Προς το περιεχόμενο

nikospot

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με nikospot

  • Ημερομηνία γέννησης 16/07/1992

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

nikospot's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. 1) η κάμερα σίγουρα έπεσε την ωρα της εγγραφης. Το μάλλον είναι υπόθεση για το οτι αυτό προκάλεσε το πρόβλημα. Δε ξέρω λςπτομεροιες για το τι συνέβει στην πτώση αλλά λογικά θα έκλεισε για να κατέστρεψε το CD. 2) δε νομιζω πως κανει finalize στο σταμάτημα κάθε εγγραφης γιατί τοτε δε θα μπορούσες να προσθέσεις νεα έγγραφη. Έτσι δεν είναι; Αν και εγώ αρχικα κάτι τέτοιο σκέφτηκα. Απο οτι μου ειπαν δεν το διαβαζει για αυτο αλλωστε εφτασε στα χερια μου το δισκακι. Θα επιβεβαιωσω αυριο.
  2. Κι εγώ έχω δει κουλά προβλήματα που οφείλονται στη μπαταρία, αλλά αν είναι συνέχεια στο ρεύμα δεν έχει πρόβλημα...
  3. Οκ μια χαρα μου βγηκε το γεμισμα, πλανισμα κεφαλης και φρεζαρισμα βαλβιδων (λογω γνωστου). Ποιο πολυ θα κοστισει η εργασια για να δεθει παλι το μοτερ μαζι με φλαντζες κλπ παρα η επισκευη της κεφαλης. Αντε να δω τι θα γινει.
  4. Παίζει περίπτωση να έχει ραγίσει και τίποτε άλλο εκεί που είναι οι κύλινδροι κλπ κλπ που δε ξέρω καν πως λέγεται? (ναι είμαι άσχετος με αυτοκίνητα!) Αναμένω αύριο να δω τι θα γίνει. Μπορεί να δω και για μοτέρ πουθενά έτσι για να δω τι παίζει από τιμές γιατί δεν έχω ιδέα! Ευχαριστώ!
  5. 350 μοτέρ και εργασία? Μου φαίνεται λίγο αν και δε γνωρίζω από αυτά. Πάντως σαν αμάξι δεν το βλέπω να υπάρχει και πολύ το Charade το συγκεκριμένο και ειδικά το 4κύλινδρο, οπότε ίσως δε βρω μοτέρ εύκολα και φθηνά. Και επίσης μπορεί να είναι και εκείνο σε άθλια κατάσταση. Μου έβγαλε κοστολόγιο νομίζω στα 270€ σήμερα που το είδε, αλλά δεν πολυ κατάλαβα. Περιμένω καταρχήν αύριο να δω αν παίρνει άλλο πλάνισμα (πλανιάρισμα δε ξέρω πως λέγεται ) (γιατί ήδη έχει γίνει μια φορά) και θα ρωτήσω πάλι κοστολόγιο να σιγουρευτώ ότι συμπεριλαμβάνει και ρεκτιφιέ και όλα τα σχετικά η τιμή. ΥΓ: Με άγχωσες τώρα που είπες για κρακ που δε φαίνεται με γυμνό μάτι. Που μπορεί να γίνει αυτό?
  6. Οσο καθεσαι και κοιτας ριχνουν κανονικα τα φυλλα και οι δικοι του τριγυρω πονταρουν λαθος για να σε δελεασουν να μπεις στο παιχνιδι μιας κι εσυ το βρισκεις παντα. Μολις μπεις στο παιχνιδι, ο τροπος που πεταει τα φυλλα αλλαζει κι ετσι σε ξεγελαει. Στην ουσια μολις πιανει δυο φυλλα, πεταει το πανω και οχι το κατω που σου δειχνει. (το δειχνει και στο πρωτο βιντεο που δινει καποιος στη πρωτη σελιδα.) Θα ηθελα πολυ παντως να ξετιναξω εναν παππα και να φυγω, μιας που πλεον εχω μαθει το κολπο. Edit: Βλέπω έχετε πιάσει θέμα με πιθανότητες, δεν το είχα δει πριν ποστάρω. :P
  7. Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πως με τόση φθορά,τόσο καιρό δούλευε άψογα και δεν φαινόταν καν πρόβλημα. Από χτες που το είχε φτιάξει (τρόμπα νερού και θερμοστάτη) ο τύπος στο συνεργείο το πήγε και βόλτα και δεν ανέβασε ούτε θερμοκρασία ούτε τίποτα. Δούλευαν όλα κανονικά. Μόλις το πήρα εγώ σήμερα μου γύρισε το παραφλού στο παγούρι, δεν ξεκίνησε το βετιλατέρ γιατί η βαλβίδα του ήταν στον "αέρα" λογικά, και μόλις μου άλλαξε τάπα στο ψυγείο και δούλεψε λίγο το αμάξι, πέρασε νερό μέσα και νομίζαμε αρχικά πως απλά είχε αποτελειωθεί η φλάντζα, μέχρι που το άνοιξε και απορούσε πως δούλευε τόσο καιρό. Πως στο διάολο μπορεί να φθαρεί τόσο πολύ? Πάντως μαρέσει που μου λες ότι θέλω μπουζί. Μακάρι να ήθελα μόνο μπουζί φίλε μου
  8. Εγώ τις λακούβες σας δείχνω μέσα στα κόκκινα κυκλάκια που έχω βάλει H φλάντζα ήταν λιωμένη και διαλυμένη και σε συνδιασμό με αυτές τις λακούβες που έχει κάνει για κάποιο λόγο, τόσο καιρό δεν έδειχνε συμπτώματα ότι έπαιρνε νερά... Μόλις έκλεισε το ψυγείο με καινούρια τάπα που σφράγιζε καλά, μάλλον αυξήθηκε η πίεση και παρουσιάστηκε το πρόβλημα. (υποθέτω? ) Τέλος πάντων θα πάει να το δει αν παίρνει πλάνισμα, να το φτιάξω.
  9. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά τώρα πλέον ξέρουμε τι έχει το αμάξι. Μόλις φτιάχτηκαν τα παρακάτω: τρόμπα νερού, θερμοστάτης, ακόμα και τάπα ψυγείου γιατί μου επέστρεφε τα νερά έξω από το ψυγείο και άφηνε αέρα με αποτέλεσμα να μην ξεκινάει το βετιλατέρ, τότε πια παρουσιάστηκε πρόβλημα που να παραπέμπει σε καμένη φλάντζα... Τρομερό ρετάρισμα και όλα τα σχετικά. (ενώ τόσο καιρό δεν παρουσίαζε το παραμικρό πρόβλημα όσο δούλευε!) Τελικά αποδείχτηκε πως δεν είναι μόνο φλάντζα, αλλά πως το αμάξι τόσο καιρό δούλευε προφανώς γιατί το όλο κύκλωμα ψύξης δεν δούλευε σωστά, οπότε δεν είχε την πίεση να περάσει ψυκτικό μέσα στο θάλαμο καύση. http://imageshack.us/photo/my-images/210/20120223i.jpg/#
  10. ε λογικά, αφού έψαξε για το συγκεκριμένο μοντέλο... Αθήνα, Νίκαια είμαι. Γιατί?
  11. Και μένα μου φαίνονται πολλά, αλλά μου έβαλε θερμοστάτη με 20 ευρώ πάντως. Από ότι μου έχουν πει αρκετοί πάντως το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δύσκολο στα ανταλλακτικά, προφανώς για αυτό και η υψηλή τιμή των γνήσιων τι να πω δε ξέρω...
  12. ούτε 75 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν γράφει. Το πήρα πέρσυ και βέβαια δεν ξέρω αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα, αλλά μου είπε στο συνεργείο πως γενικότερα φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φυσικά και το κόστος της τρόμπας δεν είναι τίποτα σε σχέση με φλάντζα απλά σκέφτομαι μήπως αλλάχτηκε κάτι χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Βέβαια όπως είπα το κόστος των ανταλλακτικών δεν μου φαίνεται πολύ (μάλιστα μου είπε πως ο γνήσιος θερμοστάτης κάνει 80 ευρώ ) αλλά δε ξέρω για την χρέωση της εργασίας. Ευχαριστώ έως τώρα για τις απαντήσεις.
  13. Από εκεί που το πήρα μου είπαν ότι έτσι το βάζεις όπως είναι. Έχω σκαλώσει με την τρόμπα. Δηλαδή να έχει πάθει ζημιά και να χάνει από την τρόμπα, δεν υπάρχει περίπτωση? Σκέφτομαι ακόμα και να ζητήσω αυτά που έβγαλε από το αμάξι
  14. Καλησπέρα. Έχω ένα Daihatcu Charade '93 (4κύλινδρο) το οποίο πριν αρκετό καιρό όταν σταμάτησα μετά από αρκετή διαδρομή και με φυσιολογική θερμοκρασία, μου πέταγε τα νερά από την υπερχείλιση στο μπετονάκι του ψυγείου. Αυτό μου το έκανε κάνα δυο φορές ακόμα και δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία γιατί η θερμοκρασία ήταν φυσιολογική. (Απλά συμπλήρωσα νερό) Πριν από 2-3 μήνες ζεστάθηκε παραπάνω από το φυσιολογικό και το έσβησα αμέσως όταν το είδα, άνοιξα το καπό και άκουγα το νερό να βγάζει μπουρμπουλήθρες. Το βετιλατέρ δεν δούλευε. Του συμπλήρωσα νερό και μετά όλα δούλεψαν μια χαρά (κάπου το είχε χάσει το νερό, προφανώς πάλι μου το είχε πετάξει από την υπερχείλιση χωρίς να το πάρω χαμπάρι)Τότε ήταν που βρήκα ευκαιρία και άδειασα εντελώς όλο το σύστημα (ψυγείο και όσο μπορούσα και από την μηχανή και το καλοριφέρ) και έβαλα παραφλού (περίπου 4 λίτρα). Το σοβαρότερο πρόβλημα ξεκίνησε το Σάββατο, όταν μου ζεστάθηκε πάλι αρκετά, το βετιλατέρ δούλευε αλλά το παραφλού πάλι έκανε μπουρμπουλήθρες και ακουγόταν ένα φσσσσσσσσ από την μεριά που είναι η τρόμπα νερού. Το άφησα να κρυώσει και του συμπλήρωσα λίγο νερό παρόλο που δεν είχε χάσει σχεδόν καθόλου. Την επόμενη μέρα και σε μικρή διαδρομή με τακτική παρακολούθηση της θερμοκρασίας, ξεπέρασε πάλι την νορμαλ θερμοκρασία και το παραφλού πάλι κόχλαζε μόνο που δεν δούλευε το βετιλατέρ. Την επόμενη μέρα το πήγα σε έναν να το δει και μόλις το πήγα εκεί άρχισε να χάνει νερά από την τρόμπα νερού και να τα πετάει και προς τα επάνω (το καπό ήταν βρεγμένο) και όταν ζεστάθηκε η μηχανήη, το κάτω κολάρο του ψυγείου ήταν εντελώς κρύο (!) Δεν κατάφερα να το πάω καν σπίτι γιατί ζεσταινόταν πολύ γρήγορα παρόλο που το ψυγείο ήταν γεμάτο. Το πήγα για φτιάξιμο χτες βράδυ και σήμερα μου είπαν πως όντως θέλει τρόμπα, και πολύ πιθανό και θερμοστάτη. Τους είπα την ανησυχία μου για κάψιμο φλάτζας αλλά από ότι μου είπαν δεν είδαν τίποτα τέτοιο. (Κοίταξα κι εγώ το λάδι και ήταν καθαρό) Ο προβληματισμός μου είναι κυρίως για το κόστος επισκευής. Δηλαδή μου είπαν 22 ευρώ για θερμοστάτη και 56 για τρόμπα. Δε μου φαίνονται πολλά για τα ανταλλακτικά, αλλά για την εργασία βγαίνει περίπου 75-80 ευρώ με βάση αυτά που μου ζητάνε. Είναι πολλά? Επίσης γίνεται να επισκευαστεί ένα τέτοιο πρόβλημα στην τρόμπα νερού ώστε να μην την αλλάξουν? Ευχαριστώ πολύ, και ελπίζω να πάρω έστω και λίγες (σύντομα) απαντήσεις
  • Δημιουργία νέου...