να ανασκευάζω πάνω στα του ήχου, που είναι πιο πολύπλοκο θέμα απ' ό,τι καταλαβαίνει ο μέσος μή έχων την γνώση και την εμπειρία. Αυτά. (Να συμπληρώσω κάτι που ξέχασα): Έχεις απομονώσει κάποιο κομμάτι από το προηγούμενό μου ποστ και γράφεις: "Ακόμα και αναπάντητες να μένουν απόψεις όπως αυτή: ... ... δεν σημαίνει ότι μετατρέπονται σε σωστές. Κάποιος λόγος θα υπάρχει αν δεν μπει κανείς στον κόπο να την ανασκευάσει" (εκεί που γράφεις: "μετατρέπονται σε" μάλλον ήθελες να γράψεις: "είναι" έτσι; Για την συνεννόηση, γιατί αλλοιώς δεν βγάζει νόημα η πρόταση). Ε, αν υπάρχει κάποιος λόγος τότε έχεις δίκιο: δεν ήταν σωστό αυτό που έγραψα🙂
  13. Αναλόγως την ένταση . Σε χαμηλή στάθμη μάλλον όχι αλλά ο φίλος αναφέρει "μέτριες" εντάσεις και, ανάλογα με το τί εννοεί "μέτριες" βέβαια, ίσως θα 'χει θέμα. Όπως και να 'χει καλό είναι να ξέρουμε πως εμπλέκεται ο χώρος, ακουστικά, και πράττουμε ανάλογα με τις συνθήκες. (Μόλις παρατήρησα ότι το γραφείο είναι "κολλημένο" στον δεξιό τοίχο. Εκεί ναί, θα έχει πρόβλημα με τις πρώιμες ανακλάσεις του τοίχου και θα μπερδεύει. Μια πρόχειρη, αλλά που θα κάνει αισθητή διαφορά, λύση, είναι όταν στηθούν τα ηχεία να βάλει έναν φίλο ο οποίος να κινεί έναν καθρέφτη που θα εφάπτεται στον τοίχο και να τον φέρνει εμπρός πίσω εώς ότου η μέδουσα που κάθεται στην συνηθισμένη θέση της δει το δεξί τουΐτερ στον καθρέφτη. Σε αυτό το σημείο βάζουμε κάτι, οτιδήποτε, απορροφητικό, (τα μάτια βρίσκονται στο ύψος των αυτιών). Το ίδιο πρέπει να γίνει και με το αριστερό ηχείο στον ίδιο, δεξί, τοίχο. Ίσως η διαδικασία να μπορεί να γίνει χωρίς βοήθεια φίλου, με κάποιον πιο μεγάλο καθρέφτη. Αρκεί ο καθρέφτης να εφάπτεται στον τοίχο).
  14. macodin

    Ηχεια HI-FI

    Ρε συ φίλε μου, κρίμα για τα λεφτά που έδωσες στα ηχεία να πέσεις σ' αυτήν την κατηγορία πηγών. Και μην καταλάβεις λάθος: τα μηχανάκια που σκέφτεσαι, καί πολύ καλά είναι, καί βραβευμένα. Αλλά νά, η πηγή μας είναι ο 1ος και βασικότερος κρίκος στην αλυσίδα. Ό,τι δώσει αυτή θ' ακούσεις. Η προενίσχυση, το τελικό στάδιο και τα ηχεία δεν βρίσκονται εκεί για να προσθέσουν κάτι στον ήχο παρά μόνο να αποκαλύψουν τις χάρες της πηγής. Γι' αυτό πολύ συχνά τα καλύτερα ηχεία παίζουν χειρότερα από τα φτηνότερα: γιατί αποκαλύπτουν αυτό που παίρνουν από τους 2 πρώτους κρίκους. Τέλος πάντων, θα πω την γνώμη μου αλλά δεν μπορώ να συμβουλέψω γιατί θα έπρεπε να γράψω δοκίμιο με πολλά κεφάλαια και δεν έχω χρόνο. Μάραντζ είχα το 63 το απλό, μετά το 63 το σίνιατουρ και μετά το σίνιατουρ το ακριβό (το 16 ή 17 αν θυμάμαι καλά). Τιμιότατα μηχανάκια (όχι τόσο τα φτηνά). Η γνώμη μου είναι, πέρα από τις αρετές τους, πως είναι λεπτόηχα. Δεν μ' άρεσαν ύστερα από καιρό. Ναι μεν καταπληκτική σκηνή, ως προς την ακρίβεια των οργάνων (κυρίως το ακριβό), καλή ατάκα και χαμηλό με σθένος, όπως και η άρθρωση αλλά και οι γυναικίες (κυρίως) φωνές, αλλά κάτι του έλειπε σε όγκο και κυρίως σε φυσικότητα (για την τιμή του). Τα Ντένον δεν ξέρω, μάλλον θα τα προτιμούσα σε πολυκάναλα συστήματα, εάν έβλεπα περιπέτειες και ήθελα και 'γω να 'κουω τα ελικόπτερα να πετάνε πίσω από την πλάτη μου. Μάλλον το ίδιο φτηνότερο μοντέλο παίζει το ίδιο, απλά δεν έχει το usb (που μπορεί να το θέλεις) και κάποιες άλλες λεπτομέρειες που δεν κάνουν την διαφορά στον ήχο για τα εξτρά 150 ευρώ (περίπου). Δεν θα πω τίποτα εδώ, είμαι άσχετος. Τα Ροτέλ, τιμιότατα κ' αυτά. Είχα έναν ολοκληρωμένο μικρό, ο πρώτος μου. Αργότερα είχα έναν τελικό θηρίο, 200ρη. Μούσκουλα πολλά, για την ροκ ήταν ό,τι έπρεπε. Τελεία. Χάι φάι τίμιο αλλά ως εκεί. Αλλά εδώ μιλάμε για σιντί. Δεν έχω ακούσει ποτέ σιντί της και δεν ξέρω τί γίνεται σε αυτές τις γενιές αλλά επειδή εμπιστεύομαι πολύ το Hi-Fi news (ήμουν πριν πολλά χρόνια συνδρομητής, όπως και σε κάποια άλλα), και επειδή, κυρίως, το βαθμολογεί ως outstanding product, θα το προτιμούσα από τα υπόλοιπα (εδώ το έχει με τον αντίστοιχο ενισχυτή βέβαια): https://www.hifinews.com/content/rotel-cd11a11-tribute-cd-playerintegrated-amplifer Εδώ θα δώσω την συμβουλή: βρίσκουμε έμπορα που να τα έχει και τα 3 και πάνω στο ίδιο σετάπ αλλάζουμε τα πλέιερς και προσπαθούμε να καταλάβουμε/μαντέψουμε (και έχοντας πάντα υπόψιν τον χαρακτήρα του ηχείου μας και του ενισχυτή μας) ποιο μας κάνει. Με δικό μας δισκάκι που το ξέρουμε καλά. Τελειώνοντας όμως ξαναλέω: Κρίμα. Θα πάρεις έντρι λέβελ πηγή, στα μισά λεφτά από το ηχείο, οπότε θα το "φρενάρεις". Θα 'θελες πηγή που να σκάβει βαθύτερα. Ναι μεν θα δεις τεράστιες διαφορές με αυτά τα μηχανάκια σε σχέση με το 63 σου αλλά θα 'πρεπε η σκέψη σου να βλέπει το μέλλον: βάζεις για λίγο καιρό 100-150 ευρώ τον μήνα στην άκρη και πας για κάτι πιο πρίμιουμ, που θα κάνει την διαφορά, και θα αναδείξει και το ηχείο σου. Όχι κάποιο απλώς καλό μηχανάκι για την εποχή του (όπως ήταν το 63). Και 2-3 χρόνια μετά κοιτάς και για ανάλογο ενισχυτή (τίμια και τα Ναντ αλλά μετά από μια σοβαρή πηγή αυτό θα είναι το "φρένο"). Τέλος πάντων, ξέρω πως οι εποχές είναι δύσκολες οπότε πράξε κατά συνείδηση. Μην βιαστείς όμως, σκέψου καλά πρώτα. Αυτά από 'μένα. Φίλε μου κάτι δεν έχεις καταλάβει σε σχέση με τα ρεύματα και με τις συχνότητες και τα έχεις μπερδέψει. Δεν διαβάζω παρακάτω, απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμμία σχέση τα βατ με τις συχνότητες. Το σταματάω εδώ. Φίλε λευκαδίτη (τώρα είδα πως συνδέεις τα βατ με την διαδρομή), η γνώμη μου είναι πως καλύτερα να επενδύουμε τον χρόνο μας ακούγοντας μουσική παρά να τον σπαταλάμε κάνοντας μαθηματικές αναλύσεις στρωσίματος. Πολύ χρόνος για το τίποτα. Φιλικά.
  • Δημιουργία νέου...