Έπαιξα περίπου μια ώρα. Φαίνεται πως το port δεν ήταν έτοιμο. Το ray reconstruction είναι bugged. Ρίχνει πάνω από 10% το performance, ειδικά στο transformer model και έχει πολύ fizzling, ειδικά σε μαλλιά το οποίο όμως φαίνεται μόνο in motion. Προς το παρόν το απενεργοποίησα μήπως και το φτιάξουν. Το RTAO φαίνεται επίσης να είναι bugged καθώς σε μερικά σημεία φαίνεται να απενεργοποιεί το ΑΟ εντελώς. Μου κράσαρε και αρκετές φορές που πειραματιζόμουν με τα settings, αλλά μόλις κατέληξα σε αυτά που ήθελα κύλισε καλά ο πρόλογος.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι τα έντονα stutters στα camera cuts. Ότι ρυθμίσεις και να πείραξα, αυτά παραμένουν. Νομίζω το είχαν και οι προηγούμενοι τίτλοι, αλλά εδώ με ενόχλησε περισσότερο. Traversal stutters ευτυχώς δεν εντόπισα. Τα RT Reflections κάνουν scale πολύ παραπάνω από την έκδοση του PS5. Στο very high ειδικά, είνα εξαιρετικά. Τα RT Shadows μου φάνηκαν παρόμοια με αυτά στα προηγούμενα παιχνίδια Nixxes/Insomniac, οπότε φαντάζομαι θα έχουν και ανάλογα θετικά και αρνητικά. Υπόψιν, είναι πολύ βαρύ σε θέμα CPU.
Ανεβάζω μερικά συγκριτικά screenshots. Αν έχετε τυχόν απορίες για το port, ρωτήστε ελεύθερα.
XeGTAO vs RTAO - https://imgsli.com/MzQ0MTQ5
RT Shadows Off vs High - https://imgsli.com/MzQ0MTUw
RT Interior Off vs High - https://imgsli.com/MzQ0MTUx
RT Reflections High vs Very High - https://imgsli.com/MzQ0MTUy
Ray Reconstruction Off vs On Test 1- https://imgsli.com/MzQ0MTUz
Ray Reconstruction Off vs On Test 2 - https://imgsli.com/MzQ0MTU1