-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.822 -
ΜΕΛΟΣ
mike299's Achievements
-
Εντ μεταξύ το μόνο "κακό" που είπε η Rowling (εκτός και εάν έχασα κάτι) είναι ότι ανέφερε ότι υποβαθμίζεται η αξία των γυναικών έναντι των trans και γενικά των βιολογικά γεννημένων ανδρών που ανήκουν στην LGBTQ κοινότητα. Δηλαδή εάν υποστηρίζουμε τις γυναίκες έναντι των ανδρών είμαστε οκ και καλοί αλλά εάν είναι εναντίον της LGBTQ κοινότητας είμαστε ρατσιστές?
-
Λέγαμε ότι από τους συντελεστές που συμμετείχαν στο Dragon Age Origins δεν έχει μείνει κανένας στην Bioware. Τελικά κάναμε λάθος. Έχουν μείνει 20! https://www.gamesradar.com/games/dragon-age/bioware-dev-says-maybe-20-people-left-at-the-studio-have-used-an-old-dragon-age-engine-so-its-harder-to-remaster-than-mass-effect-never-say-never-i-guess/
-
Από steamdb Υπολογίζεται ότι πούλησε 1εκ σε όλες τις πλατφόρμες. Αλλα επίσημα στοιχεία δεν έχουν δοθεί από EA/Bioware. Κάτι που είναι ένδειξη ότι εμπορικά δεν πήγε καλά αλλιώς θα το διατυμπάνιζαν. Και γιατί να ακούσουμε την άποψη του xavier και όχι του "μπαμπη του σουγια" aka άλλους reviewers που επίσης έχουν πάνω από 60+ ώρες στο παιχνίδι και εμπειρία από πολλούς RPG τίτλους? Οι οποίοι , ακόμα και αυτοί που είναι θετικοί απέναντι στον τίτλο, αναφέρουν ότι οι διάλογοι είναι χαμηλού επιπέδου?
-
Γενικά είναι θέμα συμφωνιών μεταξύ κινηματογράφου και στούντιο. Μία ακόμα συνηθισμένη περίπτωση είναι οτι για να πάρεις το blockbuster A θα προβάλλεις και αυτην την ιρακινής παραγωγής που όλοι ξέρουν ότι θα κόψει 20 εισιτήρια στις 2 βδομάδες. Ή όπως έγινε με τον Παπακαλιάτη που του στούντιο υποχρέωσε να προβάλλεται η ταινία για βδομάδες με αποτέλεσμα κινηματογράφοι με μια αίθουσα να μην μπορούν να βάλουν άλλη (το θυμάμαι γιατί αμέσως μετά ξεκίνησε blockbuster και κόσμος ταξίδευε χιλιόμετρα για να την δει σε άλλη πόλη καθώς στην δική του έδειχνε ακόμα την ελληνική) Πάντως ο @KilliK έχει δίκιο για τα ποσοστά. Καθώς αλλα ποσοστά είναι Αμερική, άλλα Ευρώπη, άλλα Κίνα κτλ χοντρικά υπολογίζεται ότι το 50% του box office πάει στο στούντιο
-
Σε poll του IGN(!) μόλις 6% είναι ευχαριστημένοι από το παιχνίδι όπως είναι https://www.ign.com/articles/dragon-age-the-veilguard-is-at-war-with-itself
-
Είχε τα θέματα του το DA2 αλλά είχε και σκηνές σαν αυτή Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι το dragon age ήταν dark, mature και brutal. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν αυτή η σκηνή μόνη της είναι καλύτερη από ολόκληρο το Veilguard.
-
Δοκίμασε αυτό για το BG3 εάν σε βολεύει. Στην χειρότερη παίξε στο easy. Κρίμα να προσπερνάς τέτοια παιχνιδαρα Brawl - Real Time Combat
-
Ασχολούμαι γιατί η σειρά απευθύνεται σε εμένα. Αλλιώς δεν θα είχα παίξει τα 3 προηγούμενα. Όπως θα έπαιζα και το Veilguard εάν άξιζε τον χρόνο μου. Όπως θα παίξω το επόμενο εάν γίνει το θαύμα και βγει τουλάχιστον αξιοπρεπές (και δεν κλείσει η Bioware). Αυτό που βλέπω πάντως είναι ότι το Veilguard δεν απευθύνεται στους φίλους της σειράς. Αλλιώς θα είχαν φροντίσει να υπάρχει μια συνέχεια σε χαρακτήρα, ύφος και στην ιστορία την ίδια. Εσύ μπορεί να μην την ακούς ίσως γιατί έχεις άλλα στάνταρ, ίσως γιατί σου αρέσει το ύφος τους. Βλέπεις όμως ότι η πλειοψηφία, ακόμα και υποστηρικτών του τίτλου, διαφωνεί μαζί σου. Δεν έχω την απαίτηση να έχουν όλα τα παιχνίδια την ποιότητα του Disco Elysium, όπου κάθε γραμμή κειμένου είναι ένα λογοτεχνικό αριστούργημα (το προτείνω σε όλους, παιχνίδι διαμάντι από αυτά που βγαίνουν 2-3 την δεκαετία) αλλά όταν είσαι «επαγγελματίας» συγγραφέας, απαιτώ από εσένα μια ελάχιστη ποιότητα στο λόγο και την έκφραση! Καθόλου τυχαία, το Forspoken άλλος ένας τίτλος που κατηγορήθηκε για χαμηλό επίπεδο γραφής, επίσης πάτωσε εισπρακτικά.
-
Ίσως με χρήση κοινού VPN στο launch του τίτλου? Να φαίνεται δηλαδή ότι η σύνδεση προέρχεται από την ίδια IP
-
Έχω παίξει όλα τα προηγούμενα, το DA:O ξανά λίγους μήνες πριν. Επίσης παίζω cRPG και PnP RPG 30+ χρόνια, έχω μάτια, κριτική σκέψη και διαβάζω κριτικούς που έχουν το ίδιο background με μένα και τα γούστα μας ταιριάζουν σαν αυτό που παρέπεμψα λίγα post πριν. Και για να γίνω πιο σαφής. Είμαι οπαδός των tactical turn based RPG. Το Origin δεν ήταν τέτοιο αλλά σου έδινε κάποιές δυνατότητες ταχτικού ελέγχου με τα positioning και τα spells. Το προηγούμενο DA:I δεν μου άρεσε καθόλου το combat καθώς ήταν (για μένα) full action. Τι να με τραβήξει λοιπόν στο DAV που όλοι λένε ότι είναι ακόμα πιο action? Αλλά ακόμα και το «αντιπαθητικό» gameplay μπορώ να το προσπεράσω γιατί σε ένα RPG το πρώτο και σημαντικότερο για εμένα είναι το story, οι χαρακτήρες και το γράψιμο. Κάτι που ακόμα και οι υποστηρικτές του τίτλου αναφέρουν ως το χειρότερο χαρακτηριστικό του. Εξακολουθείς να πιστεύεις λοιπόν ότι μου είναι απαραίτητο να έχω παίξει το παιχνίδι για να έχω άποψη?
-
Sorry για το γέλιο, εφόσων αυτή είναι η γνώμη σου καλά κάνεις, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ Και ένα review που αναφέρει πολύ καλά ποια είναι τα σημαντικά θέματα του παιχνιδιού https://ragequit.gr/reviews/item/dragon-age-the-veilguard-pc-review/
-
@kavadias μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις "deep combat" . Από όσα έχω διαβάσει, έχει γρήγορο και διασκεδαστικό combat, αλλά σε καμία περίπτωση βαθύ. Αντιθέτως, το κατηγορούν ότι απλά κανείς spam συνεχώς τα 1-4. Που στηρίζεις το deep combat?
-
https://thatparkplace.com/dragon-age-the-veilguard-rumored-to-have-sold-less-than-star-wars-outlaws/
-
Πέρα από το γεγονός ότι η ενδοχώρα είναι τεράστια αγορά, εχει μεταξύ άλλων και τις χώρες του BRICS για εξαγωγές.