Παιδες διαβαζω εδω τον χαμο που εχετε δημιουργησει και πραγματικα απορω.
1) Ποιος σας ειπε οτι ειναι θεμα του ΙΝΚΑ το να σας λεει το μαγαζι δεν ξερω ποτε θα παραλαβω και να τον "κυνηγησετε", δεν σας εταξε κατι που δεν εκανε, ουτε υπαρχει καμμια σειρα προτεραιοτητας, τυχαια τα δινουν η σε οσους επιλεγουν. Παντα ετσι ηταν και παντα ετσι θα ειναι, νομιζατε οτι δινουν και χαρτακια σαν να ειστε στην τραπεζα?
2) Το istorm ειναι ιδιωτικο μαγαζι, οχι επισημο apple, πιθανον και καθε καταστημα να ειναι αλλου ιδιοκτητη, δεν εχουν κοινο αποθεμα και παραγγελειες.
3) Οτι θα υπαρχει ελειψη λογο χαμηλης παραγωγης στις οθονες του pro το ξεραμε απο περσι (ιδιο θεμα ειχε) και ειναι λογο κατασκευαστη.
4) Η εξυπηρετηση πελατων γενικα δεν ηταν ποτε σοβαρη, περιμενατε τωρα να ειναι ξαφνικα ολοι επαγγελματιες? ποσο μαλλον να τους κανετε και μηνυση για κακη εξυπηρετηση?
Λιγη ψυχραιμια και υπομονή θα προτεινα και λιγο να προσγειωθουμε στην χωρα που εχουμε φτιαξει ολοι μαζι.