Μιας και μόλις έληξε η υπόθεση μέσω ΡΑΕ καθότι η ΔΕΗ επέμενε στην χρέωση ρήτρας αποχώρησης, σας παραθέτω την απάντηση:
Σε απάντηση της υπ’ αριθμό ΧΧΧΧ ηλεκτρονικής αναφοράς, σχετικά με την παροχή με αριθμό ΧΧΧΧΧ σας αναφέρουμε ότι έχουμε προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς διόρθωση του λογαριασμού σας.
Σας αναφέρουμε ότι στις 30.05.2024 εκδόθηκε νέος έκτακτός λογαριασμός στον οποίο έχει πραγματοποιηθεί πίστωση του ποσού 100,00 € το οποίο αφορά την λανθασμένη χρέωση πρόωρης ρήτρας αποχώρησης κατόπιν αιτήματός υπαναχώρησης.
Καθώς η παροχή είναι ανενεργή έχετε την δυνατότητα να λάβετε το πιστωτικό ποσό σε προσωπικό τραπεζικό σας λογαριασμό.
Σας αναφέρουμε ότι η διαδικασία επιστροφής του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό ή της μεταφοράς σε ενεργή παροχή στα προσωπικά σας στοιχεία, πραγματοποιείται μέσω αιτήματος στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ Α.Ε. https://www.dei.gr/el/
Συγκεκριμένα στο πεδίο Υποστήριξη και επικοινωνία θα επιλέξετε το πεδίο «Επιστροφή Χρημάτων μέσω IBAN»
Μέσα από γραπτό μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη του αιτήματός σας και την υλοποίηση του.
Τέλος, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι στόχος μας παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας, καθώς και η βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μας.