Καλησπέρα , μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.
Το Σάββατο 27/1/18 αγόρασα από το πλαίσιο, από το κατάστημα (όχι ηλεκτρονικά) τα ακουστικά Razer Electra v2 usb.
Μετά από 2 ημέρες χρήσης, συνολικά 5-6 ώρες τα ακουστικά παρουσίασαν πρόβλήματα όπως :
α) σταματούσε ο ήχος στα καλά καθούμενα και δεν επανερχόταν οπότε έπρεπε να τα βγάλω και να τα ξαναβάλω στην θύρα usb
β) Ακουγόμουν ρομποτικά στο skype
γ) Στο τέλος κατέληξαν μαζί με οποιοδήποτε άλλο ήχο να "τσιρίζουν". (δεν ξερω πως αλλιώς να το περιγράψω αλλά βγάζαν ήχο σε πολύ υψηλές συχνότητες )
Να μην τα πολυλογώ , Τρίτη πρωί (30/1/18) πάω στο πλαίσιο , τους αναφέρω τα παραπάνω. Απαντάω στις ερωτήσεις του στυλ :
A) Δοκίμασες να τα βάλεις σε άλλη θύρα usb? Σε όλες και σε 2ο Pc. Τα ίδια.
Β) Εγκατέστησες τους drivers? Τα ακουστικά τα κάνεις plug and play , βρηκαν τα win10 αυτομάτα drivers.
Και η απάντηση που πήρα ήταν θα τα στείλουμε στην razer να τα δούνε εκείνοι , δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρεία δεν μας δίνει doa. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει 2 εβδομάδες.
Τους εξήγησα οτι εγώ πλήρωσα ένα συγκεκριμένο ποσό και ότι 3+15 μέρες δεν θα μπορώ να κάνω την δουλεία μου, μπας και δεν με αφήσουν να φύγω έτσι. Αλλά μάταια.
Σήμερα 9/2/18 (10 μέρες μετά) τους παίρνω τηλ να τους ρωτήσω αν υπάρχει κανένα νεότερο και μου απαντάνε οτι αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκήσει έως 15 εργάσιμες ημέρες.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ως καταναλωτής ; Νιώθω εξαπατημένος.
Πλήρωσα για κάτι που δεν είχα ποτέ.
Στην αρχή μου είπαν απτο service του πλαισίου 2 εβδομάδες και τωρα 15 εργάσιμες.