-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.498 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
6
pontez2 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 29 Αυγούστου 2019
pontez2 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
pontez2's Achievements
-
Σε κάθε περιπτωση πάντως και επειδη τελειωνει, η σειρά μένει στην ιστορία οχι ως απλώς επιτυχημένη αλλά έχοντας γινει σημείο αναφοράς. Μιλάμε για φόρο τιμής στη δεκαετία του 80, τόσο αισθητικά όσο και θεματικά αφού πέρα από τις κινηματογραφικές αναφορές και τη νοσταλγία, έχουν καταφέρει να συνδιάσουν scifi με τρόμο, μυστηριο, χιούμορ, adventure και όλα αυτά με νεαρούς πρωταγωνιστές, που οι περισσότεροι (ειδικά απο μια ηλικία και άνω) θα ταυτιστουν μαζι τους. Ακομα δηλαδη και να τα σκ@τωσουν στο τελευταίο κύκλο (που δε θα το κάνουν πιστεύω, ειδικά τη στιγμη που ο τελευταίος ήταν έπος), πάλι μένει στην ιστορία.
-
Απόλυτα λογικό. Τα ΜΜΜ στην Ελλάδα, πλην ισως του μετρό (που και αυτό έχει υπερπίξει στην Αττική), είναι σα να εγκλωβιζεσαι σε κονσέρβα. Καλά για άλλες επαρχιακές πόλεις ειναι ανυπαρκτα. Πολη τωρα και να μην έχει αστικη συγκοινωνία. Ταξάκι σου λέει και άμα σου αρέσει. Κλεφτες θα γινουν?
-
Μωρέ γελάμε, αλλά η ουσία ειναι οτι το αμαξάκι του δε το αποχωριζετε κανεις. Αν δε πάει να παρκάρει έξω απ το σπιτι, έξω απ τη καφετέρεια δε γινεται. Προτείνουμε τη λυση της πάταξης των μικροπαραβάσεων που θα έπρεπε να ηταν κάτι δεδομένο (και το οτι δεν ειναι, δειχνει ανεπάρκεια) αλλά η περιπτωση επέκτασης και εκσυγχρόνισης του ήδη υπάρχοντος δικτύου (δεν αναφέρομαι στο μετρό) μας φαινεται ουτοπία. Βάλε δημοτικη συγκοινωνία σε κάθε Δήμο με συχνά δρομολόγια και οχι ανα 1 ωρα. Βάλε κανονική, μείωσε το εισητήριο που το χεις στο ταβάνι, αυξησε τα δρομολόγια. Λυνετε το προβλημα σε μεγάλο βαθμό. Δε θέλουμε να το λύσουμε.
-
10 αυτοκινητα κάθε μέρα να μοιράζουν κλήσεις χρειάζεσαι σε μια περιοχή. Πχ στο Κερατσίνι. Μερικές χιλιάδες θέλεις και σε ολες τις μεγαλουπόλεις που έχεις το προβλημα. Πες μου τι ειναι πιο ευκολο...Να βγάλεις έξω χιλιάδες αστυνομικούς που δεν έχεις ως γνωστών (για λόγους που δεν ειναι της παρούσης), για να μοιράζουν κλήσεις που δε λυνουν κανένα προβλημα ή να πάρεις μερικές εκατοντάδες νέα λεωφορεία που θα αντέξουν 15-20 χρόνια μέχρι να αναπτύξεις το δικτυο του μετρό; Και θα κάνεις και απόσβεση ως κράτος. Τι ειναι πιο ουτοπικό κατά την άποψή σου? Και αυτό θα βοηθούσε αλλά ειναι ηδη υπερπηγμένα τα ΜΜΜ. Τις ωρες αιχμης γινεται πανικός. Ειναι γνωστο οτι δε φτάνουν τα υπάρχοντα και ο κοσμος παιρνει αμάξι και λογω ταλαιπωρίας που θα υποστει στα ΜΜΜ.
-
Μπαίνουμε σε λουπα. Eδω δε κάνουν περιπολίες για σημαντικά ζητήματα, θα κάνουν για φλάς? Αυτο δε θέλει ολική αλλαγή νοοτροπιας? Τι πιστευεις οτι απλά θα δωσει κάποιος διαταγή? Ξέρεις τι σημαίνει "σε έγραψα για ένα φλας" στην Ελλάδα? Μα εγω το άνοιξα, δεν ειδες καλά, ένσταση, δικαστήρια, χαμός. Θα βάλεις δηλαδη έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό που δεν λυνει το βασικό πρόβλημα αλλά απλά θα σε κάνει να φοβάσαι περισσότερο μή και δε βγάλεις φλας σε κανέναν έρημο δρόμο το βράδυ; Tι λύση για το παρκάρισμα δινουμε μέσω των προστίμων? Καμία απολύτως. Ο σκοπός ειναι να ελλατωθούν τα αυτοκίνητα και παράλληλα να έχει ο κόσμος ποιοτική μετακίνηση.
-
Υπάρχουν τα λεωφορεία. Υπάρχει η δημοτικη συγκοινωνία. Αρκεί απλά να φέρεις νέα οχηματα, να προσλάβεις (γκουχ γκουχ) οδηγούς και όλα καλά. Δεν ειπαμε να γινουμε Ολλανδία κατευθείαν, αλλά η κατευθηνσή μας θα πρέπει να ειναι προς τα εκεί. Ναι στο σχολείο φροντηστήριο, αθλήματα, στον γιατρό κτλ κτλ εφόσον ειναι μακρυά, θα πάρεις αμάξι ειναι λογικό. Και στην Ολλανδία έχουν αυτοκίνητα, αλλά υπάρχουν προυποθέσεις και το δικτυο εκει σε πάει πραγματικά παντού. Οχι ομως αυτος που μένει στο διπλα τετράγωνο και βαριέται να κουνησει τα πόδια του και δημιουργει χάος στα στενά τα πρωινά. Επίσης επιτέλους πρέπει να αυξηθεί η τηλεργασία. Δε χρειάζεται ο data analyst να ειναι καθημερινά στο γραφείο επειδη ο προιστάμενος έχει ανάγκη εξουσίας και ελέγχου (γιατι το προβλημα αυτό ειναι βασικά). Να αυξηθεί (πχ 2 φορές την εβδομάδα), όχι να γινει μονιμη. Λύσεις υπάρχουν και μακροπροθεσμα ειναι κρατικά πιο συμφέρουσες για όλους.
-
H λύση ειναι η υποχρεωτική κατάργηση των αυτοκινήτων εντός πόλης και να επιτρέπειται η κίνηση μονο εφόσον υπάρχουν προβλήματα υγείας, ηλικωμένοι κτλ κτλ. Αυτό θα βοηθούσε πολύ στην αύξηση των ποδηλάτων και ΜΜΜ. Βέβαια για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε το κράτος να δωσει και οχι να παιρνει. Θα πρέπει να αυξήσει τα δρομολόγια, φτιάξει νέες γραμμές για λεωφορεία, συχνοτητες, φύλαξη. Θα κερδίσει σε βάθος χρονου από τα εισητήρια, θα χάσει απο τη φορολογία βενζίνης των ΙΧ. Μια μελέτη που ειχε βγει παλαιότερα ειναι οτι ειναι υπερ μας κάτι τέτοιο αλλά άντε να βγάλεις το αμάξι απ τη νοοτροπία του δυτικού γενικά.
-
Spartacus: House of Ashur [STARZ, 2025]
pontez2 απάντησε σε θέμα του Getta Robo στο Τηλεοπτικές Σειρές
Πολύ ενδιαφέρον το what if. Κλασσικά βεβαια θα δουμε πολύ γυμνό και brutal σκηνές σκοτωμών. Μια χαρά δηλαδή -
Δυσκολη ταινία, δεν ειναι για όλους. Δεν ειναι ανάλαφρο. Ειναι οι σκέψεις ενός σκηνοθέτη. Για πάρτυ του το εκανε και σε οποιον αρέσει. Εγω το βρήκα ενδιαφέρον αλλά δεν ειναι οτι θα κάτσω να το ξαναδω κιολας.
-
Συνήθως αυτο συμβαίνει ειτε αν φράξει εσωτερικά κάποιος σωλήνας (αλλά εκει θα ειχες και άλλα προβλήματα), ειτε αν εχει γενικο προβλημα η αποχετευση του κτιρίου. Ρωτα τους γειτονες (αν εισαι σε πολυκατοικία), αν έχουν ανάλογο προβλημα. Αν ναι, φέρτε συνεργειο για αποφραξη. Αν ειναι μονοκατοικία το ίδιο.
-
Δεν θεωρώ εύκολο να τελειώσεις το λύκειο πλέον με τα νέα μέτρα. Τουλάχιστον όχι αν δε κάνεις φροντιστήριο. Έχουμε μπει σε ένα τρυπάκι όπου τα παιδιά κάνουν φροντιστήριο ή ιδιαίτερα από 8-9 χρόνων για μαθήματα του σχολείου ή για να μπουν σε κανα πρότυπο. Αυτό από μόνο του δείχνει αποτυχία του συστήματος και προτροπή στο να μην μορφωθεις. Δεν τίθεται κάποια θεωρία συνομωσίας. Από παλιά ξέραμε ότι είναι ελάχιστο το ποσοστό των μαθητών που πέτυχαν εισαγωγή σε υψηλόβαθμα αεί χωρίς βοήθεια φροντιστηρίου. Τώρα θα είναι ακόμα δυσκολότερο. Συνεχίζω σε spoiler
-
Γράφτηκαν 2 πολύ σημαντικά σημεία. 1. Τα παιδιά καλούνται πολύ νωρίς να πάρουν αποφάσεις ζωής. Πλέον θα παιρνουν αποφάσεις ακομα νωρίτερα, αφου θα κρινονται απο την Α λυκείου. Συστημα που απέτυχε κάποτε το επαναφέρουν δηλαδη. 2. Θεωρουμε οτι "η δουλειά των παιδιών μας" ειναι το σχολείο. Οπως σωστά ειπε ο Snoob, κανείς δεν μπορει να εργάζεται 12-14 ώρες. Παιδιά δημοτικού, φευγουν απ το σπιτι στις 8 το πρωί και επιστρέφουν πολλές φορές 9-10 το βράδυ για να ικανοποιήσουν δικές μας απαιτησεις. Σχολείο, ολοήμερο αφου εργάζονται οι γονείς, ξένη γλωσσα, καπάκια κάποιο άθλημα ή μουσικό όργανο. Τη στιγμη που εμείς θα γυρισουμε στις 7 ψόφιοι. Όλο το σύστημα έχει ως σκοπό (κατά την προσωπική μου αποψη) την εξουθένωση παιδιών και γονιών κατ επέκταση, την όσο και λιγότερη σε αριθμό προσβαση μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ωστε να μην υπάρχουν απαιτήσεις στο μέλλον για υψηλούς μισθούς και να στραφούν τα παιδιά στα επαγγελματικά λύκεια που ουσιαστικά έχουν γινει αποθετήριο παραβατικών ατομων. Μια τραγική κατάσταση που με λυπη μου τη χειροκροτούνε και την συνεχίζουν ολο και περισσότερο τη τελευταία 10ετία, έχοντας ως αφήγημα την "αριστεία". Εντομεταξύ ειναι φοβερό, το οτι πάμε σε χωρες με πολύ δυνατά εκπαιδευτικά συστήματα και αντι να τα υιοθετήσουμε, παιρνουμε μονο το μέρος που βολεύει το αφηγημα για να πουμε οτι "να πηραμε και αυτο απο τους Φινλανδους".
-
Κι εγώ δυστυχώς μεταγλωττισμένη αφού πήγα με παιδιά. Ωραία ήταν, καταιγιστική. Τζιμ από τα παλιά, όλα τα λεφτά.
-
Το έκανα.χαχαχαχαχχα. Και ρε γμτ. Έχει κάνει ωραία σύνδεση ο Σκοτ αλλά πάσχει σε τόσα άλλα η ταινία. Αδικεί τον εαυτό του. Κακός πρωταγωνιστής, ιστορία που θα μπορούσε να είναι εξαιρετική και τη χαλάει αφήνοντας βασικά κενά. Στα θετικά τα εφέ, η μουσική και οι εξαιρετικές παρουσίες ηθοποιών αλλά δε φτάνει ρε γμτ.
-
Βρεθηκα με παρέα χθες που το ειχαν διαθέσιμο και ηθελαν να το δουν και λέω άντε ας κάτσω. Θυμάμαι οταν το ειδα σινεμά , έγραψα κριτική εδω και το βαθμολόγησα με 7.5. Προφανώς με συνεπήραν τα εφέ και η δυνατή μουσική, γιατι ξαναβλέποντας τη ταινία αδικώ άλλες με 7,5άρια. Η ταινία, βλέποντάς την σε 50άρα οθόνη πλέον, ειναι του 6,5 και ο βασικός της λόγος ειναι ο πρωταγωνιστής. Ειναι κακός, οχι απλά μέτριος. Ρηχός και μονοδιάστατος που χαρακτηριστηκε και παραπάνω. Ούτε ο Πασκαλ ειναι κακός ούτε ο Ουάσιγκτον. Ουτε καν η υπόθεση δεν με ενοχλεί. Ο άνθρωπος δε κάνει για τον ρόλο. Τα υπόλοιπα τα έχω γράψει, δεν αλλάζει κάτι. Αντίθετα, βλέποντας ξανά το Indiana Jones 5 πχ σε τηλεόραση, θα του έδινα μεγαλύτερη βαθμολογία γιατι με ταξίδεψε.