-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.638 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
d4mage είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 7 Απριλίου 2014
d4mage είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατες Επισκέψεις
9.651 προβολές προφίλ
d4mage's Achievements
-
ThinkGreen τοποθέτηση; Για τα τσιγάρα που κυριολεκτικά τα πετάνε μέσα στο χώρο του μαγαζιού ενώ υπάρχει τασάκι τι έχεις να πεις; Για τις τσίχλες, για την ανακύκλωση στους μπλε κάδους, για τον καφέ από το παράθυρο για τα πάντα όλα; Δουλεύεις ATM; Εγώ συνέχεια, με οnline εμβάσματα όπου όταν δεν έχει χαρτάκι και με ρωτάει να προχωρήσω χωρίς αυτό ξενερώνω. Με χρήματα έχει να κάνει προφανώς και θα βγάλεις χαρτάκι σε όλες τις συναλλαγές όχι σε ορισμένες, το αν μετά θα το πετάξεις σε κάδο ή στο πάτωμα είναι στη συνείδηση του καθενώς. Μου κράτησε αρκετές φορές χαρτονομίσματα δεν έπρεπε να βγει τίποτα; Κάποιος ηλικιωμένος που δεν έχει smartphone θα πρέπει να βασιστεί στο μυαλό του με το υπόλοιπο ή τις κινήσεις που θα βγάλει στην οθόνη εκείνη τη στιγμή ή θα πρέπει να πάει ξανά σε ATM για να επιβεβαιώσει κάτι; Μη μου πεις να πάρει Smartphone, στο εμπόριο πουλάνε κανονικά απλές συσκευές. Στα διόδια γιατί να μην πάρω χαρτάκι δηλαδή, που έχεις δει να μην σου δίνουν απόδειξη για οποιαδήποτε συναλλαγή; Στο POS υπάρχει επιλογή αποστολή απόδειξης σε κινητό. Ποιος το κάνει; Πλήρωσες με κάρτα θα πάρεις καρφιτσωμένη την απόδειξη υποχρεωτικά και μετά εσύ κάνε ότι θες. Έχω μαλώσει με τράπεζα που δεν έβγαζε αποδεικτικό όταν ακυρωνόταν η συναλλαγή του πελάτη και εμφάνιζε το μήνυμα μόνο στην οθόνη του POS. Πάρε το αριθμό ακύρωσης για τον οποίο δεν εγκρίνεται μια συναλλαγή και πήγαινε στην τράπεζα σου να βγάλεις άκρη. Είδα και στο Ελλάδα 2.0 τι κάνανε, με τα MyData και τα eSend υποτίθεται υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο, ERP προγράμματα και βγάζουμε Πρωτότυπο τιμολόγιο, Λογιστήριο και πλέον Πιστωτικό της ακυρωμένης απόδειξης. Το πρωτότυπο πάει στον πελάτη και τα υπόλοιπα 3 χαρτιά στον επαγγελματία. Άλλο το να σου δίνει τη δυνατότητα να λάβεις μια απόδειξη με διαφορετικό τρόπο και άλλο να γίνει υποχρέωση.
-
Είναι ανεπίτρεπτο να μιλάμε για την ψηφιακή εποχή και να μην υπάρχουν τα εντελώς αυτονόητα. Σήμα κινητής και ίντερνετ σε όλες τις εταιρίες θα έπρεπε σε κάθε γωνιά της χώρας να είναι σταθερό. Όπως και οι χαμηλές τιμές με ίδιες παροχές υπηρεσιών σε όλους. Έχετε τελειώσει η εποχή του χωριού, πρέπει να το καταλάβουν και να το επιβάλουν.
-
Φαίνεται να έχεις πολλούς
-
"με έμφαση στην ασφάλεια" ; Δεν θα' πρεπε να είναι αυτονόητο;
-
Γιατί να μου έρθει ειδοποίηση; Δεν προσέβαλα κάποιον. Μου διάγραψανε κι εμένα σχόλια στο παρελθόν και αν θυμάμαι καλά είχα φάει και απαγόρευση για κάποιες μέρες για κάτι εντελώς υποκειμενικό. Ε δεν ασχολήθηκα, απλά ως σταθερό μέλος 13 χρόνια τώρα έχω καταλάβει τι γίνεται άλλα κυριώς ότι στο insomnia δεν ήταν αυτό που ήταν κάποτε. Δεν σημαίνει πως με αυτό που λέω είμαι ο σωστός εάν δεν μου αρέσει απλά δεν μπαίνω. Θέλω να πω, δεν ζητάω να αλλάξει κάτι.
-
Γιατί ποιος έχει καταλάβει σε ποιους απευθύνονται όλα τα άλλα.
-
Άλλο εννούσε ο φίλος και έχει μια λογική αυτό που λέει. Το insomnia χρόνια τώρα κατάντησε ένα τσουβάλι ειδήσεων γενικών θεμάτων, εάν κρίνω από την εγγραφή σου εδώ είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις τι εννοεί. Ακόμη και για τον Musk υπάρχουν άλλα μέρη για να ενημερώνεσαι σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και τους πυραύλους. Το αν η SHEIN πουλάει ακατάλληλα προϊόντα (ρούχα και πλαστικά), πόσοι άνθρωποι έχουν ζήσει στον πλανήτη και το αν θα υπάρχουν αυξήσεις στα προϊόντα λόγο κάποιας κυβέρνησης... ε δεν θα έπρεπε να απασχολεί τον άνθρωπο που σε είναι εδώ μέσα , έχω τις εφημερίδες μου, τα κανάλια μου στο youtube και τα sites που με ενδιαφέρει να μάθω κάτι διαφορετικό. Αξίζει να σημειωθεί πως οι διαχειριστές έχουν βάλει το λιθαράκι τους όταν οι συζητήσεις ξεφεύγουν με βάση τα άρθρα που ανεβάζουν και οι κουβέντες πάνε σε άλλο επίπεδο (πολιτικό έως προσβλητικό) και καταλήγουν να κλειδώνουν τα θέματα και να διαχειρίζονται αναφορές. Εκτός αν με κάθε ποστάρισμα βάζοντας τη λέξη τεχνολογία δικαιολογεί την όλη φάση.
-
Ε πως έχω μια χαρά άποψη όταν σου εξηγώ πράγματα και μου λες ότι δεν είναι τεκμηριωμένη; Την άποψη που έχεις ενώ το οδηγείς μπορώ να την έχω κι εγώ που οδηγώ θερμικό κινητήρα. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο οδηγείς, όχι διαστημόπλοιο. Δεν ανέφερες το χρόνο που ξοδεύεις (για εμένα είναι βασικός λόγος) και επίσης γιατί αφήνεις τα περί μπαταρίας στην άκρη; Μήπως γιατί δεν γνωρίζεις; Χωρίς παρεξήγηση άλλα γνωστός μου που πήρε το Ford Focus st line το 1.000άρι σκεφτόταν το CHR και δεν το επέλεξε επειδή στην αντιπροσωπεία δεν απαντήσανε στην ερώτηση του για το κόστος της μπαταρίας εκτός εγγύησης. Έτσι απλά ξεμένουν από λαδάκια τα αυτοκίνητα; Εγώ που κάνω τακτικά σέρβις και αλλάζω πράγματα πριν με αφήσουν γιατί δεν μένω ποτέ; Οδηγώ πετρέλαιο (ακόμα πιο ακριβή συντήρηση σε σχέση με βενζίνες). Υπάρχουν απροβλημάτιστα δεκαετίας; Με την ίδια λογική θα σου απαντήσω όπως μου απαντάς. ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΌΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ; Κράτησες το ηλεκτρικό σου 10 χρόνια; Βλέπω TESLA σαν τα Yaris και δικαιολογείς το ανύπαρκτο service τόσα χρόνια μετά με το ότι τα θερμικά τρέχουν κάθε ώρα; Ποιο σύνδρομο του θερμικού ρε συ θα μας τρελάνεις; Αν σου το χτυπήσουν το ηλεκτρικό θα βγει φθηνότερη η ζημιά που όλο το πάτωμα είναι μπαταρία; Το να συμφωνούμε με το να διαφωνούμε απέχει πολύ από το "έχω κουραστεί να ακούω ανακρίβειες για τα ηλεκτρικά" επειδή δεν με βολεύει μια άποψη. Δεν είμαστε από σπηλιές όσοι δεν επιλέγουμε τα ηλεκτρικά, ηρεμήστε λίγο.
-
Με συγχωρείς, μου λες να μην έχω άποψη; Ο υποψήφιος αγοραστής τι κρίνει δηλαδή; Η πρώτη επαφή στις εκθέσεις αυτοκινήτων τι είναι; Το test drive; Εάν ακούς τους τριγμούς σε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα σκέψου τι γίνεται στο ηλεκτρικό που δεν έχει τίποτα! Δεν είπα κάπου ότι όσοι οδηγούν TESLA είναι κάγκουρες, είπα πως νομίζουν πως οδηγούν κάτι premium. Νομίζω ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος. Επειδή δεν κατάλαβες ούτε στο ελάχιστο την αναφορά μου στην εξόρυξη του πετρελαίου ενώ έφερα και παραδείγματα πως η αγορά δεν δείχνει πως ο θερμικός τελειώνει, δεν θα σου εξηγήσω παραπάνω επειδή πάλι δεν θα καταλάβεις. Από που προκύπτουν τα 3000€ σε καύσιμα και 600€ σε ρεύμα; Εσύ που έχεις ηλεκτρικό και ξέρεις σε αντίθεση με εμένα που απλά τα βλέπω γιατί δεν μας αναφέρεις πόσο ρεύμα καις, πόσο χρόνο ξοδεύεις και πόσα προβλήματα ΘΑ σου βγάλει το αυτοκίνητο επειδή κάποια στιγμή θα βγάλει η μπαταρία και τότε το κόστος συντήρησης θα ανέβει πολύ. Αλήθεια τι μεταχειρισμένο ανταλλακτικό θα μπορέσεις να βάλεις; Διότι εγώ μπορώ να σου αναλύσω το κόστος των καυσίμων του αυτοκινήτου μου, τη συντήρηση και τι θα μου κόστιζε το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα. Εσύ μπορείς να μας πεις τι κοστίζει εκτός από το ρεύμα που καις, το υγρό τζαμιών για το παρμπρίζ, ένα φίλτρο καμπίνας, υαλοκαθαριστήρες και τα λάστιχα; Γιατί κι εγώ εάν πάρω ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα καινούργιο θα έχω εγγύηση. Μετά όμως; Ανάλογα με το αμάξι πληρώνεις και για ανταλλακτικά. Συνεργεία υπάρχουν τόσο στις αντιπροσωπείες, τα εξουσιοδοτημένα και αυτά στην κάθε γειτονιά. Μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένα, μπορείς ΟΕΜ, μπορείς πολλά και να μάθεις πολλά για πόσο θα σου κοστίσει κάτι. Ένα TESLA που το κάνεις σέρβις στη Βόρεια Ελλάδα; Σε ρωτάω γιατί ο άλλος για έναν ήχο στον μπροστά τροχό έπρεπε να πάει το TESLA SERVICE στην Αθήνα.
-
Ναι άλλα όταν αναφέρεσαι στο εσωτερικό τους και λες σε όλους αυτούς πως το αμάξι είναι απαράδεκτο ποιοτικά, πέφτουν να σε φάνε. Χρόνια βλέπω τα Model Y & 3 στο Cosmos ( τώρα έχουν μια 3άρα κόκκινη ) και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και με το κίμα της Ελλάδας + δρόμοι θα τρίζουν όλα (ηλεκτρικό = αθόρυβο). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας κρίνει την τσέπη του άλλα λίγη αντικειμενικότητα ποτέ δεν έβλαψε. Τι να λέμε όμως τώρα όταν κάποιος οδηγεί TESLA και νομίζει πως οδηγεί Ferrari. Προς του Ελονάκιδες πάντως η πράσινη ενέργεια ξεθωριάζει για τα καλά και ενώ η BP ξεκινούσε πριν 5 χρόνια να μετατραπεί από μια εταιρεία πετρελαίου σε μια επιχείρηση επικεντρωμένη στην ενέργεια χαμηλων εκπομπών άνθρακα, τώρα ξαφνικά επιστρέφει στις ρίζες της ως μεγάλος παίκτης πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε συνεύντευξη του διευθύνος σύμβουλος της BP Murray Auchincloss, αναφέρει πως σχεδιάζει να ρίξει δισεκατομμύρια σε projects πετρελαίου και φυσικού αερίου των αμερικανικών ακτώντου Κόλπου και της Μέσης Ανατολής. Βγείτε εσείς οι ξερόλες που αγοράσατε ένα ηλεκτρικό να μας πείτε το γιατί; Κατά τ'αλλα θα σταματήσουν τα πετρέλαια που όλες οι αντιπροσωπείες είναι τίγκα σε καινούργια αυτοκίνητα (είπε κανείς κάτι;) άλλα θα μου πεις τα σταμάτησε η Volvo. Η Volvo που 10 χρόνια είναι το ίδιο αμάξι, μάλλον η BMW που έχει πετρελαιοκινητήρες σε κάθε μοντέλο της είναι πίσω και όχι μπροστά. Άραγε η Volvo θα προλάβει την αγορά των πετρελαίων όταν ξαναμπουν στα πετρέλαια; Μα, τι λέω! Το πετρέλαιο τελειώνει! Δεν θα αργήσουμε να μάθουμε, άλλωστε ο Trump λέει τρυπήστε και έθαψε τα μέτρα για το κλίμα και την πράσινη ενέργεια που είναι τόσο πράσινη που τέτοιο πράσινο δεν έχει δει κανείς! Ο Έλον τι να λέει άραγε που είναι στην παράταξη του...
-
Θέλω να βάλω αντηλιακές μεμβράνες στην Θεσσαλονίκη χωρίς να έχω ψάξει ακόμη για ποιότητες. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως στο παράθυρο του οδηγού είχε πέσει ρετσίνι στο σημείο της τσιμούχας του παραθύρου με αποτέλεσμα να το καθαρίσω άλλα να έχει μπει μέσα. Με το ανεβοκατέβασμα έχει φύγει άλλα όταν έχει ζέστη μου εμφανίζει μικρά σημάδια σε ένα συγκεκριμένο σημείο όπου το καθαρίζω με λίγο άζαξ.
-
Audi A3 (2016) 1.6 TDI ή Mercedes-Benz A 180 (2016) 1.461 cdi
d4mage απάντησε σε θέμα του AGGANIS13 στο Auto & Moto
Γνώμη μου σε αυτοκίνητο ανω των 140.000 χιλιομέτρων να ελέγξεις τα service και τι έχει αλλάξει ο προηγούμενος διότι στην Ελλάδα το 90% λέει "το αμάξι είναι πένα δεν έχει βγάλει τίποτα και πέρα από την αλλαγή λαδιών και φίλτρων δεν αλλάζουν τίποτα μέχρι να βγει το πρόβλημα και μετά να λένε πως είναι αναξιόπιστο επειδή με άφησε το τάδε" Χωρίς να παρεξηγηθεί η φράση μου, άλλα λόγο χιλιομέτρων από φυσιολογική χρήση θα βγουν όλα στον επόμενο αγοραστή και το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο. Αναφέρομαι σε αναλώσιμα ανταλλακτικά και όχι σε μηχανικές βλάβες. Από θέμα ελέγχου δεν γνωρίζω τη συγεκριμένη υπηρεσία στην οποία αναφέρεσαι. Μόνο δικό σου μάστορα και να μην εμπιστευτείς ούτε αντιπροσωπείες, ούτε τίποτα. Γίνονται αίσχη εκεί έξω! Ότι και να πάρεις εύχομαι καλά χιλιόμετρα και να το χαρείς. -
Έχω τον συγκεκριμένο εκτυπρωτή για καθημερινή τιμολόγηση, εκτυπώνουμε αρκετά. Το θέμα είναι πως εντελώς ξαφνικά μου πέταξε ειδοποίηση για αλλαγή toner με την την τελευταία εκτύπωση να είναι πεντακάθαρη. Ούτε κάποιο ξεθώριασμα, ούτε τίποτα. Είδα μερικά βιντεάκια που σε ορισμένα μοντέλα κάνουν reset άλλα στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν δούλεψε κάτι. Το έχει συναντήσει κάποιος αυτό; Χωρίς κάποια προηδοποίηση και γιατί να μην σε αφήνει να χρησιμοποιήσεις τον εκτυπωτή; Τα OEM toner πάντως είναι πανάκριβα εάν κρίνω από το πόσο λίγο κράτησε το γνήσιο. Που αν ισχύει πράγματι ότι τελείωσε το toner τότε σε καμία περίπτωση δεν έβγαλε 1200 σελίδες! Το θέμα είναι πως με κρέμασε άσχημα. Μακάρι να κρατούσε ο Samsung Ο M2022...
-
Δωρεάν MasterCard από την aircash για νέους και παλιούς χρήστες [ΕΛΗΞΕ]
d4mage απάντησε σε θέμα του Giannis77i στο Προσφορές
Χρειάζεσαι ταυτότητα, κινητό, mail. Η κάρτα δεν οφελεί κάπου εάν δεν σκέφτεσαι αποκλειστικά την επιλογή των μετρητών που και πάλι είναι με περιορισμένα σημεία αγοράς ABON + χρεώσεις ανά ABON στο επιθυμητό ποσό με μέγιστη αγορά τα 50,00€. Οπότε για 200,00€ θα χρειαστείς 4 ABON με την χρέωση των 0,50€ ανά έκδοση. Το κόστος δεν είναι μεγάλο άλλα πρέπει να τα λέμε όλα γιατί αν κάποιος επιλέξει 10,00€ ευρώ η προμήθεια 5% δεν είναι μικρή. Σε όλα τα υπόλοιπα δεν σου προσφέρει τίποτα και πετάει ενημερωτικά κάθε λίγο με αθλητικές ομάδες για να στοιχηματίσεις όπου δεν βρήκα πουθενά μέσα στο app πως μπορώ να το απενεργοποιήσω. Πραγματικά δεν γνωρίζω ποιους οφελεί εκτός από αυτούς με χαμηλό αφορολόγητο. Ακόμα και για στοιχήματα δεν σου εξασφαλίζει χρηματικά ποσά που σημαίνει πως ότι κι αν συμβεί μένεις στον αέρα. Θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσει κάποιος εάν χρειάστηκε support και ποια ήταν η εξυπηρέτηση, εάν κλείδωσε ή δεσμέυτηκε κάποιος λογαριασμός με χρηματικό ποσό μέσα και ποια ήταν η διαδικασία.