Κανένας δεν είπε ότι η βέσπα είναι μοτοσικλέτα. Αλλά κάνει ότι κάνει μια μοτοσικλέτα. Και αν θες να ξοδέψεις χρήματα που αγοράζεις μια μοτοσικλέτα μπορείς να την κάνεις να συμπεριφέρεται σαν μοτοσικλέτα. Στο εμπόριο υπάρχουν διαθέσιμα ότι θες: από ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και δισκόφρενα ως tubeless ζάντες και ήμισλικ λάστιχα. Αλλά δεν στο πάω εκεί. Εγώ μιλάω για καθημερινή χρήση. Μια νορμάλ 200αρα χωρίς καμιά μετατροπή πιάνει άνετα τα 110, το βεσπί σου είχε πιθανόν κάποιο άλλο θέμα. Το μπαρμπριζ που λες δεν είναι μεγαλύτερο από αυτό που έχει ένα μέσο Βεβερλι πιάνεις τα 120. Το να ξέρει κάποιος αν αλλάζει ένα μπουζί και λάδια στην βέσπα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να συγκριθεί με ένα σέρβις σε ένα σκούτερ (ιμάντες, βαριέτορ). Είναι αρκετά μηδενικά διαφορά το ένα από το άλλο. Γιατί δεν ξέρω πολλά συνεργία να δουλεύουν τζάπα.
Αν καπνίζει η βέσπα είναι γιατί το καρμπιρατέρ δεν είναι καλά ρυθμισμένο και ο χρήστης δεν βάζει καλό λάδι στην βενζίνα. Αν βάζεις λάδι από το βενζινάδικο ή θα κολλήσεις το μοτέρ ή θα βάζεις τόσο πολύ λάδι που θα καπνίζει σαν Ζούνταπ. Με το σύγχρονο λάδι (6ευρώ/λίτρο) και με την σωστή αναλόγια λαδιού (2%), η λαδίλα που αναφέρετε είναι ανύπαρκτη / εκτός αν γουστάρει κάποιος να κάθετε και να σνιφάρει από την εξάτμιση, πράγμα αδύνατο όταν οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο. Τα ρούχα μου πάντως μια φορά δεν μυρίζουν λάδι. Τώρα αν θες να βρεις βέσπα για την καθημερινότητα που να έχει ξεθωριάσει λίγο το χρώμα βρίσκεις με 500. Αν θες να πάρεις μια αγρατζούνιστη για να την βγάζεις μια φορά το μήνα βόλτα, τότε λογικό είναι να πρέπει να την πληρώσεις - όπως το κάθε πράγμα.