Παιδιά, η Toyota δεν πίστεψε στην ηλεκτροκίνηση, όχι δεν πιστεύει. Έχει μεγάλη διαφορά. Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά). Όταν συνειδητοποίησε την πατάτα που έκανε, έκραζε τα ηλεκτρικά, κι ασχολιόταν (επίσημα) με οτιδήποτε άλλο (υδρογόνα, αμμωνίες, ή... σκ^τά) διότι απλά δε μπορούσε να πει «ναι, κάναμε μ^λακία, θα βγάλουμε σοβαρό ηλεκτρικό σε 2 χρόνια». Θα καταποντίζοταν οι πωλήσεις της και θα 'χανε το κύρος της.
Τώρα που σιγά - σιγά βγάζει ηλεκτρικό στόλο, θα δείτε ότι τελικά δε τ' αντιπαθούσε όντως, απλά έκανε μια λάθος επιλογή την οποία στήριζε αναγκαστικά. Πολλοί τρελαμένοι fans της λέγανε ότι τα ηλεκτρικά είναι πατάτα, «επειδή έτσι λέει η Toyota», αγνοώντας ότι ως εταιρεία τη νοιάζει να βγάλει χρήματα, όχι να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς της fan.
Κατά τ' άλλα, σίγουρα δε θα επέλεγα την Toyota για ηλεκτρικό, ακριβώς επειδή είναι πιο πίσω απ' όλους τους άλλους. Εδώ έχουν προβλήματα εταιρείες με πείρα πόσων ετών στα ηλεκτρικά, και θα βγάλει η (άπειρη) Toyota απροβλημάτιστο μοντέλο, που βούτηξε στα βαθιά τελευταία απ' όλους;