-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.014 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Athens
Πρόσφατες Επισκέψεις
2.637 προβολές προφίλ
kougi's Achievements
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά, κάτοχος edge 30 ultra εδώ και κάποιες μέρες. Σε γενικές γραμμές όλα καλά με το τηλέφωνο εκτός από κάποια μικροθεματάκια. Το σημαντικότερο θέμα είναι ότι δεν κάνει render ελληνικούς χαρακτήρες σε italic μορφή, σε όλα τα apps (facebook, netflix, viber). Υπάρχει κάποιος άλλος κάτοχος που έχει παρατηρήσει το ίδιο θέμα και έχει να προτείνει κάποια λύση; Ο πιο εύκολος τρόπος να ελεγχθεί είναι να μπει ένα επεισόδιο netflix που έχει σκηνή που μιλάνε στο τηλέφωνο, και οι υπότιτλοι του ενός συνομιλητή θα πρέπει να εμφανίζονται italic.
-
iliaskotzias άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον kougi
-
Manos_1971 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον kougi
-
Μετά από 6 μήνες οδήγησης επιβεβαιώνω τα κακά πλαστικά. Σε συνθήκες κρύου (κάτω από 8 βαθμούς) μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει ένα υπερβολικά ενοχλητικό τρίξιμο που ακούγεται σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου.
-
Καλησπέρα. Σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.
-
Εγγύηση έχω 4 χρόνια (2+2 επέκταση) ή 80.000χλμ σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου (ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά, μηχανικά, κιβώτιο) οπότε θεωρώ πως θα καλύπτεται. Θα το ρωτήσω βέβαια και όταν πάω να το παραλάβω σε ένα μήνα περίπου, ευχαριστώ για την συμβουλή! Ροπή δίνουν 200 Nm @ 2000-3500 rpm αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός.
-
Ένα mini-update σχετικά με το θέμα. Τελικά κατέληξα στο VW T-Cross 1.0 TSI 115HP DSG. Τελική τιμή βγήκε στα 22 χιλιάρικα κλειδί, για την έκδοση Style με μεταλλικό χρώμα. Οδήγησα αρκετά αμάξια και εν τέλει ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Ford Focus 1.5 Ecoboost 150HP. Το focus μου άφησε άριστες εντυπώσεις οδηγικά, αλλά μου είπαν ότι πάει για Οκτώβρη-Νοέμβρη η παράδοση, όπου θα είναι και άλλα (πιο αυξημένα) τα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης στο εσωτερικό του δε μου άρεσε τόσο η οθόνη και ο τρόπος που είχε τοποθετηθεί (λες και έχουν κοτσάρει ενα τάμπλετ στην μέση) και η τιμή για DSG ξέφευγε. Ο κινητήρας τούμπανο, ίσως αρκετά πιο γρήγορος από ότι τον χρειάζομαι. Οπότε κατέληξα στο αυτόματο T-Cross, θυσιάζοντας κάποια πράγματα στον εξοπλισμό για να μπορέσω να κρατήσω το αμάξι κάτω απο 17.000 προ φόρων, έτσι ώστε να μην διπλασιαστεί το τέλος ταξινόμησης (τι καθυστερημένος νόμος κι αυτός) και πληρώσω 3 χιλιάρικα αέρα. Θέλω να πιστεύω ότι θα αποδειχθεί καλή επένδυση το DSG και πως θα μου λύσει τα χέρια ειδικά εντός Αθηνών. Στα υπόλοιπα επιβεβαιώνω κι εγώ όσα έχουν γραφτεί για τα σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού του αμαξιού, χωρίς να υπάρχει τρίξιμο βέβαια. Σίγουρα θα τα ήθελα πιο ποιοτικά, αλλά σκέφτηκα πως μετά από λίγο καιρό δε θα κάθομαι να χαϊδεύω το αμάξι και να χτυπάω τα πλαστικά του.
-
Κατι αλλο λιγο ασχετο με το θεμα. Εγω εχω παρει καποιες προσφορες απο μια χ αντιπροσωπεια της σεατ πχ. Εχει νοημα να παω σε αλλη αντιπροσωπεια της σεατ για να παρω καλυτερη προσφορα ή να δω αν η παραδοση μπορει να γινει πιο γρηγορα;
-
Το επόμενο που θέλω να κλείσω test drive. Έχω ακούσει καλά λόγια, και είμαι ανάμεσα στις εκδόσεις active και st-line. Η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ καλή τιμή γι αυτά που δίνει. Προφανώς και θα έριχνα ματιά αλλα δυστυχώς ξεφεύγει σε τιμή.. Εξωτερικά μου αρέσει πολύ θα έλεγα. Εσωτερικά από τις φωτογραφίες που είδα δε με ενθουσίασε αλλά ποτέ δεν κρίνω εσωτερικό απο φωτογραφίες αν δεν το δω και με τα μάτια μου πρώτα. Δυστυχώς η υπέρβαση έχει γίνει ήδη στα 22 οπότε λέω να μείνω σε αυτά ταβάνι και να κάνω την καλύτερη επιλογή σε αυτό το budget. Πολύ ωραίο αμάξι πάντως, και ειδικά από κοντά που βλέπω ένα στη δουλειά κάθε μέρα είναι πολύ εντυπωσιακό.
-
Το έχεις οδηγήσει; από επιδόσεις και εμπειρία οδήγησης τι λέει; Επισης τα κοστη συντηρησης που ανεφερε και ο dtzgr που κυμαινονται;
-
Κοίτα επειδή αρχικά ξεκίνησα με 18-19 χιλιάρικα, μετά το πήγα στα 20 και τώρα έχω πει στον εαυτό μου πάνω από 22 δεν πρόκειται να πας, θέλω να το τηρήσω 😛. Αλλά όταν λέω 22 εννοώ κλειδί, μαζί με σηματα τέλη μεταφορές κλπ. Τώρα από την άλλη για το αυτόματο δεν έχω οδηγήσει ποτέ, μου έχουν πει ότι ειδικά για Αθήνα που έχει πολύ 1η-2α είναι ότι καλύτερο. Στο μυαλό μου γενικά το έχω ότι είναι καλύτερα να τα δώσω σε εξοπλισμό, αν και όλοι μου οι γνωστοί μου λένε το αντίθετο. Δεν είμαι πολύ σχετικός με το άθλημα γενικά, μέχρι στιγμής είμαι με ένα ibiza του 2001 me 230000 χλμ. Γι αυτό άνοιξα και το τοπικ, για να ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερες γνώμες από κάποιους που θεωρητικά ξέρουν περισσότερα από μένα.
-
Ωπα αυτο το C-ENTER φαινεται καλο. Αν πηγαινει μεχρι 22 χιλιαρικα κλειδι θα το κοιταξω!
-
Εγώ μαζί σου, να δώ κι άλλες μάρκες. Hyundai kona και KIA Stonic δε βγάζουν κινητήρες βενζίνης πάνω από 1.0 για manual transmission. Δε ξέρω αλλά θεωρώ ότι για να μπορέσεις να κάνεις ένα ταξίδι άνετα με 150χλμ/ώρα ο χιλιάρης ΔΕΝ φτάνει.
-
Ακριβώς τις ίδιες τιμές μου έδωσαν και στην προσφορά (με 2 πραγματα εξτρα εξοπλισμο + τελη + εξοδα μετακινησης κλπ εβγαινε 20κατι το 1.0 και 21κατι το 1.5). Η αλήθεια είναι ότι στο t roc όντως ξεφεύγει σε τιμή ο 1.5, στην Σεατ δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο μικρή η διαφορά. https://www.aronaforums.co.uk/viewtopic.php?t=729 Στα 3 λινκ που αναφέρουν οι τύποι φαίνεται ξεκάθαρα το μέγεθος του προβλήματος, ειδικά στο φόρουμ του t roc που έχει πάει 90 σελίδες το topic πολλοί γράφουν για επιστροφές και ακυρώσεις. Αυτά διαβάζω και είμαι σκεπτικός είναι κρίμα καινούργιο αμάξι να το πάρω και να μου κλωτσάει πρώτη δευτέρα.
-
Συμφωνω απολυτα με ολα οσα λες, γι αυτο λοιπον δε θα προτιμουσες το 1.5 με μολις +700 ευρω; Εμενα η τοση μικρη διαφορα στην τιμη περισσοτερο μου κινει υποψιες, μηπως εχουν καταλαβει οτι εκαναν μαλακια με τον μεγαλο κινητηρα και τον δινουν τοσο φθηνα. Δυστυχως δεν εχω βρει κανεναν που να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο μοτερ.
-
Έκανα test drive το Seat Arona και το VW T Roc, αλλά δυστυχώς δεν ήταν διαθέσιμα με τον 1.5 κινητήρα. Οδήγησα τον 1.0 κινητήρα με τα 115 άλογα. Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένος, και περισσότερο από το Αρόνα αφού σε πολύ χαμηλότερη τιμή μου προσέφερε ίδια σχεδόν οδηγική εμπειρία με το T Roc. Μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας γιατί δεν πίστευα ποτέ ότι 1000 κυβικά μπορούν να προσφέρουν τέτοια επιτάχυνση. Βέβαια μετά τα 120χλμ/ώρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για 1000 κυβικά, τα οποία βέβαια υπερκαλύπτουν όποιον θέλει να οδηγάει κυρίως εντός πόλης. Εγώ επιμένω στον 1.5 κινητήρα παρ'όλα αυτά, ειδικά στο σεατ που πήρα και προσφορές η διαφορά τιμής για τον ίδιο εξοπλισμό είναι μόλις στα 700 ευρώ (!) για τους 2 κινητήρες. Με 20500 παίρνω κλειδί την 1.0 115PS FR έκδοση με 2-3 εξτραδακια στον εξοπλισμο και με 21200 την ίδια έκδοση με τον 1.5 κινητήρα 150PS. Μετά από αρκετό διαδικτυακό ψάξιμο που έκανα βρήκα γι αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις, και στο εξωτερικό έχει γίνει χαμός στα φόρουμ. Επηρεάζονται όλα τα αυτοκίνητα που φοράνε τον συγκεκριμένο κινητήρα (SEAT, VW, SKODA) και ειδικά στα skoda karoq λένε ότι δεν παλεύεται και τα επιστρέφουν πίσω. Για Ελλάδα που έψαξα δε μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό, εννοείται ότι σε κανένα review δεν αναφέρεται το πρόβλημα. Υπάρχει κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου κινητήρα να μας πει 2 λόγια πάνω στο θέμα? Θα το εκτιμούσα πολύ, γιατί εκτός αυτού το αμαξάκι μου άρεσε αρκετά.
-
Ωχ, πρόβλημα αυτό, δεν το ήξερα καθόλου. Και έχω κλείσει test drive για το αρόνα την επόμενη βδομάδα. Ευχαριστώ για την πληροφορία! Η αλήθεια είναι ότι ανάμεσα στα 2 αρχικά με έψηνε περισσότερο το σέατ αλλά μετά από τις απαντήσεις που δώθηκαν θα κοιτάξω για vitara και κανένα ακόμη από τα μοντέλα που προτάθηκαν.