Ωραιο αμαξι, αξιοπιστο αν κανεις τα σερβις του στην ωρα του δεν χαλαει.
Αν εχεις συνηθίσει σε κατι αθορυβο σε κυλιση στο δρομο, αυτο θα σε κανει να ανεθεωρησεις. Θα ακους παραπανω θορυβους στην καμπινα.
Για ανταλλακτικά υπαρχουν πολλα aftermarket.
Τωρα απο προβληματα μερικα θα σε πω που ξερω. Κλαπε ζεστου κρυου, σπαει το πλαστικο αξονακι, οθονη ενδειξεων, εχει ψυχρες κολλησεις και το καλοκαιρι ξεκολλανε, θελει να το πας σε καποιον ηλεκτρολογο που ξερει να σου τις περασει, πεταλ συμπλεκτη, εχει δυο ροδελες πλαστικες αυτες σπανε και ακουγεται ενας τριξιμο, πολλοι εχουν βαλει χαλκινες.
Θελει να σε τυπικος στα σερβις και αυτα που συμβουλευει η χοντα και μόνο. Οπως ρυθμιση βαλβιδων, διακενο στα μπουζι, σωστο αντιψυκτικο και σωστο λαδι στο σασμαν, σωστο τυπο υγρα φρενων, αν αρχισεις να βαζεις αυτα που σου λεει ο μαστορας απο εμπειρία δεν θα χεις το αμαξι που νομιζεις πως επειδη ειναι χοντα ειναι καλο. Πρεπει να κανεις αυτα που αναφερει.
Αν το 1.8 που ειδες ειναι προσεγμενο, τα 8 χιλιαρικα ειναι καλα. Εχει διαχρονικο σχεδιασμο.
Προτιμισε με την σιτα μπροστα, οχι γυαλινη μασκα, και αν ειναι το 5θυρο, να δεις αν εχει το body kit του type s/r γιατι 99% θα ψαξεις να το βρεις για να το βαλεις, αλλα δεν θα το ολοκληρώσεις ποτε, αν εχει ξεθωριασμενα πλαστικα απο τον ηλιο, θα χρειαστουν βάψιμο.