Προς το περιεχόμενο

naruto14

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    11.182
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

9 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με naruto14

  • Ημερομηνία γέννησης 3 Αυγούστου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    PC
    Video Games

Πρόσφατες Επισκέψεις

30.283 προβολές προφίλ

naruto14's Achievements

Crazy Insomniac

Crazy Insomniac (15/15)

  • 50 Classifieds Σπάνιο
  • 10 Classifieds
  • 10 χρόνια Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • Αφοσιωμένος

Πρόσφατες Διακρίσεις

2,7k

Φήμη

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 17/02/2025 07:49 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η συλλεκτική του τίτλου με το κουτί της και όλα τα παρελκόμενα σε άριστη κατάσταση, χωρίς το παιχνίδι. Μαζί θα δοθεί και το επίσημο Amiibo του Link για το Tears of the Kingdom. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη για συναλλαγή χέρι με χέρι, αλλά στέλνω παντού κατόπιν συνεννόησης. Επικοινωνία με πμ.

    120 €

  2. naruto14

    Horizon Forbidden West: Complete Edition [PC]

    Καλύτερο performances όχι απαραίτητα. Πολύ πιθανό να είναι και χειρότερο. Μπορείς να κάνεις override την τελευταία έκδοση του dlss μέσω του Nvidia app
  3. naruto14

    Marvel's Spider-Man 2 [PC]

    Ήρθε το Update 2. Αν και δεν διευκρινίζεται ξεκάθαρα στα patch notes, από ότι παρατήρησα έχουν διορθωθεί πολλά θέματα στο Ray Reconstruction. Είναι πλέον σε μια κατάσταση που θα έλεγα αξίζει να το ενεργοποιήσει κάποιος. https://store.steampowered.com/news/app/2651280/view/576000532521418781
  4. naruto14

    Indiana Jones and the Great Circle [PC]

    Το update που περίμενα για να το ξεκινήσω. Να έρθει το Ray Reconstruction. Θα είναι το επόμενο μου game.
  5. naruto14

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Από τα παιχνίδια που ανακοινώθηκαν χθες, μόνο το Saros είναι των PlayStation Studios. Αυτά έχουν συνήθως και ελληνικά μέσα. Τα υπόλοιπα που απλά τα κάνει publish, δεν έχουν.
  6. naruto14

    Stellar Blade™ [PC] [ Ιούνιος 2025]

    Ποιο Unreal Engine παιχνίδι βγήκε μετά το gears 5 και είναι stutter free; Είτε πρόκειται για UE4, είτε για UE5.
  7. naruto14

    Stellar Blade™ [PC] [ Ιούνιος 2025]

    Άλλη μια Unreal Engine κυκλοφορία στο PC. Είμαι περίεργος να δω τι μπορεί να πάει λάθος...
  8. naruto14

    Monster Hunter Wilds (28/2/2025)

    Είναι η ιδέα μου ή το RT απουσιάζει από τη beta; Δε το βλέπω καθόλου στις ρυθμίσεις, σε αντίθεση με το benchmark tool.
  9. Ωραίο plugin, αλλά δε βρίσκω τη χρησιμότητα του. Το Frame Gen γενικά είναι για υψηλά framerate. Μπορώ να φανταστώ ότι θα είναι αποτελεσματικό μόνο στο OLED, αν μπορεί ένας τίτλος να πιάσει σταθερά 45 fps, για να τα κάνει 90. Έχω δοκιμάσει το FSR3 σε απαιτητικά παιχνίδια που με το ζόρι τρέχουν στα 30 fps, και το αποτέλεσμα δεν είναι καλό. Υπερβολικό input latency, σε unplayable βαθμό. Από την άλλη, οι τίτλοι που έχουν DLSS συνήθως είναι απαιτητικοί και δεν αντέχει εύκολα το Steam Deck 45 fps. Ίσως υπάρχουν παιχνίδια που να επωφεληθεί κανείς, αλλά δεν είναι το σωτήριο plugin που θα λύσει το θέμα του αδύναμου hardware το Steam Deck. Παραμένει ένα φορητό που δεν προορίζεται για τα τελευταία ΑΑΑ παιχνίδια. Και είμαι οκ με αυτό, έχω βρει τη χρησιμότητα του σε πολλές άλλες περιπτώσεις
  10. naruto14

    Marvel's Spider-Man 2 [PC]

    Από θέμα performance στα τελευταία Sony παιχνίδια, μόνο το Ragnarok και το Ghost of Tsushima θυμάμαι να κυκλοφόρησαν χωρίς θέματα. Η Nixxes έχει αναλάβει υπερβολικά πολλά projects τελευταία, και παρόλο που είναι ports, δεν φαίνεται να της βγαίνει σε καλό. Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος να γίνουν polish τα πάντα.
  11. naruto14

    Marvel's Spider-Man 2 [PC]

    Έπαιξα περίπου μια ώρα. Φαίνεται πως το port δεν ήταν έτοιμο. Το ray reconstruction είναι bugged. Ρίχνει πάνω από 10% το performance, ειδικά στο transformer model και έχει πολύ fizzling, ειδικά σε μαλλιά το οποίο όμως φαίνεται μόνο in motion. Προς το παρόν το απενεργοποίησα μήπως και το φτιάξουν. Το RTAO φαίνεται επίσης να είναι bugged καθώς σε μερικά σημεία φαίνεται να απενεργοποιεί το ΑΟ εντελώς. Μου κράσαρε και αρκετές φορές που πειραματιζόμουν με τα settings, αλλά μόλις κατέληξα σε αυτά που ήθελα κύλισε καλά ο πρόλογος. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι τα έντονα stutters στα camera cuts. Ότι ρυθμίσεις και να πείραξα, αυτά παραμένουν. Νομίζω το είχαν και οι προηγούμενοι τίτλοι, αλλά εδώ με ενόχλησε περισσότερο. Traversal stutters ευτυχώς δεν εντόπισα. Τα RT Reflections κάνουν scale πολύ παραπάνω από την έκδοση του PS5. Στο very high ειδικά, είνα εξαιρετικά. Τα RT Shadows μου φάνηκαν παρόμοια με αυτά στα προηγούμενα παιχνίδια Nixxes/Insomniac, οπότε φαντάζομαι θα έχουν και ανάλογα θετικά και αρνητικά. Υπόψιν, είναι πολύ βαρύ σε θέμα CPU. Ανεβάζω μερικά συγκριτικά screenshots. Αν έχετε τυχόν απορίες για το port, ρωτήστε ελεύθερα. XeGTAO vs RTAO - https://imgsli.com/MzQ0MTQ5 RT Shadows Off vs High - https://imgsli.com/MzQ0MTUw RT Interior Off vs High - https://imgsli.com/MzQ0MTUx RT Reflections High vs Very High - https://imgsli.com/MzQ0MTUy Ray Reconstruction Off vs On Test 1- https://imgsli.com/MzQ0MTUz Ray Reconstruction Off vs On Test 2 - https://imgsli.com/MzQ0MTU1
  12. naruto14

    The Last Of Us Part 1 [PC]

    Προηγούμενη σελίδα
  13. naruto14

    Final Fantasy VII Rebirth

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάτι από αυτά θα κάνει ουσιαστική δουλειά. Φοβάμαι ότι θα είναι placebo effect, όπως όλα τα "mods" του nexus που ισχυρίζονται ότι φτιάχνει το performance βάζοντας κάποιες μεταβλητές σε ένα ini αρχείο, που πολλές δε παίζει να κάνουν και τίποτα για την UE4 καθώς είναι από UE5.
  14. naruto14

    Final Fantasy VII Rebirth

    Από ότι διαβάζω τα stutters οφείλονται όντως σε shader compilation issues. Πολλοί λένε ότι από το chapter 2 και μετά μειώνονται πολύ.
  15. naruto14

    The Last Of Us Part 1 [PC]

    DLSS Super Resolution ειχε σιγουρα στο launch. Το ξερω γιατι το εχω γραψει και στο review μου :P. Frame Gen δεν ειχε, απλα ειχα την εντυπωση οτι το προσθεσαν αργοτερα μεσω patch. Μαλλον θυμαμαι λαθος.
  • Δημιουργία νέου...